Jump to content


Aprilia SR50 2014 carb.



308 replies to this topic

#201 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 17 November 2016 - 19:35

Sliva se iz airbox-a ?

#202 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 17 November 2016 - 21:50

Meni lici da je mesavina, odnosno zajedno benzin i ulje?

Ako je samo ulje, bice da si prepunio tank za ulje pa se vremenom sliva sa spoljne strane.

#203 Depe

    Find Sexy Womans from your town for night

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,239 posts
  • MestoNew York
  • VozimAprilia sr 50 2006.

Posted 17 November 2016 - 23:34

Rezervoar za ulje na SR je skroz napred iznad hladnjaka. Ovo gde kaplje kroz nozice meni lici da kaplje na spoju cilindra i auspuha kao da tu ne dihtuje dobro.

#204 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,649 posts

Posted 19 November 2016 - 23:12

ili semering radilice...pu,pu da ne baksuziram

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk



#205 Depe

    Find Sexy Womans from your town for night

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,239 posts
  • MestoNew York
  • VozimAprilia sr 50 2006.

Posted 19 November 2016 - 23:31

Ako curi na semeringu onda bi kapljalo sa strane motora bilo leve ili desne a ovo kaplje na sredini motora cim se onde sliva.
Vrv popustili srafovi od grane auspuha.

#206 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 20 November 2016 - 16:16

Proveri crjeva i semering na uljnjoj pumpi ...
Nemoras vadit deklo smao izvadi imas jednu gumicu dolazi ispod kapcku za air controlu tacno kod bendiksa i sve ti se od tamo vidi :D



Nemoj ni slucajno vadit mali smering na uljnoj ako je do njega nigde neces naci imao problem jedva sam naso i to polovini i eto ga radi bez gram kapicu :)

#207 SpenserMKD

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 267 posts
  • MestoSkopje
  • VozimAprilia sr50

Posted 23 February 2017 - 18:51

Nova sezona pocine malo ranije nego uobicajno. Izvadio sam skuter iz garaza, juce i danas prodjeni oko 50km. Ima malo posla oko njega, da se sredu neke stvari..

A mozda ovo je problem sto ja nemogu a i neumem da nastelam karburator.. ??? Ne znam dali je pocepano iznutra, ali moguce je da vuce fals vazduh. Kupeno je novo, ovih dana treba da se promeni. Stigla i dizna 62, sad imam 60/62/64, pa nadam se da ce jedna od ovi 3 da bude ok. I da se samo proveri odakle tece, to jos nisam sredio posto sam garazirao masina prosla godina nakon sto sam primetio da tece. Planirano je i promjena vune u topu auspuha, da se malo stisi. Prvo da popraavimo sve to, pa posle planiram da uzmem nove gume. Fabricki sava mc16 proslu 16.000km za 3 sezone, mislim da je dovoljno.

Posted Image

Posted Image

Edited by SpenserMKD, 23 February 2017 - 18:53.


#208 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,649 posts

Posted 23 February 2017 - 19:01

100% je falsh,ispucala prirubnica kao sito...

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk



#209 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,751 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 23 February 2017 - 19:14

Prirubnica za zamjenu odavno...

Sent from my Nexus 5X



#210 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 01 March 2017 - 22:48

Moguce da nije pukla iznutra ali je svakako za zamenu, preventive radi


Sent from my iPhone using Tapatalk

#211 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 01 March 2017 - 23:51

Iznutra je bila ok nigde nije pukla ali smo je zamenuli sa nova orginal piaggo stavi spens kasnije slike.

#212 SpenserMKD

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 267 posts
  • MestoSkopje
  • VozimAprilia sr50

Posted 02 March 2017 - 00:09

Prirubnica je smeneta, uz to i karburator iscisten, sad je kao nov. Ugradena dizna 62... Danas nije bilo dobro vreme, pa nisam mogao da provozam, da vidim kako se ponasa...

Evo Dr.VlatX, radi na karburatoru, vadi el. sauh, da procistimo sve to.. :D

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Sad ponovo sledi POKUSAJ za stelanje karburatora... :D :D :D

Edited by SpenserMKD, 02 March 2017 - 00:09.


#213 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 02 March 2017 - 06:33

Onda ipak nije falš bio, dakle samo je spolja krenula da puca..

Sve jedno je za zamenu

#214 SpenserMKD

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 267 posts
  • MestoSkopje
  • VozimAprilia sr50

Posted 25 March 2017 - 14:38

Momci, ovo su instrukcije za stelanje karburatora, iskopirao od foruma i isprintao, da imam pri ruke i da stelujem...

Posted Image

Radi se o moj skuter, sr50, dizna je 62.. ne mogu da pogodim smesa, pa posle to da ubodem i ostalo.

E sad... kad ovo uradim, zavrnem do kraja, pa odvrnem 3 kruga straf za smesa, umesto da okretaji pasti, kod mene okretaji se povecavaju. I tu se ukocim, ne znam sta dalje. Posto upatstvo kaze da okretaju treba da pasti, a kod mene narastu. ???

Edited by SpenserMKD, 25 March 2017 - 14:38.


#215 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 25 March 2017 - 14:56

nema veze ako porastu,nije pravilo da padnu.

sad od toga mjesta kad si na 3 kruga,nariktaj si ler gas oko 3000 okretaja.Kad si to napravio kreni zatezati seraf polako od 3 kruga na nize.Tu ces na jednom dijelu cuti tvrde taktove motora i nakon toga ce ti naglo spustiti okretaje.Kad si vec blizu polako se seraficem 1mm-1sec.Naravno u sebi si broji krugove i slusaj.
E tako sad smo na dijelu di je spustio okretaje.Sad od tog dijela opet odvrci seraf po malo prema onih 3 kruga,tu su pomaci po 1mm i on bi tu di su pali okretaji trebao sad i nazad dici okretaje(ako ne digne malo mu na rucki gasa daj).Sad na tom dijelu nadi di ima tvrde taktove a jos nije spustio okretaje. Tako ostavljas i gotov si sa serafom smjese.

malo sad to komplicirano zvuci ali kreni,samo strpljivo i polako i naculi usi...



inace kad se krece u stel,sve komponente se stave na neku sredinu da mozes ici gore-dole sa selanjem.Prvo se stela pun gas.Za tvoj setup rabljena svjecica br9es ili te toplinske vrijednosti.Iglu potopi dole na tom setupu a seraf smjese stavi na krug i pol.Odvozis 300m punog gasa,naglo stanes i gledas boju svjecice.Kad si dobio dobru boju stelom dizne onda prelazis na iglu pa seraf smjese.Serafom smjese otvaranjem ili zatvaranjem mozes vidjeti jel mu po performansama pase bogatije ili siromasnije.

kad dobijes smedu boju na svjecici probas iglu zub gore i opet probas.Ako nema trokiranja a ide bolje tako ostavis a ako ima trokiranja ili ide losije vratis se na 1 zub i tek onda postelas seraf smjese kako sam gore opisao.Onda opet probas.Ima dosta proba i dosta cackanja po tome ako oces da bude pod konac.

Edited by rade007, 25 March 2017 - 15:07.


#216 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 25 March 2017 - 16:52

preporučuje se početi od 3 kruga odvrnutosti, i pojačati ler za 10-20% sa velikim šrafom... recimo 2200-2500 i tada treba krenuti polako ZAVRTATI šraf (izuzetak su Dellorto PHBG koji idu drugačije) koji će ukoliko je glavna dizna relativno pogođena u jednom trenutku dovesti pilot diznu u najbolju spregu sa ekstra vazduhom koji prolazi kroz taj maleni kanal, koji mi otvaramo i zavtvaramo sa šrafom...

najbolja sprega je gde je obrtaj najvišlji, posle toga obrtaji počinju polako da opadaju jer počinje da preovladava gorivo u smeši više nego što je potrebno... kasnije treba samo spustiti ler sa velikim šrafom... i sve treba raditi na ugrejanoj mašini, i povremeno izduvati mašinu na centralnoj nogari od prelivenog goriva...

po raznim manualima, Mikuni Bing.. itd... najbolja tačka je neposredno pre spuštanja obrtaja, dakle to je sigurna varijanta...

ukoliko je dizna prevelika, taj šraf neće raditi kako valja, isto će se desiti i ako je premala... ovo što je Bojan rekao je tačno, ukoliko šraf daje najbolje rezultate smeše na 3 i preko krugova, onda treba razmišljati o manjoj pilotki.. hmm ili agresivnijem cilindru, to se dešava kada ljudi kupe racing karburatore i pakuju na serijske i sport cilindre...

evo štivo za čitanje

http://forum.pyrothe...e-o-stelovanju/

pa kada vam to bude već sve prevaziđeno onda može dalje ovde nastaviti

http://forum.pyrothe...-dellorto-bing/

#217 SpenserMKD

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 267 posts
  • MestoSkopje
  • VozimAprilia sr50

Posted 25 March 2017 - 18:01

Hvala momci, ja sam sve to procitao i eto isprintao, ali teze mi ide da prenesem teoriju u praksu .. ali zatrazio sam pomoc od Mitkov, on je na njegov NRG naucio sve i svasta. Mitkov je sredio karburator, i sad je mnogo bolje od prije. Ali opet ne ide na krajna brzina, a masina ima sila... Ja i Mitkov, znaci oko ~190kg, na blagi duzi uspon motor nakacuje brzina 70-75+... znaci masina ima sila, ali prenos nije tacno uboden i nema dobra krajna.

Sad racunam da je Mitkov (hvala za pomoc, duzim pivo) podesio karburator kako treba. dizna 62, igla je jedan zub krenuta od najspustenija, straf za smesa pojma nemam koliko ga napravio. Stom je karburator nastelan, sad da predzem na prenos.

Yasuni Z, multivar sa 5.7 rolnice, skoro novi fabricni kais, ljubicasta centralna i fabricni mali federi na lamela. Dobro startuje, dobar je u megu ubrzanje, ali na krajna slabo. Sad da probam sa teze rolnice, oko 6.0, valjda ce biti nesto bolje.

#218 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 25 March 2017 - 20:48

Malo se drao sa tim 5.7 probaj ubodi 6gr pa prenesi rezultate.

#219 SpenserMKD

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 267 posts
  • MestoSkopje
  • VozimAprilia sr50

Posted 05 May 2017 - 19:52

Strpljene mi je na rub sa ova masina. Prije neki dan, vozim po gradu, zastanem i ugasim. Posle 15min vracam se, da upalim.. nece da pali ? hmmm, ne pali nikako. A prije to mi se desilo da zatrokira, dajem gas, a ono ne ide, kao da ne sogorava benzin, kaslja masina. Izvadim svecica da proverim, zaverglam- nema struja, ne pecka. E jebote, pomislio da crkla svecica. Gurao do servis 3km, probao nova bombina, novi kabel za svecica, nova svecica... nekad pali nekad ne. Eto upali, trgnem da vozim, posle 100m opet trokira i ugasne.

Ok, ajde da proverimo namotke. Vadim magnet, sta da vidim. Poplava, pustalo ulje od dihtung na radilica. Oprao sve ocistio, sklopim sve, i zapalim. Mislio da ne gubi struja radi ulje u namotke il tako nesto. Sklopio, pali od prva, ovo video je od prvo palenje. Radi 50tak sekunde, i posle opet ugasi. Opet nesto gubi struja.



Posted Image






Posted Image



Posted Image



Posted Image





Posted Image

Sutra VlatX da promeni taj semering, da ne curi ulje. Ali evo sad je sve cisto, nije mokro- al opet ne pali.. j**em ti aprilia. :D Kupio nove gume, ne mogu da namontiram, ne pali mi.



#220 Depe

    Find Sexy Womans from your town for night

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,239 posts
  • MestoNew York
  • VozimAprilia sr 50 2006.

Posted 05 May 2017 - 20:21

Kad nece da upali ili kad nema varnice. skini dzek sa CDI i premeri otpor izmedju bele i zelene, i izmedju bele i crvene u oba slucaja treba da bude od 80 do 120 oma. Ako nema nikakvog otpora izmeri izmedju bele i mase treba da budu u spoju. Ako su ti ovi otpori i bela umasena svi su preduslovi ispunjeni da upali ako je CDI i svecica OK. I taj semering na radilici je pravio problem za paljenje jer je pustao vazduh pa ti je smesa presiromasna.

Послато са SM-J500F уз помоћ Тапатока







7 user(s) are reading this topic

0 members, 7 guests, 0 anonymous users