


#101
Posted 22 August 2014 - 23:25

#102
Posted 23 August 2014 - 08:46
Kada njega izbacimo moze da crkne regler.. ako se greje znaci da kroz njega protice struja bliska njegovoj nazivnoj vrednosti snage i to je pokazatelj da radi posao za koji je predvidjen..
Sinclair research 1981 ©
#103
Posted 23 August 2014 - 22:53
Inace u ponedjeljak dolaze srafici za magnet i vodena, (hvala Emiru za srafice i gumice

#104
Posted 24 August 2014 - 22:04
#105
Posted 01 September 2014 - 22:09





Stigla je kasno, a i bio sam u nekim obavezama pa je nisam stigao ocistiti... Sutra cu testirati koliki je protok samo pumpe, a koliko zajedno sa hladnjakom...
Evo kako stoji na skuteru:

#106
Posted 02 September 2014 - 16:27


Prvo sam isprobao koji protok ima sama pumpa, bez ikakvih opterecenja...

I dobio sam tacno 8 litara, na nekih, onako otprilike rekao bi po zvuku, 4000 obrtaja...
Nakon toga sam probao i sa spojenim hladnjakom, i na nesto vecem gasu, oko 5000 obrtaja dobio 9 litara.... Vjerujem da bi na punom gasu imao sigurno 10 litara po minuti, sto mislim da ce biti vise nego dovoljan protok...
Nisam imao u planu da ubacujem termostar, jer je hladnjak od grijanja iz auta i ima mogucnost da se smanji protok, pa bi tim mogao regulisati temperaturu ako bi bila preniska...

E sad, na hladnjaku imam dva velika prikljucka, i jedan manji, pa me zanima cemu taj manji sluzi? I kako on mora biti okrenut? Da bude na vrhu ili dnu hladnjaka?
#108
Posted 02 September 2014 - 18:46
#110
Posted 02 September 2014 - 20:22
Sinclair research 1981 ©
#111
Posted 02 September 2014 - 20:28
#112
Posted 03 September 2014 - 00:46
Gledaj samo da odusak bude u visoj tacki od odvoda vode prema cilindru jer ce ti u suprotnom stalno tu kovitlati neki vazduh...ne vidim kako ces napraviti da odusak bude u visoj tacki kad ti je odvod na hladnjaku vec u samom vrhu hladnjaka?!?!
#113
Posted 03 September 2014 - 12:15
Jutros listam katalog na stranici Motorparts.it, i naletim na ovo:
http://www.motorpart...55&qry=9908771#
Karika u dimenziji 47.4 za Due, pa sam poslao mail njihovom ovlastenom dileru za BiH da vidim moze li se poruciti... Na Scooter-Attack-u je nemaju u dimenziji 47.4 nego samo 47, kao i na RP.. Pa cu razmisliti da uzmem ovu gore sa linka... Ipak novo je novo

Nasao sam jos podatak o potrebnom kompresionom odnosu koji iznosi 14:1

E sad ne snalazim se bas najbolje u onom kalkulatoru, ali koje god parametre da unesem ne mogu dobiti ovaj odnos, ako racunam da je zapremina glave 8,4 ml...
Mario da li je problem da provjeris i ti koja je zapremina glave, ako je kod tebe josuvijek cilindar od Fantoma?
#114
Posted 03 September 2014 - 20:32
Sinclair research 1981 ©
#116
Posted 05 September 2014 - 18:37


Extra si sredio vodenu..
#117
Posted 05 September 2014 - 21:08
Sinclair research 1981 ©
#118
Posted 14 September 2014 - 21:57

Poslano sa brda koristeci Tapa-nesta
#119
Posted 14 September 2014 - 23:02
Radovi se nastavljaju u utorak... Jbg stisle obaveze oko faksa..
#120
Posted 15 September 2014 - 14:50
Lezajevi su SKF oznake 6204 TN9 C4 HLHT23, nisu imali dva na stanju, tako da ce drugi stici za koji dan... Uzeo sam i svjecicu NGK BR9ES


Semering na strani variomata je SKF 20x42x7 mm oznake HMSA10 RG, dok je onaj na strani magneta Corteco 20x30x7, negdje sam u Cveletovoj temi procitao da moze i taj umjesto 20x34x7...
E sad pretpostavljam da je mali luft na lezaju uredu za C4 toleranciju?
Sutra bi trebala stici i Motoforce Racing HPC radilica, pa mogu lagano krenuti sa skidanje masine i vadjenje stare radilice...
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users