Jump to content


Gilera Runner 70 Purejet


1826 replies to this topic

#281 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 20 February 2015 - 17:08

Koliko nakupi obrtaja sc08 na kraju, kada izbaci variomat do kraja, pa samo na snagu?

#282 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 20 February 2015 - 17:41

Nisam jos probao krajnju, ali stane vec na 80 i dalje je nabiranje, prije je isto tako stao.


Igranka je u tijeku

#283 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 20 February 2015 - 18:12

5 od 6 nrg mc3 ima skroz odblokiran ecu sto znaci da kroz ubrzanje vrti 8800rpm, a ide preko 10k.

1 je bio malo zablokiran i vrtio je 8400 kroz ubrzanje i ima blokadu okretaja na nekih 9700rpm
Moj ecu je bio takodjer malo zablokiran i vrti 8400rpm, ima istu mapu kao ovaj nrgov.

Od ditecha vrte na 8400rpm, s tim da jedan vrti 8200 i ne moze preko 70kmh.

Ja sam sebi uzeo ovaj sa nrga koji vrti 8800 kroz ubrzanje i drzi tako sve do 75kmh gps, i onda krene polako dizati okretaje, sa SC08 mi stane na 9000rpm i dalje nece.

Razlika sa SC22 granom i SC08 skoro da ni nema, iako je od SC08 savijena pod blazim kutom, unutranji fi grane na pocetku je oko 19mm, a ZX ima skoro 21mm

Edited by dajteh, 20 February 2015 - 18:18.


#284 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 20 February 2015 - 19:55

to je to, ranije dok sam imao neki pozajmljeni obrtomer da stelujem rolnice kraj mu je bio na 9k, sa 12mm karbom, tad sam imao 67gps. Sa 17,5 karbom nabere vise, cujem po zvuku ali nemam obrtomer, gps kaže 71. Pošto je kod mene serijski AC 50ccm, razumljivo je koliko je kraći sekundar pa je zato i krajnja kraća..

#285 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 21 February 2015 - 02:44

Sutra ide dole SC08, moram staviti ZXa, a zvuk mi je omrzao do boli za razliku od SC08 koji ne iritira. Nikako da naleti Yasuni da vidim jos njegov potencijal.

Sa 18mm tpsom osjetim da je malo slabiji.


Danas je bilo xx kombinacija, iscrpno je zbog hladnog vremena, ali je i zabavno kako se stvari promjene preko jedne uticnice.

Ovo su faktori koji mogu biti razliciti i utjecu na performanse:
Ecu i njegove mape
Tps i njegov promjer
Auspuh
Polini ventil sa raznim opcijama za podesenje pritiska
Malossi elektronika


Nevjerojatno, ali 50ccm me toliko odusevljava da nemam namjeru jos ugradjivati 70ccm, ipak cu pricekati malo da se jos izvozam istrazujuci po postavkama, ali neki maksimum sam vec postigao i daljnji koraci kako mi se cini su jako sitni, puno bi trebao napraviti i izgubiti da bi ostvario 1 sec manje recimo do 70kmh.

Ne vjerujem jos da sam u purejetu nasao meni najpouzdaniji skuter koji se ne kvari, a potrosni materijal jako dugo traje.

Edited by dajteh, 21 February 2015 - 02:57.


#286 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 22 February 2015 - 15:20

Trenutni setup 50ccm:
SC08
Multivar 7.2gr
Malossi special belt 17.5mm trenutno
Crni malossi federi kvacila
NRG mc3 odblokirani ecu
Polini filter u airboxu
Getriba +7%

0-70kmh (60gps) = 16sec (moj rekord opcenito je 13sec za sada s drugim setupom)
Top speed 86kmh gps




Nisam skinuo SC08 zbog vremena, a i odlucio sam voziti neko vrijeme da se bolje prilagodim. Usi uzivaju, ZX je omrzao iako ima sirene rupe u topu do maksimuma i nova.

Sada sam krenuo ispocetka, posto imam novi ecu, mjeri se potrosnja jer je pritisak i tps stock. Nakon toga cu opet dizati pritisak da ostvarim 13sec do 60kmh gps, ja sam s tim rezultatom prezadovoljan u odnosu na utrosenu energiju.


Polini 70 ce ipak morati pricekati, planovi su se jako promjenili otkricem novih mapa za ecu koje sam imao ispred nosa, sada sve moram proci ispocetka.
Isto tako, malossi elektronika me iznevjerila, a htio bih je imati pripravnu za 70ccm.

Edited by dajteh, 22 February 2015 - 15:24.


#287 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 22 February 2015 - 15:35

Ma sto se mucis? Zar nije jednostavnije to sve da probas na 70cc, ipak ces njega voziti, pa je dobro da na njemu i isprobas sve varijante.. ovako kad nadjes sta ti odgovara i posle stavis kit, verujem da ces morati opet da trazis nijanse..

#288 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 22 February 2015 - 15:50

Pa imas i pravo, ali eto imam zivaca pa pokusavam izvuci neki maksimum iz 50ccm bez vecih prerada. Ovaj runner me slusa, za razliku od mc3 pj koji se neda i ne slusa, i skroz se razlikuje od ovog. Ali sada su mape u igri pa cu i njega dovesti u red.
Nabavio sam i drugu masinu sa 12tkm, na nju ce ici 70ccm, ovu vozim dok se ne razvali.

Za 70ccm nisam kompletan, fali mi malossi elektronika i toplije vrijeme, taman u medjuvremenu ovo sve rijesim :)

#289 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 22 February 2015 - 16:11

E posto je za dobrobit foruma, onda respect! Treba stvarno imati volje po ovom vremenu..
ja odsrafim 2 srafa dnevno ispred zgrade, smrznem se i pobegnem na forum..
ta novija masina, isto noviji tip sa 134 linearnim remenicama? Koliko to kosta otprilike kod vas?

#290 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 22 February 2015 - 16:55

Obzirom da na forumu ima odlicnih projekata, dobro je da se nadju i odlicni sa purejet masinama, vjerujem da to pridonosi kvaliteti foruma.
Iznosim svoje uspjehe na forumu posto je internet prepun losih iskustava o ovim masinama, POGOTOVO na ovim prostorima, nazalost zbog neznanja i neisplativosti popravka posto je potreban veci broj radnih sati za razliku od karba kada ti neko doveze random skuter.
Upravo u inat svima ostavio sam se karba jer mi je prejednostavan i nezanimljiv zbog veceg broja okretaja i potrosnje, sto povlaci cesce servisne intervale i povecava opcenito troskove gledajuci na vecoj kilometrazi. Za sada je moje pocetno odusevljenje i dalje prisutno u istoj, odnosno i vecoj mjeri, dok su danas svi osudjeni na kineske stvari, ova stara skola me vjerno sluzi. Ja sam jedan od onih sretnika koji se voze i voze.
Za PJ treba imati srece da se ne dogodi niti najmanji problem, u suprotnom zbog nedostatka znanja, vremena, rez dijelova, nastaje VELIKI PROBLEM.

Danas je sve lako dostupno, mogu voziti bilo koji skuter, pored svega toga ja ostajem na PJ masini.


Reci cu ti za svoj primjer, ovu od purejeta sam uzeo u kombinaciji, ne znam za koliko se moze naci. A sto se tice karba, uzeo sam masinu iz 2004 koja je presla svega 8tkm, sta da ti kazem, neotvarana, sjaji se sve kao iz ducana, kompresija nabija ruka stoji. Dao sam 150€ s tim da sam mnogo lesheva pogledao i vozio sam je oko 5tkm kada sam presao na PJ. Masina je isla vrhunski, nisam naisao na bolje podesenog, a izvrtio sam ga 91gps sa ZXom, mucilo me takodjer trosenje remena, prvih 0.5mm potrosim zacas, dalje se drzi dugo, to je pitanje na koje jos trazim odgovor. Trosio mi je 5l i to mi je bilo previse, svako malo benziska, ali je i letio. Zatim sam spustio na 3.5l sa serijskim auspuhom, ali dopizdilo mi je, imam svoj ritam voznje posto sam navikao na nakitane masine i tu nema povratka. Taman kad sam razmisljao o 70ccm, ukazao mi se PJ, umoran od 5l i od cestog sipanja ulja, odlucio sam pod svaku cijenu smanjiti troskove za 50% makar se sporije vozio, i evo danas imam isti ritam voznje kao sa tih 5l, sto u prijevodu znaci da ce za koji mjesec usteda biti preko 200l benzina. Ja prezadovoljan, i naravno tu je i razlika par litara ulja, full sintetike.

Edited by dajteh, 22 February 2015 - 16:56.


#291 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 22 February 2015 - 18:08

Pa ok, pitam da vidim razlike u cenama na tristu. Generalno ovde je noviji tip piaggia dosta na ceni, nemoguca misija je pronaci komplet masinu u takvom (dobrom) stanju za te novce. Primera radi, samo blokovi (prazni) sa papirima od sr3 su 120+eura, linearna 134mm se pakuje posle 2005/6, takvi blokovi dolaze sa diskom pozadi, retko ko prodaje i za komplet masinu traze i po 300e.. ti raniji modeli 2002/4 ima sa raznih modela pa blokovi su od 80+eura a komplet je oko 200eur, ALI, svi su presli 20000km..
A sto se tice PJ, ja sam odavno zagrejan, gledacu da nabavim jedan koji ce mi biti svakodnevni bas iz razloga koje si naveo, a ako bude finansija turpijacemo karb dalje..

#292 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 22 February 2015 - 18:19

U jbt, bome skupa roba, kako to kad su cijene skutera tu negdje? Blokovi se nadju po 30€. Sto se tice linearne 134, mozes je naci vec od 2002 sigurno, a od tada je hyper 2 blok isti.

#293 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 22 February 2015 - 18:26

E nisam znao da od 2002 ide linearna.. ma mislim cene variraju, slazem se ima blokova i za 20e npr od freeja 2000 ali ovih novijih sa diskom, nema sanse... pazi table nrg/runner su kod nas preko 100e, ja sam igrom slucaja ugrabio onu za 40e. Nema pravila, ali primecujem da je u Srbiji manja i nekvalitetnija ponuda..

#294 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 22 February 2015 - 18:47

Ovisi sve o sceni i broju skutera, kod nas dok je bilo manje bilo je i mnogo skuplje, sada svako ima brdo dijelova i zakon ponude i potraznje je na snazi. Ja sam htio uzeti free ko tvoj, ali kada sam shvatio da kod nas ih jednostavno nema opcenito i u dijelovima onda sam odustao.

#295 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 05 March 2015 - 17:15

Runner zapostavljen, evo zasto

#296 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 05 March 2015 - 17:58

Heh, 3 ista NRGa, nemogu da verujem, blizanci..

#297 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 05 March 2015 - 18:08

Jesu to svi ovi s čijim se imenom Ajnštajn nebi baš složio? :rile:

#298 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 05 March 2015 - 18:14

Da je Ajnstain ziv vozili bi vjecno na nuklearni pogon :rile:

#299 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 05 March 2015 - 18:26

al što baš tri ? jesu li ovi neki reprezentativni bili ?

#300 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 05 March 2015 - 21:35

Tako se potrefilo :rile: Niti jedan od sva 4 nema luftirajke na radilici, mehanika u top stanju. Nazalost takvih lezaja i materijala danas vise nema, ovo je radjeno da traje sto se tice grube mehanike,ali mene sluzi sve :D





4 user(s) are reading this topic

0 members, 4 guests, 0 anonymous users