Gilera Runner 70 Purejet
#1801
Posted 09 December 2016 - 11:35
Ovo je bio test za akumulator, kojeg sam odmah provalio da to nije to, jos ljetos.
Prije 8 dana je aku nafilovan.
Da odmah donesem zakljucak, svi ovi kiselinski (pogotovo oni sta imaju odusak), to je sve djubre. Ovi AGM su malo boljo, ali to je isto djubre.
Jedini pravi kojeg i sada imam nakon 7 godina je SPIRACELL, taj ima jako mali pad napona, otporan je jako na samopraznjenje dok miruje, i pazi sad ovo, njega ne ubija ni kada se skroz isprazni, tvornicka spec.
Kad nema spiracella, onda je resenje uzeti barem 6, ili 8, 9 Ah na karbos 50ccm.
Radi se o LP AGM akumulatoru crne boje i sa 9Ah, star 6mj. pod skolski formiran i nadopunjen, i povremeno nadopunjavan na punjac. Toliko se brines o njemu, jos sam mu planirao odraditi kucicu sa klimom, dekicama posebno odabranim da mu bude fino, cak sam i muziku htio sloziti da ga opusta, uz to i led rasvjetu da nije u mraku, i svakodnedvno ga mirisati sa parfemima. Podrazumjeva se da bi bio non stop spojen na punjac, i razvlacio bi za sobom kabal onu tromblu od 50m, tako da bi se samo vozio u do 50m idaljenosti, iznimno bi se pristekao kod komsije pa bih odradio jos 50m.
Sreca, pokazao se djubretarski dosta rano, pa nije dozivio taj tretman, ali planirao sam da mu posvetim barem 20h dnevno kako bi ga odrzao u sto boljoj formi.
Motor full zaladjen, temp. antifriza -1.9°C, a vanjska ispod plastike volana je -1°C.
Prilikom paljenja kontakta imam jadnih 11.80V sto znaci da je aku prazan, ali eto 9Ah kapaciteta nekako ce da izdrzi, dok mali od 4Ah nebi mogli upaliti motor.
Ovo je do sad bilo najteze opalenje za aku star 6mj.
Ubacivao sam po 4Ah u purejete i 3 komada su crkla jos prije 1 mj. cim je malo zaladilo.
#1802
Posted 09 December 2016 - 12:41
#1803
Posted 09 December 2016 - 13:18
I u konacnici ima 9.8V na raspolaganju da zavrti masinu. Evidentno je da sljedecu zimu moram na kablove.
Oni zeleni LP su mi ostavili bolji dojam, zato sam i uzeo ove crne koje si sam formiras jer ispada jos bolje, ali nisam zadovoljan, brzo je poceo gubiti kapacitet sa 9Ah u pred kraj ljeta.
Spiralni je vrtio kao lud naspram ovih mrtvaca, a i sada vrti pezu samo tako, pazi 7 godina ga imam, sada ne moze vrtiti veselo 70ccm kao prosle godine, ali 50 samo tako okrece.
Evo snimka kako vrti pezu, takodjer je vani i nije vozen 3 dana.
Znaci tako sam navikao da radi akumulator koji stoji vani zahladjen, ima 7 punih godina, a sad ce mu 8. Nikad ga nisam specijalno odrzavao.
I to se zove akumulator pod konac, kad ja mogu komsiji preko kablova iz skuterceta upaliti bilo kakav auto, jer ja kad kazem pod konac onda to ima da odnese Oskara
Najveci problem je sto nigdje nisam nasao taj aku, odmah bi ga uzeo da mogu jer jedino mi jos aku nije pod konac.
Dao sam 30€ (inace je 45€ bez popusta) za aku koji mi vec prvu zimu nakon 6mj. radi probleme, pa nisam dovoljno bogat da kupujem jeftino, nasekiraju me takve djubretarije kad za 10€ vise sam dobio spiracell i zaboravim da ga imam.
Za karbosa bi bio odlican ako krese na cvoku, ali ne treba biti povrsan jer kada ga posteno opteretis na zahtjevnijem motoru, onda pokazuje svoje pravo lice i potencijal.
#1804
Posted 10 December 2016 - 10:31
Nisam jos nikako prosao u kontra pravcu sa 70ccm, nego 3x s 50ccm i u tom pravcu koji je velika suprotnoat ovome ubija masinu maksimalno, veceg i dugotrajnijeg neprekidnog opterecenja jos nisam dozivio:
- 1. sa 50ccm kada je poceo propustati teflon i kompresija jer nisam stavio novi nakon vadjenja, masina ide jedva 60kmh i uspio sam je pregrijati da je na cep izbacilo, a na ravnom i u planinama nije. Posljedica na srecu nije bilo iako je propustala kompresija, iako sam odradio jos 650km. Interesantno je minimalno curkanje kompresije koje je slabo osjetno na ravnom, da pri extremnom opterecenju dolazi do velikog izrazaj, dobar test.
- 2. tu je vec bio isti taj 50ccm sa ZX-om pod konac, to se vec nekako moze jer ide oko 70, 75kmh
- 3. 50ccm i ubacen SC08, dozivio potop performansi, auspuh koji je ukrao barem 1 zdravog konja, oko 65, 70kmh, da digne par kmh treba mu vecnost
#1805
Posted 10 December 2016 - 11:21
mala tablica velika pusiona
#1806
Posted 10 December 2016 - 12:11
I da bude jos veca ironija, opet cu, jednostavno sam navikao da mi nista ne mogu, ima li veceg, a opustenijeg izazova?
A ide mi u korist statistika da nikad nisam pobrao kaznu sa malom tablicom, i najopusteniji sam tako. I ja bas inzistiram da platim kaznu zbog >50kmh, jer vozim se vec predugo za lake pare, mogao bih ih poceti moliti haha
Naravno, najbolje bi mi bilo da uzmem pravi motor, priznajem, tablicu u ruksak i po gasu, medjutim dok se god ima adrenalina na manjim brzinama neka tako i ostane.
A hoce to tako, kad mozes nesto opusteno - neces, kad zelis nesto - ne mozes.
Mnogi mi kazu, dajteše brate, sta ne vozis onog nexusa, extra je, a ja njemu, a sto ti sebi ne kupis kamion umjesto Smarta?
Ili kad mi motorista kaze sto si ne uzmem pravi motor, a ja mu kazem ko prvi dodje do sitija, ima cevape, naravno covek ispusi jer zaglavi. A ovako kad tripujem, ne treba da budem ko macak u džaku.
#1807
Posted 10 December 2016 - 14:33
dajteh, on 10 December 2016 - 12:11, said:
#1808
Posted 10 December 2016 - 18:57
ima da ispreskace siti ko veverica grane
moze sa njim da vozi paris-dakar ili tt na isle of man..
#1809
Posted 14 December 2016 - 20:45
Moram malo i runnerku provozat, zardjace, prvo ce oksidirati remen na spoju sa variomatom i ventilvarom, pa remenice... Jer nije to međed da spava zimski san... stajanje ipak vise steti nego voznja.
Runnerka nije zimski skuter, nema zastitu koljena, a u punoj zimskoj opremi imam problema sa smjestajem, a pogotovo sada kako sam sam uzeo pravu zimsku obucu (tesko da cete cuti kako je nekome runnerka mala, a meni po zimi u full opremi je premala).
Zato uskace elystarce gdje nema nikakvih problema po tom pitanju, to je i jedini razlog zasto ga imam, zimsko skuterce. Tu mu ustupam Oskara, a i dobiva ga za extremno velik prostor koji jos nisam do kraja iskoristio.
Otkako sam uzeo jos vece cipele, sada je problem voziti runnerku u zimskim hlacama sa protektorima, posto debeli djonovi izdizu koljena
Skretanje je prakticki nemoguce, lako se moze zapeti na manjim brzinama.
A cipeletina aman taman staje na podnicu (kod mc3 ne staje nikako, cak niti kod sportcitija 250 nije ni cudo kad je cisto kinesce pa ode do 45 broja)
Dalje sam otisao nesto resiti, po ovoj zimi (oko 1°C), veca putna brzina brze se i ladim, na srecu imam samo 8min voznje sto je sasvim dovoljno da ne osjetim zimu. Prijenos je savrseno linearan, ima mnostvo momenta kakav se ne osjeca ljeti, a maksimum okretaja sto moze izvrtiti je 8900, dok po ljeti teram do 9600.
Odlepio sam od utisaka u voznji nakon elystara, ipak sam ovdje naslagao mnostvo oskara sto podrazumjeva na desetine detalja. Nakon sto sam se prisjetio sta je purejet, resio sam da ne diram u elystarce vise apsolutno nista, sve se svodi na dzaba si krecio. Toliko muke i truda za nista. Zato ostaje takav kakav jest, dok ne dodje isti takav ali Tsdi na koji cu nakaciti piaggio lc purejet.
Htio sam snimiti neku snimku na kraju, ali fonce mi opet pravi problem, baterija se smrzava i sve se zablokira, ovaj put nije htio na mrezu da se prijavi od hladnoce, ali uhvatio sam nesto opreme i problematike s gabaritima.
#1810
Posted 26 December 2016 - 02:15
Moram da priznam kako postoji jos jedno mjesto gdje upotrebljavam temp. silikon.
Kada sam se susreo sa problematikom oko velikog zupcanika koji veze uljnu i vodenu pumpu, ostao sam zatecen situacijom. Naravno, ja sam fasovao najvise, i umalo da nisam odnio gace na scapu.
Rijec je o ovom zupcaniku po kojem trci mikro remen
S jedne strane ubadamo uljnu pumpu (vidi se na slici),a sa druge osovinu vodene pumpe. Na taj nacin ih istovremeno povezujemo sa zupcanikom koji ih pokrece preko mikro remena.
Taj zupcanik je potrosan materijal, i nije skup, postoji za AC i LC masine, razlika je u prihvatu jer AC ima broncanu piksu, i ako dodje na LC masinu, vodena se nece okretati pa dolazi do pregrijavanja.
Problem je sto uljna pumpa ne uzubi na tijesno zupcanik, i postoji odredjena zracnost koju masina momentom, okretajima i vibracijama - rastura. Na prethodne 2 slike se vidi razlika izmedju novog i polovnog zupcanika.
A evo i jasnih razlika koje sam neki dan zatekao na jednom karbosu sa 22tkm
Rasturenije jos nisam vidio
A prikljucak na uljnoj je totalno izgubio coskove
Bez brige, ovaj zupcanik od karbosa, i uljna pumpa su zavrsili u djubretu (ko bi reko da i ja bacam nesto u djubre prije negoli dobro odmjerim? ), i semering uljne je ispustao potoke, cudi me da nije zalepio motor.
Interesantno kako je druga strana zupcanika gdje je osovina vodene ustekana u odlicnom stanju
To je iz razloga sto je osovina vodene zardjala i opasno je zalepila zupcanik i tu nije bilo tolerancije da je masina rasturi. Morao sam da odvaljujem pajserom koliko je to zavarilo nakon grijanja i spricanja WDom.
A kod mene nije bilo zalepilo, i osim sto je bio zupcanik rasturen lagano prema vodenoj, fasovala je malo i osovina vodene pumpe, pocela da gubi coskove! E to se malo manje desava. Naravno, strana od uljne pumpe je prva dobila.
I sad kako sam uzeo nov zupcanik, ispada da bi morao uzeti i novu vodenu pumpu i novu uljnu! Eeeeej, pa nisam ti ja od juce, da platu dajem za to.
Zato sam osmislio resenje, verujem da nije jedino, ali bice nesto od toga.
Pazljivo sam nafilovao nov zupcanik sa silikonom 5910, koji je zalepio te pupunio praznine gdje malo fali coskova na osovini vodene i uljne (nije mnogo pa ce fercerati jos dugo). Ostavio da se dobro isusi.
I sad kontam sta sam dobio?
Pa revoluciju, silikon ce glumiti selene, ublazivace momenta, vibracija. Dodsjedi su izolirani, trenje nepostojece.
Dakle, potegao sam konac i po pitanju zupcanika uljne/vodene na piaggiu. Morati cu da nabavim novu rolnu konca, jer sam sve istrosio.
Tamo pred sezonu cu provjeriti efikasnost ove radnje, tako da ce Oskar za ovo unapredjenje sacekati malo sa strane.
I tako vam nastaje vecno skuterce
#1811
Posted 26 December 2016 - 11:01
Ja bi ti preporucio nesto drugo za ubuduce...
Obmotas osovinu uljne pumpe tankim ribickim flaksom,da na tijesno ulazi u zubcanik,to mi djeluje kao dugotrajnije rjesenje.
Samo moras osmisliti dali krajeve vezati ili osovinu mazati pa lijepiti gore flaks.
Izdao si se za uljnu,sta kasnije si ju ipak izvadio iz smeca?
Sta je onda bilo sa semeringom,njega si isto nafilo sa diht masom ili?
Edited by rade007, 26 December 2016 - 11:07.
#1812
Posted 26 December 2016 - 12:11
#1813
Posted 26 December 2016 - 14:54
Rade, zamisli da je diht masa na tom mjestu djubre, i djubre je bolje tu da bude nego nista, naravno ne neko abrazivno. Eto primjera, rdja je pomogla da strana vodene ostane netaknuta.
Uljnu pumpu i zupcanik jos drzim ispod sica kao eksponat i primjer drugima.
Kontrola ce sve pokazati, samo treba sacekati.
Meni je jasno da uspostavljam nove standarde i Oskar je sve teze odnesti, ali sta cu kad se mora
#1814
Posted 02 January 2017 - 14:07
Moguce da im je 2016 posljednja godina s Japanskim potpisom, pa rekoh da ih ispostujem.
Ovime zaokruzujem kolekciju Bridzsa, zadovoljan Battlaxom i Hoop modelom, napadam na Molas. Sve mi se cini kako cu uzimati onu koja bude najjeftinija jer su utisci od prethodna 2 modela za Oskara. Dalje ne experimentiram, jer nemam kritika.
#1815
Posted 02 January 2017 - 20:26
Cuo sam dosta pozitivnih kritika za molas,al nebi ih nikad stavio jer izgledaju katastrofa...
Mene na sezonu isto ceka zamjena a jos nisam odlucio sta i u kojoj tocno dimenziji...
#1816
Posted 03 January 2017 - 12:51
Izbunario najbolji kalendar na svetu
#1817
Posted 05 January 2017 - 20:30
Molas je odlična guma, ja sam ih imao, po cijeni save kupljene nekad preko ms-a na akciji. Po redovnoj cijeni ih nebi kupio nikad. Zašto? Prvenstveno jer je kišna guma, a budimo realni 97% skuterasa ne vozi po kiši, mada sam ja vozio dosta puta.
Zadnju sam podero ko peder plejboj u 8000 km, a to je bome isto dokaz da je guma kvalitetna jer se troši, a ne ko većina guma koje su ko nove nakon 20000
Kad bi uzimo bridgestone nekad (a ne vjerujem da bi), uzeo bi batlax, ali ipak ostajem na dunlopu zbog cijene, a i dosta sam ih na autima promijenio vec, pa se držim marke
#1818
Posted 06 January 2017 - 02:46
A eksponatima je mjesto na stalazi
Sad su na akciji, medju najjeftinijima, pa da iskoristim priliku, iako ne odskacu vise cijenom da odustanes.
Battlax mi je krenuo na 6000km da se trosi po sredini, fali 1/3 na zadnjoj. Ja prezadovoljan posto sam ocekivao mnogo manje, ipak je laksa masina. Cak ni Michelin PP SC ne prelazi vise bez vidljivog trosenja, a ima kao tvrdju smesu u sredini, kod komsije na derbiju gp1 50.
#1819
Posted 06 January 2017 - 11:07
#1820
Posted 11 January 2017 - 17:22
Zvoni fonce, kad ono komsa i pita za jedan par zadnjih plocica, kaze nema para za nove, mrsko mu otici u trgovinu da zvuci malo blaze, dakle ide na veresiju, bilo kakve da su mu, hajd dobro. Resih da izvrsim donaciju. I tako skinem sa runnerke koje su bile prve na redu za otpis i resim ga, a ja iz steka izbacim pa ubacim u celjust nove crvene malossi pozadi.
Naravno, i kod izmjene plocica poso se mora dovesti pod konac, tako da je celjust oprana iznutra, a klipici su iskefani u sapunici, i razradjeni su po nekoliko puta, i tek onda opusteno ubacujem nove plocice.
Pisem u teku, a i u ovaj virtualni dnevnik na 47532km izvrsena montaza.
Kad sam vec izdigao ceradu od veverice momentalno sam bio extremno srecan, setih se svih besprekornih momenata i kako je ovo najbolje i najjeftinije skuterce koje sam ikada imao od svih ostalih, naprosto samo daje, nista ne ne uzima osim nesto sitno sta se istopi kada podelim na 365, a pogotovo vreme, resih da je upalim, otrcao po aku i spreman za opalenje. Prednja viljuska je 100% zaledjena (nista bolje nisu ni USD na Nrg-ima), zadnja amortizacija skoro, a sediste ledeno kameno, ko da je isklesan iz jednog komada, istjerujem na ulicu i resavam da opalim bez dodatnih pokretanja AC pumpe i slicno, verujem najboljem skutercetu na ovom belom svetu:
Pricekao sam da nabije pristojnu temp. i malo je izgasirao, ovde se prema svemu odnosim sa postovanjem jer zauzvrat uzivam maksimalne benefite i gomilu slobodnog vremena, uf sto je lepo kad nema troksanja, pasivnih saugova, nalivanja i slicno, rezi dok injektori veselo sikcu.
I tako od mora novijeg, ja i dalje ostajem na vec 14 godina starom skutercetu.
12 user(s) are reading this topic
0 members, 12 guests, 0 anonymous users