Tomos Automatic A3
#1
Posted 08 September 2014 - 14:24
Pocetak radova,tada je imao glava od atx preradzena,cilindar sa L klipom 38.5 i obradzeni usisni i izduvni kanal.
Test faza sa DIY boost botle,kada sam to stavio motor prestao da pljue iz karburatora.
Glava od atx,kada je dosla kod mene je bila preradzena za 42mm klip,ja i tokar smo to sredili na 38.5 i glava je proracunata da bi ukupan kompresioni odnos bio 10:1
Radilica popunio sam sa plutom,da bi dobio veci pritisak u karter
cilinder prebrusen na 39mm,klip je motins
Neke nove sitnice
Bio je on crven,pa plav pa siv
Nabavljene su alu felge i sava gume
Sklapanje masine
Delovi posle peskaranje
Masina sklopjena
Iseko sam nosaca stranicni kapaka i popunio sam rupe za zadni blatobran
Pocelo je farbanje,boja je akril sa fiat grande punto
Pocelo je sklapanje
Evo kako sada izgleda
#2
Posted 08 September 2014 - 14:54
za jedno predstavljanje je super, mada nas više zanimaju detalji...
#3
Posted 08 September 2014 - 15:11
ISPUH
od GMT do GRK: 27 mm
do DRK: 44 mm
širina: 25 mm na izlaz
visina: 17 mm
USIS
od GMT do GRK: 45 mm
do DRK: 60 mm
širina: 22 mm (na ulazu u cilindar: 14 mm)
visina: 15 mm
PRELJEVNI
od GMT do GRK: 36 mm
do DRK: 44 mm
širina: 21 mm
visina: 8 mm
Cilindar je bio spejsovan sa 1mm alu dihtung odozdo,a sa gornje strane je bio spusten da kad bi klip bio u gmt ima samo 0.6mm od ruba cilindra.
Prenos je bio standard,osim olaksano kvacilo prve brzine i skraceni federi da bi kvaclilo hvatalo na veci broj RPM.
Karburator je razbusen na 13mm sa dizno 57 bez filter za vazuh,smesa je bila idealna na pun gas.
#4
Posted 08 September 2014 - 18:33
Jesi probao da menjaš lančanike da vidiš da li bi dobio istu brzinu, ali na nešto manjim obrtajima?
#5
Posted 08 September 2014 - 19:14
#6
Posted 08 September 2014 - 22:18
#7
Posted 09 September 2014 - 00:33
Kako ide automatic posle sklapanja? jako lepo izgleda....
#8
Posted 09 September 2014 - 01:21
#9
Posted 09 September 2014 - 10:16
#10
Posted 09 September 2014 - 13:33
#11
Posted 09 September 2014 - 15:00
Sacekajnmo.autora da nam objasni kako je taj stepen izkalkulisao...
Sinclair research 1981 ©
#12
Posted 09 September 2014 - 17:37
#13
Posted 09 September 2014 - 22:57
#14
Posted 09 September 2014 - 23:55
Evo i link za kalkulator
https://www.dropbox....tuning.xls?dl=0
#15
Posted 10 September 2014 - 09:16
Cratio copy.jpg 38.19K 15 downloads
Edited by tuningfanatic, 10 September 2014 - 09:20.
#16
Posted 10 September 2014 - 09:55
#17
Posted 10 September 2014 - 10:10
#18
Posted 10 September 2014 - 10:15
ako nema onda ti je mereni squish sada 0,6mm , i potrebno ga je dovesti na 1,46mm ako želiš da spustiš kompresioni odnos na 12:1
#19
Posted 10 September 2014 - 12:29
#20
Posted 10 September 2014 - 12:49
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users