


#401
Posted 28 September 2012 - 16:30

#402
Posted 28 September 2012 - 19:02

#403
Posted 22 October 2012 - 18:49
U tvom slučaju 21mm karburator, mislim da ne otvaraš klipić skroz do gore...
wvo pogledaj ovaj post prekopiran iz Madnessove teme o Matrixu!
___________________________________________________________
nemam ideju kako bih ovde produžio hod, sajlu za ulje sam eliminisao, međutim kućište ne dozvoljava duži hod

konačno rešenje donela je cev duplo armirana, sa kojom sam mogao uraditi dovoljno odstojanje između male i velike sajle, isto i pre karburatora ulaz rešavam sa istim crevom, na krivini je malo posečena, tek spoljni sloj da može da se dobije bolji ugao...
___________________________________________________________
Najjednostavnije bi bilo da skineš filter vazduha i gvirneš prema klipiću da vidiš jel ide skroz do gore na punom gasu?!?
#404
Posted 23 October 2012 - 00:17
#405
Posted 23 October 2012 - 00:26
#407
Posted 23 October 2012 - 10:24
#408
Posted 23 October 2012 - 10:26

Kad vec pricamo o karburatoru, juce sam merio potrosnju nakon druzenja u nedelju i sinocnje voznje: 62 km sa tri litre - 4,83 litre, sto je sasvim ok ali mi smeta sto i dalje izmedju 3/4 (ili 4/5) i punog gasa gotovo da se nista ne dogadja. Neko rece da je previse goriva ali boja svecice je bas bela kafa (i potrosnja je ok). Dizna je sada 85 i u setu je prva sledeca "nadole" broj 82, sto mi se cini premalom??? Frka mi je da ne lepi. Igla je na drugom zarezu odgore, mozda da je spustim skroz dole na najsiromasnije (mada je i tu boja bila ok). Pogledajte boju svecice jos jednom na strani 18 - ne bilo vam tesko, ima i na igli i na glavnoj. Meni se cini da se tu ne bi smelo jos siromasiti, a jos ide i ovo hladnije vreme.
Da li to moze da bude zbog te sajle odn. ne podizanja klipica?
#409
Posted 23 October 2012 - 10:29
#410
Posted 23 October 2012 - 10:29
inače tačno je da se ne reagovanje na kraju uzrok previše goriva na glavnoj dizni... dakle ako je na igli ok, onda je potrebno staviti 1 broj manju glavnu recimo 84
mada nekada je potrebno odraditi dva pomeraja, a to je recimo igla jedan zub gore a dizna 2-3 broja dole, da bi se karburator javio u celom spektru valjano... naravno potrebno je biti oprezan
#411
Posted 24 October 2012 - 22:11
Edited by Dragan NS, 24 October 2012 - 22:31.
#412
Posted 24 October 2012 - 22:16
Što se tiče starta - lakši utezi znače start na nižim obrtajima...što je pakna kvačila lakša pre će se razleteti nego teža!! što znači da treba da probaš sa lakšim utezima...
#413
Posted 24 October 2012 - 22:32
Значи Драгане, ако ставиш лакше тегове онда ће хватати на већим обртајима. Али зато можеш да ставиш мекше опугице па ћеш то да поништиш, и успут ћеш добити мекши старт, јер феродама ће требати више времена да се залепе.
#414
Posted 24 October 2012 - 22:42
Pita, on 24 October 2012 - 22:16, said:
Što se tiče starta - lakši utezi znače start na nižim obrtajima...što je pakna kvačila lakša pre će se razleteti nego teža!! što znači da treba da probaš sa lakšim utezima...

PS: sada vidim Bozin post - znaci, stari zuti federi koji su hvatali na 7300 bi mogli sa laksim utegama da se protegnu, recimo, par stotina obrtaja navise?
Edited by Dragan NS, 24 October 2012 - 22:44.
#415
Posted 24 October 2012 - 22:55
#416
Posted 24 October 2012 - 23:17
Boza, on 24 October 2012 - 22:32, said:
Значи Драгане, ако ставиш лакше тегове онда ће хватати на већим обртајима. Али зато можеш да ставиш мекше опугице па ћеш то да поништиш, и успут ћеш добити мекши старт, јер феродама ће требати више времена да се залепе.
mislim da ti grešiš Božo...aj sačekamo još neko da potvrdi
Ako su pakne teže, potrebna je veća centrifugalna sila da ih raleti pa se kvačilo razleće na većim obrtajima...
#417
Posted 24 October 2012 - 23:24
#418
Posted 24 October 2012 - 23:45
Pita, on 24 October 2012 - 23:17, said:
Ako su pakne teže, potrebna je veća centrifugalna sila da ih raleti pa se kvačilo razleće na većim obrtajima...
#419
Posted 24 October 2012 - 23:57
Sine grešiš ovde... ovo je odavno već diplomirano...
sad ima tu onog faktora kada su teže pakne onda bolje zalepi, kada su lakše onda više proklizava, ali u principu sa obrtajima na kojima se razleće je u sprezi jačina opruge i težina pakne...
#420
Posted 25 October 2012 - 00:08
U poslednjem pasusu se kaze da lakse utege obezbedjuju "less hard" (prevedimo to kao meksi) start kako ne bi doslo do podizanja prednjeg dela skutera kod naglog odvrtanja gasa. I spominje se da lakse utege dodaju par stotina obrtaja:
"....using lighter weights also has a side effect of raising your clutch engagement rpm by a few hundred revs, the same goes when you adjust the weights from the 1st position to the 2nd & 3rd position."
Razlika u tezini utega u gramima se ne spominje, vec se govori o utegama od 5 mm i 4,5 mm, sto i nije neka razlika, tako da je pitanje koliko bi se dodalo obrtaja. Ali, ako uzmemo da je razlika u tezini 10% i to prevedemo na obrtaje, to bi znacilo (sa zutim oprugama) 7400 + 10% sto je onda preko 8000 rpm..., ali sumnjam u ovu "racunicu".
Inace, cini mi se da bi lamele mogle da imaju bolji grip pa mozda i to ima uticaja da kvacilo sa crvenim hvata previsoko. Slikacu sutra da vidite...
PS: da li kvacila za minareli od 107 mm pasu na prc skutere?
Edited by Dragan NS, 25 October 2012 - 00:19.
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users