![](https://svet-skutera.rs/public/style_images/master/icon_users.png)
![](https://svet-skutera.rs/uploads/profile/photo-thumb-64.jpg)
#1
Posted 04 October 2014 - 23:11
Moje pitanje je da li ovakvo resenje ima neke prednosti nad standardnim ucvrscenjem glave na cilindar , sta se ovim dobilo osim nesto malo teze montaze ...? Dobro dihtovanje je svakako osigurano i standardnim resenjem preko brezona cilindra ?
#2
Posted 04 October 2014 - 23:15
![:D](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/icon_biggrin.gif)
Sent from my Sony Xperia ZR using Tapatalk
#3
Posted 05 October 2014 - 01:57
#4
Posted 05 October 2014 - 16:47
Što se tiče klipa, ne bih da kudim airsal klip, ali meni mnogo više uliva poverenje poznati Mahle. Da ne valja, ne bi bio fabrički ugrađivan u većinu nemačkih automobila.
Edited by tuningfanatic, 05 October 2014 - 16:53.
#5
Posted 05 October 2014 - 19:20
![Posted Image](http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/10/05/3ebb78bb59cb1d1ee570ce460d35f611.jpg)
Moje neko misljenje je da samo malo bolje dihtuje i to je to
![:blink:](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/icon_biggrin.gif)
#6
Posted 05 October 2014 - 19:50
![:blink:](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif)
![Posted Image](http://www.racingplanetusa.com/images/gross/as12066_zylinderkit_airsal_t6r_minarelli_ac_web.jpg)
#7
Posted 05 October 2014 - 20:30
Ali propratni tekst za sva tri kompleta je isti , ne objasnjavaju o cemu se radi , zasto su tri cene , to je propust trgovaca ili Airsala ...
#8
Posted 05 October 2014 - 22:36
![Posted Image](http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/10/05/2b1bc4f8ef52b6947e7d61e4f20cc3f3.jpg)
Edited by weljko, 05 October 2014 - 22:38.
#9
Posted 06 October 2014 - 00:20
Sinclair research 1981 ©
#10
Posted 06 October 2014 - 10:27
#11
Posted 06 October 2014 - 12:42
#12
Posted 06 October 2014 - 13:10
A opet, ne šalju ih sigurno za deklo
![:D](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/icon_biggrin.gif)
Treba vidjet kakva je glava iz ptičje perspektive, dal brezoni prolaze kroz nju, al onda se nebi sarafima s ovim krom imbusima.
Edit, jedino ako nije dole skroz upustenje za te sarafe u cilindru, zato i jesu imbus da se lako priđe njima.
#13
Posted 06 October 2014 - 14:42
Pricali smo sa Pitom na ovu temu ranije, fora je u termickoj dilataciji materijala i deformisanju samog tela cilindra... Naime celicni brezoni kojima je sve pritegnuto ne dozvoljavaju cilindru lagano sirenje koje je prisutno na velikim opterecenjima i cilindar pocinje da se deformise u meri koja izlazi iz tolerancije klip-cilindar.. dodatne komplikacije se resavaju vecom zracnosti kao kod MHR-a 11/100 ali ni to nije konacno najbolje...
Tako se izrodio novi koncept koji Rotax vec odavno fura na svojim 122 i 123 agregatima gde je cilindar posebno vezan za blok a glava posebo...
@Grale glave kratkih imbusa prolaze kroz rebra i stezu cilindar u korenu..za ovu zgodu je potreban i tanak a dugacak imbus kljuc..
Sinclair research 1981 ©
#14
Posted 06 October 2014 - 20:34
A, kakve su ovo slike ? Na obe ( i ovaj sa modularnom glavom i ovaj standardni ) klip ima dve karike ? Ovaj moj sto sam ja dobio je sa jednom ?
#15
Posted 06 October 2014 - 20:39
![:D](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/icon_biggrin.gif)
#16
Posted 06 October 2014 - 21:59
![:D](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif)
![Posted Image](http://mmc.bolha.com/3/image/100046/101645/tomos-umo-8-se-nerabljen-z-batom-ali-brez-_4f43f6313b5cd.jpg)
#17
Posted 06 October 2014 - 22:24
#18
Posted 07 October 2014 - 00:41
![Posted Image](http://www.frcomoto.si/image/cache/data/Slike%20Gabor%20SAG/fi482%20(640%20x%20426)-500x500.jpg)
#19
Posted 07 October 2014 - 07:49
Tomos ga uradio za sva vremena :-)
Sinclair research 1981©
#20
Posted 07 October 2014 - 09:06
Mario, on 07 October 2014 - 07:49, said:
Tomos ga uradio za sva vremena :-)
Sinclair research 1981©
![:)](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/icon_biggrin.gif)
Modular glava je iz dva dijela, a ova to nema potrebe bit.
Ako se gleda način sarafljenja, svejedno ima dosta modular glava koje se sarafe na brezone, eventualno se poklopac sarafi na cilindar.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users