Jump to content


Boost Bottle



66 replies to this topic

#61 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 22 October 2016 - 19:42

Uh , Gorane, za dan si u pravu , presao sam se ...

Kao sto rekoh , imam o svemu ovome svoje misljenje , u gornjim postovima smo sve rekli , pa se ne bi dalje upustao u to...samo ukratko - zadatak BB je da prilikom depresije ( naglog dodavanja gasa ) kada opadne pritisak usisavanja , ako dodje do kontrapulsiranja smese , istu pokupi , i po ponovnom uspostavljanju pozitivnog pritiska usisavanja tu smesu ubaci u cilindar ...cista fizika zasnovana na razlici pritisaka ...velicina boce nije toliko bitna , ako je veca nego sto treba u njoj ce vladati manji pritisak , al` ce raditi istu funkciju ...crevo bi trebalo biti sto krace , tako je boca bliza sistemu usisavanja , brzi je odziv BB na promene pritisaka , proracuni bilo kakve vrste su nepotrebni, nemojte na to gubiti vreme ... ja sam ispostovao to da je njena zapremina malo veca od zapremine cilindra , ali cak i to nije toliko bitno ...moje je misljenje da je motoindustrija od toga napravila citavu nauku ( sa proracunima ) da bi nas naterala da to ne mozemo sami da pravimo vec da moramo da kupimo od njih...

Kazem , ko je postavi , nek` ne ocekuje neke spektakularne pomake , sve je to neosetno , tesko merljivo ...mnogi karbovi i nemaju to kontrapulsiranje , Mario je to gore lepo opisao , posebno oni sa manjim difuzorima, pa je i efekat zanemariv ...tek na vecim difuzorima mogu da se pojave efekti u vidu nesto boljeg odziva na gas i eventualno neke male ustede u gorivu ( ali ko je stavio veliki karb , nije stavio da bi stedeo ) ...

No, bitno u svemu ovome je da se ovo brzo i lako napravi u domacoj radinosti , ne kosta nista , onu sto sam pre imao , sto je netragom nestala sam napravio od one plasticne bocice od sumecih tableta i u nju ulepio T razvodnik od bakarne cevcice ( dok sam imao vacum slavinu , koju sad nemam )... ako nemate T razvodnik , u nju se moze kad se probusi rupa ili dve na tesno , cak i bilo gde , moze jedna na jednom kraju , druga na drugom , kako god hocete , nema greske , radice isti posao , pa jedna na karb , druga na slavinu goriva direktno ulepiti pvc crevo ...to je najjednostavnije , poklopac se dobro zavrne i zalije nekim dobrim lepilom i - gorovo za pola sata ! E, sad , da li ima efekta , jbem li ga ...ne smeta sigurno ...

E, da ...ako imate nalepnice Malossi ili S-6, obavezno ih stavite , dobijate garantovanih + 10 km/ h ..hehehe... :)

#62 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 23 October 2016 - 21:51

A sta da se stavi veci fiting za vakum?

#63 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 23 October 2016 - 23:55

View Postdajteh, on 23 October 2016 - 21:51, said:

A sta da se stavi veci fiting za vakum?
...reakcija boost botle bi bila brža, tj bila bi bolja cirkulacija, naravo veći prečnik fitinga povlači veći unutrašnji prečnik creva.
Sad sam počeo da meljem u glavi kako bi to radilo na PJetu. Naravno, nema tu smese već čist vazduh, ali razmišljam o momentu dodavanja malo gasa, kada ECU kreće da ubrizgava više goriva a leptir u TPSu se jedva pomerio, pa se količina usisanog vazduha jedva malo poveća, a znamo već da nam, zbog povišenog pritiska u sistemu ubrizgavanja pa time i više goriva, u tom momentu treba i više vazduha kako bi smesa bila manje bogata. Samo čini mi se da bi BB u ovom slučaju radio obrnuto, na leru je podpritisak veći zbog skoro zatvorenog usisa, pa mašina uvlači vazduh iz BB, što se vidi na primeru Malossi BB, a kad se odvrne gas, opada podpritisak i BB se puni vazduhom, a treba da mi u tom momentu daa vazduh u usis umesto da ga oduzima.
Znači na PJ bi doneo više štete nego koristi, ako ne grešim u razmišljanju.

#64 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 24 October 2016 - 07:50

Pa , kad vi `jadnici` na PJ nemate ni karb...nemojte se zezati sa ovim , nema svrhe ...

#65 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 24 October 2016 - 09:25

Gogi ne treba nama obicna flasica, mi imamo mogucnost da spojimo mali kompresor koji ce da druka pritisak u bocu, a elektroventil ce da napravi kssss u odredjenom trenutku. I eto pravog turbo boosta :D

#66 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 24 October 2016 - 13:25

View Postdajteh, on 24 October 2016 - 09:25, said:

Gogi ne treba nama obicna flasica, mi imamo mogucnost da spojimo mali kompresor koji ce da druka pritisak u bocu, a elektroventil ce da napravi kssss u odredjenom trenutku. I eto pravog turbo boosta :D
Da, kad je mogao HGT da nabode turbo na PJ što nebi mogli i mi, hehehehe

#67 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 09 April 2019 - 17:16

Posted Image

moja boost botlle ...napravljena od dela plastičnog kazana od veš mašine , na zadnjoj strani gumeni čep ulepljen na tesno napred ima sisicu za crevo , vodi do sisice na karbu ...najjednostavnije je napraviti je od onih malih flašica u kojima se prodaju oni multivitamini , šumeće tablete ,cink , magnezijum i sl,, poklopac se ulepi da bude nepropustan , odeš u pet shop i od opreme za akvarijum kupiš T ili Y razvodnik ulepiš ga i na jedan kraj na vakum karba i rezervoara ...i gotovo začas...

Da to mora i treba , bilo bi na svakom karbu , ovako , ima smisla samo na većim difuzorima , recimo , tek od 19 , 21 mm pa naviše ...kod mene dugi niz godina radi bez greške za nula dinara ...





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users