Jump to content


Sprint Exactly 70



  • This topic is locked This topic is locked
921 replies to this topic

#101 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 22 August 2014 - 23:25

Bese tema i o tom otporniku...al ne mogu da se setim tacno cemu sluzi ...verovatno nije bitan kad ne pamtim :D

#102 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 23 August 2014 - 08:46

Otpornik je u sklopu reglera i sluzi za regulaciju struje punjenja odnosno svetla.. Neki modeli imaju dva manji i veci i oba se koriste u kombinaciji sa reglerom..

Kada njega izbacimo moze da crkne regler.. ako se greje znaci da kroz njega protice struja bliska njegovoj nazivnoj vrednosti snage i to je pokazatelj da radi posao za koji je predvidjen..

Sinclair research 1981 ©

#103 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 23 August 2014 - 22:53

Znaci i on mora ostati... A dobro, naci ce se vec negdje mjesta i za to i za regler...

Inace u ponedjeljak dolaze srafici za magnet i vodena, (hvala Emiru za srafice i gumice :) ) , a u utorak krecem sa uklanjanjem tog nosaca prednje plastike i sa varenjem drzaca za posudu i hladnjak...

#104 Stefan p

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,132 posts
  • MestoLopare,Republika Srpska
  • VozimSprint Exactly

Posted 24 August 2014 - 22:04

Kod mene takodje taj otpornik nije spojen,tako je bilo od kad je kupljen nov...Sretno sa daljim radovima.

#105 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 01 September 2014 - 22:09

Bilo je nekih komplikacija u posti ali evo vodena je konacno stigla do mene :) (Jos jednom da kazem, kamera na telefonu je haos, valjda ce doci nesto bolje u skorije vrijeme :) )

Posted Image Posted Image Posted Image

Stigla je kasno, a i bio sam u nekim obavezama pa je nisam stigao ocistiti... Sutra cu testirati koliki je protok samo pumpe, a koliko zajedno sa hladnjakom...

Evo kako stoji na skuteru:

Posted Image

#106 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 02 September 2014 - 16:27

Jutros odmah krenuo da provjerim kakvo je stanje sa pumpom... Za pocetak sam ju malo ocistio da lici na nesto:

Posted Image Posted Image

Prvo sam isprobao koji protok ima sama pumpa, bez ikakvih opterecenja...

Posted Image

I dobio sam tacno 8 litara, na nekih, onako otprilike rekao bi po zvuku, 4000 obrtaja...

Nakon toga sam probao i sa spojenim hladnjakom, i na nesto vecem gasu, oko 5000 obrtaja dobio 9 litara.... Vjerujem da bi na punom gasu imao sigurno 10 litara po minuti, sto mislim da ce biti vise nego dovoljan protok...

Nisam imao u planu da ubacujem termostar, jer je hladnjak od grijanja iz auta i ima mogucnost da se smanji protok, pa bi tim mogao regulisati temperaturu ako bi bila preniska...

Posted Image

E sad, na hladnjaku imam dva velika prikljucka, i jedan manji, pa me zanima cemu taj manji sluzi? I kako on mora biti okrenut? Da bude na vrhu ili dnu hladnjaka?

#107 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 02 September 2014 - 18:37

A evo nadjoh konacno neku sliku :)

Posted Image


E sad, moze li se kako to izvesti ako imam samo dva velika prikljucka i jedan mali?

Moze li se uraditi ovako, da se ovo crijevo premosti direktno na posudu?

Posted Image

Edited by sinisa93, 02 September 2014 - 18:39.


#108 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 02 September 2014 - 18:46

na posudicu ide najvi[lja tačka kao odušak i možeš da prespojiš od tople vode sa T razdelnikom.. tako sam i ja radio, samo sam prespojio hladnu sa razdelnikom i napravio mali odušak .. vidi aprilia temu

#109 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 02 September 2014 - 20:00

Ako sam dobro razumio, trebalo bi ovako?

Posted Image

Evo jos jednom slika hladnjaka:

Posted Image

Edited by sinisa93, 02 September 2014 - 20:02.


#110 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 02 September 2014 - 20:22

Da tako kako si skicirao

Sinclair research 1981 ©

#111 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 02 September 2014 - 20:28

A hoce li onda biti problem, ako bi u slucaju preniske temperature malo zatvorio ovaj dovod lijevo na hladnjaku? Jer tu imam mogucnost regulacije protoka... Hoce li praviti kakav pritisak u crijevima, da li bi tako opteretio pumpu?

#112 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 03 September 2014 - 00:46

Mozda i hoce ako suzis protok previse..videces to lako, krenuce da izbija vodu tamo gde moze a najcesce na spojevima tj na crevima...

Gledaj samo da odusak bude u visoj tacki od odvoda vode prema cilindru jer ce ti u suprotnom stalno tu kovitlati neki vazduh...ne vidim kako ces napraviti da odusak bude u visoj tacki kad ti je odvod na hladnjaku vec u samom vrhu hladnjaka?!?!

#113 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 03 September 2014 - 12:15

Pokusacu ovako kako je gore prikazano na skici, pa cu vidjeti sta ce se desavati... Odusak je mozda 1cm vislji od dovoda, pa valjda nece praviti probleme...

Jutros listam katalog na stranici Motorparts.it, i naletim na ovo:

http://www.motorpart...55&qry=9908771#

Karika u dimenziji 47.4 za Due, pa sam poslao mail njihovom ovlastenom dileru za BiH da vidim moze li se poruciti... Na Scooter-Attack-u je nemaju u dimenziji 47.4 nego samo 47, kao i na RP.. Pa cu razmisliti da uzmem ovu gore sa linka... Ipak novo je novo :0takoje:

Nasao sam jos podatak o potrebnom kompresionom odnosu koji iznosi 14:1

Posted Image


E sad ne snalazim se bas najbolje u onom kalkulatoru, ali koje god parametre da unesem ne mogu dobiti ovaj odnos, ako racunam da je zapremina glave 8,4 ml...

Mario da li je problem da provjeris i ti koja je zapremina glave, ako je kod tebe josuvijek cilindar od Fantoma?

#114 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 03 September 2014 - 20:32

Nije problem provericu, imam ja kariku za due mina 47mm i to treba da proverim

Sinclair research 1981 ©

#115 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 05 September 2014 - 18:24

Danas odradio vodenu pumpu, onako usput, dok sam smisljao kako i gdje postaviti nosac za hladnjak ;)

Posted Image Posted Image Posted Image

Nosac ce vjerovatno da se odradi veceras ili sutra ujutro...

#116 EmirSpahic

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 2,040 posts
  • MestoTravnik (BiH)
  • VozimGilera Runner SP50 LC

Posted 05 September 2014 - 18:37

Nosac ce vjerovatno da se odradi za 5 dana ili 5 mjeseci. :) Hahaha.. Sala. ;)


Extra si sredio vodenu..

#117 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 05 September 2014 - 21:08

Cakli se kao staklo

Sinclair research 1981 ©

#118 Johny

    Član

  • Start Members
  • PipPipPip
  • 473 posts
  • MestoSarajevo
  • VozimHurricane

Posted 14 September 2014 - 21:57

Jesi li nasao mjesto za hladnjak :welcome1: ?

Poslano sa brda koristeci Tapa-nesta

#119 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 14 September 2014 - 23:02

Pa tesko da ce biti mjesta iza tocka... Vjerovatno ce morati ici iza plastike, odnosno ispred nogu, kao sto je kod Slobe... Samo cu odraditi nekako plastiku da ne bude bas upadljivo, ipak moram pocetkom sezone na tehnicki...

Radovi se nastavljaju u utorak... Jbg stisle obaveze oko faksa..

#120 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 15 September 2014 - 14:50

Danas stigle neke sitnice...

Lezajevi su SKF oznake 6204 TN9 C4 HLHT23, nisu imali dva na stanju, tako da ce drugi stici za koji dan... Uzeo sam i svjecicu NGK BR9ES

Posted Image Posted Image

Semering na strani variomata je SKF 20x42x7 mm oznake HMSA10 RG, dok je onaj na strani magneta Corteco 20x30x7, negdje sam u Cveletovoj temi procitao da moze i taj umjesto 20x34x7...

E sad pretpostavljam da je mali luft na lezaju uredu za C4 toleranciju?

Sutra bi trebala stici i Motoforce Racing HPC radilica, pa mogu lagano krenuti sa skidanje masine i vadjenje stare radilice...





3 user(s) are reading this topic

0 members, 3 guests, 0 anonymous users