Gilera Runner 70 Purejet
#941
Posted 24 November 2015 - 00:00
Ajd bas da cujem vredi li sta, i mene to ceka!
#942
Posted 24 November 2015 - 01:00
Duzine je 310mm od centra rupe za prihvat na blok, do njegove ravne povrsine na koju se oslanja gumeni odbojnik. Upravo taj gumeni odbojnik, odnosno na njemu se moze dobiti jos +20mm ako treba diktira zavrsnu visinu.
Namontirao sam ga i dosao je podesen na najmekse i meni je to premekano, pa sam podesio na najtvrdje i to je zeru mekse nego sto sam navikao, ali na cesti je zato jako udoban.
Tako da, valjda ce biti ok, iako sam ocekivao vise, no vrijeme ce pokazati.
Testirao sam gogijev teflon i oem, izlozio sam ih plamenu od 1100° i pomalo se priblizavao, bome jednako se ponasaju po onom sto sam vidio, i nakon hladjenja se vracaju u koliko toliko prvobitno stanje, jer ih ipak grijem i vise nego sto treba. Uglavnom, biti ce to odlicno, pogotovo sto imam povratnu inf. od gogija da radi provjereno
I u medjuvremenu sam izvadio akumulator od 9Ah marke LP, reko neka bude na punjacu preko zime posto nemam srece sa tim kiselim klasicnim, a bogami i drugi.
Zato sam ubacio spiralni aku od 8Ah prije 10ak dana koji imam jos od 2008 godine. I evo danas kad sam pokusao upaliti skut, prvi put da nije imao snage upaliti. Tako da je taj odsluzio svoje nakon 7 godina, a platio sam ga svega 15€ vise nego ovaj klasicni sa 9Ah. I jos kad se uzme u obzir da je otporan na ostecenja i kada je prazan, plus sto ima jacu izlaznu struju, dobra stvar, ali ne mogu trenutno da nadjem takav.
S tim da ovaj LP klasicni ima jaku startnu struju vec godinu i pol dana sto je respektabilno.
Edited by dajteh, 24 November 2015 - 01:12.
#943
Posted 24 November 2015 - 09:33
Podešavanje je samo na nivou tvrdoće opruge, visina se ne podešava, bar je tako na minareli verzijama
#944
Posted 24 November 2015 - 11:10
#945
Posted 24 November 2015 - 13:49
I kada sam skinuo opruge, primjecujem velike razlike u samom amortizeru.
Forsa ima jako uspored hod unutra i van, i to ke razlog zasto je tvrd, i dobar za veca opterecenja.
YsS kao da je napola pun, i brzo ulazi, ali sporije izlazi, sto daje mekocu.
Moram promjeniti boju opruge u crveno i onda cu ga sloziti.
Crvena opruga ce mu extra pristajati kao na slici, samo ne znam dal da ofarban i ovajpodesavajuci metalni dio u crveno, sa onim bijelim na Forsi nisam zadovoljan jer mi se ne uklapa.
Edited by dajteh, 24 November 2015 - 13:53.
#946
Posted 24 November 2015 - 15:19
imam ga ja na dragsteru i na trecem odnosno srednje tvrdom mi je postavljen,kad ga otvrdnem za jedan stepen onda mi previse skace zadnji kraj,tak da meni radi ok..
mada moj je bil sa bijelom oprugom..
ta klasa amortizera nemre se mjerit sa nikakvim brand amortizerima,bilo paioli,bitubo i slicni..mada ima i yss ozbiljnije amortizere..
za cestu je oovaj dobar..mada izgleda da ima malo rjedje ulje neg taj forsa..
podbaci prsten neki jos pod oprugu haha
#947
Posted 25 November 2015 - 12:29
Dole na blok bi isao podizac, usput ga suziti na minarelli prihvat, a gore userafiti od piaggia prihvat. I visina ce biti taman.
Edited by dajteh, 25 November 2015 - 12:30.
#948
Posted 25 November 2015 - 16:17
Uglavnom, tokarima u Zgu se neda zajebavati sa sitnicama...
#949
Posted 01 December 2015 - 16:27
Jedva sam dobio odgovarajucu visinu (fale jos 2mm) iako sam upotrijebio orginalni piaggiov gumeni odbojnik. Ovaj sto dodje sa YSS je duplo tanji, i manjeg je promjera, tako da mi on ne dolazi u obzir.
Amortizer bi po specifikaciji trebao biti visi za 2cm nego sta je u stvarnosti.
Edited by dajteh, 01 December 2015 - 16:40.
#950
Posted 01 December 2015 - 20:58
I sad kad sam provozao runnera, moram priznati da sam razocaran, a osim toga usporen, nespretan i slabo okretan. Uopce se ne osjecam dobro ni sigurno u gradu. Jedan od razloga zasto je to tako lezi sigurno u sljedecem...
Slucajno sam naletio na vagu, pa reko da izvagam Nrga (94kg, s tim da mu stane jos 3l benzina):
I sad sam izvagao runnera, s tim da je imao pun tank (12l benzina), kofer, nadogradjenu tezu prednju vilicu, i vaga je izbacila tocno 120kg.
Upravo u ovakvom izdanju
120kg je vec ozbiljna masa i rezervirana je za prave krmace. Moram priznati da nije neka velika razlika kada ima 10.7l manje benzina, i dalje je nespretan za gradsku voznju.
Inace u papirima pise 98kg za nrg mc3 PJ, i 106kg za runnera PJ.
Prednost runnera je sto pruza udobnost i bolje se drzi preko neravnina.
Edited by dajteh, 01 December 2015 - 21:00.
#951
Posted 01 December 2015 - 23:23
Sećam se da je moj Pežo Jetforce imao tako oko 115kg i da je bio izuetno udoban na putu ali s druge strane pružao manje prostora za ples po putu...
#952
Posted 10 December 2015 - 14:46
Danas 10.12.2015. ima 10094km, odnosno presao je 2852km besprijekornih kilometara.
Predvidjanja se polako ostvaruju, prva 70tka sa kojom sam se susreo, a da nisam uzimao kljuc u ruke osim onoga za paljenje motora.
Treba pricekati jos godinu dana, za pravi zakljucak koji bi mogao dokazati upravo suprotno, da je purejet broj 1 kompromis.
Edited by dajteh, 10 December 2015 - 14:49.
#953
Posted 12 December 2015 - 10:06
Preostalo mi jos samo 10 litara full sintetike, a imao sam 48. U tom periodu niti jedan skuter mi nije zalepio, zaribao ili da su vrisnuli lezaji.
#954
Posted 12 December 2015 - 11:31
Slijedi reparacija nosaca motora sa novim selenima i ubacivanje novih selena u blok motora i za prihvat amortizera.
Ovim potezom ce biti kompletan ovjes obnovljen sto ukljucuje novi zadnji amortizer i prednju vilicu sa novim uljem.
Preostaje mi jos samo dobivanje zadnje kocnice, cak sam pripremio brembo pumpu, ali nikako se ne uklapa
#955
Posted 12 December 2015 - 11:35
što se selena tiče, ja baš mučim muku sa 10/28 promerom na kinezu, moraću pronaći neko kvalitetnije rešenje
#956
Posted 12 December 2015 - 13:44
#957
Posted 12 December 2015 - 13:46
#958
Posted 12 December 2015 - 15:10
Ovo je malo jaca razerva sto znaci da sam u potrazi za jos barem 2 kartona. 150 adzaja mi je potrosio od ovog ljeta oko 10litara ulja, tu su i ostali koji sa kilometrazom nabijaju litar po litar.
Cijena polusintetike je 2.8€, a fulla 4€ , na vise se uvijek debelo isplati
#959
Posted 21 December 2015 - 23:07
21.12.2015. u 22:06h, 10°C.
Eh da, i nema gremlina.
Edited by dajteh, 21 December 2015 - 23:08.
#960
Posted 21 December 2015 - 23:09
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users