


Gilera Runner 70 Purejet
#981
Posted 16 January 2016 - 02:09

#982
Posted 16 January 2016 - 13:40

A sad malo novosti kod purejet agregata, dobio sam neki noname regulator pritiska, zamjenski, kineske boje, kaze momak uzet na ebayu. Navodno bi trebao davati 3 ili 3.5 bara.
Isti je 1:1, dakle pase u kuciste pa kacim samo slike iz prve ruke. Inace ima jako slicnih koji ne pasu.
I ovo je realno stanje zamjenskog KINESKOG GREMLINSKOG regulatora pritiska koji nema ni 10 radnih minuta, 4.8bar.
Ovakav regulator bi mogao posluziti samo u svrhu tuninga PJ agregata i to na 70ccm cilindru, upitno je koliko bi dugo radio i kako bi se ponasao posto je kinez.
#983
Posted 16 January 2016 - 22:33
Pa evo, sta napraviti kad skutercetu nista ne fali, ne kvari se, ne trosi zivce, a niti pare moglo bi se reci. Kad je sve tako idealno onda ga treba bataliti, moram priznati da me i sada grize savjest zasto sam to odradio kad nije bilo nikakve potrebe.
Stoji i ceka ako treba 1000km bez stajanja
Pajser u ruke i odvaljuj pomalo
Predmet odvaljivanja, malo kilerče, njega sam skinuo s tim da je 1 seraf malo nedostupan, ali uz kratki alat se krati vrijeme posla

Veliki sam uglavio u knap, napravili su ga bome maksimalno velikog
Nekakva usporedba, veliki je u sve 3 dimenzije veci
I sve je super ali ima jedan problem, ovo crijevo ne pase, moze se nategnuti ali nemoguce je staviti plastiku
I sta sad, trazio sam neka druga crijeva ali sam se ohladio iako sam imao originalnu prvobitnu ideju, na kraju sam ipak to odlucio napraviti. Produzio sam crijevo.
Ovaj alu komad sam malo turpijao pomocu busilice

Crijevo sam odlucio provuci ovdje i odatle ga nastaviti jer imam lijepo perforiran komad do kilera
#984
Posted 16 January 2016 - 22:39

Nema sanse da smeta icemu
Nastavak je tijesno nabijen i u sredini ima glatkog za vakum, iako mi je nesto pregrubo na slici
Iskoristene su i originalne selne kao da nista nije bilo
Spoj odradjen, a moguca dodirna tocka zasticena sa armiranom trakom
I ustekan za medalju
Provuko sam i vezicu i malo naspanao da bude u u centru praznog prostora crijevo
Ovdje mi fali slika sa ventilatorom
I ogromna povrsina za hladjenje koja ce imati efekta po pravom ljetu
Edited by dajteh, 16 January 2016 - 22:40.
#985
Posted 16 January 2016 - 22:40
#986
Posted 16 January 2016 - 22:53

Ali evo ako cemo bas u detalje, recimo u gradu kad je neko auto ispred, pogotovo kamion, a bus najgore, u njihovoj zavjetrini temperatura odmah raste, a jednom sam se opusteno vozio iza kamiona par km i gledam temp. na 92°C, inace je to nemoguce postici na otvorenoj cesti koliko god da je vruce. Ili taman ga iscimavam po guzvi jedno 30min kad je vec temp. visoko, i onda mi se stvori nesto sto ne mogu zaobici. Nije neka situacija, ali eto tu postoji opasnost.
S druge strane, volim otic u brdo, znaci da uspon traje i traje bez prestanka, a ja gasa ne pustam. Tu nema problema osim ako se sporo vozim, tada prijeti temp.
Ili recimo natovarim skut i sa 2 osobe gmizem sa 30kmh pun gas u brdo, tu se temp. brzo podize. A dugi usponi znaju biti i po 15°%.
Vjerujem da ce radna temp. biti nesto niza sto mi odgovara radi vise momenta, manje ce se blok zagrijavati a time i remen.
Sistem ce biti stabilniji, podlozan manjim oscilacijama temp. duze ce drzati toplu vodu unutra i kod cestih startova ce masina biti bolje zagrijana.
Eto to je sve onako u detalje, sitnice.
Ali ima jedna bitna stvar, termoprekidac, koji okida ventilator, e kad se upali ventilator odmah cu znati gdje sam, ne moram gledati u pokazivac temp. nego cujem da se nesto desava.
Sljedeca stvar je reparacija nosaca i swap motora na 70.
Losa strana ovoga, skuterce ce biti teze, napravio sam krmacu koja vec zaostaje u gradu na brzim manevrima :/
Evo slika glavne 2 stvari, veliki kiler sa termoprekidacem i ventilatorom koji kad krene puhati po ljetnoj zegi, ima da zari po nozi.
Edited by dajteh, 16 January 2016 - 23:00.
#987
Posted 16 January 2016 - 22:59

#988
Posted 16 January 2016 - 23:02

Neki dan sam upalio squt i ostavio ga da radi na leru, nekih 15min, i taman da ga ugasim, potjera me na wc. Dok sam ja doso on nakuco 99°C, i kad sam ga ugasio temp. je isla do 101° i tek se onda pocela spustati.
Inace PJ se brzo zagrijava u leru, cini mi se brze od karba.
Edited by dajteh, 16 January 2016 - 23:04.
#989
Posted 16 January 2016 - 23:02
#990
Posted 16 January 2016 - 23:08

Ali ovo je tek pocetak, moram jos nekih instalacija tu potegnuti i ja mislim da je to onda to, pa ih fino povezati

A nikad se ne zna, lako se usteka neka druga masina na ovo

Edited by dajteh, 16 January 2016 - 23:10.
#991
Posted 17 January 2016 - 10:37
btw,ti sebi trpas ventilator al glavno da si za bb matiju ubedjivo da mu netreba

ako se tebi tak dize temp,na bb se dize jos bolje.
#992
Posted 17 January 2016 - 12:16

Malo ima struje, pa da dodam jos malo

#993
Posted 17 January 2016 - 13:45
Btw, takav isti regulator sam ja imao davno, uzet s eBaya za 10-tak $.
#994
Posted 18 January 2016 - 01:23
Istu tu stvar sam ganjao na nrgu, i dobio sam upravljivost za stazu, medjutim vibracije su izrazenije zbog same konstrukcije nosaca kojem nedostaje selen.
Usporedba je kao da cimas auto kojem su propisali amortizeri pa se sav klima i uvija na gumama visokim 15cm, i sa onim spustenim sa novim plinskim amortizerima i kompletnim tvrdim podvozjem koji ima niskoprofilne gume.
Stari seleni nisu propali, ali su jako mekani i previse rade pod opterecenjem.
Stari se vade sa tiplom u koju ide M8 navojna sipka, a rupa selena je 10mm
Ide lagano, tako da je novi brzo bio unutra, vec tu sam cimao piksu sa polugom i vidio da ce to biti to. Ubacio sam 2 nova velika selena u centralni nosac motora koji su 50% tvrdji od originala.
Zatim sam ubacio nova 2 selena u usicama bloka motora koji se spajaju na centralni nosac, ovi su bili jako dobri, ali kad se vec radi stavio sam nove originalne
Idu van takodjer sa gedorom, s tim da traze jacu silu
Prilikom ubacivanja novih, malo sam zagrijao usicu bloka i ubacio hladan selen
Novo je novo
I zatim mi je preostao posljednji selen amortizera, lagano se skida
Nije los kakvih sve ima, ali je sasjecen po pola
#995
Posted 18 January 2016 - 01:38
I to je turpija odnesla
Ovdje sam Isto upotrijebio 50% tvrdji selen jer sam primjetio da dosta radi masina na njemu
Ubacen i on
Odustao sam od ugradnje veceg zadnjeg diska jer ne ide na 12 cola, pa sam ubacio drugu celjust, i dobio sam konacno i zadnju kocnicu u roku keks
Provjerio sam i sta pise na termoprekidacu koji je na kileru i zaduzen je za paljenje ventilatora
Ovo bi trebalo znaciti da na 88°C pali ventilator, i gasi ga tek kada se temperatura spusti na 81°C. Ova postavka mi odgovara. A provjeriti cu sta pise na kileru od SP-a.
Usput je provjeren i anlaser posto skuter non stop pali samo preko njega, te sve mase, i plusevi, zamjenjen relej anlasera.
Otvorio, vidio super stanje, ispuhao i podmazao
Sad moram cekati da stavim konacno provjereno dobra crijeva za benzin i ulje, jer sa tim nemam srece, pa nisam ni ugradjivao na ovaj skut, ali na ostalima je katastrofa sa onim rms zelenim koja postanu svijetlija, smanje se i skamene, pa neka plava koja se takodjer skamene, uvjet je da budu prozirna.
Nakon toga test, skuter bi morao drzati kao po sinama u zavoju, a ne da mi guzica ide lijevo desno, i da mi siri putanju odnosno izbacuje sa pravca. Ako se to pokaze dobrim, onda cu za probu staviti 13" kotace, da vidim kolika je jos tu razlika.
Edited by dajteh, 18 January 2016 - 01:42.
#996
Posted 18 January 2016 - 11:29

#997
Posted 18 January 2016 - 13:50

Edited by steeef, 18 January 2016 - 13:50.
#998
Posted 18 January 2016 - 14:23

Prebacio sam runnerovu masinu na nrga, i skuter je zivlji i bolje starta i ubrzava. Nekih 15-20kg je razlike

I ono najgore kad downgrejdas sa basea na dobro ustelanu serijalu, skuzis da nije neka razlika, skoro pa istio. A kad ides sa 50 na 70 vauuu. Mrzim taj osjecaj, zato je 50 majka

#999
Posted 19 January 2016 - 00:04

#1000
Posted 19 January 2016 - 01:04

Ubacio u stek novu plavu diznu, trebala je zavrsiti u smecu jer danas to vise nikome ne treba

10 user(s) are reading this topic
0 members, 10 guests, 0 anonymous users