Gilera Runner 70 Purejet
#641
Posted 08 September 2015 - 21:41
Što se tiče O ringova, nisam još stigao do Mabela, trgovine koja inače prodaje ležajeve, dihtunge i slično, kod njih sam našao par komada, naročito onu na air kompresoru, pa kad odem sa originalnim gumicama, možda nešto i iskopam da odgovara, pa javim.
#642
Posted 08 September 2015 - 22:05
Ja cu isto uzeti gumice i prepakovati jedno kuciste da vidim jel ima leba. Ako bude saljem ti set
#643
Posted 09 September 2015 - 00:06
Attached Files
#644
Posted 09 September 2015 - 00:25
Nije mi jasna bas jedna stvar. Zasto air injektor postoji u plavoj, crvenoj, crnoj i zelenoj boji. Vidjeh ih sve na svoje oci.
Razmisljam nesto, sta mislis da je spojiti air injektor na impuls od benziskog, pa da u isto vrijeme okidaju oba? Sto bi znacilo ako se stavi malossi elektronika onda se produzava rad i air injektora.
Pise da je na radnoj temp. air injektor otvoren 1.4ms, a benziski 1.5-1.6ms. Znaci oba spojiti na benziski i eto tuninga umjesto malossija
Ovo cu isprobati i obrnuto, samo me brine hoce li mosfet u ecu moci da podnese 2 injektora. Ako se spusi, ima drugi
Kako bilo vrijedi probati, mozda se bas u tuningu pokaze dobrim.
Edited by dajteh, 09 September 2015 - 00:35.
#645
Posted 09 September 2015 - 09:39
#646
Posted 09 September 2015 - 11:23
#647
Posted 09 September 2015 - 14:10
Reparirati cu jedno kuciste i onda mu staviti matice M4 umjesto brezona. To ce biti testni model.
Nesto sam se raspitivao u vezi ultrazvucnog ciscenja dizni, smatram da ne treba cistiti ove koje imam, ali isprobati cu i to.
#648
Posted 09 September 2015 - 17:01
Prvo treba zavariti maticu i razvaljenu M10 svijecicu.
Zatim sam odradio jedan krug, malo da vidim kako ljubicasti centralni podnosi 15km skoro neprekidne uzbrdice, sve do 1000m visine pa da usput probam otvoriti filter da vidim sta se desava sa purejetom.
Kao prvo, jako sam zadovoljan sa ljubicastim centralnim, ali na ravnoj cesti i kracim uzbrdicama. Lijep suncan dan 23° u zraku i krenuo u voznju, sve super na ravnom, pocinje brdo dobro ide i dalje. Eh, kad je pocelo da se naglo dize uz strme sepertine onda je ljubicasti poceo da izdaje, sve vise i vise kako je visina rasla.
Tamo negdje na 600m visine osjetim veliku tromost, redovito upada u rupu na 55kmh i drzi do 65km niske okretaje, a ako brzina padne ispod 35kmh i drzim gas hoce ga ugusiti i jedva izgura, par puta sam stao jer je lakse krenuti iz nule.
Dok sam imao serijski centralni, brdo je odvaljivao, bas tu gdje ljubicasti popusta, serijski dolazi na svoje, ali zato serijski na ravnom tu malo prevrtava, to je ta razlika.
Treba uzeti u obzir da za pravo ljeto vrijede drukcije postavke, i serijski mi je tada odlican, a sada po hladnijem ima vise oscilacija pa sam se nasao sa ljubicastim.
Odlucio sam skinuti poklopac kucista filtera da vidim razliku, i bogami ostriji odaziv na gas i rupe su skoro nestale. A stavio sam i blatobran za hladniju sezonu.
Kad sam se popeo na 1000m temperatura je bila 13° bome mrzlo, zato jer je se naoblacilo.
Brzo sam se spustio u siti na ugodnih 26° na suncu, i prijenos je ponovno dosao na svoje. U gradu odlican, na planini stekce
#649
Posted 09 September 2015 - 22:05
http://forum.pyrothe...nga-piaggio-50/
odlično je odradjeno i propraćeno fotografijama, dobro je da bude pregledno na jednom mestu
#650
Posted 10 September 2015 - 13:13
Zanimljivo je sta sam saznao da je omjer smjese u leru purejeta oko 35:1, a na punom gasu oko 20-19:1. Bome mnogo tanka smjesa.
Edited by dajteh, 10 September 2015 - 13:14.
#651
Posted 10 September 2015 - 13:17
#652
Posted 10 September 2015 - 13:26
A neki dan sam primjetio kako mi se buzir koji nateze uljnu pumpu napinje prilikom sjedanja na skuter, i ustanovio da bezveze razbacuje ulje jer jace poteze sajlu. A i osjetim miris dima, tako da to moram rijesiti.
Edited by dajteh, 10 September 2015 - 13:31.
#653
Posted 10 September 2015 - 13:58
#654
Posted 10 September 2015 - 14:26
#655
Posted 10 September 2015 - 14:57
Do remember, a di-tech isn't like a typical two stroke, and actually shares a lot of characteristics with a diesel. A stock derestricted one idles at ~35:1 AFR and WOT is 20~19:1 AFR. Also, the only real need for the throttle body is the TPS, they'll run just fine without it. Just things to consider as you go where no man has gone before.
Budem u toku razrade malo jace nategnuo uljnu pa cu pomalo.
#656
Posted 10 September 2015 - 15:34
#657
Posted 10 September 2015 - 15:52
Ja imam iz 2 izvora, medjutim razlikuju se malo, i u stvarnosti je drukcije. Gumice su napravljene ali nisam stigao da odem po njih, sutra idem da ih podignem.
Rastavio sam jedno kuciste veoma lako kojem je propisala gumica do air injektora. Interesantno da je bila ispravna i skinuo sam je sa ispravnog motora koji je odlicno isao, i nakon pola godine stajanja kada sam je spojio na pumpu ona naliva.
#658
Posted 10 September 2015 - 23:40
#659
Posted 11 September 2015 - 01:09
#660
Posted 11 September 2015 - 07:20
31 user(s) are reading this topic
0 members, 31 guests, 0 anonymous users