Gilera Runner 70 Purejet
#421
Posted 19 April 2015 - 13:38
#422
Posted 19 April 2015 - 18:40
A mozda i ide 74kmh
#423
Posted 20 April 2015 - 21:23
ja mislim da ti hebeni valjci ne pružaju nikakav otpor, pa je malo varljivo zablokirati samo na odklon gasa, mora biti obrtajima i prenosom uhvaćen kao što si na kraju radio...
#424
Posted 20 April 2015 - 23:41
Al dobro kako bilo meni je svejedno, treba njega obuzdati pritiskom jednog dugmeta na 50.00kmh.
Nego, ja sam danas dao jednom covjeku da proba novog runnera sa yasunijem, covjek odma odusto od ulaganja svog speedfighta i zapalio se za runnera poceo mi oci kopati, oce da okrenemo neku kombinaciju, ne vjeruje da 50ccm odvaljuje opasno njegovog speedfighta.
Poslje toga sam ja opet napravio djir, ebo sebe al ide, i isao sam na drag cestu gdje mjerim ubrzanja, malo ovako da ispreciziram rezultate nakon sto sam ga ispuhao.
Tamo gdje runner purejet postigne 76kmh, ovaj novi runner sa yasunijem ima 85kmh. Obojici satovi lazu za 9kmh provjerio sam sa mobitelom.
Majketi skuter razvlaci stoju tamo gdje sam samo sa nakitanim vozio.
Primjecujem da goriva ima, ne obara mi brzo skalu, pa se opasno dovodim u dilemu, da zadrzim taj skuter, ide ko lud, a nemos ga poderat jer je 50ccm.
Mislim klasa 50ccm a tolike razlike, ebo tuning kad ovo ide, a ima da traje. I skuter je vozljiv na jako sirokom spektru otvora gasa, recimo ZXa sam morao dosta stiskati. Moram priznati da mi ubija volju za starom linijom runnera, mnogo sam sigurniji i lakse vozim novu liniju nego staru. A eto vozio sam ga godinu dana i presao na purejeta i staru liniju.
Edited by dajteh, 20 April 2015 - 23:47.
#425
Posted 21 April 2015 - 00:19
#426
Posted 21 April 2015 - 00:35
Evo slika sa yamahom aerox, malossi sport 70, 17.5 dell, multivar, ZX. Skuter je isao preko 90kmh po satu auta.
Edited by dajteh, 21 April 2015 - 00:36.
#427
Posted 21 April 2015 - 08:13
Dok ga je vrtio pokazival je 120 i više možda, kasnije onda uzme neki određeni koeficijent koji predstavlja otpor zraka, trenja itd.
P.S. Od jučer, pa do 25. je u tijeku akcija u tehničkim pregledima, besplatni pregled za motore i mopede, pa tko je zainteresiran, može otić izmjerit brzinu
Ako uhvatim vremena, mogo bi se odvest malo
#428
Posted 21 April 2015 - 09:45
#429
Posted 21 April 2015 - 14:09
#430
Posted 21 April 2015 - 14:42
Za sada su 2 PJ u igri, a mozda bi jednog karb ipak imao, onako za promjenu.
Ali kad bolje malo razmislim, sta ce mi jurnjava, meni je 70kmh taman, opusteno dodjem gdje hocu, sve preko je ispuhavanje i nerviranje, koje je zabavno, ali ne drzi me dugo.
Najvise me muci runner i 12" kotaci, po meni barem 13" je neki minimum.
Ovaj novi model ima naprijed 14, iza 13, i sjedalo je nize smjesteno, kruci je, jednostavno je doradjeniji i dosta mi je bolji jer je napredniji. Ima ga u PJ varijanti
A evo prvi put da sam se lakse vozio sa PJ, i odvalio sam 260km, a imam izmedju pola i 3/4 rezervara.
Inace bi uvijek imao tocno pola rezervara na 250km cca.
Znaci moze da uspara extremno kada se opustenije vozi.
5L na 50ccm ne priznajem za svakodnevne voznje, radije cu benzisku svaki drugi dan posjecivati s necim sto zasluzuje tih 5L.
Ja sam od jeseni do danas odradio 30ak skutera, onako sve od nule, imam jos par komada i ja to vise necu raditi. Radni dan je od 8, 9h pa sve do 00 bez prekida. Kad god uhvatim slobodnog vremena pored svih ostalih obaveza. Meni se to vise ne isplati jer ja kompletno odradim svaki skuter u prosjeku na svakom ostanem po par cijelih dana. Samo na zavrsno pranje i uredjivanje mi treba jedan dan, cetkica za zube i tako to pazljivo skidanje visegodisnjih necistoca.
Dok drugi u par sati na redovnom servisu uzmu koliko ja dok sredim citav les koji mora 100% biti na mjestu, svaki saraf i stopica.
Kad to zavrsim rijesavam se svih dijelova koje imam, i ostavljam sebi 2 skutera sigurno i eto mozda treci ali mislim da nece ipak biti potrebe.
Ljudi jesu zadovoljni, ali ja nisam jer ako tako nastavim nemam zivota. A varat ljude necu jer brzo dodjes na los glas, a i nisam jednostavno takav koji ce ti ubaciti nov lezaj u rashodovanu repariranu radilicu od 10€ i uzeti 130€ kao novu, ubaciti klip od 7€, naplatiti onaj od 30, i tako to.
Cim se rijesim toga imati cu sve spremno za upgrade purejeta na 70ccm, a bio sam mu pripremio rezervnu izvrsnu masinu sa 12000km, ali nedavno sam ubo sa 8400km pa ce kitara izgleda na njoj vrtiti kilometre. Za PJ sam osiguran u svemu tako da bi bilo glupo iz toga razloga prelaziti na karb.
Edited by dajteh, 21 April 2015 - 14:46.
#431
Posted 21 April 2015 - 15:00
Imaš sve uslove i parametre, a i iskustvo si nakupio, delova za experimentisanje ti ne manjka, pa sebi lepo napakuj ozbiljnu mašinu sa odličnom ciklistikom i udobnošču, a kad je na tome još nakitani Pjet, bićeš prezadovoljan.
#432
Posted 21 April 2015 - 15:01
#433
Posted 21 April 2015 - 15:07
#434
Posted 21 April 2015 - 16:00
I opet sam nakupio dijelova za minarelli, cijeli midrace i base setup u kutiji ceka, i 2 yasunčeta Planirao sam to sloziti, ali gotovo je zauzeo sam mjesto na piaggiu i za sada cu voziti starog runnera PJ, a cim ubodem novu liniju PJ onda ce mi biti samo taj skuter dovoljan. Naravno obavezno sa boljim zadnjim amortizerom i vx/vxr prednjim vilama, meni je to trenutno najoptimalniji izbor za 50ccm jer se najbolje snalazim na njemu.
I nikako da prezalim apriliu sportcity one, ali glupa masina ogranicenih mogucnosti.
#435
Posted 24 April 2015 - 11:30
Konacno dosla druga malossi elektronika, nakon uvaljene crkotine prvi put, skoro sam uzeo polovan Space Shuttle jednom vozen ispod cijene lakse bi mi bilo.
I sa lijeve strane stoji blokada koja ogranicava na 25kmh. Ja se nadam da ce bez prstena biti 50kmh
Edited by dajteh, 24 April 2015 - 11:33.
#436
Posted 24 April 2015 - 12:22
#437
Posted 24 April 2015 - 13:05
Malossi elektronika radi izvrsno, skuter ne moze krenuti jer ipak dodaje malo vise goriva, u kombinaciji sa polini ventilom na NRGU.
Dok je moj runner radio nekako cudno sa proslom elektronikom, i onda sam ustanovio da je crkla.
Zatim sam nastavio testove na runneru sa orginalnim pritiskom. Ta malossi elektronika daje smjesno malo goriva, jer moze i bolje bez nje.
Dalje slijedi blokada, nazalost porazavajuci rezultat. Ova elektronika blokira na 9000rpm, tako da mi je to dosta preko 50kmh, i oslabi ga malo.
Ona sluzi da ne dozvoli previsoke okretaje kada se stavi prsten na variomat, jedan je prsten za 45kmh, a kad se doda jos jedan onda je za 25kmh, i ona cuva motor od pretjeranih okretaja.
Ja sam pretpostavio da ce ta granica biti smjestena nize, ali eto, sta je tu je. Vjerojatno cu je pazljivo otvoriti da vidim situaciju iznutra.
Stekno sam i drugi sic, kraci model, koji je i nizi sto mi znaci jer se koliko toliko spusta teziste za ionako visok skuter, i ugodnije je sjediti jer nema velik tobogan kao visi sic pa se stalno klizem prema naprijed i sjedim na onoj kosini sto je naporno.
Uglavnom sta god stavio 50ccm ne moze da uhvati 80kmh na testnoj dionici, dok recimo karb verzija sa yasuni Z uhvati dosta vise. Znaci purejet 50 parira karbu sa ZXom, i dalje ne moze dok karb moze sa jacim ausouhom. Istu situaciju ocekujem na 70ccm.
Sljedeci korak je 70ccm sto se tice masine.
I ceka me ugradnja prednjih teleskopskih VXR vilica, veceg kilera VXR i tako.
Edited by dajteh, 24 April 2015 - 13:10.
#438
Posted 24 April 2015 - 13:11
to naravno nema veze sa Malossi elektronikom - samo si je probao i u kombinaciji sa tim ECU-om ?
#439
Posted 24 April 2015 - 13:29
Malossi elektronika nema nikakvu blokadu i dobro ce mi doci na 70ccm
Preostaje mi jedino jos nabavka 25kmh ecua.
Edited by dajteh, 24 April 2015 - 13:31.
#440
Posted 24 April 2015 - 14:16
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users