#1
Posted 05 February 2014 - 18:58
Airsal je u svom programu ponudio kupcima dve varijante Alu nikasil cilindara uglavnom za sve modele blokova, i to Sport i T6, gde ovo T6 reprezentuje 6 transfer (prelivnih) kanala, i on je do nedavno bio jedan od najjačih racing-a u njihovoj ponudi.. Na njegovo mesto je došao Racing Extreeme, koji viđamo zadnje godine u crvenoj boji, kao i Big Bore na extreeme platformi...
Mi danas radimo analizu Airsal T6 cilindra za minarelli i to u AC izvedbi zahvljajujemo se članu Weljko na primerku..
Njega odlikuje kao što se na slikama vidi Alu nikasil cilindar, Airsal klip sa jednom karikom promera 47,6mm, i aluminijumska glava. Ono što možemo primetiti je da se pakuje za duplim izduvom, identično kao i Hebo MR za mina mašine, i da na klipu bezbrižno može da se spakuje igličasti ležaj standardne širine, jer su dosedi za bolcnu dovoljno široki da maleni ležaj ne može da se prošeta..
Međutim postoji jedan propust kod stare verzije koje nemaju završen stub izduvnog kanala, koji deli dve polovine. Njega je naknadno potrebno ručno pobrusiti u minus..
Znamo da se taj stub najviše greje, jer on nema hlađenje sa zadnje strane, već kao leptir završava u kanalu, i baš iz tog razloga je njegovo širenje pojačano i velika dilatacija. Airsal se do nedavno kategorisao u lepljivu družinu, jer skoro svaki zalepi baš na stubu.. U boljem slučaju to može da se počisti, a u gorem, kao što sam ja prošao gde je klip pokidao nikasil sa stuba, taj cilindar postaje neupotrebiv..
Drugi brand-ovi Stage6 , Malossi i Pollini su to uvideli još pre 6-7 godina, i rećićemo da je Stage6 racing na modelima sa kojima sa se ja susreo već imao pobrušen stub 2008-e godine..
evo i portmape za AC verziju, koja se inače značajno razlikuje od LC-a, videćemo kasnije i zašto..
#2
Posted 05 February 2014 - 19:00
C=0,2mm
Pritisak=143 PSI
Najbolji obrtaji= 10200 rpm
Teoretska snaga= 15,7 HP
C=0,5mm
Pritisak=139 PSI
Najbolji obrtaji= 10600 rpm
Teoretska snaga= 15,9 HP
C=0,8mm
Pritisak=128 PSI
Najbolji obrtaji= 11400 rpm
Teoretska snaga= 15,7 HP
C=1,1mm
Pritisak=125 PSI
Najbolji obrtaji= 11800 rpm
Teoretska snaga= 15,9 HP
C=1,4mm
Pritisak=117 PSI
Najbolji obrtaji= 12500 rpm
Teoretska snaga= 15,7 HP
Ovo je solidan cilindar, koji će se lepo i dugo vrteti na 11000 obrtaja, i tako isporučiti realnih 12,5 KS-a na vretenu radilice, odnosno malo jačih 10 KS-a na točku što je dovoljno za 100Kmh, a gde može da se uštedi i malo goriva, i lepo da se navoza... Imao sam slučaj da se vozim sa T6 cilindrom na Kymco i na Minarelli bloku doduše u LC izvedbi, i mogu vam reći da je veoma zahvalan, prgav, i relativno mali potrošač..
živeli
#3
Posted 05 February 2014 - 19:50
#4
Posted 05 February 2014 - 20:48
e sad opet kažem, ja sam vozio samo ove klipove, nisam imao prilike da probam te Mahle, i moja iskustva su ona koja sam i napisao, ok zalepi se ali za stub, i to sam osetio na svojoj koži nekoliko puta... dok nisam uvideo da je to greška...
kasnije sam vozio SR-ku sa popravljenim stubom i cilindrom koji sam tri puta čistio, i novim opet Airsal klipom cele sezone, ima u temi, i mogu reći da se nikad lepše nisam navozao, vozio sam 100-ku u komadu po 15-17km i nisam imao problema...
#5
Posted 05 February 2014 - 20:57
http://www.scooter-c...LINDER_ZYLINDER
U sustini Airsal t6 je sasvim ok cilindar koji cenom a i kvalitetom zasluzuje paznju...
#6
Posted 05 February 2014 - 21:02
a u tekstu što su se isprdili, to se odnosi na one sa dve karike-..... no živi bili pa videli, kad neko bude kupio novog Airsala, neka proveri...
#7
Posted 05 February 2014 - 21:10
http://www.racingpla...ml#.UvJ-kvt2qqY
#8
Posted 05 February 2014 - 21:20
#9
Posted 05 February 2014 - 22:14
Успут да питам, па ћемо обрисати.
Марио, како направиш овако прецизну порт мапу?
#10
Posted 05 February 2014 - 22:17
#11
Posted 06 February 2014 - 01:15
Boza, on 05 February 2014 - 22:14, said:
#12
Posted 06 February 2014 - 01:37
edit: naravno ne može manje od tih 11k, ali nije ni to cilj, oni bar nazivaju ovaj cililndar t6 racing, i to je kupcu jasno kada otvara novčanik na kasi
#13
Posted 06 February 2014 - 01:50
#14
Posted 06 February 2014 - 02:01
dakle radi od 9000 pošteno, nije baš za 12mm karburator i nema baš snage na 7000 obrtajam, recimo da na 7000 povuče kao jedan osrednji 70 ili perferktan 50cc cilindar, ali se zato i sa next-r razvrti do 11k obrtaja što opet rezlutuje nekom primamljivom krajnjom...
sa druge strane na reverse auspuhu se odlično javio na 9500, osetno jače nego motoforce alu racing koji je bio na istom motoru pre njega i 16mm karburatoru..
na kymco mašini je sa rs2 i tm24 karburatorom bio baš jak, ali su me paljenje i auspuh držali u granicama do 10400... dosta jak...
dok je na apriliji sa roost-om na 11400 bio milina.. i sa 16 karburatorom trošio veoma malo, pisao sam o tome u aprilia temi..
eto da nije tog stuba, kažem ljudi ga ne bi toliko kategorisali u lepljivu družinu.. ja sam se sa njim baš navozao, i prodao ga, i ovaj što ga sada vozi uglavnom prži pun gas...
#15
Posted 06 February 2014 - 02:10
#16
Posted 03 June 2014 - 19:10
Proban je samo na S6 replici, bez stelovanja rolnica je potrgao na startu i drzao jako lepo ubrzanje, ali rolnice su bile ipak preteske. Ja sam sa njime skroz zadovoljan, u Julu se uzima jaci auspuh, i jos mi ostaje da resim varijator na kom su se pojeli zidovi gde udaraju slajderi, karburator koji arci gorivo kao da ga on placa, i kvacilo koje vrisne u obrtaje na startu, pa se vrati natrag na normalne obrtaje u roku od pola sekunde. Voleo bih da mogu da odem do Maria da baci cilindar na astal pa da odradi analizu da vidimo gde je, posto je to ovaj alu sa 2 karike. Ispod glave su trenutno 2 dihtunga, ne znam da li da probam da izvadim jedan da vidim kako ce se ponasati, mozda bude prevelika kompresija...
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users