Jump to content


Gilera Runner 70 Purejet


1826 replies to this topic

#941 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 24 November 2015 - 00:00

Jel? Konacno 350mm stelujuci?

Ajd bas da cujem vredi li sta, i mene to ceka!

#942 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 24 November 2015 - 01:00

A nista extra, prosjecan amortizer. Kad se naviknes na paioli, sve ostalo je tuzno.
Duzine je 310mm od centra rupe za prihvat na blok, do njegove ravne povrsine na koju se oslanja gumeni odbojnik. Upravo taj gumeni odbojnik, odnosno na njemu se moze dobiti jos +20mm ako treba diktira zavrsnu visinu.

Namontirao sam ga i dosao je podesen na najmekse i meni je to premekano, pa sam podesio na najtvrdje i to je zeru mekse nego sto sam navikao, ali na cesti je zato jako udoban.

Tako da, valjda ce biti ok, iako sam ocekivao vise, no vrijeme ce pokazati.


Testirao sam gogijev teflon i oem, izlozio sam ih plamenu od 1100° i pomalo se priblizavao, bome jednako se ponasaju po onom sto sam vidio, i nakon hladjenja se vracaju u koliko toliko prvobitno stanje, jer ih ipak grijem i vise nego sto treba. Uglavnom, biti ce to odlicno, pogotovo sto imam povratnu inf. od gogija da radi provjereno :)


I u medjuvremenu sam izvadio akumulator od 9Ah marke LP, reko neka bude na punjacu preko zime posto nemam srece sa tim kiselim klasicnim, a bogami i drugi.
Zato sam ubacio spiralni aku od 8Ah prije 10ak dana koji imam jos od 2008 godine. I evo danas kad sam pokusao upaliti skut, prvi put da nije imao snage upaliti. Tako da je taj odsluzio svoje nakon 7 godina, a platio sam ga svega 15€ vise nego ovaj klasicni sa 9Ah. I jos kad se uzme u obzir da je otporan na ostecenja i kada je prazan, plus sto ima jacu izlaznu struju, dobra stvar, ali ne mogu trenutno da nadjem takav.

S tim da ovaj LP klasicni ima jaku startnu struju vec godinu i pol dana sto je respektabilno.

Edited by dajteh, 24 November 2015 - 01:12.


#943 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 24 November 2015 - 09:33

YSS je srednja kategorija, i kupujemo ga za relativno malo novca, bukvalno nešto više od kineskog... Ne može da se upoređuje sa nekim Paioli, Cony ili ne daj bože Bitubo, ali eto radi posao...

Podešavanje je samo na nivou tvrdoće opruge, visina se ne podešava, bar je tako na minareli verzijama

#944 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 24 November 2015 - 11:10

Vidim ja da ću onog mog YSS prepraviti da paše na Pia blok, nema zainteresovanih za njega, pa ću doneti svoj sud u odnosu na original.

#945 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 24 November 2015 - 13:49

Jutros sam ga rastavio i usporedio sa drugim podesavajucim kojeg imam, proizvodjaca Forsa.

I kada sam skinuo opruge, primjecujem velike razlike u samom amortizeru.

Forsa ima jako uspored hod unutra i van, i to ke razlog zasto je tvrd, i dobar za veca opterecenja.

YsS kao da je napola pun, i brzo ulazi, ali sporije izlazi, sto daje mekocu.

Moram promjeniti boju opruge u crveno i onda cu ga sloziti.


Crvena opruga ce mu extra pristajati kao na slici, samo ne znam dal da ofarban i ovajpodesavajuci metalni dio u crveno, sa onim bijelim na Forsi nisam zadovoljan jer mi se ne uklapa.
Posted Image

Edited by dajteh, 24 November 2015 - 13:53.


#946 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 24 November 2015 - 15:19

yss je malo bolji neg serijski piaggio ali dosta jeftiniki i zato ga se isplati stavit,nisu to rejsing amortizeri..
imam ga ja na dragsteru i na trecem odnosno srednje tvrdom mi je postavljen,kad ga otvrdnem za jedan stepen onda mi previse skace zadnji kraj,tak da meni radi ok..
mada moj je bil sa bijelom oprugom..
ta klasa amortizera nemre se mjerit sa nikakvim brand amortizerima,bilo paioli,bitubo i slicni..mada ima i yss ozbiljnije amortizere..
za cestu je oovaj dobar..mada izgleda da ima malo rjedje ulje neg taj forsa..

podbaci prsten neki jos pod oprugu haha

#947 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 25 November 2015 - 12:29

I ja se sjetim kad vec uzmem nesto. Posto su pravi amortizeri za piaggio napumpani cijenama, mislim da cu si ovog paiolija sa aeroxa replice sloziti gore :)
Posted Image

Dole na blok bi isao podizac, usput ga suziti na minarelli prihvat, a gore userafiti od piaggia prihvat. I visina ce biti taman.

Edited by dajteh, 25 November 2015 - 12:30.


#948 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 25 November 2015 - 16:17

Isao kod drugog, ovaj puta jako dobrog tokara koji ima mali tokarski.

Uglavnom, tokarima u Zgu se neda zajebavati sa sitnicama...

#949 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 01 December 2015 - 16:27

Okrecena opruga amortizera



Jedva sam dobio odgovarajucu visinu (fale jos 2mm) iako sam upotrijebio orginalni piaggiov gumeni odbojnik. Ovaj sto dodje sa YSS je duplo tanji, i manjeg je promjera, tako da mi on ne dolazi u obzir.


Amortizer bi po specifikaciji trebao biti visi za 2cm nego sta je u stvarnosti.

Edited by dajteh, 01 December 2015 - 16:40.


#950 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 01 December 2015 - 20:58

Danas sam napravio s runnerom 70km gradske voznje. Govorim to jer ga nisam dugo vozio, stalno sam na mc3 70 purejet, koji je za grada idealan, i navikao sam se na njega da je to cudo, ni onaj sa zipom se bolje ne snalazi.
I sad kad sam provozao runnera, moram priznati da sam razocaran, a osim toga usporen, nespretan i slabo okretan. Uopce se ne osjecam dobro ni sigurno u gradu. Jedan od razloga zasto je to tako lezi sigurno u sljedecem...


Slucajno sam naletio na vagu, pa reko da izvagam Nrga (94kg, s tim da mu stane jos 3l benzina):


I sad sam izvagao runnera, s tim da je imao pun tank (12l benzina), kofer, nadogradjenu tezu prednju vilicu, i vaga je izbacila tocno 120kg.
Upravo u ovakvom izdanju



120kg je vec ozbiljna masa i rezervirana je za prave krmace. Moram priznati da nije neka velika razlika kada ima 10.7l manje benzina, i dalje je nespretan za gradsku voznju.


Inace u papirima pise 98kg za nrg mc3 PJ, i 106kg za runnera PJ.


Prednost runnera je sto pruza udobnost i bolje se drzi preko neravnina.

Edited by dajteh, 01 December 2015 - 21:00.


#951 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 01 December 2015 - 23:23

da,da 20 kg nije mala razlika....Skuteri tu do 100kg su laki za vožnju i teraju na igru, dok sve preko 100kg već teže leži na putu ali udobnije, baš to što ti kažeš..
Sećam se da je moj Pežo Jetforce imao tako oko 115kg i da je bio izuetno udoban na putu ali s druge strane pružao manje prostora za ples po putu...

#952 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 10 December 2015 - 14:46

Malo statistike, pjurdžet 70 nanovo poslozen 28.9.2015. sa 7242km



Danas 10.12.2015. ima 10094km, odnosno presao je 2852km besprijekornih kilometara.




Predvidjanja se polako ostvaruju, prva 70tka sa kojom sam se susreo, a da nisam uzimao kljuc u ruke osim onoga za paljenje motora.






Treba pricekati jos godinu dana, za pravi zakljucak koji bi mogao dokazati upravo suprotno, da je purejet broj 1 kompromis. :D

Edited by dajteh, 10 December 2015 - 14:49.


#953 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 12 December 2015 - 10:06

Doslo vrijeme da se predje na polusintetiku.

Preostalo mi jos samo 10 litara full sintetike, a imao sam 48. U tom periodu niti jedan skuter mi nije zalepio, zaribao ili da su vrisnuli lezaji.

#954 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 12 December 2015 - 11:31

I konacno svi seleni na broju, narucio sam malo tvrdje od originalnih.

Slijedi reparacija nosaca motora sa novim selenima i ubacivanje novih selena u blok motora i za prihvat amortizera.
Ovim potezom ce biti kompletan ovjes obnovljen sto ukljucuje novi zadnji amortizer i prednju vilicu sa novim uljem.


Preostaje mi jos samo dobivanje zadnje kocnice, cak sam pripremio brembo pumpu, ali nikako se ne uklapa

#955 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 12 December 2015 - 11:35

koja je ovo veletrgovina mazivima kod tebe u garaži... :)

što se selena tiče, ja baš mučim muku sa 10/28 promerom na kinezu, moraću pronaći neko kvalitetnije rešenje

#956 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 12 December 2015 - 13:44

mnogo dobro si se opskrbeo :D

#957 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 12 December 2015 - 13:46

Ja sam cuo da se ova ulja koriste samo u f1 :)

#958 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 12 December 2015 - 15:10

Mario onaj ko ih radi po mjeri to mu nebi trebao biti nikakav problem.

Ovo je malo jaca razerva sto znaci da sam u potrazi za jos barem 2 kartona. 150 adzaja mi je potrosio od ovog ljeta oko 10litara ulja, tu su i ostali koji sa kilometrazom nabijaju litar po litar.

Cijena polusintetike je 2.8€, a fulla 4€ , na vise se uvijek debelo isplati :)

#959 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 21 December 2015 - 23:07

Kakvo je ovo ludo vrijeme ne mogu da vjerujem. Oblacim se u zimsko i idem s runnerom, vlage nema, magle nema, hladnog vjetra nema, osjet ugode - neobicno ugodno. Cesta dosta suha. Skuterce ide za medalju i po, nemam sto za reci.




21.12.2015. u 22:06h, 10°C.











Eh da, i nema gremlina. :)

Edited by dajteh, 21 December 2015 - 23:08.


#960 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 21 December 2015 - 23:09

Uhh, ja sam na nekom bolovanju, nazebo, uzeleo se motora... kod nas je magla i vlaga, al nije minus... zavidim ti!





4 user(s) are reading this topic

0 members, 4 guests, 0 anonymous users