Airsal je u svom programu ponudio kupcima dve varijante Alu nikasil cilindara uglavnom za sve modele blokova, i to Sport i T6, gde ovo T6 reprezentuje 6 transfer (prelivnih) kanala, i on je do nedavno bio jedan od najjačih racing-a u njihovoj ponudi.. Na njegovo mesto je došao Racing Extreeme, koji viđamo zadnje godine u crvenoj boji, kao i Big Bore na extreeme platformi...
Mi danas radimo analizu Airsal T6 cilindra za minarelli i to u AC izvedbi zahvljajujemo se članu Weljko na primerku..

Njega odlikuje kao što se na slikama vidi Alu nikasil cilindar, Airsal klip sa jednom karikom promera 47,6mm, i aluminijumska glava. Ono što možemo primetiti je da se pakuje za duplim izduvom, identično kao i Hebo MR za mina mašine, i da na klipu bezbrižno može da se spakuje igličasti ležaj standardne širine, jer su dosedi za bolcnu dovoljno široki da maleni ležaj ne može da se prošeta..






Međutim postoji jedan propust kod stare verzije koje nemaju završen stub izduvnog kanala, koji deli dve polovine. Njega je naknadno potrebno ručno pobrusiti u minus..
Znamo da se taj stub najviše greje, jer on nema hlađenje sa zadnje strane, već kao leptir završava u kanalu, i baš iz tog razloga je njegovo širenje pojačano i velika dilatacija. Airsal se do nedavno kategorisao u lepljivu družinu, jer skoro svaki zalepi baš na stubu.. U boljem slučaju to može da se počisti, a u gorem, kao što sam ja prošao gde je klip pokidao nikasil sa stuba, taj cilindar postaje neupotrebiv..
Drugi brand-ovi Stage6 , Malossi i Pollini su to uvideli još pre 6-7 godina, i rećićemo da je Stage6 racing na modelima sa kojima sa se ja susreo već imao pobrušen stub 2008-e godine..





evo i portmape za AC verziju, koja se inače značajno razlikuje od LC-a, videćemo kasnije i zašto..
