Gilera Runner 70 Purejet
#81
Posted 25 November 2014 - 22:25
Btw, probaj promjenit program za mjerenje, taj pirelli diablo voli da laže malo
#82
Posted 25 November 2014 - 22:59
Tih 89gps je po autima oko 100kmh, i motam priznati da mi je neugodno vec na toj brzini zbog buke i vjetra, do 75kmh gps mi je najbolje opcenito na 2 kotaca.
Sad sam dosao do malog zida i nemam vise sta dirati. Pritisak ne mogu vise povecavati jer sam iskoristio maksimum polini casice, preostaje mi rucni regulator pritiska ili malossi ecu. I imam duze getribe na cekanju i polini spuzvu filtera zraka.
Ono sta mi se jako dopada jest to da PJ ne gubi na performansama kad ga lozim. A jucer sam lozio nrg powera sa mhr replica auspuhom i osjeti se da mu padnu performanse kao i svakom karbu dok se malo ugrije, ovome PJ kao da ne padaju performanse ni sa serijskim remenom dok karb razvlaci ko zvaku okretaje nekada ovaj nikada, tako da nije remen uvijek krivac za to, u biti izgubi i on nesto ali skoro neosjetno, ima vise momenta.
Edited by dajteh, 25 November 2014 - 23:01.
#83
Posted 25 November 2014 - 23:11
Sent from cigla over taraba using tamba-lamba
#84
Posted 26 November 2014 - 00:50
#85
Posted 30 November 2014 - 16:08
Nikako da skinem kofer od 36L pa da probam bez njega i da probam dok je na rezervi sa 10L benzina manje haha.
Plastika oko volana je spremna, prekidac sa blicanjem i ovaj za paljenje svjetala. Imam i neki mjerac do 10bara. Nikako da dodje termometar koji ce ici u plastiku.
Edited by dajteh, 30 November 2014 - 16:14.
#86
Posted 06 December 2014 - 03:52
I interesantno, trenutno nemam problema sa emulzijom kao prije, skroz prihvatljivo, gremlini se uplasili
#87
Posted 06 December 2014 - 06:33
dajteh, on 06 December 2014 - 03:52, said:
I interesantno, trenutno nemam problema sa emulzijom kao prije, skroz prihvatljivo, gremlini se uplasili
Ako si postigao 89kmh po GPS-u sa 50ccm pevaj, vise ne moze, i to je vec zavidan rezultat. Ja sam izvukao sa 50ccm 91kmh po satu, tj 87kmh po GPS-u, bez podizanja pritiska sa SC08, jedini auspuh koji savrseno lezi PJetu, dokazano. Ni Trek a evo ni ZX-R nisu savrseni za PJet, prosto ne radi savrseno u svim rezimima, pa tako hoce da troksa na nekim obrtajima, narocito nizim, jedino pod punim gasom rade i na obrtajima preko 9k. A ti jos imas klasicni karburatorski ZX, to tek pravi cirkus PJetu, ne voli on taj auspuh, ZX i Trek su tu negde, skoro pa isti, pa otud i trokiranje na srednjim obrtajima. Konacno, PJet ne podnosi previse protocne auspuhe, primetio sam da je Trek, prema Mariovoj sugestiji, radio nesto bolje kada sam mu na spoju rezone i topa nazad stavio platnu sa rupom od cini mi se 8mm, nisam sad siguran, to je bilo prosle sezone, sto je malo smanjilo protocnost, pa se PJet odmah malo smirio na nizim i srednjim obrtajima, tj poceo je raditi pravilnije a da nije nista izgubio na visim obrtajima preko 9k. Ni sa 70ccm nije drukcija situacija, opet vise voli SC08, bar dok je u pitanju Malossi sport cilindar, i opet se vrti tu oko 9k ili malo vise. Za vece obrtaje mora biti neki kit koji je tako projektovan. Sasvim slucajno onaj nesretni PRC cilindar, doturpijanog izduva za vise obrtaje, odmah je ispalio 10k sa ZX-Rom, ali je brzo ispustio dusu pa je testiranje brzo zavrsilo. Sad je stigao novi u zamenu, ali sad nista ne prepustam slucaju, kupljen je drugi RMS klip mera je 47,4mm i odmah odnesen na busenje-honovanje na tacne mere prema klipu, pa kad se to odradi, saljem ga Mariu, sa preporukom da ga naturpija na maksimum koliko je moguce, pa cemo onda videti sta zna i ume PJet. Ako se pokaze da mu odgovara takva portmapa, lako je odabrati neki firmirani kit iz Midrace klase ili HE, mada na to vec ne pucam jer je besmisleno, tj preskupo, ali midrace cilindar koji je oblika kao Malossi sport da bi mogao staviti Malossijevu glavu. Tu bi legao MHR replica ili Due+ ali sada sa ZX-Rom zbog obrtaja.
Da se vratim tvom trokiranju na srednjem gasu. Previse goriva je glavni uzrok tome, jer PJet munjevito reaguje na pomeranje gasa i odmah dozira vecu kolicinu goriva, a da leptir u TPu sa standardnim airboxom to nije u stanju ispratiti tj doneti veliku kolicinu vazduha u datom momentu, pa tako prebogata smesa ugusi masinu dok ne pristigne veca kolicina vazduha, onda ponovo zivne. Ja sam kineski cilindar odmah pustio u pogon sa Doplerom, i nije bilo nkakvog trokiranja, bez razmisljanja je odvrnuo 10k iz cuga, znaci mora biti dobar dotok vazduha. Probaj na kratko skinuti airbox pa probaj dali onda ima tu knedlu na pola gasa, neboj se, nece zaribati, nije to karburatorac.
Edited by goggyso, 06 December 2014 - 07:18.
#88
Posted 06 December 2014 - 12:49
Za auspuh i trokiranje je drugacija situacija otkako sam digao pritisak na max i prosirio tps.
Meni motor ide najbolje sa ZXom vise puta sam probao, znaci SC08 bi vozio da ne zaostaje malo poslje 80 po satu, i sa njim imam 5kmh manju putnu brzinu jer nema snage ko ZX na visim okretajima. Takodjer, malossi MHR Replica auspuh nema snagu na visim okretajima ista mi je ko SC08. A SC08 na karbu ide ko lud do kraja, mhr replica jos jace. Znaci nema govora da auspuh ne valja.
Glede trokiranja, ja toga nemam, motor radi besprijekorno mirno i cisto u svim rezimima, osim jedne stvari.
Znaci ako se vozim stalno pun gas, nikakvih problema.
Ali ako se vozim od 1/4 pa do 3/4 gasa barem pola minute pa na vise, i SAMO TADA kad naglo odvrnem gas do kraja, onda ostane bez gasa (kao da iskljucis kontakt), i to ce trajati par sec, pa ce primiti gas, pa izgubiti opet, pa primiti (tako par puta ko da palis gasis na bravi). I voli puknuti iz auspuha ako ga drzim bez pustanja gasa.
Privremeno rijesenje kad se to desi dok kruzam ispod full gasa je sledece, postepeno dodajem gas i problema nema.
ILI kad vec dodam do kraja, onda brzo pustim prije negoli ce prekinuti jer se moze presresti prekidanje, i ponovno dodam da otresem tu emulziju sta vec radi problem.
Ja mislim da je emulzija problem koja se stvara na manjim okretajima i otvorima gasa i ona uradi kratki spoj na svijecici i zato se to desava. Dok na full gasu nema problema.
negdje se spominje u manualu da PJ ne treba stediti, znaci samo lozi.
E sad moguce da bi bilo bolje sa drugim uljem, ali non stop koristim isto Mobil racing 2t 100% full, i situacija se popravila korigiranjem smjese i stavljanjem casice, ne znam jel sta znaci dublja casica od polinija.
#89
Posted 06 December 2014 - 13:08
Edited by goggyso, 06 December 2014 - 14:07.
#90
Posted 06 December 2014 - 13:23
Razocaran sam za separator, znaci trebalo bi izvaditi manualni regulator i napraviti puni protok?
#91
Posted 06 December 2014 - 14:18
dajteh, on 06 December 2014 - 13:23, said:
Razocaran sam za separator, znaci trebalo bi izvaditi manualni regulator i napraviti puni protok?
A sto se tice separatora, treba izvaditi mehanizam regulatora i zacepiti mesto gde je bio, a na onom belom plasticnom cilindru unutar separatora, koji je kao supljikav, treba izbusiti par manjih rupica npr sa burgijom 2 do 3 mm, jer i on smanjuje protocnost. To sve radi na velikom kompresoru za koji je namenjen jer je tamo mnogo veca sila i kolicina vazduha, pa za svrhu za koju je namenjen, za pistolj za farbanje, gde inace treba manji pritisak, to moze lepo da radi. Za ovo nase nije dobro, mora vazduh da prolazi bez otpora.
Edited by goggyso, 06 December 2014 - 14:19.
#92
Posted 06 December 2014 - 16:16
Vidi, moj runner je isao 85 po gpsu samo sa zxom i multivarom. Ali je imao puno slabiju startnost, ubrzanje i jako tesko bi dolazio do te brzine. I radio je nestabilno, lagano je prekidao na srednjem gasu sto me je jako nerviralo. Pritisak je donesao mirniji rad i bolje performanse. Ja se vise ne vracam na manji pritisak
Posto sam dosegao neki vrhunac sto se tice masine i mojih ocekivanja, sad gledam da se zabavim sa glupostima, pa mozda nadogradim na ZXa jos jedan ispusni top
U nadi da ce biti jos malo tisi auspuh.
#93
Posted 06 December 2014 - 23:44
Jedino nisam siguran hoće li kompresor od PJ moći zatvoriti ventil za ispust emulzije, ako neće moći onda ću staviti čašicu bez ventila.
Ovakve stvari ne želim u diznama ni u motoru
A ovo je papir na koji sam usmjerio zrak iz kompresora bez separatora, vide se 2 kapi kondezata sa 5 na 3 bara, dok sa separatorom sa i bez filtera nema ništa, znači mogao bi ovaj kinez poslužiti
#94
Posted 06 December 2014 - 23:53
Edited by goggyso, 07 December 2014 - 00:02.
#95
Posted 08 December 2014 - 22:12
Evo jedan friški video kako PJ pali i prima gas sa serijskim filterom, ali je tps razbušen na 20.
Edited by dajteh, 08 December 2014 - 22:20.
#96
Posted 09 December 2014 - 21:25
Dobra stvar nema šta, sada dok je motor u fazi zagrijavanja mogu otvoriti pun gas i neće mi ostati bez gasa, i sad se mogu voziti sa polovicom gasa duže vrijeme i slobodno odvrtati naglo do kraja bez da će se ugušiti inače moram pričekat sekundu dvije dok ne "otrese" emulziju sa svijećice. STVAR KOJA SE PREPORUČUJE!!
Znam da ima i drugačijih situacija, ali ovako je kod mene trenutno. Imam i MC3 serijalu on prekida dosta dok je hladan, vjerujem da bi mu pomoglo, ali ne isplati mi se seliti na njega sistem.
Znači zadovoljan sam, dodatni + za rad motora, sad radi bez i najmanje greške, nema nikakvog prekidanja. Možda jedino kao da ima malo sporiji odaziv na gas, ali pokušati ću smanjiti volumen posude, i izvršiti još nekoliko korekcija jer sam ga spojio kontra ulaz i izlaz pošto mi je nestalo crijeva za izvesti manometar.
Ima još jedna stvar, neće nabiti pritisak sa posudom koja ima ventil za ispust emulzije, odma sam stavio posudu bez ventila i valja sve, tako da nisam dokučio u čemu je problem. Izvadio sam i onaj filter u sredini posude, jer sa njim sporije prima gas. Preostaje mi normalno spojiti separator, znači ulaz i izlaz, i ne znam da li bi bilo pametno proširiti kanale unutar separatora, sada imaju oko 4mm FI, air kompresor ima izlaz od 3mm otprilike. I trebam nekako smanjiti volumen posude.
Postojeću nakupljenu emulziju u čašici ispod regulatora još nisam očistio.
Ovdje će mu biti mjesto:
Već se vidi malo sakupljene emulzije na dnu posude, sastoji se od vodene pare i ulja koje je dolazilo kroz injektore u motor. Zapitao sam se hoće li taj eliminirani udio ulja nedostajati motoru?
Manometar ima neobične za naše područje mjerene jedinice, pa je tako 0.1 MPa = 1bar.
A ovako izgleda instalacija:
Ovdje je snimka gdje se vidi ponašanje air kompresora, malo mi je sumnjiva situacija, ne ponaša mi se baš najbolje, a i zvuk motora to govori. Inače može u leru raditi već sa 2 bara pritiska, dok je punio sistem upalio je i malo prije.
I na kraju morao bi staviti pravi manometar, jer ovaj kineski izleda da pokazuje malo manje nego što jest zapravo. Evo rezultata mjerenja na 5 i 8 bara u kompresoru slika skroz lijevo, a srednja i desna su manometri spojeni na kraju crijeva iz kompresora koje je dugaočko 12m.
5 bara u kompresoru
8 bara u kompresoru
#97
Posted 09 December 2014 - 21:44
Gilera Runner 50ccm Purejet 2003
Malossi multivar 7.0gr
Malossi Special belt
Malossi bijela centralna
Malossi crne opruge kvačila
Leovince ZX
Polini čašica sa sva 4 federa za max. pritisak
TPS 20mm
Top speed ikada 89.2kmh gps, oko 99-100kmh po satu. Sat pokazuje 10 više od gpsa.
Cesta je ravna do 92kmh kada počinje uspon na nadvožnjak, vozač 94kg, skuter ima oko 10L benzina.
Edited by dajteh, 09 December 2014 - 22:04.
#98
Posted 09 December 2014 - 22:07
Sto se tice separatora, sto bolja protocnost i sto kraca creva, time neces gubiti na performansama, a dobices puno na pravilnom radu sistema ubrizgavanja. Ja sad moram da navalim na svoj separator, prosto si me naterao da se ubrzam. Ajd zavrsi ga pa snimaj kako ide sa njim.
Edited by goggyso, 09 December 2014 - 22:10.
#99
Posted 10 December 2014 - 00:37
#100
Posted 10 December 2014 - 02:26
eto sada si ti objasnio i taj deo.,,,
16 user(s) are reading this topic
0 members, 16 guests, 0 anonymous users