Znamo sta je ovo , to postoji vec neko vreme , a radi se o posebnoj konstrukciji necega sto zovu rolnice , a to nisu bas u pravom smislu reci , jer rolnice su nesto sto je okruglo i sto bi trebalo da se okrece ...Ove `rolnice ` se ne okrecu , vec samo klize unutar zlebova kanala varia , a rade isti posao kao i rolnice , usled delovanja centrifugalne sile otvaraju ili zatvaraju varijator ...
Kod nas ih prodaje Linea moto iz Zrenjanina po ceni od oko 1000,00 dinara , a njihovom ugradnjom `obecavaju` poboljsanje perfomansi skutera i povecanje krajnje brzine od cak 18 %??? Eto ga nama ! Nema jeftinijeg tuninga , ako je to tako ...
Posmatrajuci princip rada , neke logike cak i ima , u stvari samom konfiguracijom `rolnica` omoguceno je vece zatvaranje varijatora , njegovo izguravanje prema fiksnoj , sve vrlo podseca na onaj bonsek- tuning gde je onaj ludi Rus srusio zadnji zid od varia da bi omogucio vecu izlaznost rolnica , samo je ovo kulturnije resenje ...
Ipak, zdravorazumski razmisljajuci , pitam se npr. sta bi dobio njihovom ugradnjom kad moj vario rolnice zatvaraju do kraja , kais je izbacen koliko moze i dalje vec preti ispadanje ...Dzaba dalje zatvaranje varijatora ovim rolnicama , ako remenice nemaju mogucnosti ( dijametra ) da to prihvate ...to moze da donese benefit na nekim varijatorima koji ne zatvaraju do kraja
Citajuci neke druge forume na brzinu , video sam da su misljenje podeljena od `nista narocito` , ` krajnja ista ili se cak i smanjila ` pa do da ` ima poboljsanja ` ... Jel` neko od nas probao ovo ?
Edited by ALIEN SM, 16 June 2014 - 11:06.