#1
Posted 04 October 2014 - 23:11
Moje pitanje je da li ovakvo resenje ima neke prednosti nad standardnim ucvrscenjem glave na cilindar , sta se ovim dobilo osim nesto malo teze montaze ...? Dobro dihtovanje je svakako osigurano i standardnim resenjem preko brezona cilindra ?
#2
Posted 04 October 2014 - 23:15
Sent from my Sony Xperia ZR using Tapatalk
#3
Posted 05 October 2014 - 01:57
#4
Posted 05 October 2014 - 16:47
Što se tiče klipa, ne bih da kudim airsal klip, ali meni mnogo više uliva poverenje poznati Mahle. Da ne valja, ne bi bio fabrički ugrađivan u većinu nemačkih automobila.
Edited by tuningfanatic, 05 October 2014 - 16:53.
#5
Posted 05 October 2014 - 19:20
Moje neko misljenje je da samo malo bolje dihtuje i to je to sa hladjenjem nema ama bas nikakve veze posto je spoljasnji deo gotovo isti...
#6
Posted 05 October 2014 - 19:50
#7
Posted 05 October 2014 - 20:30
Ali propratni tekst za sva tri kompleta je isti , ne objasnjavaju o cemu se radi , zasto su tri cene , to je propust trgovaca ili Airsala ...
#8
Posted 05 October 2014 - 22:36
Edited by weljko, 05 October 2014 - 22:38.
#9
Posted 06 October 2014 - 00:20
Sinclair research 1981 ©
#10
Posted 06 October 2014 - 10:27
#11
Posted 06 October 2014 - 12:42
#12
Posted 06 October 2014 - 13:10
A opet, ne šalju ih sigurno za deklo
Treba vidjet kakva je glava iz ptičje perspektive, dal brezoni prolaze kroz nju, al onda se nebi sarafima s ovim krom imbusima.
Edit, jedino ako nije dole skroz upustenje za te sarafe u cilindru, zato i jesu imbus da se lako priđe njima.
#13
Posted 06 October 2014 - 14:42
Pricali smo sa Pitom na ovu temu ranije, fora je u termickoj dilataciji materijala i deformisanju samog tela cilindra... Naime celicni brezoni kojima je sve pritegnuto ne dozvoljavaju cilindru lagano sirenje koje je prisutno na velikim opterecenjima i cilindar pocinje da se deformise u meri koja izlazi iz tolerancije klip-cilindar.. dodatne komplikacije se resavaju vecom zracnosti kao kod MHR-a 11/100 ali ni to nije konacno najbolje...
Tako se izrodio novi koncept koji Rotax vec odavno fura na svojim 122 i 123 agregatima gde je cilindar posebno vezan za blok a glava posebo...
@Grale glave kratkih imbusa prolaze kroz rebra i stezu cilindar u korenu..za ovu zgodu je potreban i tanak a dugacak imbus kljuc..
Sinclair research 1981 ©
#14
Posted 06 October 2014 - 20:34
A, kakve su ovo slike ? Na obe ( i ovaj sa modularnom glavom i ovaj standardni ) klip ima dve karike ? Ovaj moj sto sam ja dobio je sa jednom ?
#15
Posted 06 October 2014 - 20:39
#16
Posted 06 October 2014 - 21:59
#17
Posted 06 October 2014 - 22:24
#18
Posted 07 October 2014 - 00:41
#19
Posted 07 October 2014 - 07:49
Tomos ga uradio za sva vremena :-)
Sinclair research 1981©
#20
Posted 07 October 2014 - 09:06
Mario, on 07 October 2014 - 07:49, said:
Tomos ga uradio za sva vremena :-)
Sinclair research 1981©
Modular glava je iz dva dijela, a ova to nema potrebe bit.
Ako se gleda način sarafljenja, svejedno ima dosta modular glava koje se sarafe na brezone, eventualno se poklopac sarafi na cilindar.
10 user(s) are reading this topic
0 members, 10 guests, 0 anonymous users