Jump to content


Proverite da li vuče falš vazduh



  • This topic is locked This topic is locked
46 replies to this topic

#41 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 04 June 2014 - 23:42

View Postneos123, on 04 June 2014 - 23:02, said:

hmm dobro ali ne trajno haha bolje mozda sljedeci put da probas i sa tekucim metalom rijesit
Zašto nije trajno? Onda ni diht masa između blokova i sl. nebi bila dobra.

Aluminij je takav, doduše čista legura, rupičast.

#42 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 04 June 2014 - 23:54

da crveni silikon 350C ili diht masa isto je...

vidi ja sam popunio navoje i brezon namazao, namerno sa njim... mogao sam spakovati loctite ili wurth onaj za navoje, ali nije to ono što želim, meni ne treba da se blindira brezon u bloku, već da popunim pukotinu, a za tu zgodu diht masa radi perfektno...

ovaj MHR ide sa kratkim brezonima jer je takav tip da se modular glava steže ispod poklopca, te ako je potrebno menjati cilindar moram menjati i brezone na klasične one duže.. itd... zbog toga mi ne treba sad neki jak lepak, ovo je mala rupa, i sa njom je od provg dana HE setup-a, sećam se da se pojavila kada sam otvarao i kako sam skidao materijal postajala je sve veća i veća... eto sada je 1,5mm i ja tome nisam pridavao poseban značaj...

dalje ovo nije tema, ali prebaciću postove kod sebe kada stignem do tog posla,..

primetio sam da mi se sistem za hlađenje puni vazduhom, prvo sam mislio da je kriva glava, međutim nije se posebno podizala temperatura, a to je znak za krivu glavu, kao i da nisam primetio da se posebno mastila tečnost za hlađenje.. ali eto opet kompresor je punio sistem , direktno preko brezona...

naravno ako neki sledeći put budem otvarao blokove, ovu rupu mogu popuniti tečnimbiće i metalom ili nekim epoksijem, biće i to u planu jednog dana....

#43 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 05 June 2014 - 11:11

proverio sam kako peni na šrafovima, i ipak nisam dobro gledao




posle lepljenja



#44 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 05 June 2014 - 12:15

Jel to prskanje bilo prije ili poslije ljepljenja?

Ne kužim na drugom videu, zašto padne prtisak sa 300 na 250?

#45 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 05 June 2014 - 14:24

prksanje je pre lepljenja a posle bureta od 50L, hteo sam da proverim dali ja zaista nisam dobro video, i eto peni se, nego nisam proveravao šraf, dakle NE mora u bure ....

pritisak opadne jer je pumpica za ove poluautomtske omron merače, te odmah pušta lagano vazduh, koliko je digitalnom meraču potrebno, pa moram da blokiram crevo sa onim hirurškim makazama...

#46 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 17 July 2015 - 01:23

Evo i moje sprave za testiranje blokova koju sam napravio ovih dana od starog mjeraca pritiska... S tim da sam prikljucak pravio tako da se uvrce u glavu, a ne na prirubnicu kao inace..

Posted Image Posted Image Posted Image
Posted Image Posted Image Posted Image

Posted Image

Inace prava je muka izvaditi ovaj izolator iz svjecice, tako da ko misli da pravi, lakse je na prirubnicu :)

#47 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 16 February 2016 - 17:23

Lepio klip na strani ispuha, kompresija spala na 6 bara umjesto 10.

Simptomi su:
-jako tesko pali
-nikako dobiti ler gas, radi visoko i cim se spusti crkne kao da iskljucis struju
-mukanje na otvaranje gasa, ali se da rijesiti povecanjem kolicine goriva
-slabo dimi iako je 3% premix
-manje snage, neprirodan zvuk motora


Sve zbog ovog djubretara, a treba mu i skinuti kapu posto je iz 1996.






Nakon kompletne reparacije, pritisak drzi bez padanja kazaljke, radi ko nova.

Edited by dajteh, 16 February 2016 - 17:23.






1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users