Jump to content


CPI Oliver city



  • This topic is locked This topic is locked
463 replies to this topic

#401 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 28 September 2012 - 16:30

То је тај, још Којо.. :)

#402 Dragan NS

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 609 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimCPI Oliver city

Posted 28 September 2012 - 19:02

...pa jos komsiluk - 5 minuta od mene! :)

#403 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 22 October 2012 - 18:49

Mislim da ti definitvno ne otvaraš karburator u potpunosti postojećom sajlom gasa...Sad sam pročačkao po temama, a i Mario mi kaže da misli da je i kod tebe ovakva sajla kao i na matrixu, i da takav tip koji ide preko tog prenosa ima dužinu da otvori samo do 19mm karburator..
U tvom slučaju 21mm karburator, mislim da ne otvaraš klipić skroz do gore...

wvo pogledaj ovaj post prekopiran iz Madnessove teme o Matrixu!
___________________________________________________________
nemam ideju kako bih ovde produžio hod, sajlu za ulje sam eliminisao, međutim kućište ne dozvoljava duži hod
Posted Image
konačno rešenje donela je cev duplo armirana, sa kojom sam mogao uraditi dovoljno odstojanje između male i velike sajle, isto i pre karburatora ulaz rešavam sa istim crevom, na krivini je malo posečena, tek spoljni sloj da može da se dobije bolji ugao...
___________________________________________________________

Najjednostavnije bi bilo da skineš filter vazduha i gvirneš prema klipiću da vidiš jel ide skroz do gore na punom gasu?!?

#404 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 23 October 2012 - 00:17

To MORA da se odradi ako oces pun gas na dell 19 ...sajla je malo duza pa treba produziti kosuljicu za kojih 1.5-2cm ...Mario ga kod Pavla lepo resio a nesto slicno je i kod mene ...

#405 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 23 October 2012 - 00:26

Znači ako to mora na 19ici da se odradi onda je 21mm karb koji je kod Dragana definitivno na restrikciji...

#406 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 23 October 2012 - 00:32

View PostPita, on 23 October 2012 - 00:26, said:

Znači ako to mora na 19ici da se odradi onda je 21mm karb koji je kod Dragana definitivno na restrikciji...
Pa da ....u sustini 21 je isti karb ko 19-ica samo je difuzor "razbusen" tih 2mm...

#407 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 23 October 2012 - 10:24

pa proverite vizuelno, da sad ne nagađamo, kako je CPI to rešio , kod Keeway-a već znamo da nije dobro....

#408 Dragan NS

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 609 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimCPI Oliver city

Posted 23 October 2012 - 10:26

Ne mogu da verujem da sam do sada tako vozio :icon_scratch: Karb je stavljen kada i radilica i prenos tj. to je jos Vlada75 uradio prosle godine, i sada mi se, kroz maglu, cini da je nesto spominjao da se zezao sa sajlom gasa... Ne vredi nagadjati - moram skinuti filter i pogledati: klipic mora da ode sasvim gore, ne sme da viri nimalo u venturiju, jel da?
Kad vec pricamo o karburatoru, juce sam merio potrosnju nakon druzenja u nedelju i sinocnje voznje: 62 km sa tri litre - 4,83 litre, sto je sasvim ok ali mi smeta sto i dalje izmedju 3/4 (ili 4/5) i punog gasa gotovo da se nista ne dogadja. Neko rece da je previse goriva ali boja svecice je bas bela kafa (i potrosnja je ok). Dizna je sada 85 i u setu je prva sledeca "nadole" broj 82, sto mi se cini premalom??? Frka mi je da ne lepi. Igla je na drugom zarezu odgore, mozda da je spustim skroz dole na najsiromasnije (mada je i tu boja bila ok). Pogledajte boju svecice jos jednom na strani 18 - ne bilo vam tesko, ima i na igli i na glavnoj. Meni se cini da se tu ne bi smelo jos siromasiti, a jos ide i ovo hladnije vreme.
Da li to moze da bude zbog te sajle odn. ne podizanja klipica?

#409 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 23 October 2012 - 10:29

I ja sam imao slicnih problema kad sam tajvanca od 16 mm zamenjeivao sa TNT 19 mm...nije otvarao difuzor do kraja , ostane 2-3 mm, ubacivao caurice i kojesta , ispada da svaki karb trazi prilagodjavanje...na kraju sam napravio od `sirove ` sajle novu na kojoj sam napravio novi zavrsetak , a pre toga ubacio saraf za stelovanje duzine spoljasnje i resio problem...uskoro cu u `sam svoj majstor` postaviti temu kako se pravi od sirove sajle zavrsetak za novu sajlu...ne moze se uvek naci odgovarajuca sajla, a i nemamo svi kao vi u Ns i Bg proizvodjace sajli koji mogu kvalitetno da odrade kraj sajle...

#410 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 23 October 2012 - 10:29

prvo treba da se reši da karburator radi u celom spektru, kasnije pričamo o podešavanju...

inače tačno je da se ne reagovanje na kraju uzrok previše goriva na glavnoj dizni... dakle ako je na igli ok, onda je potrebno staviti 1 broj manju glavnu recimo 84

mada nekada je potrebno odraditi dva pomeraja, a to je recimo igla jedan zub gore a dizna 2-3 broja dole, da bi se karburator javio u celom spektru valjano... naravno potrebno je biti oprezan

#411 Dragan NS

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 609 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimCPI Oliver city

Posted 24 October 2012 - 22:11

Malocas sam malo majstorisao uz romanticno ulicno osvetljenje (dobro nisam nesto pogubio u mraku)... Proverio sam, prvo, da li klipic otvara do kraja: jeah - otvara 100%. Znaci, to elimisem. Iglu nisam dirao da mi ne bi negde, u mraku, odleteo zeger, tako da cu to setovati sutra-prekosutra, ako vreme dozvoli. Skinuo sam kvacilo sa namerom da vratim zute federe. Bilo bi najbolje kada bih imao nove ali nedavno sam dao 20 evra za MHR komplet pa mi se ne daje opet za Sport komplet federcica. Ali, imam jednu nedoumicu oko utega na Delti: u MHR paketu federa sam dobio lakse utege pa se pitam sta ako stavim njih umesto stock utega - da li ce se podici obrtaji na kojima kvacilo hvata, ili nece? Ako hoce, onda bih mogao, 'ladno, da iskoristim te stare zute koji su hvatali (doduse pre pomeranja paljenja) na 7300-7400 rpm. Napominjem da mi, sada, crveni iz MHR pakovanja hvataju na 9k rpm i to mi ide malo na ganglije, pogotovo u gradskoj stani-kreni voznji.

Edited by Dragan NS, 24 October 2012 - 22:31.


#412 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 24 October 2012 - 22:16

ok..ja sam bio inicijator da to proveriš pa si utrošio vreme bespotrebno ali sad bar znaš da je karb otvoren u potpunosti...Mora biti da je Vlada75 imao to u vidu..

Što se tiče starta - lakši utezi znače start na nižim obrtajima...što je pakna kvačila lakša pre će se razleteti nego teža!! što znači da treba da probaš sa lakšim utezima...

#413 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 24 October 2012 - 22:32

Пита, помешао си. Кад је квачило теже већа је центрифугална сила па ће се разлетети брже.
Значи Драгане, ако ставиш лакше тегове онда ће хватати на већим обртајима. Али зато можеш да ставиш мекше опугице па ћеш то да поништиш, и успут ћеш добити мекши старт, јер феродама ће требати више времена да се залепе.

#414 Dragan NS

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 609 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimCPI Oliver city

Posted 24 October 2012 - 22:42

View PostPita, on 24 October 2012 - 22:16, said:

ok..ja sam bio inicijator da to proveriš pa si utrošio vreme bespotrebno ali sad bar znaš da je karb otvoren u potpunosti...Mora biti da je Vlada75 imao to u vidu..

Što se tiče starta - lakši utezi znače start na nižim obrtajima...što je pakna kvačila lakša pre će se razleteti nego teža!! što znači da treba da probaš sa lakšim utezima...
Pita, opusteno, to sam ja onako usput proverio kad sam vec umazao ruke :) Da li ovo gore mislis da sa crvenim oprugama probam lakse utege kako bi spustio obrtaje na kojima hvata kvacilo? Kada bih dobio start na 8 k rpm mislim da bih bio zadovoljan jer se, posle pomeranja paljenja, prosirio powerband pa bi i replica povukla malo ranije nego pre.

PS: sada vidim Bozin post - znaci, stari zuti federi koji su hvatali na 7300 bi mogli sa laksim utegama da se protegnu, recimo, par stotina obrtaja navise?

Edited by Dragan NS, 24 October 2012 - 22:44.


#415 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 24 October 2012 - 22:55

Зависи колико су лакши(а и где стоје, ако има тога на Делти, или је то на С6 МК2), али сигурно да ће се подићи број обртаја на којима квачило лепи..

#416 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 24 October 2012 - 23:17

View PostBoza, on 24 October 2012 - 22:32, said:

Пита, помешао си. Кад је квачило теже већа је центрифугална сила па ће се разлетети брже.
Значи Драгане, ако ставиш лакше тегове онда ће хватати на већим обртајима. Али зато можеш да ставиш мекше опугице па ћеш то да поништиш, и успут ћеш добити мекши старт, јер феродама ће требати више времена да се залепе.

mislim da ti grešiš Božo...aj sačekamo još neko da potvrdi
Ako su pakne teže, potrebna je veća centrifugalna sila da ih raleti pa se kvačilo razleće na većim obrtajima...

#417 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 24 October 2012 - 23:24

Iste oprugice+laksi tegovi= veci obrtaji da zalepi kvacilo...i obrnuto-otezanje vece -pre se rastegnu opruge i kvacilo "vata'' na nizim obrtajima...

#418 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 24 October 2012 - 23:45

View PostPita, on 24 October 2012 - 23:17, said:

mislim da ti grešiš Božo...aj sačekamo još neko da potvrdi
Ako su pakne teže, potrebna je veća centrifugalna sila da ih raleti pa se kvačilo razleće na većim obrtajima...
Није, размисли. Сила = маса * убрзање. У нашем случају контра сила су опругице. Ако повећамо масу=>сила је већа=>потребне јаче опругице(јача контра сила) и обрнуто.

#419 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 24 October 2012 - 23:57

a kinesko kvačilo koje je teško ko tuč, nema šanse naterati da hvata na višljim obrtajima... pa onda bušimo rupe da olakšamo pakne, jer nemamo dovoljno tvrde opruge da krene da hvata nešto višlje..

Sine grešiš ovde... ovo je odavno već diplomirano...

sad ima tu onog faktora kada su teže pakne onda bolje zalepi, kada su lakše onda više proklizava, ali u principu sa obrtajima na kojima se razleće je u sprezi jačina opruge i težina pakne...

#420 Dragan NS

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 609 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimCPI Oliver city

Posted 25 October 2012 - 00:08

Ovaj tutorijal o stelovanju Delte govori, izmedju ostalog, i o ovome o cemu pricamo: http://www.provoscoo...ead.php?t=20037
U poslednjem pasusu se kaze da lakse utege obezbedjuju "less hard" (prevedimo to kao meksi) start kako ne bi doslo do podizanja prednjeg dela skutera kod naglog odvrtanja gasa. I spominje se da lakse utege dodaju par stotina obrtaja:

"....using lighter weights also has a side effect of raising your clutch engagement rpm by a few hundred revs, the same goes when you adjust the weights from the 1st position to the 2nd & 3rd position."

Razlika u tezini utega u gramima se ne spominje, vec se govori o utegama od 5 mm i 4,5 mm, sto i nije neka razlika, tako da je pitanje koliko bi se dodalo obrtaja. Ali, ako uzmemo da je razlika u tezini 10% i to prevedemo na obrtaje, to bi znacilo (sa zutim oprugama) 7400 + 10% sto je onda preko 8000 rpm..., ali sumnjam u ovu "racunicu".
Inace, cini mi se da bi lamele mogle da imaju bolji grip pa mozda i to ima uticaja da kvacilo sa crvenim hvata previsoko. Slikacu sutra da vidite...

PS: da li kvacila za minareli od 107 mm pasu na prc skutere?

Edited by Dragan NS, 25 October 2012 - 00:19.






1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users