

#1
Posted 30 September 2014 - 17:22
Imaju 125ml za 78din i 0,5l za 159. Presao sam oko 230km, zadovoljan, gledao sam svecku i skidao glavu na brzaka, nema nikakve razlike sem sto nema jagodice...
ALIEN SM je negde pomenuo, a ja sam iscackao slucajno kupujuci ngk br9es (390din), TOTALov polusinteticki dvotaktol u plavoj kantici od 1l za 590din. KIT-KOMERC, Ugrinovacka ulica, Zemun.
Aleksandar
#2
Posted 30 September 2014 - 21:45
#3
Posted 30 September 2014 - 22:01
#5
Posted 30 September 2014 - 22:18


#6
Posted 30 September 2014 - 23:28
#7
Posted 01 October 2014 - 16:48
#8
Posted 03 October 2014 - 17:27
Nemam uljnu pumpu a s'obzirom da Free ima rezervoar 3,55l muljam sam 70-80cl odnosno 2-2,5%
Imam obicaj da svake 2 nedelje skinem glavu, prekontrolisem, cistim svecu itd... Cepam skut svaki dan i prelazim dnevno u proseku 40km. Ovo ulje ima specifikaciju JASO FC odnosno Api C (Tc 3) sto znaci na ne sme da ostavi vise od 8mg pepela po kilometru. E sad, mi to ne mozemo da izmerimo, ali posto je iste specifikacije kao i IPONE, kazem da nema nikakve razlike u boji svece, klipa kao i ista kolicina garezi... A realno moj stock se i ne vrti vise od 9k a usteda mi je ogromna jer prelazim puno. Stvarno je dobra sintetika za 159din za pola kile

Sent from cigla over taraba using tamba-lamba
#9
Posted 03 October 2014 - 23:33
ti upoređuješ ovo ulje sa Ipone City OIL 2 koje je polusintetičko i koje ima cenu od nekih 700 din za 1L.. znači ti kupuješ to ulje za 318 din L što je malo manje od pola cene...
ajmo dalje,,ako ga mešaš 2% a ok je to i dovoljno je za nisko eksploatisane mašine, serijale bez visokog stepena opterećenja , onda ti je 1L ulja dovoljna za 50L goriva, sa kojim bi ti u serijskoj izvedbi trebao da pređeš oko 2000km,. recimo da troši 2,5/100
idemo dalje, za 50L goriva si se otvorio 7750 din, i na toj cifri još 318 din za ulje .. što je 8068 din
da si kupio Ipone sa kojim ga upoređuješ onda bi bilo 8450 din odnosno razlika je 5% od cene goriva... u prevodu 3L benzina ili ti 120km pređenih..
ono što sam hteo da kažem, a da navedem i tebe i ostale koji štede na ulju, je da bi možda pametnije bilo voziti promoćurnije i ne odvrtati pun gas hladnom motoru, kao i ne silovati mašinu na uzbrdicama koje motor svakako ne može da savlada u punoj brzini... kod 2T motora se može uštedeti najmanje te 2-3L goriva koje računate kao bog zna kakvu uštedu na ulju...
po meni sipajte Ipone, ili Motul, svako prema svojoj potrebi, niko sad ne kaže da treba da se isprsite 10e za litru ulja, vozite City OIL2 ili Scoot City koje je 75% sintetika... neka Scoot RUN 2 voze ljudi kojima će zaista trebati puna sintetika, i neka oni plate 10e..
i nemojte otvarati svake 2 nedelje glavu u gledati u svećicu već verujte francuskom proizvođaču koji sigurno nije printao te standarde i točio ulje iz tamo nekih burića ili još gore uvezao iz kine...
duže će mašina ići, manje će štete biti, i ne mora da miriše na jagodu, nije to uopšte bitno....
sa druge strane razumem i ljude koji voze polupane A3-ke ili APN-e i žicaju za svaku litru goriva a mešaju 4% nekog tamo minrelanog ulja, dok im se u mašini vrti kineski klip, sa cilindrom koji je bušen na 1-2 desete...
mi ipak imamo malo drugačiji moto, meni jedan klip ima cenu kao tih 50L goriva sa sve uljem zajedno i čekam da stigne nekoliko nedelja, a svaki detalj koji se tiče lubrikanta mi je važan, jer sam svestan koliko je teško dobiti neku performansu iz tako malene kubikaže i koliko odvajamo novca za taj hobi...
meni će mašina uvek ići na brendiranoj punoj sintetici, uvek ću se čuvati plagijata, i sipati kvalitetno gorivo... to je neka moja vizija, a mislim i da prelazim mnogo km, i tada bi se držao svoje zamisli, jer ću na kraju svakako više uštedeti, opet engleska izreka, nisam dovoljno bogat da kupim najjeftiniju stvar..
dakle ne mora biti svakom tako, kompromis je onaj koji treba postaviti i pravilno odreagovati...
#10
Posted 04 October 2014 - 09:23
#11
Posted 04 October 2014 - 10:21

Slazem se Pita, sve je jasno, samo sam imao potrebu da podelim informaciju da ljudi budu upoznati.
Ziveli
Aleksandar
Sent from cigla over taraba using tamba-lamba
#12
Posted 04 October 2014 - 11:10
ti uvek uštediš 382 din na svakih 7750 din, i to će uvek biti 5%
pa je matematika opet na mojoj strani dakle sa 382 din ćeš kupiti 2,5L i preći dodatnih 50km, umesto 120 kako sam gore spomenuo a to je
OPET SAMO 5% od tvojih 1250km koliko mesečno prelaziš...
kada bi samo malo dao obzira da pošteluješ karburator ili, podesiš rolnice da ti mašina u međuubrzanju bude u ciljanim obrtajima, ili daj bože izmerio kompresiju pa stavio nove karike ukoliko ti je frikan kupljen za 80e izduvan, najverovatnije bi ti motor trošio 2,5/100 jer taj weber 12mm koji je piaggio stavio nije namešten da troši 4/100 budi siguran....
dakle razmisli, kupio si jeftin motor, u njemu je poduvan klip, i ti voziš jeftino ulje, a kukaš kako trošiš 8000 din mesečno, i apeluješ ljudima da uštede 382 din kao i ti .... sredi prvo motor pa troši 4000 din mesečno umesto 8000, i onda ćeš zadovoljno sipati brendirano ulje, i biti svestan da si na tih 382 din razlike sačuvao kvalitetne komponente koje ti uštede pola novca mesečno za gorivo...
ja mislim da smo apsolvirali ovu tematiku i da nisi u pravu ..

#13
Posted 04 October 2014 - 11:17
#14
Posted 04 October 2014 - 11:24
Ja iz osobnog razloga ne točim castrol u ništa, jer mi je prerazvikan, i preskup s obzirom na druge marke, a ljudi ga hvale kao najbolje ulje kao da živimo u 70-im kad je on bio jedini izbor.
Ha sam privržen motulu i repsolu jer ih jeftino kupujem a ulja su vrhunska, dok u auto sipam ono što je na akciji, a zadovoljava norme i nekog je branda

#15
Posted 04 October 2014 - 11:31
#16
Posted 04 October 2014 - 11:34

Sent from cigla over taraba using tamba-lamba
#17
Posted 04 October 2014 - 11:39
ALIEN SM, on 01 October 2014 - 16:48, said:
ti kada si vozio A3 na umorno ulje, i sipao kojekakav gazolin onda si se radovao kako je supeeer jeftina vožnja, pa kada ti je motor zakovao, a jbg nisu ni IKL ležajevi koje je tomos stavio predviđeni za umorno ulje, onda si kukao kako moraš sad da otvaraš i da rasklapaš i da menjaš... dakle izdatak..
a ne govorimo o tome da ti A3 radnik udarnik nije bio u funkciji nekoliko dana a trebalo je da radi i donosi pare, jer mušterija neće da čeka..
sa druge strane izprepletao si ovde na skuteru 3-4 kineska cilindra, i na kraju kupio Airsal-a jer si se umorio od silnog zaje**a i otvaranja, odnosno rekla ti je supruga da prekineš, jer je i njoj potreban oštar i funkcionalan skuter svaki dan...
pa sipaj u tog Airsal-a neko nabeđeno ulje, i uštedi i ti 382 din mesečno, mislim o čemu govorimo ...?
Imaš Ipone Scoot RUN2 za 1100 din, na mreži ako te neko pita...
http://forum.pyrothe...lovi-na-stanju/
i to će za te skupe Airsale biti odlično ulje, i još pritom ekstra jeftino a puna sintetika, bar su tako francuzi napisali...

#18
Posted 04 October 2014 - 11:41
#19
Posted 04 October 2014 - 11:49
ako je original onda je ok, malo je skuplje kao što Grale kaže jer se plaća ime koje je više decenija na top-u, ali je ok...
#20
Posted 04 October 2014 - 13:06
Naravno polusintetika. Sintetika je oko 9-10€/L.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users