Quote


#421
Posted 25 October 2012 - 00:18
#422
Posted 25 October 2012 - 00:20
#423
Posted 25 October 2012 - 00:22
#424
Posted 25 October 2012 - 00:51
#425
Posted 25 October 2012 - 09:32
Boza, on 25 October 2012 - 00:51, said:
Kada sam, u servisu, stavio crvene federe opustene na minimum, rekao sam da se utege stave na 1. poziciju. Sad, da li je bas tako uradio ne znam - mogu samo da nagadjam dok se ne Delta ne rasklopi. Odmah potom, pomereno je i paljenje pa je skuter dobio vise snage na sirem spektru obrtaja. Bilo kako bilo, sada mi skuter startuje na 9k rpm, sto je malo iznad neophodnih obrtaja za dobar start. Moguce da bi sada zuti radili posao, i zbog toga sam i pokrenuo pitanje da li da ubacim lakse utege u kombinaciji sa zutim oprugama koji su presli par hiljada ili da probam da zadrzim crvene ali da posmirglam lamele ne bih li dobio bolji grip tj. manje proklizavanje.
http://forum.pyrothe...opruge-kvacila/
U tabeli crveni MHR federi, u najopustenijem stanju, hvataju vec iznad 6600-6700 rpm a kod mene na 9000!

#426
Posted 01 November 2012 - 14:28

Bas me zanima rezultat jer je, u odnosu na prethodno stelovanje kvacila sa zutim federcicima, u medjuvremenu pomereno paljenje, ubacena laksa utega, osmirglane lamele i zvono, korigovan ugao pod kojim hvata lamela koja je bila bez osiguraca.
Edited by Dragan NS, 01 November 2012 - 15:11.
#427
Posted 01 November 2012 - 19:40
Što se tiče segera,bitna je veličina ništa drugo...i ja pokušavam da nađem radnju u ns-u ali bezuspešno...kupovao sam ih na najlonu al nije nedelja ujutru uvek zgodna..
Aha, žuti federčići do kraja nategnuti i lakši uteg...očekujemo taman ciljni obrtaj starta jer je ovaj slučaj u prošlosti davao prerani start ali s ovim malim izmenama i pomerenim paljenjem očekuješ bingo, zar ne??
#428
Posted 01 November 2012 - 23:18
#429
Posted 02 November 2012 - 10:29
Pita, on 01 November 2012 - 19:40, said:
Što se tiče segera,bitna je veličina ništa drugo...i ja pokušavam da nađem radnju u ns-u ali bezuspešno...kupovao sam ih na najlonu al nije nedelja ujutru uvek zgodna..
Aha, žuti federčići do kraja nategnuti i lakši uteg...očekujemo taman ciljni obrtaj starta jer je ovaj slučaj u prošlosti davao prerani start ali s ovim malim izmenama i pomerenim paljenjem očekuješ bingo, zar ne??
Boza, on 01 November 2012 - 23:18, said:
#430
Posted 03 November 2012 - 23:13

#431
Posted 06 November 2012 - 13:28
ALIEN SM, on 03 November 2012 - 23:13, said:


Btw. bio sam u OPTIMI i kupio segere od 6, 7 i 8 mm - ovi najmanji su odgovarajuci. Inace, prodaju se na komad (7 din). Nakon toga, sklapanje Delte sa zutim federima i utegama iz MHR pakovanja.
Sto se kvacila tice, nisam merio obrtaje ali mi se cini da skuter mirnije krece nego na crvenim ali nema onaj mali zastoj koji mi je ranije smetao. Ipak, kazem, nisam testirao jer se pojavio jedan drugi problem: nedge vuce fals vazduh! Ne mnogo, ali dovoljno da upozori da se ne treba zezati. Pretpostavljam da nisam dobro navukao gumenu prirubnicu filtera na venturi (konstantan problem) ili nisam dotegao shelnu na drugoj prirubnici???
E, onda pala kisa pa vise nisam mogao da se bavim skuterom, pa juce cerka dobila boginje... http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/sad.png Pisem cim budem imao info.
#432
Posted 09 November 2012 - 01:44
Kad vec govorim o prenosu, imam i jedno zapazanje koje mi stvara nedoumucu: cini mi se da variomat vrlo kratko drzi obrtaje odn. imam utisak da prenos za par sekundi odradi svoje i onda obrtaji rastu uporedo sa porastom brzine. Na kraju navrti do 10500-10600 rpm. Jel to tako treba ili npr. bi trebalo jos malo opteretiti prenos tezim rolicama? Negde sam citao da federi zimi malo "otvrdnu", pa po toj logici bi trebale i malo teze rolice?

#433
Posted 13 November 2012 - 15:37
Dragan NS, on 09 November 2012 - 01:44, said:
Da sam sebe citiram, kao svojevremeno Vasa S. Tajcic u seriji "Pozoriste u kuci". Lepo vreme za vikend moralo je da se iskoristi (izmedju ostalog) i za stelovanje skutera. Vec je polovina novembra, a posto ne nameravam da "okacim kacigu o klin" ni tokom zimskih meseci, krajnje je vreme da se karburator presteluje za rad u zimskim uslovima, kada je vreme hladnije, vazduh gusci i ima vise kiseonika. Inace me je malo nerviralo sto se, u poslednjoj trecini gas,a malo toga desava, a kao da malo nedostaje snage kroz ceo spektar, bez obzira sto on lepo ide i povlaci. Resio sam, s tim u vezi, da vratim fabicki setup karburatora: pilotka 50, igla W7 na 2. zarezu odgore (tu se nista nije menjalo), glavna dizna 86. Pilotka se javila tek na 10-15 min. ali to se i dalo ocekivati. Kao rezultat dobilo se povecanje snage kroz ceo spektar obrtaja - manje u prvoj a osetno u drugoj polovini gasa. Sada skuter ubrzava ravnomernije, sve do krajnje, oseti se snaga dok je ranije dosta lako stizao do, recimo, 75 kmh a onda se razvlacio do krajnje. Losa strana je trokiranje u prvoj trecini i, donekle, drugoj trecini gasa. Najlakse mi je bilo da dignem iglu za jedan zub - najsiromasnija pozicija, i trokiranje na igli je nestalo, skuter prsti od snage i lako zakucava iglu u patos. Oseti se da je jaci ali i da jos ima viska goriva, na pocetku pogotovo.Po stoperici je dobio pola sekunde do 60 odn. skoro sekundu do 80 kmh. Znam da to zvuci smesno ali kad se covek navikne na svoj skuter onda se to oseti kao primetna razlika. Uz Most Slobode dostize krajnju a obicno nije mogao preko 80-85. Svecicu nisam gledao ali otprilike znam kakva ce biti. Svidja mi se kako ide ali mi malo smeta trokiranje - postavlja se pitanje da li je, i kako, moguce dobiti "i pare i jare"? Da li dodati jos malo vazduha kroz airbox? Promeniti auspuh za neki sa sirim powerbandom? Eto meni zanimacije u narednom periodu...

#434
Posted 13 November 2012 - 23:42
Nego, koliko znam imaš set igala što ne probaš sa nekom drugom iglom??
A što se tiče auspuha, ti tu imaš prostora za izvući još 1 sek kroz ubrzanje, ok je ta replica ali nije bog zna šta..mislim da bi c16 tu bio bombona!
#435
Posted 15 November 2012 - 10:44
Pita, on 13 November 2012 - 23:42, said:
Nego, koliko znam imaš set igala što ne probaš sa nekom drugom iglom??
A što se tiče auspuha, ti tu imaš prostora za izvući još 1 sek kroz ubrzanje, ok je ta replica ali nije bog zna šta..mislim da bi c16 tu bio bombona!
Mozda bi se moglo probati sa w8, sa w9 sumnjam da bi se nesto postiglo jer je sada w7 u karburatoru na najsiromasnijoj poziciji

Pitomire, kanda si ti zapamtio da mene "svrbi" taj c16/07 (city)? Ko zna, bilo bi lepo probati


#436
Posted 15 November 2012 - 20:30
#437
Posted 15 November 2012 - 21:45
idi do savršenstva Dragane, ne odustaj od štelovanja ako nije baš onako kako bi želeo! Znam da je lako reći probaj drugu iglu, probaj drugu pilotku, pogotovo za tebe nije lako kad nemaš radionicu...no, da ne bedačimo neko nema ni skuter a ne radionicu tako da baci se na posao i dovedi to do idealnog!!
#438
Posted 28 November 2012 - 16:09
Edited by Dragan NS, 28 November 2012 - 16:21.
#439
Posted 29 November 2012 - 22:19

Nazalost, najavljuju lose vreme narednih dana tako da ne znam da li cu stici da isprobam jos neku kombinaciju. Pretpostavljam da ce lepi dani biti retkost pa ce mi biti zao da srafim umesto da iskoristim za voznju. Ali, ko zna - ako se u nesto covek ne moze pouzdati to je vremenska prognoza
#440
Posted 30 November 2012 - 00:29


1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users