Gilera Runner 70 Purejet
#281
Posted 20 February 2015 - 17:08
#282
Posted 20 February 2015 - 17:41
Igranka je u tijeku
#283
Posted 20 February 2015 - 18:12
1 je bio malo zablokiran i vrtio je 8400 kroz ubrzanje i ima blokadu okretaja na nekih 9700rpm
Moj ecu je bio takodjer malo zablokiran i vrti 8400rpm, ima istu mapu kao ovaj nrgov.
Od ditecha vrte na 8400rpm, s tim da jedan vrti 8200 i ne moze preko 70kmh.
Ja sam sebi uzeo ovaj sa nrga koji vrti 8800 kroz ubrzanje i drzi tako sve do 75kmh gps, i onda krene polako dizati okretaje, sa SC08 mi stane na 9000rpm i dalje nece.
Razlika sa SC22 granom i SC08 skoro da ni nema, iako je od SC08 savijena pod blazim kutom, unutranji fi grane na pocetku je oko 19mm, a ZX ima skoro 21mm
Edited by dajteh, 20 February 2015 - 18:18.
#284
Posted 20 February 2015 - 19:55
#285
Posted 21 February 2015 - 02:44
Sa 18mm tpsom osjetim da je malo slabiji.
Danas je bilo xx kombinacija, iscrpno je zbog hladnog vremena, ali je i zabavno kako se stvari promjene preko jedne uticnice.
Ovo su faktori koji mogu biti razliciti i utjecu na performanse:
Ecu i njegove mape
Tps i njegov promjer
Auspuh
Polini ventil sa raznim opcijama za podesenje pritiska
Malossi elektronika
Nevjerojatno, ali 50ccm me toliko odusevljava da nemam namjeru jos ugradjivati 70ccm, ipak cu pricekati malo da se jos izvozam istrazujuci po postavkama, ali neki maksimum sam vec postigao i daljnji koraci kako mi se cini su jako sitni, puno bi trebao napraviti i izgubiti da bi ostvario 1 sec manje recimo do 70kmh.
Ne vjerujem jos da sam u purejetu nasao meni najpouzdaniji skuter koji se ne kvari, a potrosni materijal jako dugo traje.
Edited by dajteh, 21 February 2015 - 02:57.
#286
Posted 22 February 2015 - 15:20
SC08
Multivar 7.2gr
Malossi special belt 17.5mm trenutno
Crni malossi federi kvacila
NRG mc3 odblokirani ecu
Polini filter u airboxu
Getriba +7%
0-70kmh (60gps) = 16sec (moj rekord opcenito je 13sec za sada s drugim setupom)
Top speed 86kmh gps
Nisam skinuo SC08 zbog vremena, a i odlucio sam voziti neko vrijeme da se bolje prilagodim. Usi uzivaju, ZX je omrzao iako ima sirene rupe u topu do maksimuma i nova.
Sada sam krenuo ispocetka, posto imam novi ecu, mjeri se potrosnja jer je pritisak i tps stock. Nakon toga cu opet dizati pritisak da ostvarim 13sec do 60kmh gps, ja sam s tim rezultatom prezadovoljan u odnosu na utrosenu energiju.
Polini 70 ce ipak morati pricekati, planovi su se jako promjenili otkricem novih mapa za ecu koje sam imao ispred nosa, sada sve moram proci ispocetka.
Isto tako, malossi elektronika me iznevjerila, a htio bih je imati pripravnu za 70ccm.
Edited by dajteh, 22 February 2015 - 15:24.
#287
Posted 22 February 2015 - 15:35
#288
Posted 22 February 2015 - 15:50
Nabavio sam i drugu masinu sa 12tkm, na nju ce ici 70ccm, ovu vozim dok se ne razvali.
Za 70ccm nisam kompletan, fali mi malossi elektronika i toplije vrijeme, taman u medjuvremenu ovo sve rijesim
#289
Posted 22 February 2015 - 16:11
ja odsrafim 2 srafa dnevno ispred zgrade, smrznem se i pobegnem na forum..
ta novija masina, isto noviji tip sa 134 linearnim remenicama? Koliko to kosta otprilike kod vas?
#290
Posted 22 February 2015 - 16:55
Iznosim svoje uspjehe na forumu posto je internet prepun losih iskustava o ovim masinama, POGOTOVO na ovim prostorima, nazalost zbog neznanja i neisplativosti popravka posto je potreban veci broj radnih sati za razliku od karba kada ti neko doveze random skuter.
Upravo u inat svima ostavio sam se karba jer mi je prejednostavan i nezanimljiv zbog veceg broja okretaja i potrosnje, sto povlaci cesce servisne intervale i povecava opcenito troskove gledajuci na vecoj kilometrazi. Za sada je moje pocetno odusevljenje i dalje prisutno u istoj, odnosno i vecoj mjeri, dok su danas svi osudjeni na kineske stvari, ova stara skola me vjerno sluzi. Ja sam jedan od onih sretnika koji se voze i voze.
Za PJ treba imati srece da se ne dogodi niti najmanji problem, u suprotnom zbog nedostatka znanja, vremena, rez dijelova, nastaje VELIKI PROBLEM.
Danas je sve lako dostupno, mogu voziti bilo koji skuter, pored svega toga ja ostajem na PJ masini.
Reci cu ti za svoj primjer, ovu od purejeta sam uzeo u kombinaciji, ne znam za koliko se moze naci. A sto se tice karba, uzeo sam masinu iz 2004 koja je presla svega 8tkm, sta da ti kazem, neotvarana, sjaji se sve kao iz ducana, kompresija nabija ruka stoji. Dao sam 150€ s tim da sam mnogo lesheva pogledao i vozio sam je oko 5tkm kada sam presao na PJ. Masina je isla vrhunski, nisam naisao na bolje podesenog, a izvrtio sam ga 91gps sa ZXom, mucilo me takodjer trosenje remena, prvih 0.5mm potrosim zacas, dalje se drzi dugo, to je pitanje na koje jos trazim odgovor. Trosio mi je 5l i to mi je bilo previse, svako malo benziska, ali je i letio. Zatim sam spustio na 3.5l sa serijskim auspuhom, ali dopizdilo mi je, imam svoj ritam voznje posto sam navikao na nakitane masine i tu nema povratka. Taman kad sam razmisljao o 70ccm, ukazao mi se PJ, umoran od 5l i od cestog sipanja ulja, odlucio sam pod svaku cijenu smanjiti troskove za 50% makar se sporije vozio, i evo danas imam isti ritam voznje kao sa tih 5l, sto u prijevodu znaci da ce za koji mjesec usteda biti preko 200l benzina. Ja prezadovoljan, i naravno tu je i razlika par litara ulja, full sintetike.
Edited by dajteh, 22 February 2015 - 16:56.
#291
Posted 22 February 2015 - 18:08
A sto se tice PJ, ja sam odavno zagrejan, gledacu da nabavim jedan koji ce mi biti svakodnevni bas iz razloga koje si naveo, a ako bude finansija turpijacemo karb dalje..
#292
Posted 22 February 2015 - 18:19
#293
Posted 22 February 2015 - 18:26
#294
Posted 22 February 2015 - 18:47
#295
Posted 05 March 2015 - 17:15
#296
Posted 05 March 2015 - 17:58
#297
Posted 05 March 2015 - 18:08
#298
Posted 05 March 2015 - 18:14
#299
Posted 05 March 2015 - 18:26
#300
Posted 05 March 2015 - 21:35
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users