

#221
Posted 07 May 2017 - 16:28
Bela - crvena 129;
Bela -zelena 925;
Nesto nije u redu jel tako ?
#222
Posted 07 May 2017 - 16:34
Послато са SM-J500F уз помоћ Тапатока
#223
Posted 07 May 2017 - 16:36
Послато са SM-J500F уз помоћ Тапатока
#224
Posted 07 May 2017 - 16:37
Siva i bela imaju spoj, jel to ok ?
#225
Posted 07 May 2017 - 16:40
Послато са SM-J500F уз помоћ Тапатока
#226
Posted 07 May 2017 - 16:44
#227
Posted 07 May 2017 - 16:49
Послато са SM-J500F уз помоћ Тапатока
#228
Posted 07 May 2017 - 16:52
#229
Posted 07 May 2017 - 16:54
Послато са SM-J500F уз помоћ Тапатока
#230
Posted 07 May 2017 - 16:57
Послато са SM-J500F уз помоћ Тапатока
#231
Posted 07 May 2017 - 20:46
#232
Posted 13 May 2017 - 13:46
#233
Posted 14 May 2017 - 12:19
#234
Posted 14 May 2017 - 16:30
A nije zaribao, evo danas sam vozio.

Edited by SpenserMKD, 14 May 2017 - 16:31.
#235
Posted 14 May 2017 - 16:35
#236
Posted 27 May 2017 - 16:49
Sad jos da ubodem prave rolnice, koje bi trebalo da su negde oko 6.4 +- 0.2. Vozao sam na 5.7 neko vreme, ali djabe, vrti previse al u prazno.
#237
Posted 30 June 2017 - 17:31

Vozim stock karburator za sr50. Kolika bi trebala da bude ulazna rupa za stock karburatora Sr50 2014ta ? Neko ko ima ista vakva, gillera piaggio ? Znam da ako probam da vozim sa rupa 19mm to povlace kompletno nanovo podesavanje karburatora, veca dizna i sve to. A razlika nije mala.. Sad je sa 64 dizna, ali bez rupa trebace 75-85 dizna sigurno i malo je teze da se nastela(72 nije valjala, previse vozduh). Da li bi imalo vidlivo pobolsanje performansa na rupa 19mm sa soodvetna stelka karburatora, ali kakav bi bio i soodnos potrosnja/performasne - ulozeno/dobujeno..
Edited by SpenserMKD, 30 June 2017 - 17:35.
#238
Posted 30 June 2017 - 21:13
Послато са SM-J500F уз помоћ Тапатока
#239
Posted 02 July 2017 - 22:51
Količina usisane smeše ima udela u visokoturažnim setupima, recimo, za 12000 rpm svakako ce trebati da se oslobodi usis da motor diše. Postoje razne formule i programi preko kojih moze da se proračuna kolika ce površina usisnog dela biti potrebna nekom cilindru na odredjenim broju obrtaja i tu uglavnom se baziramo na površinama prelivnih i boost kanala za taj cilindar u skladu sa obrtajima.
Za serijalu ili stok cilindar uz dobar rezzo auspuh sasvim je dovoljan 17,5mm karburator za svakodnevne potrebe. Prečnik usisne rupe na airboxu bi bilo dobro optimizovati prema prečniku difuzora ukoliko se radi o svakodnevnoj voznji. Tu prvenstveno vagamo izmedju performansi i potrosnje. Uz sve to, jos jedan bitan faktor je trajnost, a tu nam recimo pomaže originalan filter vazduha. Redji filter ili neki sportski koji nisu "double-leyer" ne filtriraju dovoljno i u motor ulaze sitne čestice prašine koje stružu karike i cilindar.
Sa postavkom stok filtera, treba malo prosiriti ulaznu rupu, tu opet dolazimo do odnosa potrosnje i performansi. Meni se najbolje pokazalo 18mm, to je skoro isto kao i prečnik difuzora, sve preko toga dodaje malo snage ali drastično podiže i potrošnju...
#240
Posted 03 July 2017 - 15:15


@Aca- Koristim fabricni filter vazduha. E sad, mislim da moze malo da se prosiri rupa, da bude bar 14-15mm, ko sto kaze Depe. Sa ovi 12.3mm je motor ugusen do maksimum. Ali ako ti kazes da ti si to sredio na 18mm, zasto da ne i ja.
Sa VlatX probali smo da izvadimo dodatak 12.3mm, i tad ulazna rupa je 19mm. Ali sa 72 dizna, jos mu fali gorivo mislim, bilo je to sve na brzanka.
E sad, osven ovaj blokator sa koj dobijem 12.3mm ulazna rupa, unutra u airbox ima jos jedno crevce sto mislim da isto tako i to je neki vid blokaza, evo na slika dole:

Mozda malo smaram, al smatram da skuter moze jos malo da dobije performanse, a da se potrosnja ne zgolemi mnogo.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users