Gilera Runner 70 Purejet
#441
Posted 24 April 2015 - 14:44
#442
Posted 24 April 2015 - 14:50
#443
Posted 24 April 2015 - 18:25
dajteh, on 24 April 2015 - 13:05, said:
Malossi elektronika radi izvrsno, skuter ne moze krenuti jer ipak dodaje malo vise goriva, u kombinaciji sa polini ventilom na NRGU.
Dok je moj runner radio nekako cudno sa proslom elektronikom, i onda sam ustanovio da je crkla.
Zatim sam nastavio testove na runneru sa orginalnim pritiskom. Ta malossi elektronika daje smjesno malo goriva, jer moze i bolje bez nje.
Kod mene se osetilo itekako poboljšanje sa Malossi elektronikom, prvi test je bio sa 50ccm i Trekom, gde je Trek bio mrtav bez elektronike, a tek sa njom se probudio i mašina prodisala pa je relativno lako nabrala 91kmh bez zaleganja.
Onda sam nabacio kit Malossi sport, probao prvo bez elektronike, upalio ali je radila samo na leru, pri samo milimetar dodavanja gasa, mašina se ugasila, nema dovoljno goriva čak ni na nogarama da se zavrti. Zatim sam spojio i elektroniku i mašina je proradila na svim otklonima i radila sasvim prihvatljivo. Posle sam počeo na sve to dizati pritisak, pa se Malossi sport opasno probudio tek sa kombinacijom elektronika + 3 bara umesto 2,5 bara, kako sa SC08 tako i sa ZX-Rom, mada bolje sa SCom, jer je radila i na nižim obrtajima, dok je Leu trebalo još dići pritisak, pa je proradio na 3,2, mada sa još ponekim sitnim troksanjem do 5k.
#444
Posted 25 April 2015 - 01:38
Izvrsno jer je ispravna. Na nrgu je razlika jako izrazena zbog vec podignutog pritiska.
A na stock runneru malo se osjeti njen utjecaj. Uglavnom stvar radi dobro, ali vise sam bio iznenadjen polini ventilom nego malossi elektronikom.
#445
Posted 25 April 2015 - 15:19
Promjenila se drasticno situacija oko kocnice i kocenja, nije vise tvrda i ima pola praznog hoda, valjda je to normalno za ove celjusti.
Plocice jos nisu sjele, a kocnica koci brutalno, nisam zadovoljan jer prejako koci i kotac blokira svako malo, sila kocenja je smanjena jer je ova vilica visa i po tom pitanju nisam zadovoljan.
Prednost je udobnost, sve ostalo je bezveze, nezadovoljan sam sto slazem skuter koji jednostavno ne volim i koji mi u mnogo toga ne odgovara, bas tuzno, slazes skuter s kojim nisi nimalo odusevljen, treba dosta toga izmjeniti da se namjestis, i opet nevalja. Ovo nije nikakav "sportski" skuter, kinezi se ljepse voze. Bio bih puno zadovoljniji sa novijim modelom jer me ovaj model samo vreba da me obori, i svaki potez zahtjeva vise vremena da dobro razmislis jeli moze ili ne moze.
Edited by dajteh, 25 April 2015 - 15:26.
#446
Posted 28 April 2015 - 13:01
#447
Posted 28 April 2015 - 22:43
Onda je kocnica bila toliko mekana da je isla do rucke kad bi je stisnuo, ali je blokirala kotac.
Poludio sam, i uzeo drugu heng tong celjust, crne boje i shvatio da sam totalno fulao sa ovom crvenom. Ta je kocila malo bolje, ali opet mekana.
I skuzio sam u cemu je problem, heng tong ima dosta hoda kada otpustis kocnicu klipici odu dosta daleko, i onda kada stisnes kocnicu pola hoda se potrosi samo dok malo pritisne plocice.
I tako, pa sam probao drugu pumpicu, uglavnom izludio.
Na kraju sam stavio noviju heng tong pumpicu, mc3 lajtung, i crvenu heng tong celjust.
Kad sam vec sve to radio, stavio sam i volan od vxra jer je malo siri, pa sam stavio i orginalne gripove i ruckice kocnice od vxra.
Ulje u vilicama je novo 15w i cak mi je i to premekano, al dobro.
Razmisljam o 13 cola felgi od SPa pozadi, isprobao sam je neki dan i pase, tako da bi je kupio da dobijem skuter u vagu, koji ce biti visi za par cm od serijale.
Za koji dan cu montirati kmh sajlu, jer je orginalna kraca upravo zbog vilice, steef je poslao i to ce biti gotovo. Odradio sam i led osvjetljenje sata, senon sa relejnom instalacijom i tako. Htio sam presloziti mehanizam otvaranja sjedala,da se otvara na daljinski, pa na sajlu, na kraju mi se nije dalo.
Vxr vilica je duplo teza od serijske, vidjeti cu kako ce se to ponasati, i napraviti cu usporedbu sa serijskim runnerom posto imam jos jednog sa 8400km.
#448
Posted 28 April 2015 - 22:55
#449
Posted 28 April 2015 - 23:17
Ali smeta me kut pod kojim je sad prednji kotac, nije vise tako dobro opterecen prilikom kocenja, i naglo sabijanje vilice koja je bar duplo meksa opcenito od USD.
I mislio sam da ce se rijesiti problem uvijanja skutera, ali nista. Znaci, stanem sa lijeve strane skutera i primim L rucku sa obe ruke, i cimam cijeli skuter lijevo desno, a on se uvija kao sinusoida, znaci vilica ode desno, prednji kraj i sredina lijevo, pa zadnji kraj desno i masina lijevo.
Mnogo me ovo nervira. Recimo Pezo SF2 nema cimanja, kao da je saliven iz jednog komada, momentalno se mice sve skupa, bas je krut.
Onda mc3 malo je vinjaviji od SF2, ali je zadovoljavajuci ne cima se ko runner, krut je i to se osjeti u voznji koja je mnogo direktnija i to volim.
Zato runneru slijedi reparacija centralnog selena, sa tvrdjom gumom, izmjena 2 selena u bloku na spoju sa nosacem, i izmjena selena na amortizeru.
Ako i tada bude kao zmija ili sinusoida na bocno cimanje, ja cu ga zapalit.
Edited by dajteh, 28 April 2015 - 23:19.
#450
Posted 28 April 2015 - 23:20
menjao ulje posle ovog postupka isteralo vazduh iz sitema i sad je ok
#451
Posted 28 April 2015 - 23:26
Jedino jos sta nisam probao sipanje ulja kroz odzracnik, znaci kontra, i onda vadim iz posudice.
A i morati cu da odradim jos jednu stvar, pustiti plocice da se stisnu bez diska, i onda probati odzracivati koliko ide i onda pogurati klipice.
Jer kada otpustim kocniu, izmedju klipica i plocice ima 1mm lufta, to je mnogo.
Ali kocnica blokira kotac na malko jaci pritisak, do 40kmh sam probao. Malo sam se ukenjao sta ako refleksno nagazim, pa sam stavio gumeni lajtung.
Edited by dajteh, 28 April 2015 - 23:27.
#452
Posted 28 April 2015 - 23:37
#453
Posted 28 April 2015 - 23:46
Posto me zvuk ZXa opasno nervira, a moram imati taj auspuh razmisljam sve vise o preradi topa. Napraviti cu novi, duzi sa vecim rupama iznutra. Cca 10-15cm, a koliko vidim trenutno islo bi i na 20cm. Evo slika zolje, stavit cu cijelu duzinu ako treba.
Stavio sam i sliku osvjezene table.
Sta mislite, hoce uticati na performanse 20cm duzi top?
ZX ima 22.5cm, yasuni 27cm. Ja bi to ladno produzio na nekih 40cm
Edited by dajteh, 28 April 2015 - 23:54.
#454
Posted 29 April 2015 - 00:08
#455
Posted 29 April 2015 - 00:25
#456
Posted 29 April 2015 - 00:29
Materijal ti je lim, izvana kromiran. Sluzi za noge uredskih stolova od iverala i tako to. Unutarnji fi je skoro 58mm, debljina lima 0.9mm, vanjski fi 59.5
Ako se dobro sjecam, ova dimenzija je pljunuti top od ZXa
Imate li kakav prijedlog za unutrasnju cijev, negdje sam vidio one izbusene limove pa ga samo savijem u krug i aj cao.
I sta mislite kako da savijem ovu zavrsnu cijev. Grijanjem i savijanjem ili rezanjem i varenjem?
Trebam je zakrenuti jedno 3cm u desno da bi prosao duzi top.
Edited by dajteh, 29 April 2015 - 00:35.
#457
Posted 29 April 2015 - 01:16
Nekako predosjecam da necu biti zadovoljan sa duplo duzim topom, e onda ne znam sta cu.
Sjetio sam se da ima i od aluminija cijev u toj dimenziji.
#458
Posted 29 April 2015 - 01:19
razlika u vxr vilici i onim usd je nebo i zemlja..
kaj se odzračivanja tiče,kad je bil sistem prazan i nisam mogel odzračit kak treba,klješta sam maknul sa diska i pustil da se pločice stisnu i da istera sav zrak..nakon toga sam ih razdvojil,ali treba otvorit posudu na pumpici da višak ulja izleti jer inače takva kočnica samo blokira,nema doziranja,pa bude neupotrebljiva..al tom metodom se pravodobro odzrači
Edited by steeef, 29 April 2015 - 01:23.
#459
Posted 29 April 2015 - 01:35
#460
Posted 29 April 2015 - 01:42
20 user(s) are reading this topic
0 members, 20 guests, 0 anonymous users