Jump to content


Pitanja - Elektronika i paljenje


  • This topic is locked This topic is locked
124 replies to this topic

#21 ripanjac69

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 8 posts

Posted 31 August 2014 - 21:04

Posted Image

donji desni eliminisan

#22 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 01 September 2014 - 00:06

Zasto je taj eliminisan ?

Sinclair research 1981 ©

#23 ripanjac69

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 8 posts

Posted 01 September 2014 - 18:24

Ne znam tako je kupljen i sve je radilo ok-ey na skuteru

#24 Johnny

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 327 posts
  • MestoLazarevac
  • VozimAprilia SR50r

Posted 16 February 2015 - 21:28

1.Ima li razlike izmedju novog i starog tipa namotaja za piaggio,osim dzeka ?
2.Ima razlike izmedju crne i crvene cdi/bobine ?
3.Ima li neko iskustva sa kineskim/zamenskim namotajima za pia ?

#25 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 17 February 2015 - 12:45

Ima razlike, pisali su dajteh i plameni vec u nekoj temi, magnet-namotaji-bobina/cdi su razliciti od novog(2005>) i starog tipa, i idu samo u paru..

#26 Johnny

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 327 posts
  • MestoLazarevac
  • VozimAprilia SR50r

Posted 17 February 2015 - 14:28

E to mi je bitno,pogore mi sve zivo..
Znaci ili sve sa starog tipa ili sve sa novog tipa ? Nece mu nista faliti recimo ako uzmem sve sa starog tipa (free) ?

#27 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 17 February 2015 - 15:14

Nece mu nista faliti (motoru), ali moras magnet i namotaje sa bobnom zajedno.. magnet starog tipa je ukopan za kajlu na 14* predpaljenja, namotaji sa dzekom pasu na stari tip bobine i tu nema izvoda za obrtomer vec sam vuces sa zelene zice.. novi tip magneta je napravljen na 17* predpaljenja namotji su malo drugaciji, pickup je fizicki drugaciji kao i dzek i druga bobina ide (mislim crna). Imas izvod za obrtomer... oba tipa isto rade i mogu se namontirati na blok..
U principu imas polovnih (i novi i stari tip) u slicnom rangu cena ( sve komplet je oko 80-100e)
koji model skuta je u pitanju?

#28 Johnny

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 327 posts
  • MestoLazarevac
  • VozimAprilia SR50r

Posted 17 February 2015 - 20:57

Skuter je sr3,masina je sa novog runnera :D Hvala ti na odgovoru,rasvetlio si mi misteriju :)

#29 Johnny

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 327 posts
  • MestoLazarevac
  • VozimAprilia SR50r

Posted 20 February 2015 - 22:20

Kako razlikovati bobinu novi tip od starog tipa ? I ima li tu razlike ili je razlika samo u namotajima ?

#30 mongoose

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 38 posts
  • MestoPančevo
  • VozimOrion Fantom GY6 4T

Posted 08 April 2016 - 09:51

Imam pitanje koje nije vezano za paljenje ali jeste za magnet. Menjao sam radlilicu na svom gy6 kinezu, i imao sam dosta problema da skinem magnet jer je baš bio zapek'o. Prvo sam pravio one alate sa pločom, ali nisam upeo da ga skinem, da bi na kraju napravio alat nalik originalnom, na strugu napravljen odgovarajuć navoj na cevi a na drugom kraju zavarena matica. Evo slike magneta i alata.

Posted Image
Posted Image

Pitanje je sledeće. Kad sam sklopio mašinu i upalio bez ventilatora, primetio sam da magnet malo, ali primetno "baca". Nisam siguran da li je oduvek bio takav jer nikad nisam gledao u goli magnet dok se mašina vrti. Sve sam sklopio i sve lepo radi ali ne znam da li to sme tako, tj. smeta li radilici to njegovo blago bacanje i da li je moguće da sam ga ja nekako iskrivio dok sam ga čupao alternativnim metodama?

#31 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 08 April 2016 - 18:31

Ne bi smeo previse da `baca`...Magnet je ujedno i zamajac i sto je veca obodna brzina vece je opterecenje rukavca radilice i lezaja na toj strani sto ce uticati na vek trajanja same radilice ...srecna okolnost je da je to 4-t pa se ne vrti preko 7.5 k , pa ako nije previse debalansa moci ce da se koristi ...osetices i sam , ako se pojave znatne vibracije na jacem gasu i da nije kao pre , morace se izgraditi radilica i zajedno sa magnetom odneti na balansiranje ...

Uvek je moguce prilikom skidanja ako se ne poseduje odgovarajuci alat da se napravi steta koja posle zahteva neuporedivo vise vremena i znanja da se ispravi osteceno ...prilikom radova oko radilice treba koristiti adekvatne alate i izbegavati bilo kakva lupanja , udaranja i druge `nasilne ` metode jer se lako razbalansira ....mnooooogo je jeftinije odneti je kod nekoga ko ima alat za skidanje lezajeva nego sam to raditi neadekvatnim alatom pa napraviti stetu ...on to uradi za flasu piva , a ako nemas alat i znanje , moze se zavrsiti i zamenom radilice ...pri sklapanju obavezno treba koristiti metodu toplo -hladno i bez po muke ulazi u blokove ...

#32 mongoose

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 38 posts
  • MestoPančevo
  • VozimOrion Fantom GY6 4T

Posted 08 April 2016 - 20:07

Ne znam da li si radio sa 4t ali ovde sve to ide bez friza. Ležajevi su već nabačeni na radilicu a ona upada u blokove knap, samo da ide ravno i lagano. Kao što rekoh, ova moja je nova, tek sam sklopio motor. Ako ne sme da baca lakše mi je da kupim nov magnet i zamenim nego da mi zbog debalansa razloka ležajeve pa da opet kupusam, nemam ja baš vremena za to, treba mi skuter za posao i pecanje, kao i za svakodnevne poslova po gradu u sezoni, upuc'o bih se da moram opet da rasturam.

Hvala na odgovoru, pozdrav.

#33 Miri

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 498 posts
  • MestoBečej
  • VozimSprint Exactly

Posted 28 June 2016 - 08:26

pozz drugari, imam problem na exactly-ju, sad vec ne znam sta da radim vise, odem kod majstora, kaze generalnu radi, a problem je taj, kad ga prvi put upalim znaci kad stoji jedan dan, onda dodje do 60 lepo, i samo naglo krene da opada brzina i nece brze od 45, otisao juce kod majstora klip da kupim jer sam hteo da ga busim da stavim veci, on mi kaze je l si proverio CDI, ne znam odakle da pocnem i sta da radim, neki savet? ne znam ni gde da postavim ovu tem... jel imao neko problema sa CDI i ako jeste kako se ponasao motor?

#34 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 28 June 2016 - 10:35

View PostMiri, on 28 June 2016 - 08:26, said:

pozz drugari, imam problem na exactly-ju, sad vec ne znam sta da radim vise, odem kod majstora, kaze generalnu radi, a problem je taj, kad ga prvi put upalim znaci kad stoji jedan dan, onda dodje do 60 lepo, i samo naglo krene da opada brzina i nece brze od 45, otisao juce kod majstora klip da kupim jer sam hteo da ga busim da stavim veci, on mi kaze je l si proverio CDI, ne znam odakle da pocnem i sta da radim, neki savet? ne znam ni gde da postavim ovu tem... jel imao neko problema sa CDI i ako jeste kako se ponasao motor?
Najbolje ce biti da u svojoj temi pises o svom skuteru i tamo cemo razmenjivati misljenja o problemima...

U temi su obavezne slike, a najbolje ce biti da snimis kratki video sa zvukom o trenutnom problemu.

Do cdi-a nije i nemoj vise da ides kod tog "majstora".

Pad brzine se manifestuje usled pada snage, a najcesi uzrok pada snage motora je u direktnoj vezi sa temperaturom, odnosno pregrevanjem. Do pregrevanja dolazi iskljucivo zbog neadekvatnog odnosa vazduha i goriva u smesi.
U manjoj meri moze da bude i od nedakvatne toplotne vrednosti svecice kao i extremno visoke spoljne temperature.

Dakle, nepravilno nastelovan karburator ili uvlacenje fals vazduha su prvi koraci koje treba ispitati!

Sent from my GT-I9192



#35 Miri

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 498 posts
  • MestoBečej
  • VozimSprint Exactly

Posted 11 September 2016 - 20:56

Jedno pitanje u vezi zmigavaca, posto planiram da pravim podrep na exactliju, drzac tablice i zmigavaca ide dole, al ne bi da ostanem bez zmigavaca, a ovi okrugli su mi gadni, pa sam kontao neke da napravim, ali ja ne bi da oni blinkaju nego bi hteo da stavim 6 7 led diodica u redu, koje se pale jedna za drugom, znaci upali se prva pa druga pa treca itd, i kad se sve upale onda se gase i tako u krug, na foru sto novi audiji imaju xD da li neko ima semu, ili ima predstavu kako bi to moglo napraviti, i da li treba izbaciti automat? I da li je to izvodljivo? Ja sam trazio na netu, nema nigde, nadam se da ste razumeli sta hocu da napravim :D

Sent from my SM-G920F using Tapatalk



#36 gandra

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 23 posts
  • MestoLoznica
  • VozimSprint Filly 50cc

Posted 16 September 2016 - 12:48

pozdrav svima

Skuter pali na dugme samo kada je zagrejan, nakon neke voznje od kilometar-dva upali na dugme i to iz prve. Kada se ohladi , samo vergla. Skidao sam deklu, vadio i prekontrolisao bendiks koji je u super stanju. Sta moze biti u pitanju? Alnaser?

#37 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 16 September 2016 - 13:11

Ako vergla znaci da su alanser i bendix ispravni, to sto nece da upali ima veze sa samim agregatom, odnosno ako je razlika u startovanju na hladno i na toplo onda je problem na relaciji karburator sauh.
Koji je tacno motor i sta radis da bi upalio, dodas malo gas ili ni tako nece?

#38 gandra

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 23 posts
  • MestoLoznica
  • VozimSprint Filly 50cc

Posted 16 September 2016 - 17:11

motor je sprint filly 50 cc
kada je hladan samo vergla a nakon kratke voznje kada se zagreje pali skoro uvek iz prve... ono, klasika, drzim kocnicu, pritisnem dugme i zerku gasa

#39 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,751 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 16 September 2016 - 17:25

Lose podesen karburator ili neodgovarajuca toplotna vrijednost svjecice.

#40 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 16 September 2016 - 17:26

Taj fili to 4t jel?





3 user(s) are reading this topic

0 members, 3 guests, 0 anonymous users