Jump to content


Gilera Runner 70 Purejet


1826 replies to this topic

#301 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 06 March 2015 - 00:18

i da pogađam sva tri su PJ... to si sve kupio za delove ? jer su i ispravni ili ne ?

#302 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 06 March 2015 - 01:20

Jesu sva 3 PJ. Jedan je aktualni PJ i tako ostaje, a ostalima je otisla pumpa goriva i oni su sada karb.

#303 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 06 March 2015 - 01:44

I zbog pumpe goriva prepravka na karb? Što sve ljudi neće radit...

#304 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 06 March 2015 - 02:06

View PostGrale, on 06 March 2015 - 01:44, said:

I zbog pumpe goriva prepravka na karb? Što sve ljudi neće radit...
:D

#305 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 06 March 2015 - 03:02

eee to je veoma kompleksan odgovor. Da smo 6-12 godina unazad slozio bih se s vama :D


Ugrubo je to pumpa goriva posto cesto ode jos koja sitnica.

#306 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 06 March 2015 - 12:01

ali na svakom imaš ECU, što je jako bitno,.. ?

#307 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 06 March 2015 - 13:24

pumpe goriva sam slagal i vratil u zivot cak i one koje du "otisle" i kao takve godinama stajale bacene u koje kakvom djubretu..
sve se da slozit,samo treba znat kud gledat..jos ti je lakse ako imas doma zdravog pj pa mores preba it dijelove i ic sustavom eliminacije..
vrijeme i pare za prebacivanke na karb radje bi utrosil i repariral skroz nekog takvog pj kojem rikne pumpa.
i gora groblja sam slagal i napravil posten skuter od smeca.

#308 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 07 March 2015 - 13:14

Jesi uspio sloziti potrosen kolektor? :)


Ajmo realno sada jedno pitanje. Ako bi prodavao purejeta, tko bi ga kupio?
I za najmanju sitnicu, covjek bi me se sjetio. Iako ja to ne ocekujem ako bi pedantno slozio motor, samo tko ce platiti taj trud?
Gdje vi tu vidite racunicu?
Ja je vidim posto sam usavrsio metodu konverzije do meni zadovoljavajuceg stupnja isplativosti, ali sam se posteno namucio dok sam doveo sve pod konac.

Purejet je za vlasnika koji ga moze sam odrzavati, isto kao tuniran auto koji sluzi i traje kao serijski, a da ga prodam sprzili bi motor drugi dan.

#309 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 07 March 2015 - 13:48

Koju metodu prepravke primenjujes? Sta skidas a sta ostavljas?

#310 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 07 March 2015 - 14:12

Uzimam sebi purejet dijelove, tako da meni odrzavanje mog purejeta bude za dzabe. A ovo ostalo je jedina stvar koju nebi podjelio, posto je posao specifican i zahtjeva celicne zivce da se poso odradi kako treba. Ulozio sam mnogo truda i odredjeni novac kako bi sve bilo garantirano pouzdano, naravno i ulozeno je truda u testiranje.
I onda mi se jave lokalni sverceri, e daj mi reci kako ovo sta treba ko grom iz vedra neba..

Eto, o tome nebi dalje, znam da nije u forumskom stihu, ipak je ovo otvoreni tip foruma. Za sve drugo stojim na raspolaganju.



#311 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 07 March 2015 - 15:49

Morao sam se malo potruditi i saznati zasto se serijski piaggio remen 811x18.5 jako brzo trosi sa 18.5mm na 18mm, a nigdje ne struze, uspio sam naci problem.
Inace ne odustajem od nerijesenih pitanja, a pogotovo kada mi niko ne moze pruziti odgovor. Malo me smeta kada se previse pita i gleda sa sumnjom posto su moji projekti davno ostvareni i izgubio sam volju, zelju, potrebu za isticanjem s nadprosjecnim setupom, a ne moze se priloziti jasan argument da nisam u pravu, ali sta je tu je, volio bih kvalitetnu opcenito raspravu, meni je bitno da imam rijesen problem, i ako neko moze izvuci korist iz toga :)

To me je mucilo jos prosle godine na runneru sa karbom, a nastavilo se na purejetu.

Na slici je usporedba serijskog i malossi special remena.
Moze li neko zakljuciti iz slike zasto je jedan remen izlozeniji brzem trosenju?


Ovo spada u kategoriju izvlacenja maksimuma iz prijenosa, gdje ne mogu dopustiti da izgubim 0.5mm sirine remena unutar nekoliko stotina km.

Edited by dajteh, 07 March 2015 - 15:57.


#312 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 07 March 2015 - 16:26

ja vidim samo razliku u ojacanju kosog dela remena (nalegajuce povrsine), nije na istoj visini taj isprepleteni kanap :D Jel moguce da to pravi problem?

#313 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 07 March 2015 - 16:51

Jest Aca , problem se nije mogao vise pribliziti. Malossi remen ima konac u samom vrhu gdje je najsiri remen, i tu je i najtvrdji pa se zato ne trosi tako brzo. Primjer je prijateljev malossi special nakon 5tkm, kada je imao 18.2mm. On ga je mjenjao zbog kilometraze, a skuter je jurio kao uvijek, dok ja sa serijskim samo gledam kako gubim na brzini, kao da se topi sladoled.

A serijski remen ima nize konac i dio gdje je najsiri je prakticki samo gumeni, i zato brzo strada pocetna sirina.


A kako se remen trosi, masina pomalo nadoknadjuje razliku sa vecim okretajima, a kada se smanji na 17.5mm, onda prilicno dreci, bespotrebno, a manja je krajnja.

#314 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 07 March 2015 - 16:59

ajd posto ja uskoro treba da pazarim remen, da rezimiramo sta za koju cenu dobijamo?

#315 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 07 March 2015 - 19:18

Po meni je best buy malossi special remen u kombinaciji sa malossi multivarom. Pogodjene su mu dimenzije, a i radjen je za multivar sto je logicno i realno.
Serijski remen je radjen za serijski variomat.

Kako se taj remen ponasa na 70ccm ne bih znao.

Kosta koliko i serijski ili je malo skuplji, oko 20€ dodje.

#316 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 08 March 2015 - 20:40

Malossi special je kod nas 3100d iliti 26e, sto bas i nije jeftino. jedino ako njegove performanse opravdavaju ulozeno, onda ok. Jel to ovaj 820x8x18.5 Piaggio 50cc special Malossi?

#317 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 08 March 2015 - 20:54

Jest to je taj. Izgleda da su mu napucali cijenu pred sezonu, ja sam prosli platio tocno 20€ prije nekoliko mjeseci.

Aj pricekajte narucio sam sebi novi pa cu ponovno imati novo iskustvo, njega cu staviti na runnera i nastimati da bude sve savrseno, a nrg cu ustimati do kraja sa serijskim remenom.

Ja na remenu nikada nisam sparao, zapravo sada sparam posto sam prije stalno uzimao kevlar, onaj koji mi ponudi najmanje oscilacija to je to.

Jedina je razlika duza getriba na runneru, i runner mi je tezak kao krmaca naspram nrga, trebalo bi ih baciti na vagu, ali vidjeti cemo.

#318 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 10 March 2015 - 14:04

Izvezo malo runnera ds ne propadne. Ovaj sc08 me iznenadjuje sa odblokiranim ecuom, ide 88.7kmh po gpsu. Mnogo mu pase ovaj ecu za razliku od proslog.
Uzeo sam i gps u ruku i pratio opet koliko sat laze, tocno za 9-10kmh odstupa od gpsa. Udobniji je od nrga duplo, ali se zato uvija cijeli u krivinama i sporije prebacuje s jedne strane na drugu.

Edited by dajteh, 10 March 2015 - 14:05.


#319 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 14 March 2015 - 21:28

Danas stavljen opleteni prednji lajtung. Razlika izmedju vec starog gumenog i ovog je ogromna. Kocnica je puno tvrdja i ukopava sa malim pritiskom. :)

#320 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 15 March 2015 - 20:07

Evo slika lajtunga



Odlucio sam ugraditi uticnicu koja mi vec dugo stoji, skinuo sam je sa nekog maxi skutera.
Odradio instalaciju sa osiguracem 15A


Izbusio rupu i ugradio:





Dobro ce doci za puniti mobitel kad budem isao na duze voznje :)

Htio sam ugraditi usb prikljucak, ali ovi kinezi 3x slabije pune pa nisam htio to, a izbjegavam kineske instalacije da nebi bilo pozara. Zelim jos napraviti ravan pod ispod sica, posto ova izbocina previse oduzima prostora a nicemu ne sluzi na purejetu.





7 user(s) are reading this topic

0 members, 7 guests, 0 anonymous users