Pitanja - Elektronika i paljenje
#21
Posted 31 August 2014 - 21:04
donji desni eliminisan
#22
Posted 01 September 2014 - 00:06
Sinclair research 1981 ©
#23
Posted 01 September 2014 - 18:24
#24
Posted 16 February 2015 - 21:28
2.Ima razlike izmedju crne i crvene cdi/bobine ?
3.Ima li neko iskustva sa kineskim/zamenskim namotajima za pia ?
#25
Posted 17 February 2015 - 12:45
#26
Posted 17 February 2015 - 14:28
Znaci ili sve sa starog tipa ili sve sa novog tipa ? Nece mu nista faliti recimo ako uzmem sve sa starog tipa (free) ?
#27
Posted 17 February 2015 - 15:14
U principu imas polovnih (i novi i stari tip) u slicnom rangu cena ( sve komplet je oko 80-100e)
koji model skuta je u pitanju?
#28
Posted 17 February 2015 - 20:57
#29
Posted 20 February 2015 - 22:20
#30
Posted 08 April 2016 - 09:51
Pitanje je sledeće. Kad sam sklopio mašinu i upalio bez ventilatora, primetio sam da magnet malo, ali primetno "baca". Nisam siguran da li je oduvek bio takav jer nikad nisam gledao u goli magnet dok se mašina vrti. Sve sam sklopio i sve lepo radi ali ne znam da li to sme tako, tj. smeta li radilici to njegovo blago bacanje i da li je moguće da sam ga ja nekako iskrivio dok sam ga čupao alternativnim metodama?
#31
Posted 08 April 2016 - 18:31
Uvek je moguce prilikom skidanja ako se ne poseduje odgovarajuci alat da se napravi steta koja posle zahteva neuporedivo vise vremena i znanja da se ispravi osteceno ...prilikom radova oko radilice treba koristiti adekvatne alate i izbegavati bilo kakva lupanja , udaranja i druge `nasilne ` metode jer se lako razbalansira ....mnooooogo je jeftinije odneti je kod nekoga ko ima alat za skidanje lezajeva nego sam to raditi neadekvatnim alatom pa napraviti stetu ...on to uradi za flasu piva , a ako nemas alat i znanje , moze se zavrsiti i zamenom radilice ...pri sklapanju obavezno treba koristiti metodu toplo -hladno i bez po muke ulazi u blokove ...
#32
Posted 08 April 2016 - 20:07
Hvala na odgovoru, pozdrav.
#33
Posted 28 June 2016 - 08:26
#34
Posted 28 June 2016 - 10:35
Miri, on 28 June 2016 - 08:26, said:
U temi su obavezne slike, a najbolje ce biti da snimis kratki video sa zvukom o trenutnom problemu.
Do cdi-a nije i nemoj vise da ides kod tog "majstora".
Pad brzine se manifestuje usled pada snage, a najcesi uzrok pada snage motora je u direktnoj vezi sa temperaturom, odnosno pregrevanjem. Do pregrevanja dolazi iskljucivo zbog neadekvatnog odnosa vazduha i goriva u smesi.
U manjoj meri moze da bude i od nedakvatne toplotne vrednosti svecice kao i extremno visoke spoljne temperature.
Dakle, nepravilno nastelovan karburator ili uvlacenje fals vazduha su prvi koraci koje treba ispitati!
Sent from my GT-I9192
#35
Posted 11 September 2016 - 20:56
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
#36
Posted 16 September 2016 - 12:48
Skuter pali na dugme samo kada je zagrejan, nakon neke voznje od kilometar-dva upali na dugme i to iz prve. Kada se ohladi , samo vergla. Skidao sam deklu, vadio i prekontrolisao bendiks koji je u super stanju. Sta moze biti u pitanju? Alnaser?
#37
Posted 16 September 2016 - 13:11
Koji je tacno motor i sta radis da bi upalio, dodas malo gas ili ni tako nece?
#38
Posted 16 September 2016 - 17:11
kada je hladan samo vergla a nakon kratke voznje kada se zagreje pali skoro uvek iz prve... ono, klasika, drzim kocnicu, pritisnem dugme i zerku gasa
#39
Posted 16 September 2016 - 17:25
#40
Posted 16 September 2016 - 17:26
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users