Jump to content


CPI Oliver city



  • This topic is locked This topic is locked
463 replies to this topic

#421 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 25 October 2012 - 00:18

Quote

PS: da li kvacila za minareli od 107 mm pasu na prc skutere?
U mm ...

#422 Beogradski Fantom

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,606 posts
  • MestoBeograd, Kotez
  • VozimMalaguti Madison

Posted 25 October 2012 - 00:20

Trebalo bi da pase. Cak mislim da su sva kvacila ista, samo je razlika u promeru, tj. univerzalna su i pasu sa jedne na drugu marku skutera.

#423 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 25 October 2012 - 00:22

pašu

#424 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 25 October 2012 - 00:51

Како ти сад стоје тегови?

#425 Dragan NS

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 609 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimCPI Oliver city

Posted 25 October 2012 - 09:32

Tnx za info o kvacilima!

View PostBoza, on 25 October 2012 - 00:51, said:

Како ти сад стоје тегови?
Do nedavno sam vozio na zutim oprugicama maksimalno nategnutim, utege su postavljene na 3. poziciju (meksi start) sto se postize vecim proklizavanjem lamela i, u krajnjoj liniji, kvacilo uhvati na visljim obrtajima. Obrtaji na kojima je hvatalo kvacilo bili su oko 7300-7400, sto je za repliku bilo prenisko, i start je bio "sa knedlom": sekunda neodlucnosti pa onda ispuca.
Kada sam, u servisu, stavio crvene federe opustene na minimum, rekao sam da se utege stave na 1. poziciju. Sad, da li je bas tako uradio ne znam - mogu samo da nagadjam dok se ne Delta ne rasklopi. Odmah potom, pomereno je i paljenje pa je skuter dobio vise snage na sirem spektru obrtaja. Bilo kako bilo, sada mi skuter startuje na 9k rpm, sto je malo iznad neophodnih obrtaja za dobar start. Moguce da bi sada zuti radili posao, i zbog toga sam i pokrenuo pitanje da li da ubacim lakse utege u kombinaciji sa zutim oprugama koji su presli par hiljada ili da probam da zadrzim crvene ali da posmirglam lamele ne bih li dobio bolji grip tj. manje proklizavanje.

http://forum.pyrothe...opruge-kvacila/

U tabeli crveni MHR federi, u najopustenijem stanju, hvataju vec iznad 6600-6700 rpm a kod mene na 9000! :) Ili tabela nije upotrebljiva, ili nesto nije odradjeno po planu kada je setovano kvacilo, ili kvacilo malo vrti u prazno. Ali, necu vise da smaram, mora se rastaviti Delta i videti setup, pa onda dalje razmisljati u jednom ili drugom pravcu. Svakako, probacu prvo da vratim zute u kombinaciji sa laksim utegama i malo posmirglanim lamelama i trebalo bi da bude ok. Javljam, u svakom slucaju, rezultat.

#426 Dragan NS

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 609 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimCPI Oliver city

Posted 01 November 2012 - 14:28

Skinuo sam, uz dosta jeb...e, kvacilo i otvorio ga: svi federi i utege u identicnom polozaju tako da se to iskljucuje kao razlog trzanja, ali se vidi da se lamele trose delimicno tj. da nalezu na zvono povrsinom, pa recimo, ispod 50 %. Pretpostavljam da to moze biti od uticaja na obrtaje na kome kvacilo konacno uhvati tj. da bude razlog zasto meni crveni federi hvataju na 9k rpm. Odmah kada sam skinuo metalnu oplatu video sam i moguci razlog nejednakog trosenja lamela: na jednoj lameli nedostaje seger osigurac u potpunosti, a na drugoj - deo segera. Obe lamele stoje pomalo nakrivljene - prva ocigledno a druga malo. Sada mi se, kao problem, javlja zamena segera... Vidim da, u svom asortimanu, segere nudi Optima iz NS (spominjali smo je gore u temi) pa cu otici do njih da vidim da li imaju. Ne znam da li su to neki "specijalni" osiguraci ili je samo bitna velicina da odgovara. Meni izgledaju kao ovi: http://www.grtgroup...._list.php?g=139 Dodatni problem je sto sam i onaj treci seger negde zaturio, pa ne mogu da ga nadjem da mi bude uzorak po kome bih uporedjivao kada kupujem ;) . Osmirglao sam lamele i zvono, vratio zute federe nategnuvsi ih do kraja. Takodje, zamenio sam i stock utegu (5mm debljine - jbg nemam preciznu vagu) sa utegom iz MHR paketa federcica (4,5 mm). Fale jos osiguraci pa da se sklapa!
Bas me zanima rezultat jer je, u odnosu na prethodno stelovanje kvacila sa zutim federcicima, u medjuvremenu pomereno paljenje, ubacena laksa utega, osmirglane lamele i zvono, korigovan ugao pod kojim hvata lamela koja je bila bez osiguraca.

Edited by Dragan NS, 01 November 2012 - 15:11.


#427 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 01 November 2012 - 19:40

školski, školski samo tako...Kad se radi onda ovako treba raditi...sve očistiti,odmastiti, pregledati itd itd
Što se tiče segera,bitna je veličina ništa drugo...i ja pokušavam da nađem radnju u ns-u ali bezuspešno...kupovao sam ih na najlonu al nije nedelja ujutru uvek zgodna..
Aha, žuti federčići do kraja nategnuti i lakši uteg...očekujemo taman ciljni obrtaj starta jer je ovaj slučaj u prošlosti davao prerani start ali s ovim malim izmenama i pomerenim paljenjem očekuješ bingo, zar ne??

#428 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 01 November 2012 - 23:18

Прешмирглај ламеле ту где хватају, да се што пре поједу па да почну целом површином да хватају..

#429 Dragan NS

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 609 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimCPI Oliver city

Posted 02 November 2012 - 10:29

View PostPita, on 01 November 2012 - 19:40, said:

školski, školski samo tako...Kad se radi onda ovako treba raditi...sve očistiti,odmastiti, pregledati itd itd
Što se tiče segera,bitna je veličina ništa drugo...i ja pokušavam da nađem radnju u ns-u ali bezuspešno...kupovao sam ih na najlonu al nije nedelja ujutru uvek zgodna..
Aha, žuti federčići do kraja nategnuti i lakši uteg...očekujemo taman ciljni obrtaj starta jer je ovaj slučaj u prošlosti davao prerani start ali s ovim malim izmenama i pomerenim paljenjem očekuješ bingo, zar ne??
Skolski - nema kako drugacije, jer u suprotnom uvek ostaju nedoumice da li je ovo ili je ono odradjeno kako treba. Posle sam malo guglao slike pa sam video da se koriste razliciti segeri, naravno, iste velicine tako da cu danas kupiti u Optimi (nadam se da imaju). Nadam se "bingu" jer je skuter sada jaci, lamele ce bolje da hvataju a kvacilo je jos malo olaksano. Ne znam da li je to neko radio, ali kontam da bi se i utege mogle malo olaksati skracivanjem,u cilju postizanja potrebnih obrtaja.

View PostBoza, on 01 November 2012 - 23:18, said:

Прешмирглај ламеле ту где хватају, да се што пре поједу па да почну целом површином да хватају..
Obavljeno - skinuo sam svu onu uglacanu povrsinu kojom su lamele do sada hvatale, otprilike, do "nule" pa bi sada trebalo da bolje hvataju.

#430 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 03 November 2012 - 23:13

Hehe, nisi ti Dragane nigde zaturio seger, mozda nisi primetio , mazno ga GREMLIN... ima ih... :band____: kod tebe stanuju u kvacilu , lome ti segere i kradu ih...

#431 Dragan NS

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 609 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimCPI Oliver city

Posted 06 November 2012 - 13:28

View PostALIEN SM, on 03 November 2012 - 23:13, said:

Hehe, nisi ti Dragane nigde zaturio seger, mozda nisi primetio , mazno ga GREMLIN... ima ih... :) kod tebe stanuju u kvacilu , lome ti segere i kradu ih...
Ma to je jedan tvoj preskocio iz dzepa i sakrio se u moj dzep, dok smo pili pice kod Spensa, da malo mene jeb... :)
Btw. bio sam u OPTIMI i kupio segere od 6, 7 i 8 mm - ovi najmanji su odgovarajuci. Inace, prodaju se na komad (7 din). Nakon toga, sklapanje Delte sa zutim federima i utegama iz MHR pakovanja.
Sto se kvacila tice, nisam merio obrtaje ali mi se cini da skuter mirnije krece nego na crvenim ali nema onaj mali zastoj koji mi je ranije smetao. Ipak, kazem, nisam testirao jer se pojavio jedan drugi problem: nedge vuce fals vazduh! Ne mnogo, ali dovoljno da upozori da se ne treba zezati. Pretpostavljam da nisam dobro navukao gumenu prirubnicu filtera na venturi (konstantan problem) ili nisam dotegao shelnu na drugoj prirubnici???
E, onda pala kisa pa vise nisam mogao da se bavim skuterom, pa juce cerka dobila boginje... http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/sad.png Pisem cim budem imao info.

#432 Dragan NS

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 609 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimCPI Oliver city

Posted 09 November 2012 - 01:44

Veceras se malo radilo: prvo sam proverio odakle vuce fals - nisam dotegao selnu na prirubnici! Posto jos uvek ima mali prizvuk mukanja (gusenja) mislim da trazi malo vise goriva u smesi jer je prilicno zahladilo i vazduh je gusci. Posto je vec pao mrak nisam hteo da se time bakcem jer me kopkalo kako radi kvacilo. Mogu reci da su se ocekivanja ostvarila jer na postepenom dodavanju gasa kvacilo hvata nesto iznad 7,5k rpm a na punom startu oko 8k rpm. Skoro pa idealno, subjektivo govoreci, a to malo sto jos nedostaje jesu jos par stotina rpm (po osecaju) ali je to zanemarljivo, i bice otklonjeno kada se stave novi zuti federi (ovi stari se voze pune dve sezone - tj. barem 4000 km su presli). Nema vise ni onog udara lamela u zvono, nego kvacilo hvata mekano i tecno i sada je prijatnije voziti se u gradskim "stani-kreni" uslovima saobracaja.
Kad vec govorim o prenosu, imam i jedno zapazanje koje mi stvara nedoumucu: cini mi se da variomat vrlo kratko drzi obrtaje odn. imam utisak da prenos za par sekundi odradi svoje i onda obrtaji rastu uporedo sa porastom brzine. Na kraju navrti do 10500-10600 rpm. Jel to tako treba ili npr. bi trebalo jos malo opteretiti prenos tezim rolicama? Negde sam citao da federi zimi malo "otvrdnu", pa po toj logici bi trebale i malo teze rolice? :0takoje:

#433 Dragan NS

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 609 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimCPI Oliver city

Posted 13 November 2012 - 15:37

View PostDragan NS, on 09 November 2012 - 01:44, said:

Veceras se malo radilo: prvo sam proverio odakle vuce fals - nisam dotegao selnu na prirubnici! Posto jos uvek ima mali prizvuk mukanja (gusenja) mislim da trazi malo vise goriva u smesi jer je prilicno zahladilo i vazduh je gusci....

Da sam sebe citiram, kao svojevremeno Vasa S. Tajcic u seriji "Pozoriste u kuci". Lepo vreme za vikend moralo je da se iskoristi (izmedju ostalog) i za stelovanje skutera. Vec je polovina novembra, a posto ne nameravam da "okacim kacigu o klin" ni tokom zimskih meseci, krajnje je vreme da se karburator presteluje za rad u zimskim uslovima, kada je vreme hladnije, vazduh gusci i ima vise kiseonika. Inace me je malo nerviralo sto se, u poslednjoj trecini gas,a malo toga desava, a kao da malo nedostaje snage kroz ceo spektar, bez obzira sto on lepo ide i povlaci. Resio sam, s tim u vezi, da vratim fabicki setup karburatora: pilotka 50, igla W7 na 2. zarezu odgore (tu se nista nije menjalo), glavna dizna 86. Pilotka se javila tek na 10-15 min. ali to se i dalo ocekivati. Kao rezultat dobilo se povecanje snage kroz ceo spektar obrtaja - manje u prvoj a osetno u drugoj polovini gasa. Sada skuter ubrzava ravnomernije, sve do krajnje, oseti se snaga dok je ranije dosta lako stizao do, recimo, 75 kmh a onda se razvlacio do krajnje. Losa strana je trokiranje u prvoj trecini i, donekle, drugoj trecini gasa. Najlakse mi je bilo da dignem iglu za jedan zub - najsiromasnija pozicija, i trokiranje na igli je nestalo, skuter prsti od snage i lako zakucava iglu u patos. Oseti se da je jaci ali i da jos ima viska goriva, na pocetku pogotovo.Po stoperici je dobio pola sekunde do 60 odn. skoro sekundu do 80 kmh. Znam da to zvuci smesno ali kad se covek navikne na svoj skuter onda se to oseti kao primetna razlika. Uz Most Slobode dostize krajnju a obicno nije mogao preko 80-85. Svecicu nisam gledao ali otprilike znam kakva ce biti. Svidja mi se kako ide ali mi malo smeta trokiranje - postavlja se pitanje da li je, i kako, moguce dobiti "i pare i jare"? Da li dodati jos malo vazduha kroz airbox? Promeniti auspuh za neki sa sirim powerbandom? Eto meni zanimacije u narednom periodu... :essen_wos7:

#434 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 13 November 2012 - 23:42

ja znam šta je dobiti 1 sek do 80kmh kroz ubrzanje...ja sam uspeo da dobijem 1 sec na pežou promenom auspuha RSII na Stage6 pro, plus dodatno štelovanje i pomereno paljenje itd itd...iako zvuči malo 1 sec, treba zasući rukave za to!!!

Nego, koliko znam imaš set igala što ne probaš sa nekom drugom iglom??
A što se tiče auspuha, ti tu imaš prostora za izvući još 1 sek kroz ubrzanje, ok je ta replica ali nije bog zna šta..mislim da bi c16 tu bio bombona!

#435 Dragan NS

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 609 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimCPI Oliver city

Posted 15 November 2012 - 10:44

View PostPita, on 13 November 2012 - 23:42, said:

ja znam šta je dobiti 1 sek do 80kmh kroz ubrzanje...ja sam uspeo da dobijem 1 sec na pežou promenom auspuha RSII na Stage6 pro, plus dodatno štelovanje i pomereno paljenje itd itd...iako zvuči malo 1 sec, treba zasući rukave za to!!!

Nego, koliko znam imaš set igala što ne probaš sa nekom drugom iglom??
A što se tiče auspuha, ti tu imaš prostora za izvući još 1 sek kroz ubrzanje, ok je ta replica ali nije bog zna šta..mislim da bi c16 tu bio bombona!
Secas se, kada smo se menjali skutera i vozili po gradu, rekao si da lepo ubrzava ali da posle 70 kmh se malo razvlaci. Sada se to otklonilo ali imam malo viska goriva u pocetku. Igla w7 je neka sredina kod ovih igala sa 1,40 mm vrhom, konus joj je 18 mm i debljina 2,50 mm. W8 je malo "kasnija" igla jer joj je konus kraci za 2 mm dok je w9 ranija zbog konusa od 16 mm. Koga ovo zanima detaljnije, ima ovde: http://forum.pyrothe...e-o-stelovanju/
Mozda bi se moglo probati sa w8, sa w9 sumnjam da bi se nesto postiglo jer je sada w7 u karburatoru na najsiromasnijoj poziciji :icon_scratch: Generalno, na iglu sada nemam primedbi ali se uticaj svih komponenti karburatora u izvesnoj meri preklapa pa ne mozes biti 100% nacisto gde je problem. Mozda da probam da stavim pilotku 45 a da nista drugo ne diram, ovako kako je sada. No, nije to sve tako strasno, neko bi vozio i ovako i bio zadovoljan.
Pitomire, kanda si ti zapamtio da mene "svrbi" taj c16/07 (city)? Ko zna, bilo bi lepo probati ;). Ko ne bi pozeleo "jasundzu" :wub:

#436 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 15 November 2012 - 20:30

Dragane, svaka ti cast na tom igranju sa iglama , tu stvarno treba strpljenja, a nijanse su u pitanju da bi se razlucilo sta se na kom spektru gubi , a sta dobija, vecina nas ide tu linijom manjeg otpora ( ma, dobro je i ovako ) ...a, s obzirom i na uslove u kojima radis, to je dodatna zajebancija, pretpostavljam , na betonu iza zgrade uz ponekog prolaznika - komsiju koji i kad te ne pita nista vec znas sta misli ( ovom se opet pokvario ) , pa , aj` ti sad objasni takvima da samo stelujes...ja se bar zatvorim u garazu i imam svoj mir, a tebi se divim zbog toga sto sve radis prakticno na ulici...

#437 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 15 November 2012 - 21:45

da to je neverovano...tj to je ljubav!
idi do savršenstva Dragane, ne odustaj od štelovanja ako nije baš onako kako bi želeo! Znam da je lako reći probaj drugu iglu, probaj drugu pilotku, pogotovo za tebe nije lako kad nemaš radionicu...no, da ne bedačimo neko nema ni skuter a ne radionicu tako da baci se na posao i dovedi to do idealnog!!

#438 Dragan NS

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 609 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimCPI Oliver city

Posted 28 November 2012 - 16:09

Mali update: nastavlja se stelovanje karburatora... Setup pilotka 50, igla w7 na 1. odgore (najtanja smesa) i glavna 86 je otklonila izrazeno trokiranje na prelazima, ali je ostalo (trokiranje) prilikom startovanja sa punim gasom. Svecica lepa, cigla braon - terakota! Odlucio sam, pomalo nevoljno jer je hladno, da smanjim diznu za broj tj. na 85. Nakon toga nema vise trokiranja na punom gasu, pilotka se javila na "20 minuta", lepo vuce ali kao da je maaalo izgubio snagu na poslednjoj 1/4 gasa. Moguce da tripujem, nisam se bas navozao da bih bio siguran. Svecica za nijansu manje "lepa". Probacu jos koji put, pa ako ne bude kako bih zeleo sledeca je kombinacija igla na 2. zub (ostalo isto), pa sledeca - pilotka ide dole na 45, glavna se vraca na 86 a igla na najsiromasnije (1. zub). Tu sam negde, vrtim se oko najbolje kombinacije, ovo su nijanse. E da, opet merio potrosnju sa bogatijim setupom karburatora - i dalje 5 l.

Edited by Dragan NS, 28 November 2012 - 16:21.


#439 Dragan NS

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 609 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimCPI Oliver city

Posted 29 November 2012 - 22:19

Danas iskoristio lepo vreme za nastavak stelovanja karburatora za zimsku sezonu.... Igla vracena na 2. poziciju odgore donela je malo vise snage izmedju 1/3 i 2/3 gasa uz jedva primetno trokiranje u prvoj trecini. Pilotka se javlja na 15 minuta. Izmerena i potrosnja - 50 km stalnog cepanja potrosilo je 2,70 l sto daje potrosnju od 5,5l Svecica je, manje-vise, stalno ok u ovim kombinacijama mada to nije vise ona bela kafa koju sam letos imao sa istim ovim setapom igle i glavne, samo je pilotka bila - 40. Danas je svecica izgledala ovako:

Posted Image

Nazalost, najavljuju lose vreme narednih dana tako da ne znam da li cu stici da isprobam jos neku kombinaciju. Pretpostavljam da ce lepi dani biti retkost pa ce mi biti zao da srafim umesto da iskoristim za voznju. Ali, ko zna - ako se u nesto covek ne moze pouzdati to je vremenska prognoza

#440 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 30 November 2012 - 00:29

:rolleyes: sad smo i sa potrosnjom isti ^_^ ...pazi,oscilacije tep. vazduha i vlaznosti su otezavajuci faktor za idealan stel....karb se najbolje steluje na oko 20-25* i vlaznost vazduha oko i ispod 50%.... bolje iskoristi ovo jos lepo vreme za voznju....nema idealno nastelovanog karba preko zime...ne vozim se preko zime al par puta sam morao da na brzaka "prestelujem" karb smanjenjem rupe na airboxu principom cev u cev ....





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users