Gilera Runner 70 Purejet
#601
Posted 29 July 2015 - 23:35
#602
Posted 30 July 2015 - 00:07
#603
Posted 30 July 2015 - 14:30
E sad, auto je jedna stvar, skuter je druga. Auto ima lambdu i maf senzor, turbaci i map.
Tesko je doci do nekoga sa direktnijim informacijama, za sada sam na razini da se svi ogradjuju od toga, jasno mi je da je to gubitak vremena i neisplativo i da se moze samo tako ugraditi, a kamoli za ovo nece ni cuti.
#604
Posted 05 August 2015 - 14:53
I sve super i odlicno, dok nisam presao preko 2 tramvajske pruge odjednom i druga rezervna pumpa je samo utihnula, ostade ja na cesti
Od plina izgleda da nece biti bas nista nazalost zbog nemogucnosti rada plinskog sistema na postojecem.
Najlogicnije rijesenje mi se cini prebacivanje karb masine sa instalacijom i tako bi se moglo zavrsiti posto imam bas sve u rezervi, a masina ima hpc radilicu pa mi je dilema dal odma 70 stavit.
Edited by dajteh, 05 August 2015 - 14:56.
#605
Posted 05 August 2015 - 15:32
Jel tebi posle gašenja na tramvajskim šinama više nije htela raditi ni posle restarta? Ne radi elektromotor ili radi al ne nabija pritisak?
#606
Posted 05 August 2015 - 17:49
Nije to do stekera niti instalacije jer pumpa vise nikako ne nabija pritisak.
Pumpa ti nema relej, taj za koji pricas je relej zmigavaca i preko njega se pali lampica od ulja.
To sto je crkla preko sina mozda je i slucajnost, ali jedno je sigurno, pumpa samo crkne odjednom i mozes se slikati i kad su idealni uslovi.
Do sad sveukupno na ovom runneru pumpa goriva je crkla 4 puta, 3 komada.
Prva orginalna na 19000km
Pa opet ta orginalna reparirana na 20000km
Pa nova novcata iz ducana na 30000km
Pa druga rabljena reparirana na 31500km
Bilo je posla i na nrgu, na njemu je crklo jedno 8 pumpi u 1500km. Sad je konacno dobio najbolju, pa cemo vidjeti do kojeg zavoja ce dogurati, petog ili sestog.
#607
Posted 05 August 2015 - 23:39
#608
Posted 05 August 2015 - 23:50
#609
Posted 06 August 2015 - 00:39
#610
Posted 06 August 2015 - 00:43
#611
Posted 06 August 2015 - 02:28
#612
Posted 06 August 2015 - 09:09
dajteh, on 06 August 2015 - 02:28, said:
Ajde da se bacimo na indirektno, da to rešimo konstrukcijski, pa da se pozdravimo sa AC pumpom, air kompresorom, diznama, O ringovima... Malossi je to već napravio, sad mi treba da iskopiramo, ko kinezi, hehe
#613
Posted 06 August 2015 - 11:52
dajteh, on 06 August 2015 - 02:28, said:
Ja ne znam šta je vama pa se vama te pumpe kvare. Meni orginalna otišla na 15-tak tisuća, više se ni ne sjećam, nakon 6-7 godina starosti, iskeširo 1000 kn za novu, koja je za točno godinu dana stala. Odnio je štefu, on je počistio i vozi dan danas ista takva, nakon 3 ili 4 godine od toga. Mislim da smo je prošle godine jedino čistili preventivno.
A da ne pričam kolko ih je reparirao već do sad. Ako se nešto ne zna, najlakše je srat po tome, gledate hgt-ove videe i mislite to je pussy smoke napravit, pa onda na kraju ispadne da nikome pumpa ne traje više od 100 km. Ja je nisam nikad ni pokušavao sam rastavljat jer nemam živce za to, pa to ne znači da si dajem pravo da serem po pumpi i ostatku pj/ditech komponenti.
#614
Posted 06 August 2015 - 14:08
Hoću da kažem, nije kriv PJ/DT već neozbiljni žabari, izbacili su na tržište nešto za šta nemaju organizovanu podršku u rezervnim delovima, ako je u Italiji tako, šta mi da očekujemo.
Izvini na dužini komentara, malo sam pod tenzijom..
#615
Posted 06 August 2015 - 15:17
Ne razumijem sta imas raditi pumpi osim ako je dobro pocistis sa dobrim sredstvima, cak sam i izbijao kuglice ventila van na nekima. U cemu moze biti stos ako su konektori uredni, spojevi sa motoricem takodjer, sam motoric cist i vrti bez problema i sa otpor, klipnjaca ispravna i nema riseva, nepovratni ventili rade. I pumpa na stolu uredno radi, slozim je i nakon par tjedana samo odjednom prestane nabijati pritisak. Ponovim postupak i sve ok.
Ne kuzim u cemu je znanstvena fantastika kad govno samo od sebe zasteka.
Gle, da se razumijemo, moj prag tolerancije je maksimalno spusten, da mi svijecica crkne mislim da bi ga zapalio.
Uglavnom cuvam zivce i ne opterecujem se s njim, vozim karb vec 5000km sa potrosenom svijecicom i dosta drugih dijelova, samo zato sto mi se vise neda ma ni kljuc u bravi okrenuti, zazelio sam se motora koji mi nece ukrasti ni jedne sekunde vremena jer mi se neda to vise, nakon ovog kraha s pumpom sve je postalo neozbiljno, sreca pa me samo to muci inace bi brzim letio van.
Zalim za purejetom bio mi je odlican i drazi od karba, ali svemu dodje kraj, kad tad, kit i malossi elektroniku sam dzabe kupovao i to sigurno necu vise staviti jer mi je sasvim dovoljna serijala koja mi radi perfektno osim pumpe.
Za pumpu nazalost nema pomoci, a ako se stavi od auta onda nema dovoljno struje jer brutalno mnogo trazi.
Mojih 11000km koje sam presao sa ovim purejetom U GODINI DANA je bilo jako zanimljivo i ne zalim zbog toga.
Edited by dajteh, 06 August 2015 - 15:18.
#616
Posted 06 August 2015 - 15:51
#617
Posted 06 August 2015 - 18:19
#618
Posted 10 August 2015 - 09:47
#619
Posted 10 August 2015 - 10:18
dajteh, on 10 August 2015 - 09:47, said:
#620
Posted 15 August 2015 - 21:03
Ovo mi je lekar propisao:
Situacija je sljedeca: prebaciti cu komplet masinu od karba, imam blokove sa radilicom koja ima zapunjene polutke i na nju cu nataknuti polini 70 kit koji je prvobitno namjenjen za purejeta. Razlikuje se od karb varijante samo po glavi.
Glavni problem je sto moram zacepiti rupu injektora, to je lako, i onda mi zapremnina glave dolazi skoro isto kako je bila, dakle 6ml. Ali ova glava ima drugaciju geometriju, i svijecica nije u sredini, pa me zanima sta mislite o tome da ostavim tu glavu?
17 user(s) are reading this topic
0 members, 17 guests, 0 anonymous users