Jump to content


CPI Oliver city



  • This topic is locked This topic is locked
463 replies to this topic

#1 Dragan NS

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 609 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimCPI Oliver city

Posted 29 January 2011 - 19:06

Red je da i ja predstavim svoj skuter - CPI Oliver city. U pitanju je "kineska klasika": kratki, horizontalni AC minareli. Kupljen je 2006. godine, nov, po ceni od 1300 e. Za novog "italijana" ili Aerox nisam imao love jer smo se zena i ja u to vreme kucili, tako da je ovo bio neki kompromis. CPI ne pravi skutere vrhunskog kvaliteta kao sto to cine Piaggio (i njegovi derivati) ili Yamaha, ali mislim da mnogi nepravedno nipodastavaju ovaj vrlo solidan brend. Izgleda da mnogo manje smeta Nemcima da sednu na CPI nego nama: www.cpi-power.de
Evo, za pocetak topica, par slicica:


Posted Image



Posted Image


Posted Image

Skuter me je, kao serijala, dobro sluzio nekoliko godina. Za to vreme samo sam morao da zamenim el. sauh (na oko 2000 km). Stavio sam od Kweja, jer uvoznik za CPI "klepa po usima" za rez. delove ( odgovara i od Sprinta). Naravno, skinuta je blokada sa variomata i zamenjena je "S" izduvna grana (neka vrsta blokade), ubacece malo lakse rolice i to je bilo to do nekih 4000 km (4 sezone, posto nisam stizao da se nesto mnogo vozim).
Nova grana nije bas pasovala "sraf na sraf" pa se moralo malo variti, tu kod lonca:

Posted Image


Tako odblokiran skuter isao je pravih 65 km/h (kao i vecina "kineza" ima kratak prenos pa ne moze da se meri sa brendiranim "serijalama" u krajnjoj). U to vreme sam se i uclanio u ovaj 4rum, i tako citajuci tudja iskustva polako se navlacio na tunning. Ali, iako je volja bila prisutna, nedostajalo je finansija!
Ali, pozeleo sam brze, jace, bolje... Kupio sam novi kit od 70 ccm Stage6 Sport pro, i auspuh Technigas Next-r. Takodje, preko jednog od clanova foruma nabavio sam Malossi Multivar i remen Malossi Special X. Karburator sam, do daljnjeg, ostavio stock (Mikuni 16 mm). Sve je to, ubrzo, uz neke male propratne probleme (detaljnije ovde: http://www.skuteri.o...a-cpi-oliveru/) leglo na skut i polako sam krenuo u razradu. S obzirom na kalendar, ovo se (razrada) prilicno oteglo, maltene do proleca. Ali, i to je proslo, skuter je bio razradjen i spreman za "przenje". Da ne zapostavim ni styling nabavljen je i udertail sa stopaljkama, pozicijom i zmigavcima all-in-one, koji mu je lego (sto kaze Blacky) k'o budali samar:


Posted Image

Posted Image

Krajnja mu je bila solidna, skoro 90 po satu (koji je btw. dosta tacan) ali mu je do te brzine trebalo dooosta vremena. Uopste, nekako mi je falilo eksplozivnosti u startu i ubrzanju. Ta kilavost je bila posledica teskih rolica i mekanog kontra federa i federa kvacila, ali to je tako bilo namerno setovano zbog razrade. Znaci, nakon razrade doslo je vreme da se nesto ucini po tom pitanju. Posto majstor koji mi je stavljao kit nije smatrao da nesto treba dalje stelovati u odnosu na postojece stanje (stara prica o tome da majstori fino stelovanje dozivljavaju kao dangubu koju posle ne mogu da naplate), obratio sam se za "malu pomoc prijatelja" sa 4ruma, Vlade 75, o cemu svedoce sledece ilustracije:

- Vlada sa segrtom:

Posted Image


- Nista bez "pistolja":

Posted Image



- Hocemo da ubacimo platnu ispred bolcne varijatora? Hocemo!!!

Posted Image


- koju cemo diznu kada je Mboxu nestasica? Da busimo? Dizna razbusena na cca 80:

Posted Image


- rolice umesto 6 gr stavljene 5,5 gr! Tu je naravno i KOSO obrtaljka:
Posted Image



- Majstore, oce biti viska delova? Nadzorni odbor, spoj iskustva i mladosti:

Posted Image


- Sastavljaj, sefe, pada mrak!

Posted Image


Stavljen je i, umesto belog Malossi kontra federa, Stage6 Medium kontrafeder sto je rezultiralo smanjenjem pada obrtaja zbog nelinearnosti torque drivera, tako da sada pri brzini od 35-40 km/h obrtaji malo padnu, mnogo manje nego ranije. Stavljanje pola grama laksih rolica donelo je vecu zivahnost motora, uz istu krajnju. Ubrzanje od 0-60 km/h postize za nekih 8 sekundi, a od 0-80 dostize za 15-16 sec. Krajnja je oko 85 km/h po satu, sto je sa ovim kratkim prenosom maksimum. Tu negde se aktivira blokada na CDI-ju (nesto preko 9000 obrtaja), pa krajnju fakticki ni ne znam. Sledeca intervencija koja je uradjena na skuteru je nabavka „odblokiranog” CDI (made by Cheese) pa skuter vise nije blokirao, mada mu se krajnja nije nesto popravila zbog nedovoljno snage za vece obrtaje. Nadam se da ce sa vecim karburatorom skuter dobiti dodatnu snagu za vece obrtaje (brzinu).


Posted Image




Tih dana desio mi se i peh da mi je zalepio klip, ali sve se srecom zavrsilo gotovo bez posledica. Na cilindru nema tragova, jedino se malo vidi na klipu. Karike nisam gledao jer sam bio zauzet kada je Vlada radio, pogledacu na prolece pa ako treba zamenice se.
Probali smo pola grama lakse rolice (5 grama) i to se pokazalo kao pun pogodak. Doduse, krajnja je ostala tu negde ali je skuter dobio dosta dobio na zivosti.
Malo se radilo i na doterivanju spoljasnjosti - stavljen manji spojler:
Posted Image



Nedugo zatim, preko oglasa mi je naletela S6 PRO REPLICA u niklovanom izdanju:

Posted Image


Replika mu je sela samo tako:

Posted Image


Na redu je bilo stelovanje... Za one koji mozda ne znaju, Repliku bije glas da se tesko steluje jer ima uzak spektar rezonance (videti FAQ grafikone o auspusima), pa je potrebno imati dosta strpljenja (i rolica) da bi se ustelovala kako treba. Imali smo hendikep jer se Vladi prethodni dan potrosila baterija na KOSO obrtaljci, pa je morao da radi po osecaju. Probali smo prvo sa rolicama od 5 gr koje su bile na Next-u. Mislio sam da ce biti bas truba medjutim skuter je, uz pocetno kolebanje, lepo vukao kroz ubrzanje ali osetilo se da treba lakse rolice. Sledece su bile 4,75 gr. Skuter je sada vec bolje startao i vukao ravnomerno do krajnje, koju je Vlada izmerio GPS-om: 83 km/h, uspravno sedeci. Po satu je to bilo nesto preko 85, skoro 90. Mislim da je to plafon sa ovim prenosom. Pogledali smo i svecicu - odlicna boja, prava bela kafa! U medjuvremenu, Vlada je kupio bateriju za Koso pa je sada sve bilo lakse. Nisam mogao da budem sve vreme prisutan, i dok sam stigao do njega, problem sa rolicama je bio resen. Najbolje su se, prema Vladinim recima, pokazale rolice od 4,4 gr sa kojima skuter kroz ubrzanje vrti na 10.000 obrtaja dok na iberturu dostigne oko 10.500. Ostao je problem stelovanja kvacila, i to nam je uzelo dobar deo nedeljnog popodneva. Prethodni dan, ja da se napravim koristan, kupim u Motobike-u Malossi federcice kvacila (bele, zelene i zute), ali ne obratim paznju u katalogu da su za original kvacilo 112mm, dok meni trebaju federcici za Deltu . Od ranije sam imao komplet federcica S6 (za Sport pro kvacilo i original minareli), koji ce se isto pokazati kao promasaj. Jednostavno, da ne duzim, duzina i debljina federcica mora biti ODGOVARAJUCA, jer se npr. federi iste debljine ali razlicite duzine razlicito ponasaju na kvacilu. Primera radi, kada smo na kvacilo stavili tvrdje federe start je bio super ali samo dok se kvacilo ne ugreje, posle toga - banana (sto kazu komsije na MS). Bio sam besan na sebe sto sam promasio kupovinu, jer nedelja svakako nije dan kada se mogu ispraviti krive Drine, pa sam onako vec rezigniran predlozio Vladi da stavimo bele federcice koje sam dobio sa Deltom prilikom kupovine. Iako najmeksi u Delta Sport pakovanju (4000-6000 rpm), pokazali su se najboljim vrv zbog odgovarajucih dimenzija. Vidno su manji, kraci od gore spomenutih federcica. Nategnuli smo ih do OO i kvacilo je hvatalo na oko 6500 rpm. Sada je skuter mnogo lepse kretao, mada jos ima prostora za stelovanje. Dogovor je, na kraju, da se jos malo pozabavimo kvacilom, a da ja u medjuvremenu uzmem odgovarajuci komplet federcica za Deltu, pa da stavimo ili najtvrdje iz Sport paketa (zute) ili najmekse iz Racing paketa. I jedni i drugi su tu negde od 6000-8000 rpm. Posto nisam nigde mogao da ih nadem, pre nekoliko nedelja sam ih narucio kod Autocom-a, ali nabavka im je tek za mesec dana. Ko zna, mozda ce ovo procitati i neko sa 4ruma ko ima visak federcica pa se dogovorimo.

Poslednja investicija vezana za delove bila je nabavka karburatora Stage6 PHBG 21mm Black Edition i radilica Stage6 HPC za CPI (16mm osovina). Prvo sam mislio da uzmem karb od 19mm, no kako ih nije bilo na lageru u trenutku nabavke uzeo sam ovaj veci. Uz njega sam narucio i rucni sauh da se ne bih vise zezao sa elektronskim koji mi je btw. ovih dana opet „crkao”. Radilica je sa punim polutkama, i vrti se do 15.000 obrtaja. Radilica mozda jos nije morala da se menja (ove kineske su se pokazala kao prilicno izdrzljive), ali „kad je bal nek je bal”! Uz radilicu je stigao i kvalitetan iglicasti lezaj:



Posted Image


Posted Image

Posted Image



Cim ograne prvo sunce sledi montaza delova, jedino sto prvo moram da nabavim lezajeve i semeringe.
Posto je i dalje prisutan problem „fabricki” kratkog prenosa na kinezu odlucio sam se za nabaku Stage6 sekundara koji ce produziti prenos za 17 %. Da sam znao da postoji u ponudi, narucio bih ga zajedno sa ovim gore delovima, ali ni sad nije kasno – taman da se sve slozi do proleca. Bice to ponovo stelovanja, ali u tome je i draz – zar ne?

#2 zoksi

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 861 posts
  • MestoNis

Posted 29 January 2011 - 19:30

Super,lep setap za gradsku voznju a bogami imace i lepu krajnju.
Jesi li nabavio dizne (ili ima Vlada) za 21???Mada mislim da ti je bolja opcija 19.
Koji je plan za filter???Prerada airboxa ili neki otvoreniji???

#3 Dragan NS

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 609 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimCPI Oliver city

Posted 29 January 2011 - 20:01

View Postzoksi, on 29 January 2011 - 19:30, said:

Super,lep setap za gradsku voznju a bogami imace i lepu krajnju.
Jesi li nabavio dizne (ili ima Vlada) za 21???Mada mislim da ti je bolja opcija 19.
Koji je plan za filter???Prerada airboxa ili neki otvoreniji???

Tnx, trebalo bi to sve da lepo ide kada se slozi. Ko zna, mozda se i ja odlucim za LC kako je krenulo po forumu. To ce, ako se desi, biti projekat za 2012., a za sada jos malo da se dotera postojeci setup. Od dizni imam u karbu 92, i jos imam 80 i 85 tako da tu mozda nedostaje jos jedna-dve gl. dizne. Airbox mislim da ostavim zbog buke, jer sam u zgradi, okruzen zgradama. Malo me i blam da se svi okrecu, jbg. Mozda ce se na filteru trebati busnuti i koja dodatna rupa pored ove od 24 mm od izvadjene lulice, videcemo.

#4 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 30 January 2011 - 03:30

vec citao i budno pratio ovaj projekat a i dalje cu. Cenim pedantnost kod tebe Dragane!
Cpi uredan kao apoteka,tu nema sta, i mene si zezno!
Ono sto ovom skuteru fali je taj produzeni prenos pa da mozes da udaris 100tku,kad vec ja nisam do sad http://svet-skutera....tyle_emoticons/default/smile.png ! A moja preporuka,iako te razumem sto nije na skuteru, je neki otvoreniji filter!! Makar karting airbox kao sto ja imam,on nije previse bucan a daje motoru preko potrebnog vazduha! (+veca dizna). Steta bi bila zatvarati ovako lep setap sa airboxom!!

#5 Black Adder

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 1,859 posts
  • MestoBelgrade
  • VozimKymco People S50 2T, Peugeot Elyseo 2T 70cc. Malaguti Madison S250

Posted 30 January 2011 - 05:52

Uh Dragane, pa ti si se baš pripremio, a za CPI nemam reči, i neki brand skuteri da se postide kakav je ovaj. Što se ležajeva tiče, msm da nećeš imati problema, trealo bi da je standardna dimenzija 6204 kojih ima u svakoj trafici u C3 ili C4 toleranciji, ako zafale semerinzi javi se, msm da imam duplikate.

#6 zoksi

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 861 posts
  • MestoNis

Posted 30 January 2011 - 06:25

Lezajevi bi trebali biti isti kao kod mene 6204/P53 u dimenziji 20x47x14....za semeringe neznam.

#7 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 30 January 2011 - 10:35

ok , ovo sam čitao već i većinu projekta poznajem, drago mi je što si se ipak odlučio za HPC radilicu koja će izdržati i kasniju nadgradnju, a i povećati pritisak u karteru tj primarnu komresiju... da saberemo uz 21 karburator, i 10k+ obrtaja veća primarna kompresija je veoma potrebna..

što se tiče ležajeva 6204 C4 sa poliamidnim kavezom, neki brand, sad FAG, SKF ili KOYO, a semeringe ako možeš da biraš Corteco silikonske, sve odgovara kao na minareliju, nema nikakve razlike..

i prenos obavezno tih 17% će biti taman da ga poravnaš sa prenosom minareli LC-a, ništa preterano..

dobar je projekat, http://svet-skutera....tyle_emoticons/default/thumbup.gif vodiš računa o svemu...

#8 Dragan NS

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 609 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimCPI Oliver city

Posted 30 January 2011 - 12:11

View PostPita, on 30 January 2011 - 03:30, said:

vec citao i budno pratio ovaj projekat a i dalje cu. Cenim pedantnost kod tebe Dragane!
Cpi uredan kao apoteka,tu nema sta, i mene si zezno!
Ono sto ovom skuteru fali je taj produzeni prenos pa da mozes da udaris 100tku,kad vec ja nisam do sad :) ! A moja preporuka,iako te razumem sto nije na skuteru, je neki otvoreniji filter!! Makar karting airbox kao sto ja imam,on nije previse bucan a daje motoru preko potrebnog vazduha! (+veca dizna). Steta bi bila zatvarati ovako lep setap sa airboxom!!

Pita, ne preteruj - ti si na korak a ja jos imam da se pomucim :) Za filter...ne znam, videcu...moze da se i airbox prepravi da bude protocniji. Mada, priznajem da me kopka.

View PostBlack Adder, on 30 January 2011 - 05:52, said:

Uh Dragane, pa ti si se baš pripremio, a za CPI nemam reči, i neki brand skuteri da se postide kakav je ovaj. Što se ležajeva tiče, msm da nećeš imati problema, trealo bi da je standardna dimenzija 6204 kojih ima u svakoj trafici u C3 ili C4 toleranciji, ako zafale semerinzi javi se, msm da imam duplikate.

Hvala, Bleki,mozda ce mi trebati pomoc ako ovde u NS ne nadjem.

View PostMario, on 30 January 2011 - 10:35, said:

ok , ovo sam čitao već i većinu projekta poznajem, drago mi je što si se ipak odlučio za HPC radilicu koja će izdržati i kasniju nadgradnju, a i povećati pritisak u karteru tj primarnu komresiju... da saberemo uz 21 karburator, i 10k+ obrtaja veća primarna kompresija je veoma potrebna..

što se tiče ležajeva 6204 C4 sa poliamidnim kavezom, neki brand, sad FAG, SKF ili KOYO, a semeringe ako možeš da biraš Corteco silikonske, sve odgovara kao na minareliju, nema nikakve razlike..

i prenos obavezno tih 17% će biti taman da ga poravnaš sa prenosom minareli LC-a, ništa preterano..

dobar je projekat, http://svet-skutera....tyle_emoticons/default/thumbup.gif vodiš računa o svemu...

Hvala Mario, za sve ste to vi "krivi" ;) Na lezajevima se nece stedeti, kao ni na semerinzima. To moram resavati cim stigne ovaj sekundar sto sam narucio preko VEBSHOP-a. Pisacu o tome kada bude aktuelno. Nego, da te pitam jos nesto: kad vec porucujem, da li da narucim jos rezervnu pilotku, difuzor, iglu W9 i vece dizne ako se odlucim za neki protocniji filter (sada je klipic 40, glavna dizna 92, pilotka 50, W7 igla)?

#9 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 30 January 2011 - 12:42

igla ne bi bilo na odmet da imaš i W9 u kompletu, pilotka ne treba nikako veća i ova je u gornjim granicama, W7 i W9 igle ćeš vrv kombinovati ako budeš prerađivao kanale u cilindru ili ako budeš stavljao neki malo agresivniji, ja mislim da je W7 deblja , odnosno tuplja od W9, konkretno meni je onaj YSN 19mm koji je isto racing 19mm, na beneliju gde sam stavljao athena sport cilindar koji je identičan sport pro cilindru, radio sa W9 iglom mislim u skroz spuštenom ili možda jednu racku višlje stadijumu, što znači da je W9 već spremna u toj konfiguraciji karburatora da radi sa jačim cilindrom...

Što se glavnih dizni tiče očekuj neke vrednosti od 80 do 95 ovo je racing karburator i upravo zbog toga svi elementi bacaju više goriva, pa je samim tim uporedno glavna dizna nešto manja nego kod klasičnih PHBG

evo salej600 vozi identičan racing delorto 21 iz malossi pakovanja na TPR cilindru koji je stage6 racing ekvivalentan, i može on reći koja dizna i igla su kod njega, na otvorenijem filteru...

#10 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 30 January 2011 - 14:43

Prvo da ti pohvalim kineza http://svet-skutera....tyle_emoticons/default/thumbup.gif Lepo sredjena makina i uz jos po nesto [ produzenje ko Zoksijevo} ima da bude http://svet-skutera....tyle_emoticons/default/sm225kx5.gif

Oko karba ...w9 je skoro ista ko w7 [9-ka je sa 2mm duzim konusom]-"mrvicu" bogatija tako da razmislis o nekoj drugoj igli ako predjes na pecurku...Kod ovih likova sam naso dosta toga za dell al treba pozvati za stanje na lageru...
http://www.motodelov...cat=101&cid0=29

#11 Black Adder

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 1,859 posts
  • MestoBelgrade
  • VozimKymco People S50 2T, Peugeot Elyseo 2T 70cc. Malaguti Madison S250

Posted 30 January 2011 - 14:50

View Postcvele, on 30 January 2011 - 14:43, said:

Prvo da ti pohvalim kineza http://svet-skutera....tyle_emoticons/default/thumbup.gif Lepo sredjena makina i uz jos po nesto [ produzenje ko Zoksijevo} ima da bude http://svet-skutera....tyle_emoticons/default/sm225kx5.gif

Oko karba ...w9 je skoro ista ko w7 [9-ka je sa 2mm duzim konusom]-"mrvicu" bogatija tako da razmislis o nekoj drugoj igli ako predjes na pecurku...Kod ovih likova sam naso dosta toga za dell al treba pozvati za stanje na lageru...
http://www.motodelov...cat=101&cid0=29

Link je Ok ali treba biti oprezan u radu sa njima, skloni su da "zaborave" porudzbinu ili da pošalju pogrešan deo. Ima dosta negativnih iskustava sa njima na više foruma. Što ne vidiš preko zoksija? U principu, imam iglu W16 na onim TNT karburatorima, ako treba za probu poslaćemo ili razmeniti

#12 zoksi

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 861 posts
  • MestoNis

Posted 30 January 2011 - 14:54

View PostBlack Adder, on 30 January 2011 - 14:50, said:

Link je Ok ali treba biti oprezan u radu sa njima, skloni su da "zaborave" porudzbinu ili da pošalju pogrešan deo. Ima dosta negativnih iskustava sa njima na više foruma. Što ne vidiš preko zoksija? U principu, imam iglu W16 na onim TNT karburatorima, ako treba za probu poslaćemo ili razmeniti
Zar nije na TNT W9 igla?

#13 Black Adder

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 1,859 posts
  • MestoBelgrade
  • VozimKymco People S50 2T, Peugeot Elyseo 2T 70cc. Malaguti Madison S250

Posted 30 January 2011 - 15:51

View Postzoksi, on 30 January 2011 - 14:54, said:

Zar nije na TNT W9 igla?


U pravi si Zoksi, čiča pomešao lončiće, W9 je u TNT, a imam W16 koju sam zamenio sa Icinim DO 19sport, bila nam predebela na serijskom airboxu. Doduse imam jos jedan TNT 21, samo se me sećam igle koja je u njemu, eto foršpana za temu.

#14 Zox036

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 324 posts
  • VozimSpeedfight 3 MHR

Posted 30 January 2011 - 17:31

Svaka cast na pedantnost i na setupu.Imam samo jedno pitanje koje glasi:sta ce biti sa wendlerom posto su ti kanali nelinearni?Kad budes stavio primar tek ce se osetiti ta nelinearnost jos ide meksa kontra opruga i mekse federe.

#15 Black Adder

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 1,859 posts
  • MestoBelgrade
  • VozimKymco People S50 2T, Peugeot Elyseo 2T 70cc. Malaguti Madison S250

Posted 30 January 2011 - 17:52

Ih Zoki, pa zna se Atena TD i resena stvar, pitajte Cveleta za pn

#16 Zox036

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 324 posts
  • VozimSpeedfight 3 MHR

Posted 30 January 2011 - 18:00

View PostBlack Adder, on 30 January 2011 - 17:52, said:

Ih Zoki, pa zna se Atena TD i resena stvar, pitajte Cveleta za pn

Pa nigde nije pisalo da ce i to da uzme,zato rekoh da pitam.Dzaba bez drugog TD ako stavlja primar.

#17 Black Adder

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 1,859 posts
  • MestoBelgrade
  • VozimKymco People S50 2T, Peugeot Elyseo 2T 70cc. Malaguti Madison S250

Posted 30 January 2011 - 18:16

Hehe, nije Dragan trebao da se učlani, izbismo mu parice http://svet-skutera....tyle_emoticons/default/sign0020.gif

#18 Dragan NS

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 609 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimCPI Oliver city

Posted 30 January 2011 - 18:40

Ok,Mario, imam te dizne pa cemo probati u tom rasponu... Imam pitanje: da li da obradjujem blok zbog preliva? To mi je malo slozenija operacija, s obzirom na moje uslove - da nemam ni cime, ni gde, jedino imam "sa kim" (Vlada75), ali to opet povlaci i dodatne komplikacije,vreme,troskove itd.. Msm, da li takva intervencija na ovom nivou tuninga dolazi do izrazaja, i koliko? Ako su nijanse, moze i da saceka...

[quote name='cvele' timestamp='1296394984' post='2812']
Prvo da ti pohvalim kineza Lepo sredjena makina i uz jos po nesto [ produzenje ko Zoksijevo} ima da bude
Oko karba ...w9 je skoro ista ko w7 [9-ka je sa 2mm duzim konusom]-"mrvicu" bogatija tako da razmislis o nekoj drugoj igli ako predjes na pecurku...Kod ovih likova sam naso dosta toga za dell al treba pozvati za stanje na lageru...
http://www.motodelovi.com/catalog.php?ord=3&cat=101&cid0=29
[/quote]
Hvala, Cvele! Da, devetka je malo zasiljenija i mogla bi da bude za nijansiranje, dok sa pecurkom obicno ide W16 (da li uopste ima neka izmedju?). Ovi zaista imaju svasta-nesto oko ovih drangulija za karburatore - kako ih samo iskopavas?


[quote name='Black Adder' timestamp='1296395433' post='2814']
Link je Ok ali treba biti oprezan u radu sa njima, skloni su da "zaborave" porudzbinu ili da pošalju pogrešan deo. Ima dosta negativnih iskustava sa njima na više foruma. Što ne vidiš preko zoksija? U principu, imam iglu W16 na onim TNT karburatorima, ako treba za probu poslaćemo ili razmeniti
[/quote]


[quote name='Zox036' timestamp='1296405090' post='2835']
Svaka cast na pedantnost i na setupu.Imam samo jedno pitanje koje glasi:sta ce biti sa wendlerom posto su ti kanali nelinearni?Kad budes stavio primar tek ce se osetiti ta nelinearnost jos ide meksa kontra opruga i mekse federe.
[/quote]
Zox, torque sam vec hteo nabaviti ranije, ali mi se gotovo ispeglala rupa kada sam stelovao prenos sa laksim rolicama koje su morale za Repliku. E, sad, ako se ispostavi da je "must have" sa produzenim prenosom onda ce i to doci na red.

[quote name='Black Adder' timestamp='1296406327' post='2837']
Ih Zoki, pa zna se Atena TD i resena stvar, pitajte Cveleta za pn
[/quote]
Kakva je ta Athena, i za koju kintu?

PS: samo da ne zaboravim da zatvorim 4rumski "prozor" jer ako zena sedne za komp i procita ovo bice :D

#19 zoksi

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 861 posts
  • MestoNis

Posted 30 January 2011 - 18:47

Athena odlicna...oko 60 eura.

#20 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 30 January 2011 - 19:39

Quote

Hvala, Cvele! Da, devetka je malo zasiljenija i mogla bi da bude za nijansiranje, dok sa pecurkom obicno ide W16 (da li uopste ima neka izmedju?). Ovi zaista imaju svasta-nesto oko ovih drangulija za karburatore - kako ih samo iskopavas?
http://svet-skutera....tyle_emoticons/default/thumbup.gif Ma jok zasiljenija-ista samo je 2mm duzi kraj konusa ...C merka...
Posted Image

Quote

Kakva je ta Athena, i za koju kintu?
oko 60e...bitno je da ti treba za 33mm osovinu polutke...
http://svet-skutera....indpost__p__193





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users