Jump to content


Gilera Runner 70 Purejet


1826 replies to this topic

#741 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 28 September 2015 - 00:25

Eh, napokon. Pažljivo ga razradi, pazi na obrtaje, stavi teže rolnice jer će se i na najmanje cimanje gasa trgnuti i ode na 9k. Nije da će ga to oštetiti, ali se može lako desiti svaki put kad budeš krenuo u razradu na putu, prosto, ona navika sa 50ccm je ovde opasna, 50ku treba odvrnuti po gasu da ide a 70ka diže obrtaje nenadano brzo. Troksanja nemaš jer ti je pritisak standardan pa tako i količina benzina. Kad budeš dizao pritisak počeće verovatno malo da troksa, ali to zavisi i od auspuha, recimo, meni sa SC08 gotovo da jedva malo zatroksa, sa ZXRom hoće itekako, valda zato što je protočniji pa to PJetu baš i ne odgovara, osim na punom gasu i na višim obrtajima. Nemoj još stavljati kompresor koji pumpa 6 bara, time ćeš podići ukupan pritisak na 8,5 bara, a to je previše, jedino ako si stavio TP 20mm onda ima smisla, sa 18 nikako. Koliko sam ja izexperimentisao, najbolje performanse sam dobio sa 8,2 bara, preko toga se davi u benzinu i zaliva svećicu. Znači ako imaš kompresor koji daje 5,5 bara to je optimum.
Ajd sad lagano u razradu, pa kad nabereš 300-400km onda pucaj po gasu. Jedva čekam video snimak da vidim šta zna Polini PJ.

#742 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 28 September 2015 - 00:39

Eh meni ce ipak biti nesto lakse posto si ti gogy prvi probio led, zahvaljujem se na tomu :)
S druge strane, vidjeti cemo kako radi sa drugim ecuom ovaj kit, a i rado cu isprobati od morini ditecha sa kojim ima jos bolji odaziv na gas. Biti ce igre sa kajlom, i povecanim usisom.

Zacrtao sam barem 300km razrade, znaci duze zagrijavanje prije voznje i polagano sa opterecenjem i okretajima, i onda postepeno kratkotrajno opterecivati motor, a nakon 300km vec ce biti przenja, ali i dalje ga necu vremenski mnogo opterecivati. Ja se nadam da ce ga 100% sintetsko ulje dobro zastiti, iako sam nesto skeptican prema tom fitingu koji propusta ulje u karter, bojim se da bi to moglo napraviti problem, bolje da nisam saznao sa nepovratni ventil i u tome..
Za sada je je odblokirani ecu i malossi elektronika, sa njima radi stvarno pristojno, bas tvornicki kako treba. A povecavanje pritiska definitivno narusava rad na manjim okretajima, a ako nece raditi nikakve posljedicne probleme nece me smetati ako ce odlicno ici.
TPS je serijski, dok traje razrada namjerno sam ga prigrusio u stock postavkama, odnosno minimalnim, pa cu pomalo prema naprijed. Za 20mm tps, morati cu i razbusiti ulaznu rupu u airboxu, posto je tvornicka 18.5mm.
Mrzi me instalacija manometra na izlaznom vodu pumpe, ali pokusati cu i to instalirati.

Ne ocekujem nista posebno, vise mi igra faktor iznenadjenja jer nemam pojma kako ce to sve da igra. Imati cu i aktivnu obrtaljku pa cemo moci izvuci neke zakljucke :)


Ispada da poviseni pritisak u kombinaciji sa malossi elektronikom ipak ima svoju granicu gdje dolazi do zalivanja svijecice, i tu bi onda mogle pasti ideje u vodu, da se namontira npr. polini corsa, malossi mhr replica, due +

Edited by dajteh, 28 September 2015 - 00:44.


#743 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 28 September 2015 - 00:51

Da se vec ne ponavljamo oko ovih prgavih cilindara, ali nista ne pada u vodu. Agresivniji cilindri traze vise goriva pa nije pravilo da ce svecica biti zalivena. Isto tako, visak goriva se moze redukovati sa postavkom izmestene kajle, jer za veci ugao predpaljenja trazice vise goriva. A tu su i auspusi, znaci hiljadu kombinacija :)

#744 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 28 September 2015 - 00:58

Hehe Aca taman sam mislio stati na ovome sta imam, a vidjeti cemo kuda ce ovo sve krenuti, a mozda i vec sutra stane :kurbla: :1kokice:

#745 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 28 September 2015 - 01:08

Verovatno se sećaš da je moj Malossi blago naturpijan na 17ks po teoriji a stock je bio 13. Rađen je samo izduvni kanal, i površina i ugao, dobio sam to da se sad veselo vrti na 9,5-10k čak i sa SC08 i traži nešto više goriva nego stock. Tanka je linija između maximalnih performansi i nepravilnog rada, bukvalno 0,1 bar može biti presudan. Takođe i C parametar kao i stepen kompresije na PJetu se mora ubosti vrlo precizno, manji stepen kompresije uzrokuje veće trokiranje, prevelik opet detonacije i kliktanje. Auspuh je posebna priča, ja odgovorno tvrdim, na osnovu svojih iskustava, da na PJ neće raditi svaki auspuh, što je protočniji ili rezonancijom pozicioniran u višem spektru obrtaja, to će praviti više problema u niskom delu spektra obrtaja, uglavnom oko 5k, taman tu gde treba da lepo krene sa mesta i sa malo gasa, a to je uglavnom u gradskim uslovima. Kopija Leo GPa je pravio najviše problema, mašina je jedva radila u delu obrtaja od lera do 6k a posle 6k je počupao tako silovito da sam se zaprepastio. Leo ZXR je solidan ali tanak na nižem delu obrtaja i nešto jači na preko 9k dok je SC08 pokazao najboljim u celom spektru, od lera do 9,5k pa i 10k, no malo samo slabije između 9 i 10k u odnosu na ZXRa, ali mnogo bolje od samog lera do 9k.
Živo me zanima kako će tebi taj Polini raditi, možda se bude drukčije ponašao od Malossija, možda ne bude troksanja uopšte, a pogotovo me zanima GP i ostali auspusi.

#746 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 28 September 2015 - 01:14

Heh, Aco, nije bitno koliko cilindar traži već je problem što dizna prska direktno preko svećice pa je tako zalije. Da ne prska na svećicu mogli bi dizati benzin dok god može da proguta, a onda bi i oni žešći cilindri mogli opušteno da se nabace na PJ. Jedini spas je da se pazi da bočna elektroda bude okrenuta ka dizni i tako spreči direktno prskanje benzina na centralnu elektrodu.

#747 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 28 September 2015 - 01:18

View Postgoggyso, on 28 September 2015 - 01:08, said:

Verovatno se sećaš da je moj Malossi blago naturpijan na 17ks po teoriji a stock je bio 13. Rađen je samo izduvni kanal, i površina i ugao, dobio sam to da se sad veselo vrti na 9,5-10k čak i sa SC08 i traži nešto više goriva nego stock. Tanka je linija između maximalnih performansi i nepravilnog rada, bukvalno 0,1 bar može biti presudan. Takođe i C parametar kao i stepen kompresije na PJetu se mora ubosti vrlo precizno, manji stepen kompresije uzrokuje veće trokiranje, prevelik opet detonacije i kliktanje. Auspuh je posebna priča, ja odgovorno tvrdim, na osnovu svojih iskustava, da na PJ neće raditi svaki auspuh, što je protočniji ili rezonancijom pozicioniran u višem spektru obrtaja, to će praviti više problema u niskom delu spektra obrtaja, uglavnom oko 5k, taman tu gde treba da lepo krene sa mesta i sa malo gasa, a to je uglavnom u gradskim uslovima. Kopija Leo GPa je pravio najviše problema, mašina je jedva radila u delu obrtaja od lera do 6k a posle 6k je počupao tako silovito da sam se zaprepastio. Leo ZXR je solidan ali tanak na nižem delu obrtaja i nešto jači na preko 9k dok je SC08 pokazao najboljim u celom spektru, od lera do 9,5k pa i 10k, no malo samo slabije između 9 i 10k u odnosu na ZXRa, ali mnogo bolje od samog lera do 9k.
Živo me zanima kako će tebi taj Polini raditi, možda se bude drukčije ponašao od Malossija, možda ne bude troksanja uopšte, a pogotovo me zanima GP i ostali auspusi.

E odlican sazetak neka se nadje, sutra lagano dalje :)

Problem koji sam ja dozivio na 50ccm je nemoguce rijesiti, dakle kada dignem pritisak i kolicinu goriva u pretjeranoj kolicini, prvo zalije svijecicu na nekih 70kmh, a kada jos dodam goriva, onda ne moze niti krenuti. I onda kada pokusam naci spas da skinem kompletan filter, od toga nema nikakvog spasa. Cak niti onda kada sam ostavio samu prirubnicu, o tome cu morati jos jednom posvetiti paznju na 70ccm.

#748 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 28 September 2015 - 01:40

Da, a to je zato što je stock cilindar 50 slabašan sa kanalima, nedovoljnu količinu vazduha transferuje iz bloka u kompresioni prostor pa je svako podizanje količine goriva beskorisno, tj može vrlo malo, i tu je kraj za njega. Kod 70ccm je sasvim druga priča, veći klip, veći transferi, praktično gledano, zapremina bloka je optimalnija, tj "manja" sa kit-om 70, kao da je virtuelna HPC radilica u odnosu na klip 40mm. Tako se dobije veća količina vazduha transferovana u kompresioni prostor, pa je time omogućeno da se korisno poveća i ubrizgana količina benzina. Na žalost, koncepcija PJ ubrizgavanja je ograničila količinu benzina upravo time što prska po svećici, da je to napravljeno drukčije, da je svećica na neki način zaštićena u glavi od direktnog polivanja, sve bi bilo mnogo jednostavnije, i lakše za tuniranje. Ovako, hodamo po tankoj liniji...

#749 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 28 September 2015 - 11:01

Zaboravih spomenuti kajlu magneta, ti ćeš to isprobati pre mene pošto ja trenutno ništa ne diram, jedva sam nabo da bude upotrebljiva mašina pa mi nije do igranja, al ne kažem da neću... Nisam siguran da će dobro raditi u advance, bojim se da će ubrizgavati pre nego se sasvim zatvori izduvni kanal, ako se to desi, možda neće ni upaliti, jer je inače količina benzina mršava, pa još ako deo pobegne u izduv, a rezonance nigde na leru... al ajd treba sve probati. Više me zanima dali će i kako raditi u retard-u, kasnije ubrizgavanje i kasnija varnica. Neznam dali imaš stroboskop, trebalo bi konačno konstatovati realan ugao paljenja na PJetu u stock postavci sa standard kajlom, bojim se da je već prilično ranije, jedino tako ćemo znati u kom pravcu ići ubuduće sa pomeranjem ugla paljenja.

#750 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 28 September 2015 - 17:28

Nemam stroboskop, mozda ga i nabavim :)

Evo dosadasnje situacije, jutros je odradio jos mnogo zagrijavanja i hladjenja, i konacno je zapocela voznja, nisam prelazio 7000rpm, agregat je sasvim upotrebljiv vec od 6000rpm = 45kmh za sada, naravno stavio sam 7.2gr sada u variomat. Primjetio sam ce ovo jako malo trositi u ovoj postavci ako se ovako nastavim voziti, cini mi se kao serijala ovako u grubo. Kvacilo hvata na 5000rpm i jako lijepo cukne u startu. Za sada sam presao 30km i imam jednu novost, o tome cu na kraju posto sam maloprije probao :D


Prvo na redu danas je bilo osposobljavanje obrtaljke, spajanjem malossi elektronike gubim signal jer su pogresno stavili zicu za obrtaljku, umjesto na pin 6 oni su stavili na pin 2. Tako da sam premjeestio zicu na odgovarajuce mjesto, a oba utikaca od malossi elektronike, muski i zenski.
Posted Image

Upalio sam masinu i evo ga, imam nadzor i ocitanje nad okretajima :)
Posted Image

Sljedece sta sam uradio je kontrola kriticnih spojeva pomocu obicne sapunice, tamo gdje gubi pritisak napuhati ce balon. Medjutim posto je sve u redu i nema problema, nisam ih niti ocekivao.
Ovdje se vidi kontrola vanjske gumice zelene dizne, spoj sa kucistem regulatora pritiska, i po meni najkriticniji spoj izmedju glave i kucista dizni, sve je OK
Posted Image

Ovdje sam provjeravao izlaz iz kompresora u crijevo, tu voli cesto ispustati zrak ako se dobro ne stegne i ne odabere adekvatno crijevo, takodjer OK
Posted Image

Pa malo po samom kompresoru, kod njega postoji mogucnost propustanja primarne kompresije sto jos nisam vidio kao problem, takodjer OK
Posted Image

Ovdje sam kontrolirao T komad crijeva air kompresora gdje mi je i manometar, nisam ih namjerno spojio sa selnama iako je sistem pod pritiskom oko 5 bara. Iz razloga sto sam se jako namucio da ih stavim, a crijeva grizu ko luda. U testnoj fazi neka ostane tako, za trajno cu ih svakako osigurati. Tu je takodjer sve OK
Posted Image

Ovo je taj pritisak koji postize kompresor i salje ga u kuciste injektora, danas je malo visi. Te mi varijacije kompresorskog tlaka nisu jasne. Ajmo reci da je kompresor OK, radi jako dobro, iako znam i za bolje i staviti cu bolji kompresor.
Posted Image

Ne znam jesam li spomenuo da je ubacen jos juce novi filter benzina, 1.5€ se isplati dati svakih 5000km, ako treba i manje.
Posted Image


Lijevo je usis od purejeta, a desno od piaggio karb verzije, obratite paznju na granicnike. U planu je prerada serijskog usisa, micanje sredisnje pregrade, stavljanje punih lamelica i ovog granicnika od karba
Posted Image

Zaboravio sam pokazati tvornicku blokadu usisa od purejeta, ovaj lim u sredini mnogo umanjuje performanse :)
Posted Image


U ovom naked stanju se razradjuje purejet 70 masina
Posted Image


E sad jedna novost, nesto sto nismo imali, odradio sam "chip tuning" na purejetu 70, vise o tome procitajte ovdje: http://forum.pyrothe...dpost__p__69302


Ako ste pratili znate da imam na raspolaganju 2 ecua, odnosno 2 mape, FX slabiju i FY jacu to je ono bez cega ne moze, plus malossi elektronika koja potpomaze ecu sa dodatnom kolicinom goriva za 70ccm.
Kod ove FX je "choke mod" mnooogo jaci, i daje stvarno vise goriva i obilje momenta, a kod FY jace verzije taj "choke mode" je slabiji ne osjeti se, ali je zato sve ostalo jace.

Jednostavno sam stavio slabiji ecu sa FX mapom i upalio "choke mode" u voznji ugasis kontakt pa brzo upalis. I dodao polovicu gasa na sekund

Skuter skace na zadnji iz mrtvih okretaja, izbija toliko brzo da nisi ni svjestan da je vec izokrenuo skuter. Osjecaj je kao da stojis na mjestu, i neko ti digne prednji kraj, znaci OTKIDA, a samo sam na sekund dodao polovicu gasa.



Kako ce ovo zavrsiti preostaje da vidim, ali ako ovako bude stalno grabio , onda ebes karb za sada u prvih par desetaka metara :D A gdje je jos ZX koji mi daje jos malo u startu, barem na 50ccm hehe

Edited by dajteh, 28 September 2015 - 17:40.


#751 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,751 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 28 September 2015 - 17:44

Prvi put vidim blokadu na usisu i to bas bas finu blokadu. Nadam se da iz izbacio taj komad lima?
Ti krenuo sa razradom kao i ja, prvo 10h na leru pa onda voznja :D

#752 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 28 September 2015 - 17:54

Tu blokadu ima svaki purejet, valjda bi sa njom trosio 2l na 100km :D Ali ne hvala, probao sam je staviti na 50ccm i nemam vise interesa za takvu stvar.
Bolje mu je neka odradi sto vise u leru, taman mi se nije zurilo, a ako toliko odradi u leru bez ikakve greske onda sam sigurniji nekako u voznji. Za sada sam prezadovoljan ponasanjem u voznji, ne mogu mu nista prigovoriti. Osjeti se nedostatak rezonancije i ogranicenost na osnovni tip auspuha i one sa niskom rezonancijom, medjutim ovaj je u prednosti na niskim okretajima, sta god da mu stavis u prijenos on ce biti zadovoljan, nema potrebe za oprugicama, rolicama i tako, mnogo je tolerantiniji na takve stvari. Podesenje smjese je ograniceno na XX koraka, dok kod karba ima XXXXX opcija :)

Sve mi se cini kako ce najbolje odgovarati SC08, ZX, TT, GP, u tom slucaju bi mogao da isprobam jos Giannelli Next i Extru, oni su tu negdje. A navodno postoji Giannelli Extra za purejeta?

#753 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 29 September 2015 - 01:00

Tko je god napravio malo vise kilometara sa piaggiom 50, shvatio je da se plasticni ventilator voli rasklimati, pa nekom napravi stetu, nekom kasnije. Zato sam obisao te probleme i vec duze vrijeme radim sljedece i to prije negoli dobije toleranciju unutar ove sajbe.

Ovo dvoje s vremenom bude skupa i glumi dio ventilvara, s vremenom se plastika rasklima pa nastaje problem
Posted Image

Prvo ocistim povrsine koje cu zaljepiti sa 2K ljepilom
Posted Image
Posted Image

Pa tanko ravnomjerno namazem dodirne povrsine na ventilatoru, nakon cega umetnem sajbu na svoje mjesto
Posted Image

Uz malo pritiska narednih 48h :)
Posted Image
Posted Image


A tamo gdje sam zamjesao 2K ljepilo, usput sam zaljepio retrovizor koji voli da ispadne s vremenom i izbije 20€ iz dzepa
Posted Image

Nek se i on osusi i imam 2 potencijalna problema i troska manje :)
Posted Image

Edited by dajteh, 29 September 2015 - 01:01.


#754 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 29 September 2015 - 01:35

E to sa lepljenjem ventilatora ti je odlična ideja. Ja svaki put kad skidam pa vraćam varijator pošteno ispsujem konstruktora, jbo mu pas m... jel taj ikad probao da svojeručno namontira taj plastišni q.. od ventilatora i šajbnu a da mu ne ispadne iz ležišta ili ne bude tačno ucentriran pa trese. Ima uskoro i ja da ga "zavarim".

#755 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 29 September 2015 - 12:18

Gledam sad ove usisne piramide, i tvoju ideju o prepravci, pa da ti prenesem svoje iskustvo.
Ti granični limovi ne igraju ulogu, bili puni ili sa prorezom, svejedno je, tako da bolje ostavi te koji su bili na piramidi zbog boljeg naleganja, ali zato treba maksimalno povećati protočnost vazduha, ne samo uklanjanjem pregrade već i optimizacijom ulaza piramide prema prirubnici, pogotovo ako staviš TP 20mm. Ja sam najbolji rezultat dobio sa Polini piramidom, nema tu pregradu, lamelice su sa celom površinom, bez tog proreza, graničnici stoje i dalje mada mislim da bi to moglo i bez njih, čisto sumnjam da će se ikad lamelice toliko otvoriti da udaraju u graničnik. U svakom slučaju ozbiljne piramide ni nemaju te graničnike, ja mislim da su oni tu samo u varijanti metalnih lamelica potrebni, da ograniče ugao krivljenja kako se nebi prelomile.
Ovde se vide obe varijante.

Attached Files



#756 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 29 September 2015 - 13:14

Moram da se nadovezem, tek kada sam otvorio blokove uvideo sam da se granicnici naslanjaju na brda u usisnom delu bloka, te njihovim skidanjem je moguce dobiti jos 1mm otvaranja lamelica, ukoliko za tim ima potrebe.

Posted Image

Posted Image

Svakako, povecanjem primarne kompresije je i dobro ukloniti pregrade na piramidi ali je diskutabilno sta nam to donosi na seriskoj radilici i cilindru koji radi na niskim ili srednjim pritiscima

Posted Image

Posted Image

Ja sam planirao da isecem metalne granicnike (po uzoru na slike kao kod gogya) ali svakako granicnici moraju da postoje preko zamisljene linije rupa za srafljenje lamelica, mozda i 1mm vislje, jer oni cuvaju lamelice od pucanja i obezbedjuju optimalno otvaranje pri velikim brzinama promene pritiska

#757 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 29 September 2015 - 13:31

Slažem se, ali sa druge strane kako ovi MHR i ostali iz elite nemaju uopšte graničnike, pa rade bez posledica.
Ako je materijal, Karbon, kvalitetan, onda nema problema.
Posted Image

#758 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 29 September 2015 - 14:01

Preostaje proba, pripremio sam se za takvo sto. Ovo ce biti testni primjerak, preradjeni usis bez pregrade i polini pune karbonske lamele, prirubnica promjera 28mm koju planiram po potrebi reducirati na manje, i pecurka koja ce biti direktno spojena kako je na slici, tako da cu eliminirati TPS koji predstavlja usko grlo. U tom slucaju ce tps biti smjesten sa strane posto je u njemu leptir gasa sa potenciometrom i motor ce najnormalnije raditi.

Evo bas ovako ce to biti spojeno na blok
Posted Image

Ovo su pak jos tanji granicnici
Posted Image

Prirubnica 28mm iznutra
Posted Image

Situacija kroz rupu 28mm
Posted Image

#759 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 29 September 2015 - 14:25

View Postgoggyso, on 29 September 2015 - 13:31, said:

Slažem se, ali sa druge strane kako ovi MHR i ostali iz elite nemaju uopšte graničnike, pa rade bez posledica.
Ako je materijal, Karbon, kvalitetan, onda nema problema.
Posted Image
Kako nemaju? Nismo se razumeli, ja pokusavam da napravim (isecem) bas kao na ovom mhr vl13,14,15, znaci granicnik postoji ali se ne pruza celom duzinom lamelica vec samo 1mm preko rupe za montazu sto daje dovoljnu cvrstinu i ogranicava potpunu savitljivost i daje optimalno otvaranje, ipak je i to jedna vrsta granicnika, zar ne?

#760 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 29 September 2015 - 14:26

Dajteh dobra je prirubnica, od cega je? Ili si je pravio?





17 user(s) are reading this topic

0 members, 17 guests, 0 anonymous users


  • Google