Gilera Runner 70 Purejet
#901
Posted 10 November 2015 - 01:17
Još jednom svaka ti čast, i PureJetu posebno skidam kapu.
#902
Posted 10 November 2015 - 13:18
Hehe nema ni nista od vinkla, piaggio skuteri mi odgovaraju, sjedista, niske podnice i kilometri samo idu.
To je tradicija jos od 2008, ono sta slozim za sebe mora da odradi sve. Test voznje su ove gradske, i krace izvangradske, ako tu nema problema, dalje nema razloga da bude, tako je do sad bilo, sto ne znaci da je posve iskljuceno
Meni je taj skuter komotan, nemam problema sa polozajem sjedenja, tako da to samo ide, a ide brze negoli sa autom u normali
Sto se tice vremena, do 10h je svjeze, medjutim posto je bio suncan dan, a ja u kompletnoj zimskoj postavi (cipele do gleznja, moto hlace, moto jakna, rukavice, podkapa, buff) hladnocu nisam osjetio, a kasnije je bilo blizu 20°C sto je ugodno i za slabiju opremu.
Meni je svaka sekunda bila interesantna, od pocetka do kraja, jednostavno nema vremena da ti postane dosadno jer je ruta jako zanimljiva i rado vozljiva.
Nisam razmisljao da ce stati jer sam bio 100% uvjeren u uspjeh i neprekidnost rada, ako nisu moji karbovi stali, ovaj ce jos manje sada.
Pogotovo sto su od nedavnog skuter skupa karbovi crkavali i raspadali se u gradskim grupnim voznjama
Uostalom, prosle godine sam duplo vise odvozio sa purejetom 50 i uvjerio se u njegove mogucnosti prebacivanja.
Sto se tice kvara, ako se i desi, postoje ljudi koji su spremni pomoci jer nema mjesta gdje imam kontakt, a kuca nije tako daleko jer autoputem se stigne za sat-dva.
A i treba malo konkretnih utisaka s voznje purejet agregata, na internetu i okolo mozes vidjeti i cuti samo lose, to me i sprijecilo da ga uzmem prije, sad se kajem jer sam vjerovao drugima, a ne sebi.
Moram reci da je Gogijeva SRka prevagnula, i okinula konacni interes za ovaj agregat. Kad sam vidio njegov topik, dobio sam dosta odgovora na svoja pitanja. Zahvaljujem se na tome
Edited by dajteh, 10 November 2015 - 13:28.
#903
Posted 10 November 2015 - 14:05
Dati preraditi sjedalo po uzoru na ovakav uradak
Ugraditi jaci zadnji amortizer, sa mogucnosti podesavanja tvrdoce, planiram YSS 310mm, iako bi volio od postanskog libertya 2012, ali kosta 100€
I ugraditi nove selene nosaca motora, ipak vise nisu u centru nakon skoro 13 godina.
Nakon toga bi skuter trebao biti 100% po mom i nemam vise sta raditi osim voznje
Edited by dajteh, 10 November 2015 - 14:09.
#904
Posted 10 November 2015 - 14:55
#905
Posted 10 November 2015 - 15:34
I nazalost, danas je ditecha tesko odrzavati naspram purejeta, za najosnovnije dijelove se treba izlomiti i masno ih platiti.
Dvoumio sam se izmedju ta 2 agregata, i realno je bolji piaggio.
#906
Posted 10 November 2015 - 15:36
Što se tiče PJeta, moram priznati, dok je bio serijala, radila je apsolutno pouzdano, imao sam utisak da bi i na kraj sveta s njom, ali od kad se radi tuning tj svakojaki experimenti, pouzdanost je malo okilavila, al jbg, bilo je za očekivati. Koliko puta sam samo skini-stavi one patent priključke za benzin na kućištu ajnšprica, a unutra mala gumica, dobro je da još uvek ne curi. A gde je tek regulator pritiska, svi O ringovi, već više neznam koji je ok a koji loš, na oko se teško vidi, pa nije ni čudo što negde propiša. Kad bi sad složio sve iznova sa svim originalnim braon viton gumicama, mislim da bi zaboravio na probleme.
#907
Posted 10 November 2015 - 16:03
Prevaljivao sam i sa 70 ccm velike kilometraže, samo što me to više ne privlači toliko, niti imam vremena za to.
Što se tiče usporedbe pj i ditech, u pravu si sa strane toga da je pj bolji jer je piaggio, u startu je bolji za 15-tak posto.
Ali dijelovi što si naveo nisu ništa puno skuplji za ditech, ipak se samo čista mehanika razlikuje u njih, a na kraju krajeva kad se sve zbroji ispadnu dijelovi vrlo slične cifre.
#908
Posted 10 November 2015 - 16:52
#909
Posted 10 November 2015 - 18:32
Ti si bas przio, racunao sam prosecnu brzinu prema vremenu koje si postovao za predjenu kilometrazu, prosecna brzina u odlasku ti je preko 75kmh!!
Svaka cast!
#910
Posted 10 November 2015 - 18:45
Provjerio sam i svijecicu brisk sa 4 kraka, baca iskru stalno na 2 kraka, a kada izoliram ova 2 tek onda baca na ona druga 2. Vidim da nikako ne baca iskru na 2 elektrode po depozitu na elektrodi.
Po svijecici vidim da je jos vruce unutra. Jos nije poprimila neku boju, ali vuce na normalnu. Inace svijecica ko svijecica, preostaje mi da napucam jos kilometara kako bih zakljucio jel dobra u praksi, za sad je bez greske u radu.
Dobio sam 3 EGT sonde, fali mi jos samo uredjaj koji jos nije dosao. Zanima me kolika je temp. ispuha.
Edited by dajteh, 10 November 2015 - 18:52.
#911
Posted 10 November 2015 - 20:59
#912
Posted 10 November 2015 - 22:18
Okacit cu snimku kako radi.
Edited by dajteh, 10 November 2015 - 22:21.
#913
Posted 11 November 2015 - 00:39
#914
Posted 11 November 2015 - 00:48
#915
Posted 11 November 2015 - 01:16
I tako bi mogla da dosta potraje dok se ciklus izvrti nekoliko puta.
#916
Posted 11 November 2015 - 04:11
Napon varnice na PJ je 40kV, zato tako jako puca.
#917
Posted 11 November 2015 - 23:52
Ovaj ide na 70ccm agregat, biram samo dijelove u top stanju
Edited by dajteh, 11 November 2015 - 23:54.
#918
Posted 11 November 2015 - 23:58
#919
Posted 12 November 2015 - 00:04
#920
Posted 12 November 2015 - 00:38
17 user(s) are reading this topic
0 members, 17 guests, 0 anonymous users