#181
Posted 19 March 2016 - 19:56
#182
Posted 19 March 2016 - 19:58
Samo sto vise Ah ne skodi, dok manje Ah moze da skodi.
#183
Posted 17 April 2016 - 15:01
Sad je ovako:
rolnice 3x 4.7 + 3x 6.4 = 5.55/5.6
ljubicasti centralni, fabricni federi na lamelu
dizna 60, igla spustena skroz dole
malossi x special remen
Kroz ubrzanje je oko 9200-9300, onda padne, a posle neko vreme krene da se pokacuje i najvise sam stigao do 9700 mislim.. ako je tocen obrtometar, trebao bi bit tocen
GPS max je 85-86.. ma ovaj moj skuter nikad nije ideo mnogo na krajna brzina, nikad se ne penje kais do vrva variatora/
ove 2 slike su na puna gas
ova je na 50-60% gas mislim
a evo varijator
Sutra cu da ugradim dizna 64, fali mu gorivo 100%.. probam pa javim A mozda i treba malo lakse rolnice, da vrti bar 9500 kroz ubrzanje, sa 10.000 na max/
Sta vi mislite ?
#184
Posted 21 April 2016 - 23:17
SpenserMKD, on 02 April 2016 - 16:12, said:
Italijani su tablu hermeticki zatvorili, al ne znaju da makedonac-balkanac ce da je pojebe. VlatX sa testerom je to posekao i otvorio. Ondak sam predao plocu kod jedan majstor, da to sve fino sredi. Sredio je, probamo na motor- radi sve dobro.. namontirujemo tablu, zalepimo sa silikon - i kad smo pomisili da je kraj - kad ono pozadinsko svetlo ne radi ! VlatX kaze Bajo nosi se, dosta ti je i ovako, zajebi svetlo.. odem ja kuci, i otvorim jedva sklopena tabla. Otvorim to, i danas odem kod VlatX, da sredimo pozadinsko svetlo... Onda se lenta dioda za pozadinsko svetlo- skrsila, pa bajo je ugradio homemade lenta sa dijodima... sad imam unikatna tabla, sa belo pozadinsko svetlo. javna pohvala i zahvalnosti za VlatX, za strpljenei volja za rad, sto me je trpeo i sredio ovo,
A sad sleduje stelanje multivara.
Edited by SpenserMKD, 21 April 2016 - 23:25.
#185
Posted 22 April 2016 - 06:14
#186
Posted 22 April 2016 - 15:36
#187
Posted 05 July 2016 - 15:24
dajteh, on 03 July 2016 - 10:15, said:
Meni je na piaggio 50 hyper pro 2 bloku najbolji 811x18.5 remen, s njim sam izbacio najvise najbrzih rezultata, a i svi ostali parametri su odlicni.
S tim da je najbolje uzeti original piaggio remen sa zutom i plavom kockom na sebi, ili mitsuboshi 811x18.5.
Malossi special mi je bio dobar u jednom momentu kad sam imao produzenu getribu na 50ccm, ali sa stock getribom nije niti na 70ccm. Zaostaje u krajnjoj brzini, i ranije dize okretaje motora.
Jaooo... ja vozim malossi X special, i na krajna ne ide koliko sto treba, sa multivar sa spuh... 85 gps/ Rasipao sam postavku karburatora, ugradio 64ka umesto 60 dizna, rasipao smesu, mislio sam da fali gorivo na krajna i zato ne ide.. A sad citam ovo. A sumnjalio smo u kais, posto jedan drugar preleti me na krajna samo so spuh i 4.7 rolnice, ostalo sve fabricki, cak i so 53 dizna. Hvala, stavicu opet fabricni remen i probacu krajna.. a za karburator, doprva cu da pitam.
#188
Posted 10 September 2016 - 15:26
- 15.000km
- yasuni Z
- multivar sa 5.7gr rolni
- fabricni kais piaggio
- dizna ? igla ? smesa ? ne mogu da pogodim
- ngk br9es
Sjebo sam karburator, dirnuo sam straf smesa, i ne mogu da ga pogodim nikako... tako da skuter katastrofalno ide, i sa 60, i sa 64 dizna, i sa krenuta igla i sa spustena.. uzas.
Sad sam citao tema za karburatora, pa da vidim dal sam nesto naucio... probat cu sa 64ka i igla skroz dole (ili jedan zub krenuta), pa mozda uspem da nastelam taj strafic za vazduh. Imam i obrtomer, ako to pomaze. Imam samo 60 i 64, prvo so 64 cu da probam, pa posle ako ne valja, tarzicu drugi brojeva dizne..
Aj sad pred kraju sezona da ga sredim, za zima da ostane samo da izvadim i izmerim dimenzije yasuni z, i neke sitnice.
Neki sovet nesto ? Za stelanje smese vodit cu se po ovo, procitao sam u tema za karb..
Quote
Edited by SpenserMKD, 10 September 2016 - 15:27.
#189
Posted 10 September 2016 - 16:50
#190
Posted 10 September 2016 - 17:00
#191
Posted 10 September 2016 - 18:27
#192
Posted 11 September 2016 - 00:23
Mario, on 10 September 2016 - 16:50, said:
Ma sve je to ok, vi ste sve lepo pisali, ja sam procitao.. al imam problem kad treba da uradim to na delo.
AcaPostar, on 10 September 2016 - 18:27, said:
Bio je nov, skinuli smo blokade, ima na ova tema na prvih stranica... bilo je lepo, ali ja sam sjebo karburator.. i sad treba da ga opravim...
#193
Posted 11 September 2016 - 00:46
#194
Posted 11 September 2016 - 07:08
Lepo je opisano u onom odlomku, ali to je samo dio price oko stelovanja karbosa. Za 17.5karb PHVA treba jos odlomak za glavnu diznu, pilotka, igla, saug, seraf lera, retko klipic za vanserijske cilindre, setup airboxa gdje imamo protocnost sundjera i precnik usine lule koja uvlaci zrak izvana.
Pa se tako dobro sjecam onih koji su podesavali karb iskljucivo pomocu serafa smjese i njihovih izjava za 50ccm:
- okrenuo sam ga za 1/2 kruga u desno i sada mi trosi 4l vise
- okrenuo sam za za 1 krug i zalepio je, kasnije sam ustanovio da ne radi uljna pumpa, da li sam nju zatvorio sa seraficem
- okrenuo sam ga za 3/4 kruga i nece vise upaliti, kada sam vratio opet nece paliti
- okrenuo sam ga za 1/2 kruga i sada trosi svega 2.8litara na 100km, a kroz u ubrzanje imam 10800rpm
- imam diznu 140, ali za 50ccm cu sve dotjerati pomocu serafa smese
- zavrnuo sam serafic smese i sada mi ide 115 opusteno, prije je isao 75max.
Dakle, seraf smese je magican za mnoge bio, i resenje svih mogucih problema.
#195
Posted 11 September 2016 - 11:08
Mario, on 11 September 2016 - 00:46, said:
Ma vozio sam ga sa dizna 60, bilo je ok. Ali na full gasu nije reagovao nesto, i nije ideo mnogo, i aj da probam sa veca dizna prvo. Ugradimo 64, opet isto. I aj kao demek da pustim malo vise gorivo, i zavrnem strafic... i odo sve u pm. Posle i nije palio ladan, jednom sam u 02:45 uvece, kurblao 45minuta na 20km od kuci, a u medjuvremenu vrtio onaj ler straf, pa i za smesu... hahahaha, totalni retardinjo. Sad ima 60, al na full gasu ne svidja mi se boja svecica, zato cu da ubacim 64, i opet probam..
Dajteh, znam da je to samo mali del od cela konfiguracija, ali sva druge osnovne postavke kao dizna, igla gore dole, mogu promeniti, ali ovo nemogu da pogodim nikako.. Samo da ne vrne ovih dana kao do sad, sredicu ga. Nemogu da trazim perfekcije, ali ne valja da mi se davi u benzin, i da trosi 4.5/. To sam najvise osetio na sredna gas. Ne pamtitm vise kako je bila konfiguracija, zato od sad zapisavam kako ce da bude..
Edited by SpenserMKD, 11 September 2016 - 11:10.
#196
Posted 11 September 2016 - 11:56
Vrati diznu koja je bila i podesi sarafic na jedan i po krug, pa kreni ispocetka.
Da dobro procitas i naucis teoriju o stelovanju karba. Mi ti ne mozemo nastelovati karb ali ti mozemo davati smernice.
Sent from my Xperia ZR using Tapatalk
#197
Posted 17 September 2016 - 17:11
Evo tri slike na full gasu inace... glavna dizna 60, igla krenuta jedan zub od najspustenija...
Primetite kao na vrv na navoj, ima malo kao belo, a ostali namotaji nadole su crni... treba da ubacim 64 valjda. ? Zanima me, ako smesa nije podesena kako sto treba 100%, dali i to utice na boja svecica na ful gasu ? Ja mislim da jeste, neli ?
#198
Posted 17 September 2016 - 17:30
Prvo, batali sve i nabavi set dizni, na 2 broja razlike, ti u stvari ne stelujes karb nego se igras sa srafom za smesu... nema sta da se steluje sa 2 dizne, dzabe sve..
Svecica je suva, bledunjava, ima tragove sagprelog ulja po sebi i ta zuckasta boja je od ulja, nije crvenkasta od sagorelog benzina, fali goriva!
#199
Posted 17 September 2016 - 17:31
Edited by SpenserMKD, 17 September 2016 - 17:33.
#200
Posted 17 November 2016 - 11:43
Odo ja da vidim moj skutercic, pa prilicno sam se iznenadio...
Kap po kap, tece dvotaktola iz masina.. kroz poklopac, na stender i dole na zemja.. posle treba da otvorim i da vidim od gde to tece, j**em li mu mater. Skuter nije vozen 3-4 dana, i ovo sad se pojavilo iznenadno.
Da li ste vi imali vakvi slucaj, da ne je neka mana, ili samo kod mene..
15 user(s) are reading this topic
0 members, 15 guests, 0 anonymous users