Jump to content


Stage6 Racing modular 70 Minareli LC

stage6 racing modular stage6 racing S6-7019501

7 replies to this topic

#1 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 28 July 2014 - 13:06

Još jedan cilindar iz Italijanske kuhinje, do nedavno najjači u paleti Stage 6 proizvoda. Reč je o ALU Nikasil cilindru koji za S6 proizvodi Athena. Jak koncept sa duplim izduvom i u to vreme reklo bi se inovativnim klipom sa ravnim čelom i spuštenom glavom. Od njegovog mlađeg brata S6 racing-a ga razlikuje modular glava, koja se montira odvojeno od poklopca, i time doprinosi takmičarima da je menjaju prema uslovima staze i konfiguracije. Veći ili manji kompresioni odnos, dublji ili plići squish band, svakako utiču na karakteristiku, a pri tome se glava hladi bolje, jer i preko nje protiče voda iz rashladnog sistema..

evo i slika clindra


Posted Image

Posted Image

Posted Image



ovde su koncepti kanala poslikani iz više uglova

Posted Image Posted Image Posted Image

Posted Image Posted Image Posted Image


Izduvni kanal nije preveliki, i svojom površinom kategoriše cilindar u linearnije isporučioce obrtnog momenta

Posted Image Posted Image


nosač modular glave je blago izdignut u odnosu na telo, modularar glava je dosta agresivno spuštena

Posted Image Posted Image


evo i portmape

Posted Image


koja nam dalje kroz analizer kazuje da je cilindar najjači na 13700 o/min, pri visini C=0,5mm, gde sa usklađenim pritiskom izduva i povratka rezonancije na skoro 160 PSI-ja rezultuje 23,4 KS-a

Posted Image

zapazićemo razrok gde konstruktor nije mogao da isprati pritiske sa prelivnim kanalima, koji se provlači kao negativna posledica kod skoro svih HE cilindara.. Snaga od 23,4KS-a po teoriji će rezlutovati kao 19KS na vretenu radilice, što ovaj cilindar svrstava u konkurentu kategoriju trkačkih cilindara MHR Team 1 i Pollini EVO 1 do neke 2006-e godine, kada su konstruktori počeli razmišljati o većem broju transfera, kako bi nadomestili nedostatak pritiska preliva, i dalje povećavali površinu izduva ne bi li dobili još koji KS više...


Merenjem modular glave došli smo do zaključka da je ona zapremine 5,5ccm-a

Posted Image Posted Image Posted Image


te da će sa klipom ravnoga čela na visini od C=0,5mm pre GMT doneti stepen kompresije od K= 12:1, odnosno da i squish po ovoj logici treba podesiti na istu vrednost, jer u glavi nema dodatnog udubljenja te da ukoliko želimo neku performasu ovaj cilindar ne smemo ostavljati na 0,6 ili 0,7 kao sport pro ili klasičan racing

Posted Image


Na kraju želim samo da napomenem da je projektant sa ovim ravnim čelom klipa uticao na umanjenje vertikalnog uprskavanja fluida, koji osim ugla kanala definiše i zakrivljenje čela klipa, te da je ovim potezom uradio veću linearnost jer se sa manjim uglovima uprskavanja dobija veći pritisak na transferima, slično kao kada bi površine kanala bile veće.. , ali da ne zaboravimo to je samo slično, i da veće površine dovode do jačih oscilacija na kariki ali i do boljeg učinka..

#2 plameni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,591 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPiaggio NRG MC2,Piaggio Zip

Posted 28 July 2014 - 14:38

Zver od cilindra..konacno iz S6 dobro inzinjersko resenje podesavanja komresionog odnosa bez promene debljine dihtunga.Modular glava prava stvar :D

#3 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 28 July 2014 - 17:38

View PostPlamenni, on 28 July 2014 - 14:38, said:

Zver od cilindra..konacno iz S6 dobro inzinjersko resenje podesavanja komresionog odnosa bez promene debljine dihtunga.Modular glava prava stvar :D
Hoces reci iz Athene.

#4 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 28 July 2014 - 18:09

Quote

Na kraju želim samo da napomenem da je projektant sa ovim ravnim čelom klipa uticao na umanjenje vertikalnog uprskavanja fluida, koji osim ugla kanala definiše i zakrivljenje čela klipa, te da je ovim potezom uradio veću linearnost jer se sa manjim uglovima uprskavanja dobija veći pritisak na transferima, slično kao kada bi površine kanala bile veće.. , ali da ne zaboravimo to je samo slično, i da veće površine dovode do jačih oscilacija na kariki ali i do boljeg učinka..
Znaci sledeci klip koji ce u moj s6 sport [ ako dozivi] je iz s6 race :D

#5 plameni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,591 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPiaggio NRG MC2,Piaggio Zip

Posted 28 July 2014 - 19:16

View PostNesa BG, on 28 July 2014 - 17:38, said:

Hoces reci iz Athene.

Da,bata Sone iz Atene kao i vecinu stvari koje radi atena za Stage 6

#6 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 29 July 2014 - 10:39

@Cvele... pa problem je samo oko glave koja je u tvom slučaju 7ccm-a, dok je 0vde 5,5ccm-a, i da bi tada morao spakovati cilindar bez zaprivača da dobiješ nekako C=0,5mm, kao i da taj ALU zaptivač glave treba nekako eliminisati i urezati kanal za silikonski O ring.. dakle ima gimnastike, nije P&P

@Plameni , Neša... sve je Athena, samo je potpisan sa strane kao S6... jasno je da su sve te cilindre u Atheni pravili, sad ko ih je konstruisao ne znamo...

#7 tuningfanatic

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 583 posts
  • MestoSenta/Novi Sad

Posted 29 July 2014 - 12:13

Jel mogu da se kupe razlicite kalote za tu modular glavu ili je vise kao reklama pa moras licno da odes kod strugara da ti napravi?

#8 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 29 July 2014 - 13:03

Verovatno mogu, konkretno Kiesler proizvodi različite modul glave za MHR-e, i to je nabavljivo u Nemačkoj, za S6 racing nemam informaciju...





2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users