Gilera Runner 70 Purejet
#161
Posted 20 January 2015 - 12:53
Ocekujem da nece nikako raditi zajedno sa polini casicom, ali zato sama elektronika bi trebala raditi, e sad hoce li jako troksati na nizim okretajima preostaje da vidimo. Ipak je to za 70ccm.
Interesantno je kada dodam gorivo na max. sa polini casicom, malko zatroksa dok primi kvacilo, dalje je dobro. I kada maknem filter zraka, nista se ne desava, opet malko zatroksa i nista bolji odaziv na gas nije. Prosirio sam tps za 2mm, jedino jos usis nisam dirao, preostaje mi da pokusam prosiriti orginalni i staviti karbonske lamelice i razapeti granicnike da se vise otvara, pa da vidim jel ima utjecaja veci usis.
#162
Posted 20 January 2015 - 14:18
#163
Posted 20 January 2015 - 21:51
Prosjecna potrosnja je 2.9l (sa vecim pritiskom, inace je 2.6l) na 100km. Moze i manje, ali vise nikako!!
Usteda na 7000km:
U odnosu na skuter koji trosi 4.5l = 155€
U odnosu na skuter koji trosi 5l = 204€
Onaj ko kupi ditecha/purejeta i odvozi 20000km bez kvara, taj je usparao 426€ u usporedbi sa onim ciji skuter trosi 4.5l.
Gorivo sam uzimao da je 1.33€, moj prosjek u kojem ima eurosupera 95 i 100
Manje potrosnje nisam uzimao u obzir, jer nisam siguran da su performanse jednake ili bolje.
Edited by dajteh, 20 January 2015 - 21:57.
#164
Posted 20 January 2015 - 22:36
#165
Posted 20 January 2015 - 22:56
I imao sam nekoliko neugodnih situacija.gdje su me htjeli zgaziti, a jedan saban mi ladno prosao pored retrovizora u mojoj traci i ja mu trubim (imao sam 6 auto svirena) i pokazujem srednji, kad je on to primjetio naglo je zakocio i izasao iz auta. Bio je jos jedan s njim u autu tako da sam samo prosao dalje. Uglavnom, na manjem skuteru te jos vise mrze i hoce zgaziti.
#166
Posted 21 January 2015 - 03:55
Crvena je napajanje 12V
Bijela je minus
Crna je minus od zelenog injektora
Znaci samo produzava interval ubrizgavanja na zelenom injektoru, a cudi me da plavi ostaje po tvornickom podesenju.
#167
Posted 21 January 2015 - 15:58
#168
Posted 21 January 2015 - 16:59
air injektor 1.4ms
benzinski 1.5-1.6ms.
Kad se upali cok onda je:
air 1.6ms
benzinski 1.8ms
Vjerovati cemo ovima iz malossija.
Cekam lijepo vrijeme da probam ecu, a mrzi me skidati plastike. Pa cemo vidjeti razliku izmedju polini ventila i te malossijeve elektronike.
#169
Posted 22 January 2015 - 11:25
bojan681, on 20 January 2015 - 22:36, said:
Edited by goggyso, 22 January 2015 - 11:39.
#171
Posted 22 January 2015 - 11:41
#172
Posted 22 January 2015 - 14:25
U svom vlasnistvu sam imao nekoliko skutera, i visestruko po nekoliko istih modela, pa cu samo nabrojati imena modela:
Aprilia - SR50 2, SR50 3, Rally, Sportcity
Cagiva - Progress
Derbi - GP1 open, Racing 50
Gilera - Runner stari i novi
Kymco - zx50
Luna - Vision 2
Malaguti - F15
Peugeot - SF2, Vivacity
Piaggio - Zip 4t, nrg mc3, nrg mc4, Fly
Tgb - r50x
Yamaha - aerox, neos
A gdje su jos svi ostali modeli sa kojima sam se druzio kao da su moji jer su mi dali posla. Eto na slici se vidi linija bez kraja, maska do maske.
I na kraju vozim PUREJETA, rekli bi lud covjek. Sve su to dobri skuteri, neki imaju mane pa treba imati i srece, kad se sve napravi kako treba, svaki ce odvaliti 500km u komadu i koliko vec vozac moze.
Najvaznije je poznavati svoj skuter, koji god da jest.
Zasto sam odabrao purejeta nakon svega ovoga?
- jer mi je jedino jos on preostao nepoznat
- jer je na losem glasu da se kvari i da je osjetljiv, osjetljivji jest od karburatora, ali treba biti osjetljiviji i prema purejetu
- ima dijelova jer ga niko nece, inace su skuplji dijelovi, ali da se samo tako kvare kako pricaju, s tim se nebih nikako slozio. Koliko samo ima ljudi koji su odvalili 20000km bez da su ista posebno imali od problema. To je dovoljno da im se motor isplati makar crknuo tada. Da trosi kao karburator onda PJ nebi imao smisla, naravno vozio bi karburator.
- slazem se da je znanstvena fantastika motor, i ja sam imao to misljenje
- dijelovi za purejeta su jako visoke kvalitete, upravo zbog toga kako bi se smanjila mogucnost kvarova jer sadrzi vise dijelova od karba. I ti djelovi se ne kvare lako, meni je to gust imati.
- mana mu je sto trazi vise vremena za servis kada ti netko dodje na vrata, i serviserima se neda raditi s njim jer mogu odraditi 2 i vise karburatora. Treba se upoznati sa purejetom, tako je najbolje.
- ponekad zna stucnuti pri kretanju, zbog osjetljivog sistema ubrizgavanja na emulziju
- karb je jednostavniji i prakticniji za rad, moze se izvuci vise snage za manje novaca, za prosjecnog korisnika je on trenutno najbolji izbor
Jos neke osobne stavke zbog kojih vozim purejeta i spadaju pod gust:
- svidja mi se kako motor razvija snagu, nema umaranja i pada snage kao kod karba, ili barem nije toliko izrazeno, ljudi cesto kazu da je remen
- radim dosta km, pa mi je bitno da uzima <3l, isto tako uzima puno manje ulja mislim da je oko 50% razlika ako ne i vise, zato se toce najbolji standardi bez problema
- masina se podmazuje cistim uljem, lezaji radilice nemaju lufta nakon 26 000km, cilindar i karike su dugovjeciji, radilica i lezaji, manji broj okretaja = veca trajnost mehanike + sto dobiva cisto ulje, vodena pumpa duze traje jer se vrti na manjim okretajima takodjer ima 26tkm uz antifriz naravno
- vozim se brzo uz malu potrosnju
- nema nikakvih zveckanja niti cudnih zvukova, manje vibracija ima
- trenutno mi je to najinteresantnija masina
- ne trokira kad se tek upali, nema podesavanja karburatora
Problemi i mane purejeta kojima sam odolio:
- odlaziti ce ti stalno svijecice > u 7000km nisam kupio jos niti jednu novu i tu ne mogu da kazem tocno koliko mi traju, jer sam mjenjao ispravne svijecice dok sam trazio najbolju, sa jednom sam presao oko 2tkm bez vadjenja i nema problema, raspolazem samo samo sa obicnim svijecicama, podesio sam agregat da dobiva vise goriva i od tada su proradile svijecice koje su uzrokovale trokiranje. Interesantno da svijecice koje ne rade stabilno vise na purejetu, na karburatoru ce raditi perfektno. Moj zakljucak je da treba obogatiti smjesu i svijecice ce duze trajati ako je problem prisutan. Naravno ako je probila onda joj nema spasa.
- problem je pumpa goriva > moja je stala na 19600km, potrosio se motoric, mana je sto je bezobrazno skupa cca 230€, ali za te kilometre se mogu kupiti 2 komada
- kvare se i zacepljuju dizne > moze se desiti, ali da problem prevladava nije istina, pouzdane su
- struja je problem > struja nije nikakav problem
- ne tolerira fusanje > istina, mora sve biti cakum pakum, uostalom tako bi trebalo sve odrzavati
Kako bilo, takav tip agregata je povucen sa trzista i pomalo odlazi u povijest, nije se proslavio jer masi treba sto jednostavnije i tu se slazem. Puno ljudi slabo koristi skuter i tu PJ ne dolazi u obzir. Purejet je za fanatike i trazi vise razmisljanja, ne moze se naci svijecica i kljuc bas svugdje kao za karb, i ne moze se popraviti bas svugdje u kratkom roku, na zalost je to samo baza od vlasnika gdje su potrebni dijelovi.
Ima vlasnika koji su se proslavili, ima i onih koji su izgubili novaca i novaca, a kao sto vidimo uvijek ce biti i onih koje ce karburator muciti, zar moze jednostavnije?
@ goggy, da moram dostavljati pizzu ipak bi odabrao 4T. Ta masina nema klasicnog filtera goriva koji se baca, nego se mrezica samo pocisti i stavi se novo ulje koje traje 5000km. I samo gas, jedini problem je sto se pizza ohladi
Da mogu nekome preporuciti, to bio bio karb. Purejeta jednostavno moras sam svjesno odabrati, jer je to interesantna igracka i takvi pojednici ce biti zadovoljni.
4T 50 ne zadovoljava moje potrebe jer je presporo
2T 50 karb, sve 5, ali eto ja vidim ipak vise prednosti u PJ i zanimljiviji mi je
Prije nego sto sam se odlucio za purejeta, planirao sam si sloziti Apriliu Sportcity One 50 jer mi je motoric bas sjeo na prvu, taman je izmedju klasicnog skutera i libertya i to mi odgovara. Gume su 14" 120 sirine, pozadi je podesavajuci amortizer, a naprijed malo veca teleskopska vilica, jako udoban i milina za voziti. 2T verzija ima ogranicenu masinu za moje potrebe, a 4T je jako rijetka i ono sto mi se poslozilo u glavi je 4T50 sa masinom od 125 jer postoji takva u orginalu, i to bi mi predstavljalo jedan optimum za moje potrebe i gustanje.
#173
Posted 22 January 2015 - 16:10
#174
Posted 23 January 2015 - 14:58
Edit: sad tek vidim rdju na cilindru, vrijeme je za 70ccm !!!
Edited by dajteh, 23 January 2015 - 15:03.
#175
Posted 23 January 2015 - 17:10
#176
Posted 23 January 2015 - 17:27
A kada ispraznim zrak, i dok krene puniti sistem, stabilan rad masine pocinje izmedju 4 i 4.5 bara.
#177
Posted 26 January 2015 - 22:32
Isprobao sam danas runnera iz 2001, ono sto mi se jako dopada je kraca verzija sjedala, definitivno je vise sportski i bolje sjedim u njemu, i jos je nizi od ovoga pa se teziste spusta sto mi se takodjer svidja. Koliko god ovaj redizajn sjedala kojeg imam bio malo nezgodan, nikada nisam imao tegoba u dupetu, niti nakon skoro 400km u komadu vise puta. Ali kraci sic bi bio moj izbor vjerujem, ali nema vise ocuvanog, sve trulo, ili polomljeno.
Bacio sam oko na vilice od vxra, telskope da jos vise povecam udobnost skutera, iako su ove moje vilice u super stanju, ali uljni amortizer je ipak u prednosti naspram sadasnje masti sto se tice udobnosti.
Runner 2001 je karb naravno, ima neki 70ccm kit pretpostavljam prc jer je no name, u kombinaciji sa 17.5 karbom, i arrow extremeom. Jedino sta motor ima je start, koji kad se zagrije nestane, ostalo je katastrofa, vrti se ali to jako slabo ubrzava. Razocarao sam se, a vlasnik se odusevio mojim primjerkom.
Nakon susreta, krenuo sam nazad i uvidio da je razlika izmedju mog skutera i tog rastelanog i lose slozenog basea minimalna u ubrzanju. Vratio sam se sretan kako mi je 50ccm sasvim dovoljno
dok ne provozam opet runnera sa punokrvnih 70ccm konac edition
#178
Posted 28 January 2015 - 15:40
Dugo sam razmisljao i ipak sam donesao odluku da ova masina ima najbolje temelje za trajnost 70ccm cilindra.
Jos malo pa ce poceti daljinji radovi posto sada imam drugih obaveza, a i "zima" je jos tu.
Posto volim digitalni prikaz zbog preciznosti i pravovremene reakcije ako nesto izadje iz okvira, odlucio sam da ce mali lcd display biti odmah pored sata intergriran u plastiku fino. Taj isti display ce biti zaduzen za prikaz tocnog vremena i samo sekundi (za mjerenje ubrzanja) , za prikaz napona akumulatora i za prikaz temperature motora i vanjske temperature. Uspio sam da nadogradim prikaz vanjske temperature. Znaci na jednom displayu imam 5 funkcija.
Taj display ima samo 2 tipke za podesenje opcija, ali ja ne znam kuda cu sa tim tipkama, a hocu ih na volanu na dohvat ruke, ako bilo sta stavim dodatno od tipki meni je to nespretno i nikako mi se ne uklapa u stock izgled skutera. Stoga sam odlucio apgrejdati tipku od anlasera i napraviti je pametnom, da bude multifunkcionalna, sa njom cu prebacivati ono sto zelim na displayu:
- vrijeme, sekunde, napon, temperaturu motora i temperaturu okoline.
Ista ta tipka ako se drzi dulje od 3 sec. ce prebaciti mod u automatski prikaz svih mjerenih parametara i oni ce se listati redom svake 3 sec.
Eto, stari runner ce imati ono sto nema niti najnovija varijanta, a slozeno je po mojem gustu
I ono sto me jako zanima je kako ide dobro podsen purejet 70 agregat, nikada nisam imao priliku uzivo vidjeti niti voziti, tako da ce se to odraditi sa gustom. Vidio sam samo SR morini, i dalje pamtim mocan start bez puno buke i okretaja.
Stigle su i obrtaljke, ali mislim da cu ih iskoristiti samo u svrhu testiranja jer ne znam kuda bi s njima, planirao sa digitalnu intergrirati u sat, a ovu analognu, njoj bi promjenio plavo osvjetljenje u xenon bijelo jer mi bolje leze table od audija nego od vw-a
#179
Posted 28 January 2015 - 16:01
#180
Posted 28 January 2015 - 16:07
Trenutno je teorijski prototip odradjen, snimiti cemo kada proradi.
Biti ce tu jos zica, jer purejet ih nema dovoljno pa da obogatimo instalaciju. Stizu i usb portovi... I hocu da se sjedalo otvara na neki drugi nacin, jer bravica sa strane je muka. Znaci otvaranje sica preko daljinskog mozda.....
Edited by dajteh, 28 January 2015 - 16:10.
16 user(s) are reading this topic
0 members, 16 guests, 0 anonymous users