Jump to content


Gilera Runner 70 Purejet


1826 replies to this topic

#441 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 24 April 2015 - 14:44

Tako nekako, ali necu ja to. Hocu da kada stisnem taster da se automatski pali na 50kmh ili odblokiran :)

#442 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 24 April 2015 - 14:50

da da to bi bilo fino... pa kad zaustavi police onda neka meri iz početnog stadijuma 50 i kraj priče... a posle ide neki skriveni taster ili kombinacija kočnica, mislim da ovi blokatori tako rade...

#443 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 24 April 2015 - 18:25

View Postdajteh, on 24 April 2015 - 13:05, said:

Kompletan test upravo odradjen.

Malossi elektronika radi izvrsno, skuter ne moze krenuti jer ipak dodaje malo vise goriva, u kombinaciji sa polini ventilom na NRGU.
Dok je moj runner radio nekako cudno sa proslom elektronikom, i onda sam ustanovio da je crkla.
Zatim sam nastavio testove na runneru sa orginalnim pritiskom. Ta malossi elektronika daje smjesno malo goriva, jer moze i bolje bez nje.

Sad ni ja nisam skapirao šta si hteo reći, prvo si rekao da radi izvrsno a na kraju ispada da je nepotrebna i bolje je bez nje.

Kod mene se osetilo itekako poboljšanje sa Malossi elektronikom, prvi test je bio sa 50ccm i Trekom, gde je Trek bio mrtav bez elektronike, a tek sa njom se probudio i mašina prodisala pa je relativno lako nabrala 91kmh bez zaleganja.
Onda sam nabacio kit Malossi sport, probao prvo bez elektronike, upalio ali je radila samo na leru, pri samo milimetar dodavanja gasa, mašina se ugasila, nema dovoljno goriva čak ni na nogarama da se zavrti. Zatim sam spojio i elektroniku i mašina je proradila na svim otklonima i radila sasvim prihvatljivo. Posle sam počeo na sve to dizati pritisak, pa se Malossi sport opasno probudio tek sa kombinacijom elektronika + 3 bara umesto 2,5 bara, kako sa SC08 tako i sa ZX-Rom, mada bolje sa SCom, jer je radila i na nižim obrtajima, dok je Leu trebalo još dići pritisak, pa je proradio na 3,2, mada sa još ponekim sitnim troksanjem do 5k.

#444 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 25 April 2015 - 01:38

Da malo sam se potukao recima jer nisam jasno odvojio.
Izvrsno jer je ispravna. Na nrgu je razlika jako izrazena zbog vec podignutog pritiska.
A na stock runneru malo se osjeti njen utjecaj. Uglavnom stvar radi dobro, ali vise sam bio iznenadjen polini ventilom nego malossi elektronikom.

#445 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 25 April 2015 - 15:19

Sinoc sam pogodio neku rupcagu i morao sam podhitno prebaciti vilicu prije negoli sam planirao. Pokazalo se kao malo nepromisljen pothvat jer mi je kmh sajla prekratka, a i lajtung prednje kocnice ce trebati duzi. Na slikama se sve vidi zasto je tako. Ali neka, barem sam to vise rijesio jer mi treba vilica sa vise hoda. Razlika je neopisiva u udobnosti, ali izgled mi je sugav do daske, ko koza je sada. Na runnera sta god stavim bolje on je i dalje bezvezan.

Promjenila se drasticno situacija oko kocnice i kocenja, nije vise tvrda i ima pola praznog hoda, valjda je to normalno za ove celjusti.
Plocice jos nisu sjele, a kocnica koci brutalno, nisam zadovoljan jer prejako koci i kotac blokira svako malo, sila kocenja je smanjena jer je ova vilica visa i po tom pitanju nisam zadovoljan.

Prednost je udobnost, sve ostalo je bezveze, nezadovoljan sam sto slazem skuter koji jednostavno ne volim i koji mi u mnogo toga ne odgovara, bas tuzno, slazes skuter s kojim nisi nimalo odusevljen, treba dosta toga izmjeniti da se namjestis, i opet nevalja. Ovo nije nikakav "sportski" skuter, kinezi se ljepse voze. Bio bih puno zadovoljniji sa novijim modelom jer me ovaj model samo vreba da me obori, i svaki potez zahtjeva vise vremena da dobro razmislis jeli moze ili ne moze.

Edited by dajteh, 25 April 2015 - 15:26.


#446 Anabellas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 533 posts
  • MestoZagreb
  • VozimDerbi Rambla 300i

Posted 28 April 2015 - 13:01

Jel previsok sada volan sa vilicom drugom?


#447 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 28 April 2015 - 22:43

Jest visi je, koliko jos ne znam, promjenio se i kut table, medjuosovinski razmak i tako. Imao sam problem sa ovim hengtong kljestima. Nikako dobiti tvrdu kocnicu, koci on brutalno, cak prejako blokira kotac uvijek,pa sam stavio gumeni lajtung. Ovo sam prvi put u zivotu dozivio, da moram omeksavati kocnicu :D
Onda je kocnica bila toliko mekana da je isla do rucke kad bi je stisnuo, ali je blokirala kotac.
Poludio sam, i uzeo drugu heng tong celjust, crne boje i shvatio da sam totalno fulao sa ovom crvenom. Ta je kocila malo bolje, ali opet mekana.
I skuzio sam u cemu je problem, heng tong ima dosta hoda kada otpustis kocnicu klipici odu dosta daleko, i onda kada stisnes kocnicu pola hoda se potrosi samo dok malo pritisne plocice.
I tako, pa sam probao drugu pumpicu, uglavnom izludio.

Na kraju sam stavio noviju heng tong pumpicu, mc3 lajtung, i crvenu heng tong celjust.
Kad sam vec sve to radio, stavio sam i volan od vxra jer je malo siri, pa sam stavio i orginalne gripove i ruckice kocnice od vxra.
Ulje u vilicama je novo 15w i cak mi je i to premekano, al dobro.
Razmisljam o 13 cola felgi od SPa pozadi, isprobao sam je neki dan i pase, tako da bi je kupio da dobijem skuter u vagu, koji ce biti visi za par cm od serijale.


Za koji dan cu montirati kmh sajlu, jer je orginalna kraca upravo zbog vilice, steef je poslao i to ce biti gotovo. Odradio sam i led osvjetljenje sata, senon sa relejnom instalacijom i tako. Htio sam presloziti mehanizam otvaranja sjedala,da se otvara na daljinski, pa na sajlu, na kraju mi se nije dalo.

Vxr vilica je duplo teza od serijske, vidjeti cu kako ce se to ponasati, i napraviti cu usporedbu sa serijskim runnerom posto imam jos jednog sa 8400km.

#448 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 28 April 2015 - 22:55

koliko peripetija... ali ove bar bolje od tih usd-a ?

#449 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 28 April 2015 - 23:17

Auuu, milina sto se tice udobnosti, nisam se mnogo vozio, samo na kratko pa ne znam mnogo.
Ali smeta me kut pod kojim je sad prednji kotac, nije vise tako dobro opterecen prilikom kocenja, i naglo sabijanje vilice koja je bar duplo meksa opcenito od USD.

I mislio sam da ce se rijesiti problem uvijanja skutera, ali nista. Znaci, stanem sa lijeve strane skutera i primim L rucku sa obe ruke, i cimam cijeli skuter lijevo desno, a on se uvija kao sinusoida, znaci vilica ode desno, prednji kraj i sredina lijevo, pa zadnji kraj desno i masina lijevo.
Mnogo me ovo nervira. Recimo Pezo SF2 nema cimanja, kao da je saliven iz jednog komada, momentalno se mice sve skupa, bas je krut.
Onda mc3 malo je vinjaviji od SF2, ali je zadovoljavajuci ne cima se ko runner, krut je i to se osjeti u voznji koja je mnogo direktnija i to volim.

Zato runneru slijedi reparacija centralnog selena, sa tvrdjom gumom, izmjena 2 selena u bloku na spoju sa nosacem, i izmjena selena na amortizeru.

Ako i tada bude kao zmija ili sinusoida na bocno cimanje, ja cu ga zapalit.

Edited by dajteh, 28 April 2015 - 23:19.


#450 Miki82

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 321 posts
  • MestoZajecar
  • VozimSachs sx1

Posted 28 April 2015 - 23:20

A da nemas mozda vazduh malo u sistem.Stisni kocnicu koliko moze i zavezi je za rucicu i tako je ostavi do ujutru pa vidi onda.Meni je bila Meka kada sam
menjao ulje posle ovog postupka isteralo vazduh iz sitema i sad je ok

#451 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 28 April 2015 - 23:26

Nema vazduha sigurno, toliko sam izludio da sam izvlacio sa masinom dot4.
Jedino jos sta nisam probao sipanje ulja kroz odzracnik, znaci kontra, i onda vadim iz posudice.

A i morati cu da odradim jos jednu stvar, pustiti plocice da se stisnu bez diska, i onda probati odzracivati koliko ide i onda pogurati klipice.
Jer kada otpustim kocniu, izmedju klipica i plocice ima 1mm lufta, to je mnogo.

Ali kocnica blokira kotac na malko jaci pritisak, do 40kmh sam probao. Malo sam se ukenjao sta ako refleksno nagazim, pa sam stavio gumeni lajtung.

Edited by dajteh, 28 April 2015 - 23:27.


#452 Miki82

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 321 posts
  • MestoZajecar
  • VozimSachs sx1

Posted 28 April 2015 - 23:37

Pa dobro ako ti tako kazes i ja sam ozracivao al ipak ostalo malo i ovako resio problem

#453 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 28 April 2015 - 23:46

Miki probacu evo sad pa neka odstoji do jutra, nemam sta izgubiti :)

Posto me zvuk ZXa opasno nervira, a moram imati taj auspuh razmisljam sve vise o preradi topa. Napraviti cu novi, duzi sa vecim rupama iznutra. Cca 10-15cm, a koliko vidim trenutno islo bi i na 20cm. Evo slika zolje, stavit cu cijelu duzinu ako treba.
Stavio sam i sliku osvjezene table.

Sta mislite, hoce uticati na performanse 20cm duzi top?
ZX ima 22.5cm, yasuni 27cm. Ja bi to ladno produzio na nekih 40cm

Edited by dajteh, 28 April 2015 - 23:54.


#454 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 29 April 2015 - 00:08

Koji je unutarnji fi te cijevi i koji je materijal?

#455 Anabellas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 533 posts
  • MestoZagreb
  • VozimDerbi Rambla 300i

Posted 29 April 2015 - 00:25

nece utjecat na performanse top , ali ja bi radije ovaj od zx-a probusio rupe posteno

#456 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 29 April 2015 - 00:29

Vec sam probusio rupe na ovom topu ZXa, skoro do maksimuma, dobio sam dosta bolji zvuk, ali dzaba, fali jos malo.

Materijal ti je lim, izvana kromiran. Sluzi za noge uredskih stolova od iverala i tako to. Unutarnji fi je skoro 58mm, debljina lima 0.9mm, vanjski fi 59.5


Ako se dobro sjecam, ova dimenzija je pljunuti top od ZXa :D

Imate li kakav prijedlog za unutrasnju cijev, negdje sam vidio one izbusene limove pa ga samo savijem u krug i aj cao.

I sta mislite kako da savijem ovu zavrsnu cijev. Grijanjem i savijanjem ili rezanjem i varenjem?
Trebam je zakrenuti jedno 3cm u desno da bi prosao duzi top.

Edited by dajteh, 29 April 2015 - 00:35.


#457 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 29 April 2015 - 01:16

sad sam mislio skinuti i rastaviti top, ali znam da cu izgubiti dosta vremena dok nadjem sugavi lim sa rupicama. Nista, idem sutra kopati pa cu valjda nesto iskopati.
Nekako predosjecam da necu biti zadovoljan sa duplo duzim topom, e onda ne znam sta cu.
Sjetio sam se da ima i od aluminija cijev u toj dimenziji.

#458 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 29 April 2015 - 01:19

kotač ti je pod drugim kutom kad je vilica duža nego usd koja je bila a i zato jer je sad stražnji kraj niži nego prednji..
razlika u vxr vilici i onim usd je nebo i zemlja..
kaj se odzračivanja tiče,kad je bil sistem prazan i nisam mogel odzračit kak treba,klješta sam maknul sa diska i pustil da se pločice stisnu i da istera sav zrak..nakon toga sam ih razdvojil,ali treba otvorit posudu na pumpici da višak ulja izleti jer inače takva kočnica samo blokira,nema doziranja,pa bude neupotrebljiva..al tom metodom se pravodobro odzrači :D

Edited by steeef, 29 April 2015 - 01:23.


#459 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 29 April 2015 - 01:35

E hvala ti bas cu probati, mislim sad trenutno je situacija cak i zadovoljavajuca, ali nisam navikao na dosta praznog hoda.

#460 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 29 April 2015 - 01:42

dobro je to,bar ju moreš dozirat fino,a ne da odma zagrize do kraja pa da se prosiješ :D





6 user(s) are reading this topic

0 members, 6 guests, 0 anonymous users