

#21
Posted 10 November 2013 - 15:31
#22
Posted 02 May 2014 - 21:01
Mnogo je štete zaista , i problem je da se drugar stalno žali na portošnju, mada kad bolje razmislim nema mnogo prostora ili pakujemo diznu da mašina radi kako valja, ili ako smanjimo odmah lepi... Nikad dobar ler gas, nikad spreman na igli uvek je problem dovesti ga u neki normalni balans...
Danas sam poludeo, i rešio da uradim merenje pritiska u bloku, imao sam stari merač krvnog pritiska, poljski još od dede ostao, pošto danas svi mere sa onim malim digitalcima uradih od poklopca kapice za GY6 i još jednog creva priključak koji ulazi u prirubnicu, dok sam auspuh zatvorio sa jednom gumenom zaptivkom 4mm debljine i parčetom bakelita što sam imao pri ruci...
da mi je neko pričao ne bih verovao da je puknut blok, sve ostalo deluje ispravno, nove semeringe sam stavio jesenas, međutim pukotina debljine kose i dužine 2-3cm se golim okom bukvalno ne primećuje..
pogledajte

kliknite na sliku da biste videli uveličano, eto.. vredi sve pare, i žao mi je što je nisam ranije pripremio-koristio..
#23
Posted 02 May 2014 - 21:57
Edited by Plamenni, 02 May 2014 - 21:58.
#24
Posted 02 May 2014 - 23:41
predstavi nam spravicu...
#25
Posted 03 May 2014 - 00:43
#26
Posted 03 May 2014 - 01:19
_____________________________
Sinclair research LTD 1981©
#27
Posted 03 May 2014 - 02:42
Dobro je pa si otkrio mjesto gdje pusta, sad se barem zna zbog cega je bilo problema.
Svidja mi se metod kojim si otkrio kvar, ta pumpa za krvni pritisak

#28
Posted 03 May 2014 - 10:43
#30
Posted 04 June 2014 - 10:39
to se kod mašina sa velikim difuzorima karburatora možda toliko i ne oseti, pogotovo kad nije neko drastično opadanje pritiska, naime veliki karburatori donesu mnogo goriva na svim otklonima pa je procenat , nazovimo falš fazduha zanemarljiv u celoj situaciji..
međutim meni ovo ne da mira i posle dva dana reših da ga okupam, pa šta mu bog da...

sa zadnje strane ne pušta !!
idemo u bure od 50L , mora da se vidi sa prednje strane, "al' volem" ovaj vulkanizerski zanat !!
ono čega sam se najviše plašio je da je puknut cilindar, vazduh izlazi tačno na gornjem desnom brezonu, pomerao sam ga i levo i desno ne bi li se mehurići pojavili na drugom mestu, međutim uvek izlaze na gornjem desnom...
dakle ili je puknut blok u predelu navoja brezona, tu sam otvarao ranije da može cilindar sa 50 klipom da uđe, ili je puknut cilindar u kanalu između sekundarnog prelivnog i aux boost-a, pa vazduh izlazi napolje tačno kod matice...
danas ću videti šta mi je činiti
#31
Posted 04 June 2014 - 11:15
ne znam na šta da sumnjam, na probušen blok teško jer to bi se videlo jbm li ga...A prelivne i boost kanale koliko znam nisi otvarao na cilindru sa frezerom pa odakle da budu probušeni??
naći ćeš uglavnom, sad si se fokusirao
#32
Posted 04 June 2014 - 12:21
#33
Posted 04 June 2014 - 13:13

u principu prskao sam i sa prednje strane i po svećici, ali nisam primetio da se na šrafu peni...
sad jbg moguće da nisam obratio pažnju, toliko drugih sastava i rubova sam gledao da mi je možda promaklo
#34
Posted 04 June 2014 - 13:19
Najčešće se gleda na semeringe, dihtunge, spoju blokova itd, a ovo baš i nije za očekivati.
Jbt, sranje samo takvo, neznaš šta je gore, dali je blok napuknut, ili cilindar.
#35
Posted 04 June 2014 - 18:30


--- Sinclair research LTD 1981 © ---
#36
Posted 04 June 2014 - 19:46
#37
Posted 04 June 2014 - 20:04
#38
Posted 04 June 2014 - 22:58
#39
Posted 04 June 2014 - 23:02
#40
Posted 04 June 2014 - 23:19

4 user(s) are reading this topic
0 members, 4 guests, 0 anonymous users