Jump to content


Gilera Runner 70 Purejet


1826 replies to this topic

#901 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 10 November 2015 - 01:17

Čoveče, dali si ti u vinkli? :D Kako samo imaš 00 i živaca prevaliti toliki put jednim malenim skuterom? Pa još sam. Ej, zima je na pragu a ti pržiš kao da je leto, kako se nisi zaledio, il je tamo kod vas još uvek +30*C. Ja ti skidam kapu, alal ti vera. :respect: Ja se ustručavam kad treba da pređem 100km u jednom pravcu, doduše NRG je ipak udobniji što se tiče sedišta, probaj to SRkom, skidali bi te viljuškarom na po puta sa nje. Jbt, čitam, gledam fotke i ne verujem, mene bi mrzilo i Mercedesom da se provozam toliko kilometara u jednom cugu, a kamoli skuterom. Dali si razmišljao šta ako stane negde u brdima?
Još jednom svaka ti čast, i PureJetu posebno skidam kapu.

#902 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 10 November 2015 - 13:18

Hvala :)
Hehe nema ni nista od vinkla, piaggio skuteri mi odgovaraju, sjedista, niske podnice i kilometri samo idu.
To je tradicija jos od 2008, ono sta slozim za sebe mora da odradi sve. Test voznje su ove gradske, i krace izvangradske, ako tu nema problema, dalje nema razloga da bude, tako je do sad bilo, sto ne znaci da je posve iskljuceno :D

Meni je taj skuter komotan, nemam problema sa polozajem sjedenja, tako da to samo ide, a ide brze negoli sa autom u normali :)

Sto se tice vremena, do 10h je svjeze, medjutim posto je bio suncan dan, a ja u kompletnoj zimskoj postavi (cipele do gleznja, moto hlace, moto jakna, rukavice, podkapa, buff) hladnocu nisam osjetio, a kasnije je bilo blizu 20°C sto je ugodno i za slabiju opremu.

Meni je svaka sekunda bila interesantna, od pocetka do kraja, jednostavno nema vremena da ti postane dosadno jer je ruta jako zanimljiva i rado vozljiva.

Nisam razmisljao da ce stati jer sam bio 100% uvjeren u uspjeh i neprekidnost rada, ako nisu moji karbovi stali, ovaj ce jos manje sada.
Pogotovo sto su od nedavnog skuter skupa karbovi crkavali i raspadali se u gradskim grupnim voznjama :D
Uostalom, prosle godine sam duplo vise odvozio sa purejetom 50 i uvjerio se u njegove mogucnosti prebacivanja.


Sto se tice kvara, ako se i desi, postoje ljudi koji su spremni pomoci jer nema mjesta gdje imam kontakt, a kuca nije tako daleko jer autoputem se stigne za sat-dva.

A i treba malo konkretnih utisaka s voznje purejet agregata, na internetu i okolo mozes vidjeti i cuti samo lose, to me i sprijecilo da ga uzmem prije, sad se kajem jer sam vjerovao drugima, a ne sebi.

Moram reci da je Gogijeva SRka prevagnula, i okinula konacni interes za ovaj agregat. Kad sam vidio njegov topik, dobio sam dosta odgovora na svoja pitanja. Zahvaljujem se na tome :)

Edited by dajteh, 10 November 2015 - 13:28.


#903 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 10 November 2015 - 14:05

Nakon sto prebacim agregat na runnera, preostaje mi jos nekoliko stvari koje bi volio odraditi iako nisu nuzne.

Dati preraditi sjedalo po uzoru na ovakav uradak
Posted Image

Ugraditi jaci zadnji amortizer, sa mogucnosti podesavanja tvrdoce, planiram YSS 310mm, iako bi volio od postanskog libertya 2012, ali kosta 100€ :D

Posted Image
I ugraditi nove selene nosaca motora, ipak vise nisu u centru nakon skoro 13 godina.


Nakon toga bi skuter trebao biti 100% po mom i nemam vise sta raditi osim voznje :D

Edited by dajteh, 10 November 2015 - 14:09.


#904 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 10 November 2015 - 14:55

Gluposti za pj i ditech agregat, dok sam studirao, skoro dvije godine sam išao jednom-dvaput tjedno kc-zg i natrag. 100 km u jednom smjeru. I to s mrtvom serijalom. Preporodio sam se jer sam bio na faxu za 10 min max, umjesto 45-60 min s tramvajem.

#905 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 10 November 2015 - 15:34

Ditech je dobar, ali purejet je malo bolji zbog radilice, lezaja, i samog prijenosa.

I nazalost, danas je ditecha tesko odrzavati naspram purejeta, za najosnovnije dijelove se treba izlomiti i masno ih platiti.

Dvoumio sam se izmedju ta 2 agregata, i realno je bolji piaggio.

#906 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 10 November 2015 - 15:36

Uu sviđa mi se taj uradak, da je meni takvo sedište na SRki i ja bi spuco stotinak kilometara u jednom pravcu. Sad si mi dao ideju, idem odneti moje SRkino sedište tapacireru i ovu fotku.
Što se tiče PJeta, moram priznati, dok je bio serijala, radila je apsolutno pouzdano, imao sam utisak da bi i na kraj sveta s njom, ali od kad se radi tuning tj svakojaki experimenti, pouzdanost je malo okilavila, al jbg, bilo je za očekivati. Koliko puta sam samo skini-stavi one patent priključke za benzin na kućištu ajnšprica, a unutra mala gumica, dobro je da još uvek ne curi. A gde je tek regulator pritiska, svi O ringovi, već više neznam koji je ok a koji loš, na oko se teško vidi, pa nije ni čudo što negde propiša. Kad bi sad složio sve iznova sa svim originalnim braon viton gumicama, mislim da bi zaboravio na probleme.

#907 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 10 November 2015 - 16:03

Tuning nema nikakve veze s tim, jbt jakog tuninga i nas koji smo okačili base kit, variomat i auspuh.
Prevaljivao sam i sa 70 ccm velike kilometraže, samo što me to više ne privlači toliko, niti imam vremena za to.

Što se tiče usporedbe pj i ditech, u pravu si sa strane toga da je pj bolji jer je piaggio, u startu je bolji za 15-tak posto.
Ali dijelovi što si naveo nisu ništa puno skuplji za ditech, ipak se samo čista mehanika razlikuje u njih, a na kraju krajeva kad se sve zbroji ispadnu dijelovi vrlo slične cifre.

#908 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,751 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 10 November 2015 - 16:52

Svaka cast care, vidi se da je masina u top stanju. :0takoje:

#909 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 10 November 2015 - 18:32

Lepa reportaza :)

Ti si bas przio, racunao sam prosecnu brzinu prema vremenu koje si postovao za predjenu kilometrazu, prosecna brzina u odlasku ti je preko 75kmh!!

Svaka cast!

#910 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 10 November 2015 - 18:45

Tako nekako, jer na ravnijem terenu ide oko 85kmh sto mu najbolje pase, a to su mi potvrdila i 2 radara, oba su izbacila 85kmh. A znam i po satu procjeniti na koliko sam.

Provjerio sam i svijecicu brisk sa 4 kraka, baca iskru stalno na 2 kraka, a kada izoliram ova 2 tek onda baca na ona druga 2. Vidim da nikako ne baca iskru na 2 elektrode po depozitu na elektrodi.
Po svijecici vidim da je jos vruce unutra. Jos nije poprimila neku boju, ali vuce na normalnu. Inace svijecica ko svijecica, preostaje mi da napucam jos kilometara kako bih zakljucio jel dobra u praksi, za sad je bez greske u radu.
Dobio sam 3 EGT sonde, fali mi jos samo uredjaj koji jos nije dosao. Zanima me kolika je temp. ispuha.

Edited by dajteh, 10 November 2015 - 18:52.


#911 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 10 November 2015 - 20:59

Jesi ti sa tom Brisk 4 krakom prešao taj put?

#912 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 10 November 2015 - 22:18

Jesam, uvrnuo sam je prije 20 dana i do sada presao s njom 811km. Za sada nemam sto za prigovoriti. Nadam se da ce potrajati 4x duze od obicne, jedno 10 000km hehe :D

Okacit cu snimku kako radi.

Edited by dajteh, 10 November 2015 - 22:21.


#913 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 11 November 2015 - 00:39






#914 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,751 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 11 November 2015 - 00:48

Ima bas jaku varnicu.

#915 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 11 November 2015 - 01:16

Jaka je i opaka, jednom me zveknula i neugodnije je nego kod karba jer ima visi napon, cak mi je na jednom skuteru zapalila smjesu izvan cilindra - vatrena kugla, ali cudi me sto ne baca po svim elektrodama, jednako su odmaknute. U jednu ruku to je i dobro, kad se ove potrose i poveca se zazor, proraditi ce one netaknute :D
I tako bi mogla da dosta potraje dok se ciklus izvrti nekoliko puta.

#916 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 11 November 2015 - 04:11

Svakako da bočne elektrode teško da mogu u mikron biti jednako udaljene od centralne, pa zato i baca na najbližu, al kad se ta malo potroši ide sledeća najbliža ili više njih ako su na skoro istom rastojanju. A kad se uzme koliko su masivne te bočne, trajaće ta svećka duuugo, i teško da može da otkaže, no za to je tako i napravljena.
Napon varnice na PJ je 40kV, zato tako jako puca.

#917 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 11 November 2015 - 23:52

Danas sam izbunario jedan od najboljih kompresora koje sam testirao za purejeta. Prosjecan napuca 5.5bar.
Ovaj ide na 70ccm agregat, biram samo dijelove u top stanju :)


Edited by dajteh, 11 November 2015 - 23:54.


#918 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 11 November 2015 - 23:58

Ovo nesto nije u redu, mora da su ga dopingovali u fabrici :D

#919 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 12 November 2015 - 00:04

Mozda je Stage 6 :D

#920 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 12 November 2015 - 00:38

Dali je air dizna bila prikopčana u ovom testu? Realan pritisak je onaj kad mašina radi tj kad air dizna troši taj vazduh iz air kompresora.





19 user(s) are reading this topic

0 members, 19 guests, 0 anonymous users