Uh , Gorane, za dan si u pravu , presao sam se ...
Kao sto rekoh , imam o svemu ovome svoje misljenje , u gornjim postovima smo sve rekli , pa se ne bi dalje upustao u to...samo ukratko - zadatak BB je da prilikom depresije ( naglog dodavanja gasa ) kada opadne pritisak usisavanja , ako dodje do kontrapulsiranja smese , istu pokupi , i po ponovnom uspostavljanju pozitivnog pritiska usisavanja tu smesu ubaci u cilindar ...cista fizika zasnovana na razlici pritisaka ...velicina boce nije toliko bitna , ako je veca nego sto treba u njoj ce vladati manji pritisak , al` ce raditi istu funkciju ...crevo bi trebalo biti sto krace , tako je boca bliza sistemu usisavanja , brzi je odziv BB na promene pritisaka , proracuni bilo kakve vrste su nepotrebni, nemojte na to gubiti vreme ... ja sam ispostovao to da je njena zapremina malo veca od zapremine cilindra , ali cak i to nije toliko bitno ...moje je misljenje da je motoindustrija od toga napravila citavu nauku ( sa proracunima ) da bi nas naterala da to ne mozemo sami da pravimo vec da moramo da kupimo od njih...
Kazem , ko je postavi , nek` ne ocekuje neke spektakularne pomake , sve je to neosetno , tesko merljivo ...mnogi karbovi i nemaju to kontrapulsiranje , Mario je to gore lepo opisao , posebno oni sa manjim difuzorima, pa je i efekat zanemariv ...tek na vecim difuzorima mogu da se pojave efekti u vidu nesto boljeg odziva na gas i eventualno neke male ustede u gorivu ( ali ko je stavio veliki karb , nije stavio da bi stedeo ) ...
No, bitno u svemu ovome je da se ovo brzo i lako napravi u domacoj radinosti , ne kosta nista , onu sto sam pre imao , sto je netragom nestala sam napravio od one plasticne bocice od sumecih tableta i u nju ulepio T razvodnik od bakarne cevcice ( dok sam imao vacum slavinu , koju sad nemam )... ako nemate T razvodnik , u nju se moze kad se probusi rupa ili dve na tesno , cak i bilo gde , moze jedna na jednom kraju , druga na drugom , kako god hocete , nema greske , radice isti posao , pa jedna na karb , druga na slavinu goriva direktno ulepiti pvc crevo ...to je najjednostavnije , poklopac se dobro zavrne i zalije nekim dobrim lepilom i - gorovo za pola sata ! E, sad , da li ima efekta , jbem li ga ...ne smeta sigurno ...
E, da ...ako imate nalepnice Malossi ili S-6, obavezno ih stavite , dobijate garantovanih + 10 km/ h ..hehehe...
3
66 replies to this topic
#61
Posted 22 October 2016 - 19:42
#62
Posted 23 October 2016 - 21:51
A sta da se stavi veci fiting za vakum?
#63
Posted 23 October 2016 - 23:55
dajteh, on 23 October 2016 - 21:51, said:
A sta da se stavi veci fiting za vakum?
Sad sam počeo da meljem u glavi kako bi to radilo na PJetu. Naravno, nema tu smese već čist vazduh, ali razmišljam o momentu dodavanja malo gasa, kada ECU kreće da ubrizgava više goriva a leptir u TPSu se jedva pomerio, pa se količina usisanog vazduha jedva malo poveća, a znamo već da nam, zbog povišenog pritiska u sistemu ubrizgavanja pa time i više goriva, u tom momentu treba i više vazduha kako bi smesa bila manje bogata. Samo čini mi se da bi BB u ovom slučaju radio obrnuto, na leru je podpritisak veći zbog skoro zatvorenog usisa, pa mašina uvlači vazduh iz BB, što se vidi na primeru Malossi BB, a kad se odvrne gas, opada podpritisak i BB se puni vazduhom, a treba da mi u tom momentu daa vazduh u usis umesto da ga oduzima.
Znači na PJ bi doneo više štete nego koristi, ako ne grešim u razmišljanju.
#64
Posted 24 October 2016 - 07:50
Pa , kad vi `jadnici` na PJ nemate ni karb...nemojte se zezati sa ovim , nema svrhe ...
#65
Posted 24 October 2016 - 09:25
Gogi ne treba nama obicna flasica, mi imamo mogucnost da spojimo mali kompresor koji ce da druka pritisak u bocu, a elektroventil ce da napravi kssss u odredjenom trenutku. I eto pravog turbo boosta
#66
Posted 24 October 2016 - 13:25
dajteh, on 24 October 2016 - 09:25, said:
Gogi ne treba nama obicna flasica, mi imamo mogucnost da spojimo mali kompresor koji ce da druka pritisak u bocu, a elektroventil ce da napravi kssss u odredjenom trenutku. I eto pravog turbo boosta
#67
Posted 09 April 2019 - 17:16
moja boost botlle ...napravljena od dela plastičnog kazana od veš mašine , na zadnjoj strani gumeni čep ulepljen na tesno napred ima sisicu za crevo , vodi do sisice na karbu ...najjednostavnije je napraviti je od onih malih flašica u kojima se prodaju oni multivitamini , šumeće tablete ,cink , magnezijum i sl,, poklopac se ulepi da bude nepropustan , odeš u pet shop i od opreme za akvarijum kupiš T ili Y razvodnik ulepiš ga i na jedan kraj na vakum karba i rezervoara ...i gotovo začas...
Da to mora i treba , bilo bi na svakom karbu , ovako , ima smisla samo na većim difuzorima , recimo , tek od 19 , 21 mm pa naviše ...kod mene dugi niz godina radi bez greške za nula dinara ...
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users