Gilera Runner 70 Purejet
#261
Posted 19 February 2015 - 11:15
#262
Posted 19 February 2015 - 15:00
Probao sam spojiti kinesku obrtaljku na purejeta. I ne mogu je dobiti nikako, signal zelenu zicu sam spajao na pin 6 od ecua, na napajanje bobine, masu, omotavao oko kabela svijecice i nista, ne trza.
Edited by dajteh, 19 February 2015 - 15:05.
#263
Posted 19 February 2015 - 21:21
Provjerim ozicenje, napone, mase, sve valja. Spojim ponovno, nista se ne desava. Nakon 10min opet se sama svjetla pale intezitetom pozicije, auuu ovo je vec gremlin na daljinsko upravljanje od nekuda...
#264
Posted 19 February 2015 - 22:53
Ipak sam bio u pravu, izgorila je.
Edited by dajteh, 19 February 2015 - 22:55.
#265
Posted 19 February 2015 - 23:41
Ova digitalna je zadovoljavajuca, kvacilo lovi na 5000, a maksimalni okretaji na nogarama su 9700 i tu je blokada.
Za malossi elektroniku sumnjam da sam dobio poluispravnu posto sam polovnu uzeo, jer mi nije masina trokirala. A nista, vracam se na polini ventil....
Taman sam bio radio neka mjerenja od 0-70 po satu, odnosno 0-60gps, i bilo je ovako:
Serijski ecu 19sec, ali prekida u startu
Serijski ecu + malossi elektronika 16 sec
Serijski ecu + upalim/ugasim kontakt 15 sec
Serijski ecu + malossi elektronika + upalim/ugasim kontakt 13 sec
Eto neka stoji podatak da ne zapisujem drugdje, mozda opet nabavim malossi elektroniku ako je nadjem, odnosno ako je nadjem povoljno jer budale cijene, a nikome ne treba.
Ovo kad upalim/ugasim kontakt je cudo, vuce iz podruma i osjeti se kao da ima vise ccm.
Nazalost sva ta elektronika, ecu, malossi, je kompleksna, mogu zaboraviti bilo kakvo slaganje vlastite iziskuje previse svega.
Edited by dajteh, 19 February 2015 - 23:49.
#266
Posted 20 February 2015 - 01:08
#267
Posted 20 February 2015 - 01:22
#268
Posted 20 February 2015 - 01:48
#269
Posted 20 February 2015 - 01:50
#270
Posted 20 February 2015 - 13:16
Znaci pritisak je stock, i sa mojim ecuom masina prekida do 25kmh i onda nekako slabasno ide.
Tek kada upalim/ugasim kontakt kao da dobije turbo, fenomenalno ide.
Kada sam stavio piaggio nrg mc3 ecu, bolje vuce i ne prekida nista, ali kad upalim/ugasim kontakt onda SLABIJE IDE.
NAKON TESTIRANJA
Joj a veselja sada, znaci svaki ecu ima neku svoju verziju softvera, svaki se drugacije ponasa. Ovaj od nrga se ponasa bolje nego gilerin sa polini casicom, bolje ubrzanje malo jaci start, do 79 stize za 13 sekundi, nema troksanja, pritisak serijski. Nevjerojatno... sad idem testirati jos 5 ecua...
Edited by dajteh, 20 February 2015 - 13:30.
#271
Posted 20 February 2015 - 13:21
#272
Posted 20 February 2015 - 13:23
#273
Posted 20 February 2015 - 13:27
#274
Posted 20 February 2015 - 13:37
Evo ga isproban jos jedan, sa NRG MC3 PJ, ovaj se ponasa isto kao moj sa gilere, djelomicno je zablokiran znaci to je zakljucak. Izgleda da je to ona razlika izmedju DERESTRICTED. Ovaj ustekani je taj najnoviji.
#275
Posted 20 February 2015 - 13:40
ZAKLJUCAK
Kada se ecu odblokira iznad 50kmh, postoje jos 2 varijante mapa, malo blaza, i ostrija. Ja sam do sada cijelo vrijeme vozio blazu varijantu, masina je manje prgava s njim i na manjim okretajima vuce.
#276
Posted 20 February 2015 - 13:45
#277
Posted 20 February 2015 - 14:00
Sada je odaziv na gas puno brzi, malo manje zatroksa ali ide dosta bolje.
#278
Posted 20 February 2015 - 14:11
#279
Posted 20 February 2015 - 15:44
goggyso, on 20 February 2015 - 13:45, said:
E ovo je najveca razlika u mapama, zivlji bude, a ide skoro isto. Za sada mi od nrga najbolji ecu, moja mapa nevalja , jedini ako se da vise goriva onda je dobra, s tim da nije ziv toliko, cudim se jos da ide tako dobro sa.serijskim regulatorom, ostavio bi za sada tako pa da vidim koliko trosi. U ubrzanju imam 8800rpm.
Sad sam mjenjao i tps, stavio sam 18mm original, i malo mi je slabiji. A vidim da je i prirubnica ogranicena taman za tih 18mm, trebalo bi je siriti da bi osjetio bolje performanse.
Toliko sam toga isprobao, a mrzi me skidati plastike, cekaju me jos 4 ecua sa mc3.
Previse se toga izdesavalo da bi stavljao polinija, hocu prvo da vidim sve na 50ccm, i htio bi malossi elektroniku. Kad bi vec stavio kit onda hocu malossi elektroniku i ovaj polini ventil.
I ovih 50ccm mi je taman jer ne mogu ga zaklati, nista se.ne kvari jer nema pojacanog opterecenja, duze traju pozrosni dijelovi i tako.
A sad idem isprobati SC08 sa onom malo sirom granom od SC22. Setup je izmjenjen, znaci ecu od nrga, serijski pritisak i tps. Ako se sada sc08 pokaze slabijim od zxa onda je to zakljuceno s moje strane.
#280
Posted 20 February 2015 - 16:52
4 user(s) are reading this topic
0 members, 4 guests, 0 anonymous users