#1
Posted 04 September 2014 - 15:00
#2
Posted 04 September 2014 - 15:09
#3
Posted 04 September 2014 - 16:03
cvele, on 04 September 2014 - 15:09, said:
Edited by goggyso, 04 September 2014 - 16:11.
#4
Posted 04 September 2014 - 16:19
Na koliko km su ti popucale?
Sent from my C5503 using Tapatalk
#5
Posted 04 September 2014 - 16:20
#6
Posted 04 September 2014 - 16:38
Lauda, on 04 September 2014 - 16:19, said:
Na koliko km su ti popucale?
Sent from my C5503 using Tapatalk
Edited by goggyso, 04 September 2014 - 16:38.
#7
Posted 04 September 2014 - 16:42
cvele, on 04 September 2014 - 16:20, said:
#8
Posted 04 September 2014 - 16:47
#9
Posted 04 September 2014 - 16:49
Poboljšati isporuku snage u nižim RPM rasponima. Naš niska opcija Napetost je najprikladnija za povećanje odgovor i početno ubrzanje.
Mid Napetosti (MT)
Poboljšati isporuku snage u mid-range svog specifičnog motora. Naša sredina opcija Napetost je najprikladnija za povećanje ukupne isporuke snagu svog motora.
Visokih tenzija (HT
Poboljšati isporuku snage u gornjem rasponu okretaja motora svoj specifičan. Naša visoka napetost opcija je najprikladnija za povećanje najveću snagu od motora. Malo je indijanski, al se razume. Ovo stoji u textu lamelica Carbon Tech
Edited by goggyso, 04 September 2014 - 16:54.
#10
Posted 04 September 2014 - 17:03
ovu tvrdju odozgo...zato se uzima neka srednja vrednost-turis 0.30 ili 0.35 i kraj...nema tuninga lamelicama...Al zato usisom sa slike odozgo ima i to jos kako...narocito na jacim setupima...
Pitaj Pitu ....
#11
Posted 04 September 2014 - 17:36
Ali ajde da razmislimo malo, pričao sam s Mariom bezbroj puta na ovu temu...Lamelice se otvaraju prilikom svakog usisavanja tj pravljenja vakuuma tokom kretanja klipa prema DMT..
uzmimo za primer 10.000 obrtaja u minuti to je 10.000 usisavanja tj 10.000 otvaranja lamelica u minuti?!? Pa pitamo se mi, pa kad one stignu da se zatvore uopšte??? dolazimo do zaključka da su one non stop otvorene pa čak i pri nižim obrtajima...
Iz ovoga dolazim do zaključka da debljina lamelica nikako ne utiče na performanse, i da je njihova debljina u maloj sprezi sa obrtajima...
A što se tiče većih usisa ili ti usisa sa 8 lamelica kao što su ovi V-Force usisi, itekako utiču na performanse motora pod uslovom da su ostale komponente i postavke motora u stanju da progutaju više smeše!!
#12
Posted 05 September 2014 - 01:09
Konacno, ne vidim zasto bi Polini imao u svojoj ponudi 5 razlicitih debljina, odnosno tvrdoca, a ima ih i Malossi, i ko zna koji jos proizvodjac. Nisam stigao procunjati al bice ovih dana.
#13
Posted 06 September 2014 - 12:05
kaj se tiče lamelica,kak su rekli pita i cvele,debljina lamelice znači kvalitetu,tj trajnost same lamelice..
nije isto imat lamelicu od 0.25 na nekom hajendu koi vrti cca 15000 rpm ili na nekom base kitu koi vrti jedva 10.
što je lamelica tanja,to je fleksibilnija ali i slabija,zato ih ima više debljina da se nadje optimum u trajnosti...ali opet kak je već rečeno,to se kemija tek na hajend mašinama,u kombinaciji sa većim usisima itd..
ti da sebi staviš koje god,nebudeš osjetil nikakvu razliku..
ja sam za dragstera uzel isto te plave polini,samo zato kad su bile najjeftinije,debljinom se nisam previše zamaral,pogotovo oko 0.05mm
#14
Posted 06 September 2014 - 13:53
Mislim i dalje da ovo i nije bas tako jednostavno, inace bi svi proizvodjaci pravili jedan tip lamelica, od "najboljeg" materijala i "najbolje" debljine tj. elasticnosti. Cemu onda 5 razlicitih debljina od istog materijala?? I to od Polinija. A i od Malossija, samo neznam tacno koliko oni imaju debljina u ponudi.
#15
Posted 06 September 2014 - 14:25
Quote
#16
Posted 06 September 2014 - 14:31
nebude isto trajala najdeblja i najtanja ako se masina vrti na 15000 rpm.,da traje onda nebi ni pravili nilakve osim limenih kakve su tvornicke..
naravno,ima veze i sa otvaranjem/zatvaranjem lamelica na visokim okretajima,zato je receno da se s tim netreba zamarat na slabijim setapima.
#17
Posted 06 September 2014 - 14:59
#18
Posted 06 September 2014 - 15:40
tuningfanatic, on 06 September 2014 - 14:59, said:
#19
Posted 30 March 2019 - 20:11
#20
Posted 30 March 2019 - 23:18
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users