Gilera Runner 70 Purejet
#741
Posted 28 September 2015 - 00:25
Ajd sad lagano u razradu, pa kad nabereš 300-400km onda pucaj po gasu. Jedva čekam video snimak da vidim šta zna Polini PJ.
#742
Posted 28 September 2015 - 00:39
S druge strane, vidjeti cemo kako radi sa drugim ecuom ovaj kit, a i rado cu isprobati od morini ditecha sa kojim ima jos bolji odaziv na gas. Biti ce igre sa kajlom, i povecanim usisom.
Zacrtao sam barem 300km razrade, znaci duze zagrijavanje prije voznje i polagano sa opterecenjem i okretajima, i onda postepeno kratkotrajno opterecivati motor, a nakon 300km vec ce biti przenja, ali i dalje ga necu vremenski mnogo opterecivati. Ja se nadam da ce ga 100% sintetsko ulje dobro zastiti, iako sam nesto skeptican prema tom fitingu koji propusta ulje u karter, bojim se da bi to moglo napraviti problem, bolje da nisam saznao sa nepovratni ventil i u tome..
Za sada je je odblokirani ecu i malossi elektronika, sa njima radi stvarno pristojno, bas tvornicki kako treba. A povecavanje pritiska definitivno narusava rad na manjim okretajima, a ako nece raditi nikakve posljedicne probleme nece me smetati ako ce odlicno ici.
TPS je serijski, dok traje razrada namjerno sam ga prigrusio u stock postavkama, odnosno minimalnim, pa cu pomalo prema naprijed. Za 20mm tps, morati cu i razbusiti ulaznu rupu u airboxu, posto je tvornicka 18.5mm.
Mrzi me instalacija manometra na izlaznom vodu pumpe, ali pokusati cu i to instalirati.
Ne ocekujem nista posebno, vise mi igra faktor iznenadjenja jer nemam pojma kako ce to sve da igra. Imati cu i aktivnu obrtaljku pa cemo moci izvuci neke zakljucke
Ispada da poviseni pritisak u kombinaciji sa malossi elektronikom ipak ima svoju granicu gdje dolazi do zalivanja svijecice, i tu bi onda mogle pasti ideje u vodu, da se namontira npr. polini corsa, malossi mhr replica, due +
Edited by dajteh, 28 September 2015 - 00:44.
#743
Posted 28 September 2015 - 00:51
#744
Posted 28 September 2015 - 00:58
#745
Posted 28 September 2015 - 01:08
Živo me zanima kako će tebi taj Polini raditi, možda se bude drukčije ponašao od Malossija, možda ne bude troksanja uopšte, a pogotovo me zanima GP i ostali auspusi.
#746
Posted 28 September 2015 - 01:14
#747
Posted 28 September 2015 - 01:18
goggyso, on 28 September 2015 - 01:08, said:
Živo me zanima kako će tebi taj Polini raditi, možda se bude drukčije ponašao od Malossija, možda ne bude troksanja uopšte, a pogotovo me zanima GP i ostali auspusi.
E odlican sazetak neka se nadje, sutra lagano dalje
Problem koji sam ja dozivio na 50ccm je nemoguce rijesiti, dakle kada dignem pritisak i kolicinu goriva u pretjeranoj kolicini, prvo zalije svijecicu na nekih 70kmh, a kada jos dodam goriva, onda ne moze niti krenuti. I onda kada pokusam naci spas da skinem kompletan filter, od toga nema nikakvog spasa. Cak niti onda kada sam ostavio samu prirubnicu, o tome cu morati jos jednom posvetiti paznju na 70ccm.
#748
Posted 28 September 2015 - 01:40
#749
Posted 28 September 2015 - 11:01
#750
Posted 28 September 2015 - 17:28
Evo dosadasnje situacije, jutros je odradio jos mnogo zagrijavanja i hladjenja, i konacno je zapocela voznja, nisam prelazio 7000rpm, agregat je sasvim upotrebljiv vec od 6000rpm = 45kmh za sada, naravno stavio sam 7.2gr sada u variomat. Primjetio sam ce ovo jako malo trositi u ovoj postavci ako se ovako nastavim voziti, cini mi se kao serijala ovako u grubo. Kvacilo hvata na 5000rpm i jako lijepo cukne u startu. Za sada sam presao 30km i imam jednu novost, o tome cu na kraju posto sam maloprije probao
Prvo na redu danas je bilo osposobljavanje obrtaljke, spajanjem malossi elektronike gubim signal jer su pogresno stavili zicu za obrtaljku, umjesto na pin 6 oni su stavili na pin 2. Tako da sam premjeestio zicu na odgovarajuce mjesto, a oba utikaca od malossi elektronike, muski i zenski.
Upalio sam masinu i evo ga, imam nadzor i ocitanje nad okretajima
Sljedece sta sam uradio je kontrola kriticnih spojeva pomocu obicne sapunice, tamo gdje gubi pritisak napuhati ce balon. Medjutim posto je sve u redu i nema problema, nisam ih niti ocekivao.
Ovdje se vidi kontrola vanjske gumice zelene dizne, spoj sa kucistem regulatora pritiska, i po meni najkriticniji spoj izmedju glave i kucista dizni, sve je OK
Ovdje sam provjeravao izlaz iz kompresora u crijevo, tu voli cesto ispustati zrak ako se dobro ne stegne i ne odabere adekvatno crijevo, takodjer OK
Pa malo po samom kompresoru, kod njega postoji mogucnost propustanja primarne kompresije sto jos nisam vidio kao problem, takodjer OK
Ovdje sam kontrolirao T komad crijeva air kompresora gdje mi je i manometar, nisam ih namjerno spojio sa selnama iako je sistem pod pritiskom oko 5 bara. Iz razloga sto sam se jako namucio da ih stavim, a crijeva grizu ko luda. U testnoj fazi neka ostane tako, za trajno cu ih svakako osigurati. Tu je takodjer sve OK
Ovo je taj pritisak koji postize kompresor i salje ga u kuciste injektora, danas je malo visi. Te mi varijacije kompresorskog tlaka nisu jasne. Ajmo reci da je kompresor OK, radi jako dobro, iako znam i za bolje i staviti cu bolji kompresor.
Ne znam jesam li spomenuo da je ubacen jos juce novi filter benzina, 1.5€ se isplati dati svakih 5000km, ako treba i manje.
Lijevo je usis od purejeta, a desno od piaggio karb verzije, obratite paznju na granicnike. U planu je prerada serijskog usisa, micanje sredisnje pregrade, stavljanje punih lamelica i ovog granicnika od karba
Zaboravio sam pokazati tvornicku blokadu usisa od purejeta, ovaj lim u sredini mnogo umanjuje performanse
U ovom naked stanju se razradjuje purejet 70 masina
E sad jedna novost, nesto sto nismo imali, odradio sam "chip tuning" na purejetu 70, vise o tome procitajte ovdje: http://forum.pyrothe...dpost__p__69302
Ako ste pratili znate da imam na raspolaganju 2 ecua, odnosno 2 mape, FX slabiju i FY jacu to je ono bez cega ne moze, plus malossi elektronika koja potpomaze ecu sa dodatnom kolicinom goriva za 70ccm.
Kod ove FX je "choke mod" mnooogo jaci, i daje stvarno vise goriva i obilje momenta, a kod FY jace verzije taj "choke mode" je slabiji ne osjeti se, ali je zato sve ostalo jace.
Jednostavno sam stavio slabiji ecu sa FX mapom i upalio "choke mode" u voznji ugasis kontakt pa brzo upalis. I dodao polovicu gasa na sekund
Skuter skace na zadnji iz mrtvih okretaja, izbija toliko brzo da nisi ni svjestan da je vec izokrenuo skuter. Osjecaj je kao da stojis na mjestu, i neko ti digne prednji kraj, znaci OTKIDA, a samo sam na sekund dodao polovicu gasa.
Kako ce ovo zavrsiti preostaje da vidim, ali ako ovako bude stalno grabio , onda ebes karb za sada u prvih par desetaka metara A gdje je jos ZX koji mi daje jos malo u startu, barem na 50ccm hehe
Edited by dajteh, 28 September 2015 - 17:40.
#751
Posted 28 September 2015 - 17:44
Ti krenuo sa razradom kao i ja, prvo 10h na leru pa onda voznja
#752
Posted 28 September 2015 - 17:54
Bolje mu je neka odradi sto vise u leru, taman mi se nije zurilo, a ako toliko odradi u leru bez ikakve greske onda sam sigurniji nekako u voznji. Za sada sam prezadovoljan ponasanjem u voznji, ne mogu mu nista prigovoriti. Osjeti se nedostatak rezonancije i ogranicenost na osnovni tip auspuha i one sa niskom rezonancijom, medjutim ovaj je u prednosti na niskim okretajima, sta god da mu stavis u prijenos on ce biti zadovoljan, nema potrebe za oprugicama, rolicama i tako, mnogo je tolerantiniji na takve stvari. Podesenje smjese je ograniceno na XX koraka, dok kod karba ima XXXXX opcija
Sve mi se cini kako ce najbolje odgovarati SC08, ZX, TT, GP, u tom slucaju bi mogao da isprobam jos Giannelli Next i Extru, oni su tu negdje. A navodno postoji Giannelli Extra za purejeta?
#753
Posted 29 September 2015 - 01:00
Ovo dvoje s vremenom bude skupa i glumi dio ventilvara, s vremenom se plastika rasklima pa nastaje problem
Prvo ocistim povrsine koje cu zaljepiti sa 2K ljepilom
Pa tanko ravnomjerno namazem dodirne povrsine na ventilatoru, nakon cega umetnem sajbu na svoje mjesto
Uz malo pritiska narednih 48h
A tamo gdje sam zamjesao 2K ljepilo, usput sam zaljepio retrovizor koji voli da ispadne s vremenom i izbije 20€ iz dzepa
Nek se i on osusi i imam 2 potencijalna problema i troska manje
Edited by dajteh, 29 September 2015 - 01:01.
#754
Posted 29 September 2015 - 01:35
#755
Posted 29 September 2015 - 12:18
Ti granični limovi ne igraju ulogu, bili puni ili sa prorezom, svejedno je, tako da bolje ostavi te koji su bili na piramidi zbog boljeg naleganja, ali zato treba maksimalno povećati protočnost vazduha, ne samo uklanjanjem pregrade već i optimizacijom ulaza piramide prema prirubnici, pogotovo ako staviš TP 20mm. Ja sam najbolji rezultat dobio sa Polini piramidom, nema tu pregradu, lamelice su sa celom površinom, bez tog proreza, graničnici stoje i dalje mada mislim da bi to moglo i bez njih, čisto sumnjam da će se ikad lamelice toliko otvoriti da udaraju u graničnik. U svakom slučaju ozbiljne piramide ni nemaju te graničnike, ja mislim da su oni tu samo u varijanti metalnih lamelica potrebni, da ograniče ugao krivljenja kako se nebi prelomile.
Ovde se vide obe varijante.
Attached Files
#756
Posted 29 September 2015 - 13:14
Svakako, povecanjem primarne kompresije je i dobro ukloniti pregrade na piramidi ali je diskutabilno sta nam to donosi na seriskoj radilici i cilindru koji radi na niskim ili srednjim pritiscima
Ja sam planirao da isecem metalne granicnike (po uzoru na slike kao kod gogya) ali svakako granicnici moraju da postoje preko zamisljene linije rupa za srafljenje lamelica, mozda i 1mm vislje, jer oni cuvaju lamelice od pucanja i obezbedjuju optimalno otvaranje pri velikim brzinama promene pritiska
#758
Posted 29 September 2015 - 14:01
Evo bas ovako ce to biti spojeno na blok
Ovo su pak jos tanji granicnici
Prirubnica 28mm iznutra
Situacija kroz rupu 28mm
#759
Posted 29 September 2015 - 14:25
goggyso, on 29 September 2015 - 13:31, said:
#760
Posted 29 September 2015 - 14:26
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users