evo i slika clindra



ovde su koncepti kanala poslikani iz više uglova






Izduvni kanal nije preveliki, i svojom površinom kategoriše cilindar u linearnije isporučioce obrtnog momenta


nosač modular glave je blago izdignut u odnosu na telo, modularar glava je dosta agresivno spuštena


evo i portmape

koja nam dalje kroz analizer kazuje da je cilindar najjači na 13700 o/min, pri visini C=0,5mm, gde sa usklađenim pritiskom izduva i povratka rezonancije na skoro 160 PSI-ja rezultuje 23,4 KS-a

zapazićemo razrok gde konstruktor nije mogao da isprati pritiske sa prelivnim kanalima, koji se provlači kao negativna posledica kod skoro svih HE cilindara.. Snaga od 23,4KS-a po teoriji će rezlutovati kao 19KS na vretenu radilice, što ovaj cilindar svrstava u konkurentu kategoriju trkačkih cilindara MHR Team 1 i Pollini EVO 1 do neke 2006-e godine, kada su konstruktori počeli razmišljati o većem broju transfera, kako bi nadomestili nedostatak pritiska preliva, i dalje povećavali površinu izduva ne bi li dobili još koji KS više...
Merenjem modular glave došli smo do zaključka da je ona zapremine 5,5ccm-a



te da će sa klipom ravnoga čela na visini od C=0,5mm pre GMT doneti stepen kompresije od K= 12:1, odnosno da i squish po ovoj logici treba podesiti na istu vrednost, jer u glavi nema dodatnog udubljenja te da ukoliko želimo neku performasu ovaj cilindar ne smemo ostavljati na 0,6 ili 0,7 kao sport pro ili klasičan racing

Na kraju želim samo da napomenem da je projektant sa ovim ravnim čelom klipa uticao na umanjenje vertikalnog uprskavanja fluida, koji osim ugla kanala definiše i zakrivljenje čela klipa, te da je ovim potezom uradio veću linearnost jer se sa manjim uglovima uprskavanja dobija veći pritisak na transferima, slično kao kada bi površine kanala bile veće.. , ali da ne zaboravimo to je samo slično, i da veće površine dovode do jačih oscilacija na kariki ali i do boljeg učinka..