Jesam skinuo sam je, ima negdje u temi, moram je iskopati.
Danas sam bio na ozbiljnijoj voznji, pratio sam situaciju, prijenos je savrseno podesen, jedino nakon duge uzbrdice popusti za 100rpm, ali to me ne dira ipak je dlaka u jajetu, rad motora je savrsen, bez ikakvog prekida, troksanja, 122km sam odvozio, sasvim upotrebljivo sredstvo i veoma elasticno. Od otvorene ceste, brda, jakih kratkih zavoja, dugih, do samog grada i zastoja. Potrosio je 3.2l/100km.
Definitivno postaje primarna masina, sve ostalo me ne zanima.
S druge strane, posto sam otkinuo getribu, remen, auspuh sa runnera, morao sam nadomjestiti sa drugim dijelovima i ustimati.
Tako je dobio piaggio lc getribu, piaggio remen i SC08.
Najvise se osjeti kako sada tesko 85kmh i to na visim okretajima, fali mu getriba.
Jos malo neka bude ova masina na nrgu, pa je selim na runnera, koji mi ipak vise odgovara po udobnosti i opustenosti.
Ali nista ne moze da bude savrseno, tako da sam naletio na problem. Prilikom provjere svijecice NGK CPR8E, primjetio sam da ground elektroda trpi veoma visoke temperature, vide se tragovi koji naslucuju da ce se elektroda poceti topiti.
Do sada sam imao 2 slucaja topljenja ground elektrode na 50ccm, jednom na runneru denso 24, a na nrgu orginal champion RG6YC, obje su presle oko 3000km.
Sad na 70ccm bojim se da bi to moglo biti znatno krace, pogotovo nakon stavljanja kajle u advance.
Celo klipa nisam uspio slikati sada.
Polini preporucuje Champion RG6YC, a ta mi se pocela topiti na nrgu, doduse nakon 3000km.
I moram malo smanjiti uljnu pumpu, ima depozita.
Edited by dajteh, 06 October 2015 - 20:54.