evo i slika clindra
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/s6_rac_mod/Originals/s6rac_mod_000.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/s6_rac_mod/Originals/s6rac_mod_001.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/s6_rac_mod/Originals/s6rac_mod_002.jpg)
ovde su koncepti kanala poslikani iz više uglova
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/s6_rac_mod/s6rac_mod_004.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/s6_rac_mod/s6rac_mod_005.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/s6_rac_mod/s6rac_mod_006.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/s6_rac_mod/s6rac_mod_007.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/s6_rac_mod/s6rac_mod_008.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/s6_rac_mod/s6rac_mod_009.jpg)
Izduvni kanal nije preveliki, i svojom površinom kategoriše cilindar u linearnije isporučioce obrtnog momenta
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/s6_rac_mod/s6rac_mod_003.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/s6_rac_mod/s6rac_mod_010.jpg)
nosač modular glave je blago izdignut u odnosu na telo, modularar glava je dosta agresivno spuštena
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/s6_rac_mod/s6rac_mod_012.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/s6_rac_mod/s6rac_mod_015.jpg)
evo i portmape
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/s6_rac_mod/Originals/s6rac_mod_013.jpg)
koja nam dalje kroz analizer kazuje da je cilindar najjači na 13700 o/min, pri visini C=0,5mm, gde sa usklađenim pritiskom izduva i povratka rezonancije na skoro 160 PSI-ja rezultuje 23,4 KS-a
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/s6_rac_mod/Originals/s6rac_mod_014.jpg)
zapazićemo razrok gde konstruktor nije mogao da isprati pritiske sa prelivnim kanalima, koji se provlači kao negativna posledica kod skoro svih HE cilindara.. Snaga od 23,4KS-a po teoriji će rezlutovati kao 19KS na vretenu radilice, što ovaj cilindar svrstava u konkurentu kategoriju trkačkih cilindara MHR Team 1 i Pollini EVO 1 do neke 2006-e godine, kada su konstruktori počeli razmišljati o većem broju transfera, kako bi nadomestili nedostatak pritiska preliva, i dalje povećavali površinu izduva ne bi li dobili još koji KS više...
Merenjem modular glave došli smo do zaključka da je ona zapremine 5,5ccm-a
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/s6_rac_mod/s6rac_mod_015.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/s6_rac_mod/s6rac_mod_016.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/s6_rac_mod/s6rac_mod_017.jpg)
te da će sa klipom ravnoga čela na visini od C=0,5mm pre GMT doneti stepen kompresije od K= 12:1, odnosno da i squish po ovoj logici treba podesiti na istu vrednost, jer u glavi nema dodatnog udubljenja te da ukoliko želimo neku performasu ovaj cilindar ne smemo ostavljati na 0,6 ili 0,7 kao sport pro ili klasičan racing
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/s6_rac_mod/Originals/s6rac_mod_018.jpg)
Na kraju želim samo da napomenem da je projektant sa ovim ravnim čelom klipa uticao na umanjenje vertikalnog uprskavanja fluida, koji osim ugla kanala definiše i zakrivljenje čela klipa, te da je ovim potezom uradio veću linearnost jer se sa manjim uglovima uprskavanja dobija veći pritisak na transferima, slično kao kada bi površine kanala bile veće.. , ali da ne zaboravimo to je samo slično, i da veće površine dovode do jačih oscilacija na kariki ali i do boljeg učinka..