Gilera Runner 70 Purejet
#881
Posted 18 October 2015 - 13:12
#882
Posted 20 October 2015 - 17:54
Žileta Stalker
Dr evo 70
17.5 phva id dellorto
Bgm variomat 7.5gr
Bijela centralna malossi
Malossi special belt
Yasuni Z
Po satu 115kmh, a kada je bio leolončet TT, onda je isao 110, i Yasuni je mocniji u srednjem spektru pa nadalje. Prednost TTa je samo u startu sto malo jace susne.
#883
Posted 20 October 2015 - 18:08
#884
Posted 20 October 2015 - 22:56
#885
Posted 20 October 2015 - 23:25
#886
Posted 21 October 2015 - 01:24
MC3 70 je danas odvalio 1000km sa polini sportom, za sada prezadovoljan, malossi elektronika se drzi, nebi ga mjenjao niti za jedan karb
Kako stvari stoje masina na MC3 na runnera ce u proljece, do tada nek ostane ovako jer ovaj skuter je smjesno uzak da se provlaci tamo gdje mogu i ja
I stavio sam mu ćebe za hladnije vrijeme, odlicna stvar, hvala anabelasu.
#887
Posted 21 October 2015 - 01:30
#888
Posted 21 October 2015 - 01:46
Ima 1000km otkako sam ga sklopio, a to je bilo 27.10. bome dosta se nabrojalo, a bilo je vise kise nego suhog.
#889
Posted 21 October 2015 - 03:43
dajteh, on 20 October 2015 - 17:54, said:
Žileta Stalker
Dr evo 70
17.5 phva id dellorto
Bgm variomat 7.5gr
Bijela centralna malossi
Malossi special belt
Yasuni Z
Po satu 115kmh, a kada je bio leolončet TT, onda je isao 110, i Yasuni je mocniji u srednjem spektru pa nadalje. Prednost TTa je samo u startu sto malo jace susne.
Yasuni Z je u meguzabrzanje mnogu, ali stvarno mnogo mocan. E sad, koji obrtaji je kroz ubrzavanje, i na krajnu ? jel znas ? koji obrtaje da se jure ?
#890
Posted 21 October 2015 - 15:14
Ima ih koji nalivaju, neki propustaju i tako, treba testirati na motoru kako se ponasa sa uskim rasprsivanjem naspram sirokog.
Evo par slika, ovaj zadnji bi mogao cuvati svijecice
Edited by dajteh, 21 October 2015 - 15:15.
#891
Posted 21 October 2015 - 20:15
Potrosnja po kalkulatoru 2.98l na 100km, tempo voznje je brzi od 50ccm, prezadovoljan, perfekcija za grada, a pokazuje se i kao odlican maratonac.
E sad ce se lakse preboliti karb, odma sve u prodaju, spasit pare dok se moze
#892
Posted 21 October 2015 - 22:14
Sto se tice rasprodaje, podrzavam, jer je to jedini nacin ulagati sredstva u ono sto se vozi, a ono sto stoji u garazi samo rdja i neminovno kalira na marketu.
#893
Posted 21 October 2015 - 23:39
SpenserMKD, on 21 October 2015 - 03:43, said:
Yasuni Z je u meguzabrzanje mnogu, ali stvarno mnogo mocan. E sad, koji obrtaji je kroz ubrzavanje, i na krajnu ? jel znas ? koji obrtaje da se jure ?
Preskocio sam ovo pitanje, za AC ti ne znam posto nema na stalkeru obrtaljke, a mozda je spojim ako uhvatim vremena.
Znam da na LC piaggio karb 50 trazi 9600-9800 kroz ubrzanje, bas se osjeti razlika da je TT slabiji auspuh.
Aca za sad je sve OK, preostaje da napucam respektabilnu kilometrazu sa tim PJ setupom, sto je zapravo i realno za ocekivati, u svakom slucaju bi morao nadmasiti karb verzije, u svemu sto se tice servisa i odrzavanja sto je zapravo i osnovni cilj ovog projekta.
Unatoc tomu sto je PJ agregat izasao jos 2001 godine sluzbeno koliko znam, a predstavljen je i ranije, on je i danas tehnoloski najnapredniji 2T agregat, jer je daljnji razvoj obustavljen.
#894
Posted 09 November 2015 - 23:31
Evo c/p koji sam okacio na ms forumu
Evo me stigao, krenuo u 8:21, vratio se u 17:11h, pregazio 435 kilometara, potrosio 13,5 litara benge iliti 122kn.
Rutu sam izmjenio pa je tekla ovako: Zg-KA-Josipdol-Senj-Sv. Juraj-Sjeverni Velebit- i istim putem natrag.
Ne osjecam se uopce pregazeno, niti mi je dosadilo, mogao bih jos trecinu odvaliti :drunken_smilie:
Puklo me vecer prije i jutros sam zapalio. Svidio mi se ovaj nrg kako je utegnut i kako je upravljiv pa jednostavno nisam mogao cekati. Doduse s Powerom najbolje vozim od tih piaggia, a jedino s yamahom struzem nogare.
Prvih 19km napravio do my pekar.
Sisao s bicikla i jednostavno sjeo na pravi skuter, kupio burek, jedan rezerve, natocio i krenuo u 9:00h iz Stupnika.
Stigao u Karlovac - 9:46h - 64km
Nakon Karlovca i Duge Rese, kroz one Zvecaje, imao sam predobru voznju, naime teretni vlak uz samu cestu je picio svojom prugom, a cesta se prebacuje sad lijevo sad desno, i svaki put sam isao uz vlak, dosta je trajalo, zanimljiv dozivljaj, kao da se trkas s vlakom
Nedugo zatim se nazire preostalih i najzajebanijih 60km puta - 10:27 - 112km
[img width=576 height=1024]http://www4.slikomat.com/13/1109/vmo-201511.jpg[/img]
Prolio janu i natocio pravu meku vodu - 10:38 - 118km
U 10:50h osvojen prvi vrh, cesta odlicna - 129km
Nakon toga preostaju jos samo 3 brda
Random
I evo me na onom zadnjem (Vratnik) u 11:28h - 165km slika je s povratka
Uletio u Senj nedugo zatim i napravio pauzu 11:51 - 181km.
Prvo tocenje nakon Zga (fala kiti labudovoj jer je onaj BeBe prenaporan, bas na svakoj benziskoj moram stati, al zato ide ko zicara uz brdo ).
Cim je do cepa, ide se bogu iza nogu (inace tocim na svakoj benziskoj, najjeftiniji benzin i nikad problema)
[img width=1280 height=720]http://www4.slikomat.com/13/1109/fw-201511.jpg[/img]
ZG-Senj
Mrzla voda
Dilema u kojem smjeru ici, cesta prema Delnicama je ipak nezanimljiva
Picim magistralom od Senja prema jugu
Jedna stvar me sjebala, ocekivao sam suhu cestu na magistrali, medjutim na onim jebenim usjecima kroz koje prolazi cesta je skoro cjelodnevna hladovina, i kako je sunce nisko, cesta ostaje vlazna, i to se ne primjeti bas jasno, tj. primjeti se ako se normalno vozis. Jebiga to sam predvidio, mislio sam, na primorju sam, tu uvijek puse bura...
I przim jadni skuter magistralom, cesta ko droga, samo te navlaci da ides isprobavati granice, medjutim nemam najbolje gume niti je pravo vrijeme, ali dosta brzo se vozim na ravnom i u duzim zavojima, priblizavam se desnom zavoju u usjeku gdje je vlazna cesta, cim sam poceo obaranje zadnji kotac mi krene klizati prema ravno i u toj milisekundi necija noga me ispravi i tek onda osjetim jezu da je skut poceo ici dijagonalno, i skuzim da sam refleksno nogom odreagirao. Do tog trenutka sam se opusteno przio kroz zavoje duplo vise od trenutne potrebne izvedbe prstena na variomatu.
A prije toga se sjetim jebene statistike da se na toj magistrali desilo mnogo sranja, i razmisljam da ne zaj****.
Na srecu samo je djon obiljezen
To me skuliralo i odlucio sam zaboraviti voznju magistralom i odgoditi za prikladnije godisnje doba.
Zbog toga sam kod Sv. Juraja skrenuo lijevo prema nacionalnom parku Sjeverni Velebit.
Ta je cesta vecinom osuncana, jasno se vidi kakva je situacija, a gore pri vrhu je takodjer suha cesta iako je gusta suma sa svih strana, siroka, vrlo dobra i cista cesta, 24km do ulaza u park. Nagibi su zajebani po 15% za male skutere, pa treba malo stati.
Gore je bolesna tisina, u snu nije tako tiho
Na ulazu u park sam popricao s jednim gospodinom, malo se raspitivao o cestama i dobio korisne savjete, zaboravio slikati.
Na ovom liscu slajdra kao po ledu :laughing7:
Ove zmije su napete i izazovne
U medjuvremenu sam krenuo prema Otoccu s Velebita, i to makadamskom cestom, medjutim popizdio sam i okrenuo se nazad, a i ne treba mi kita od medvjeda...
Tako da sam se vratio u Senj - 14:14h - 254km napravio
Okinuo fotku s Vratnika na odlasku
I nazad prziona, cini mi se lakse i brze nego prema obali, medjutim na kut naginjanja sam jako pazio, iako je cesta bila ok, ali zadnja guma je stara (starija negoli sam to mislio )
Zaustavljam se u Josipdolu i tip na bengi mi toci gorivo - 15:17h - 322km
Bilo je dosta mini pauza jer se tako puno bolje osjecam nakon svega, samo opusteno.
I na kraju doma u 17:11h - 435 zanimljivih predjenih kilometara, s jednom pi*darijom koja se vise nece ponoviti, barem ovaj fail s gumom.
Malo tehnikalija...
dok nisam nasao pravi agregat, nisam ni mogao ovakve pi*darije raditi, jer su voznje bile jednosmjerne :laughing7: Salim se, bile su voznje ali masina ne traje dugo.
Skuterče koje sam klao je piaggio nrg iz 2003 godine, ne bas popularan model s najnepozeljnijim purejet agregatom.
Ja tvrdim da su svi ostali za k**ra* jer jedino ovog ne mogu zdrobiti, skinuo bih kapu pezoli :toothy12:
Prosle godine sam vozio taj agregat na jednom drugom skuteru u 50ccm tvornickoj izvedbi i bio sam zadovoljan (trenutno ima 32 500km), ovaj ima 70ccm i to je druga prica sto se tice performansi.
Polini Sport 70
Multivar
Getriba +7%
Auspuh
I ostale purejet pi*darije.
Navigaciju sam upalio tek kod Senja, mislio sam da cu odustati :laughing7: Nije mi se dalo to paliti pa zato i razbio sam rezervnu bateriju, al ide mali ko veliki.
[img width=621 height=1024]http://www4.slikomat.com/13/1109/vty-2015-1.png[/img]
#895
Posted 09 November 2015 - 23:43
ovom putopisu - prelepe slike, na tvojoj smelosti i hrabrosti da se uputiš sam na put od preko 400 km-a sa 70cc - svaka ti čast, na dobro poštelovaoj mašini koja je tako malo potrošila a tako sigurno sve odvezla, na istrajnosti sa ditech mašinom!!
Živ bio!!!
#896
Posted 09 November 2015 - 23:46
Sto se tice skutera, pa ti si kao burn in test za hardver, koji tebe prezivi moze na isporuku u indiju...
#897
Posted 09 November 2015 - 23:56
Prethodnih svih tripova ne mogu da se sjetim, pokusati cu nabrojati neke:
- Piaggio nrg 150 600km
- Gilera Runner 50 Purejet - 920km/2 dana
- Gilera Runner 50 Purejet - 380km
- Piaggio ZIP 50 4T - 380km
- Yamaha Aerox 70 - 450km
- Yamaha Aerox 70 - 500km
To su onako hard testovi i voznje sa ovim malim skuterima s tim da ih ima jos
Interesantno da me niti jedan od tih skutera nije ostavio na cesti kad sam isao daleko od kuce, jednostavno riskiram tj. vjerujem sebi jer sam svakog pripremio.
Edited by dajteh, 10 November 2015 - 00:01.
#898
Posted 10 November 2015 - 00:01
mislim kako postizes sve to ?
#899
Posted 10 November 2015 - 00:15
U prosjeku godisnje napravim 2 takve voznje, ali u drustvu, ovo mi je prva da sam sam.
#900
Posted 10 November 2015 - 01:06
20 user(s) are reading this topic
0 members, 20 guests, 0 anonymous users