Jump to content


Gilera Runner 70 Purejet


1826 replies to this topic

#641 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 08 September 2015 - 21:41

Ni ove Cotitwist nisu bolje kad zahladi, dok je pakleno leto drže ok, al čim malo padne temperatura, nisu nizašta, pogotovo na zebri, moram strogo da pazim da ni slučajno ne skrećem preko zebre ili crte sa manje od 80* uglom, inače ode zadnjica, osetio sam par puta ovih dana kako beži zadnji točak. Dođe mi da je ošmirglam 40kom šmirglom po gazećem sloju, nekako su se uglancale ko staklo.

Što se tiče O ringova, nisam još stigao do Mabela, trgovine koja inače prodaje ležajeve, dihtunge i slično, kod njih sam našao par komada, naročito onu na air kompresoru, pa kad odem sa originalnim gumicama, možda nešto i iskopam da odgovara, pa javim.

#642 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 08 September 2015 - 22:05

Hvala za info za Continental, ocekivao sam vise od njih.
Ja cu isto uzeti gumice i prepakovati jedno kuciste da vidim jel ima leba. Ako bude saljem ti set :)

#643 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 09 September 2015 - 00:06

Evo našao sam.... al u HGT-u jbg :)

Attached Files



#644 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 09 September 2015 - 00:25

Nema od njega nista osim slika, al i to je nesto, sutra cu ja iskopati prave stvari :) Kad se to rijesi, ja mislim da problema nema?
Nije mi jasna bas jedna stvar. Zasto air injektor postoji u plavoj, crvenoj, crnoj i zelenoj boji. Vidjeh ih sve na svoje oci.

Razmisljam nesto, sta mislis da je spojiti air injektor na impuls od benziskog, pa da u isto vrijeme okidaju oba? Sto bi znacilo ako se stavi malossi elektronika onda se produzava rad i air injektora.
Pise da je na radnoj temp. air injektor otvoren 1.4ms, a benziski 1.5-1.6ms. Znaci oba spojiti na benziski i eto tuninga umjesto malossija :D
Ovo cu isprobati i obrnuto, samo me brine hoce li mosfet u ecu moci da podnese 2 injektora. Ako se spusi, ima drugi :D

Kako bilo vrijedi probati, mozda se bas u tuningu pokaze dobrim.

Edited by dajteh, 09 September 2015 - 00:35.


#645 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 09 September 2015 - 09:39

Ne sme se produžavati tajming impuls air dizne, jer bi to prouzrokovalo pad pritiska iz air kompresora, pa sledeći takt nebi ni odradio sistem jer nema dovoljno pritiska da se izvrši ubrizgavanje. Ne treba PJetu više vazduha u predsmesi već samo malo bogatija gorivom, a to air dizna isporuči svakako u standardnom tajmingu. Drugo, ECU bi odmah prijavio grešku pa nebi mogao ni upaliti jer zaustavi ubrizgavanje i varnicu. Ja sam ubacio onu oprljenu crvenu diznu sa 1,1 ohm otpora, i ECU je izbacio grešku -neispravan air injector- i naravno, iako je dizna sposobna da radi, ECU nije hteo da je okida.

#646 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 09 September 2015 - 11:23

Ajde probacu na jednom kandidatu koji ce biti za otpis :)

#647 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 09 September 2015 - 14:10

Dobre vijesti, sutra repariram benzisku diznu sa novim O ringovima. Biti ce napravljen testni model, majstor se ne brine :)

Reparirati cu jedno kuciste i onda mu staviti matice M4 umjesto brezona. To ce biti testni model.

Nesto sam se raspitivao u vezi ultrazvucnog ciscenja dizni, smatram da ne treba cistiti ove koje imam, ali isprobati cu i to.

#648 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 09 September 2015 - 17:01

Otisao sam po maticu M14x1.25 koju sam narucio, treba mi jer pravim adapter za mjerenje kompresije u skutera koji koriste M10 svijecicu. Imam manometar za M14 koji cu okaciti na ovaj adapter dok budem mjerio kompresiju na purejetima :)
Prvo treba zavariti maticu i razvaljenu M10 svijecicu.

Posted Image


Zatim sam odradio jedan krug, malo da vidim kako ljubicasti centralni podnosi 15km skoro neprekidne uzbrdice, sve do 1000m visine pa da usput probam otvoriti filter da vidim sta se desava sa purejetom.

Kao prvo, jako sam zadovoljan sa ljubicastim centralnim, ali na ravnoj cesti i kracim uzbrdicama. Lijep suncan dan 23° u zraku i krenuo u voznju, sve super na ravnom, pocinje brdo dobro ide i dalje. Eh, kad je pocelo da se naglo dize uz strme sepertine onda je ljubicasti poceo da izdaje, sve vise i vise kako je visina rasla.
Tamo negdje na 600m visine osjetim veliku tromost, redovito upada u rupu na 55kmh i drzi do 65km niske okretaje, a ako brzina padne ispod 35kmh i drzim gas hoce ga ugusiti i jedva izgura, par puta sam stao jer je lakse krenuti iz nule.
Dok sam imao serijski centralni, brdo je odvaljivao, bas tu gdje ljubicasti popusta, serijski dolazi na svoje, ali zato serijski na ravnom tu malo prevrtava, to je ta razlika.
Treba uzeti u obzir da za pravo ljeto vrijede drukcije postavke, i serijski mi je tada odlican, a sada po hladnijem ima vise oscilacija pa sam se nasao sa ljubicastim.

Odlucio sam skinuti poklopac kucista filtera da vidim razliku, i bogami ostriji odaziv na gas i rupe su skoro nestale. A stavio sam i blatobran za hladniju sezonu.
Posted Image


Kad sam se popeo na 1000m temperatura je bila 13° bome mrzlo, zato jer je se naoblacilo. Posted Image

Brzo sam se spustio u siti na ugodnih 26° na suncu, i prijenos je ponovno dosao na svoje. U gradu odlican, na planini stekce :)

Posted Image
Posted Image

#649 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 09 September 2015 - 22:05

Prebacio sam poslednji post u

http://forum.pyrothe...nga-piaggio-50/

odlično je odradjeno i propraćeno fotografijama, dobro je da bude pregledno na jednom mestu :)

#650 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 10 September 2015 - 13:13

Pratim malo desavanja u americi i jednom momku koji je stavio na novu srku PJ malossi kit i sve po propisu, za 2 nedjelje u zalepio klip. Poslje toga opet zalepio i sad je na drugoj specijali i traze uzrok.

Zanimljivo je sta sam saznao da je omjer smjese u leru purejeta oko 35:1, a na punom gasu oko 20-19:1. Bome mnogo tanka smjesa.

Edited by dajteh, 10 September 2015 - 13:14.


#651 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 10 September 2015 - 13:17

Pricamo o stihiometrijskoj smesi (vazduh-benzin) ili o smesi podmazivanja (ulje-benzin)?

#652 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 10 September 2015 - 13:26

Air Fuel Ratio, vazduh-benzin. Ova u ulju ide u %, a koliko je to ne bih znao posto sam zaboravio koliko traje litra, cini mi se 1600km/1L. Uglavnom zaboravi se datum i mjesec tocenja :)
A neki dan sam primjetio kako mi se buzir koji nateze uljnu pumpu napinje prilikom sjedanja na skuter, i ustanovio da bezveze razbacuje ulje jer jace poteze sajlu. A i osjetim miris dima, tako da to moram rijesiti.

Edited by dajteh, 10 September 2015 - 13:31.


#653 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 10 September 2015 - 13:58

To su garantujem neke greske u mjerenju... Mislim da je 30:1 daleko od granice upaljivosti smjese...

#654 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 10 September 2015 - 14:26

Ulje je 1,5% za stock mašinu po defaultu.

#655 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 10 September 2015 - 14:57

Ako je vjerovat momcima:
Do remember, a di-tech isn't like a typical two stroke, and actually shares a lot of characteristics with a diesel. A stock derestricted one idles at ~35:1 AFR and WOT is 20~19:1 AFR. Also, the only real need for the throttle body is the TPS, they'll run just fine without it. Just things to consider as you go where no man has gone before.


Budem u toku razrade malo jace nategnuo uljnu pa cu pomalo.

#656 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 10 September 2015 - 15:34

Hahaha, kao dizel... ako Patak ovo pročita ima da se oduševi. Pa da, ima sličnosti sa dizelom, ali u performansama, čupa iz podruma i troši ko upaljač.

#657 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 10 September 2015 - 15:52

Ej gogy ne mogu da pronadjem ovaj set gumica od hgta, da li je mozda prilozio i dimenzije? Imas li saznanja o dimenzijama gumica za zeleni injektor?
Ja imam iz 2 izvora, medjutim razlikuju se malo, i u stvarnosti je drukcije. Gumice su napravljene ali nisam stigao da odem po njih, sutra idem da ih podignem.
Rastavio sam jedno kuciste veoma lako kojem je propisala gumica do air injektora. Interesantno da je bila ispravna i skinuo sam je sa ispravnog motora koji je odlicno isao, i nakon pola godine stajanja kada sam je spojio na pumpu ona naliva.

#658 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 10 September 2015 - 23:40

Pa imamo mere, i ti si okačio a i ja sam, pa ako je to merodavno onda se time vodimo. Najbolje je premeriti originalne, mada polovne su sigurno malo promenile oblik, pa tako i mere.

#659 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 11 September 2015 - 01:09

Ne poklapaju se one mjere a ima i velikih pogresaka, recimo jedan pise da je gumica 6mm, a drugi 4mm, u praksi je opet malo drugacije jer je sabijena bila. Morao sam pazljivo izdvojiti dimenzije i po tome dati napraviti gumice, sutra cemo vidjeti situaciju. Ta problematika mi je samo u benziske dizne, na srecu samo su 2 gumice pa cu ih nekako pogoditi, a za sve ostale od regulatora, plavog injektora imam nove pa cu po njima usporediti.

#660 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 11 September 2015 - 07:20

Pa uzmeš staru gumicu, prerezes je i izmjeris opseg i debljinu i imaš sve dimenzije. Ili izmjeris fi na koji glumica sjeda.





30 user(s) are reading this topic

0 members, 30 guests, 0 anonymous users