Jump to content


Da li je Airsal AC sa Modularnom glavom



23 replies to this topic

#1 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 04 October 2014 - 23:11

Kupujuci sad skoro ove AIRSALE za moje masine , kod T- 6 racinga sam primetio tri cene ...prva cena od oko 103 evra , dtuga od 114 i treca od 145 evra ... u cemu je razlika ? Propratni tekst ispod svih ovih je isti , ali , provalio sam o cemu se radi ...prva cena je za kit sa Airsalovim klipom , druga je sa Mahle klipom , to je proizvodjac koji vise ceni svoj klip , a Airsal pakuje svoj cilindar i sa njim , pa ostavlja kupcu izbor sta da uzme ...treca cena je sa takozvanom MODULARNOM GLAVOM gde se cilindar ucvrscuje sa brezonima na blok , a u gornjoj zoni ima navoje za sest sarafa kojima se nezavisno od brezona ucvrscuje na dosed cilindra ...takvo resenje imaju i drugi proizvodjaci setova ...

Moje pitanje je da li ovakvo resenje ima neke prednosti nad standardnim ucvrscenjem glave na cilindar , sta se ovim dobilo osim nesto malo teze montaze ...? Dobro dihtovanje je svakako osigurano i standardnim resenjem preko brezona cilindra ?

#2 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 04 October 2014 - 23:15

Ja kako znam modularna glava pruza bolje hladjenje cilindara, za ostale prednosti ne znam :D

Sent from my Sony Xperia ZR using Tapatalk

#3 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 05 October 2014 - 01:57

Zato sam ja za sebe zadrzao s6 racing sa modular glavom.. Ako su glasine tacne nadam se da cu imati dobru radnu temperaturu.

#4 tuningfanatic

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 583 posts
  • MestoSenta/Novi Sad

Posted 05 October 2014 - 16:47

Kod modularne glave možeš da menjaš umetak u zavisnosti od konfiguracije staze. To je osnovna namena modular glave, a sporedna je i mnogo puta pomenuto bolje odvođenje toplote jer voda dodiruje veću površinu umetka nego kod obične glave. Za trke ubrzanja je bolja veća squish površina (recimo 50%) i manji kompresioni prostor, a za duže staze manja sq. površina (30-40%) i veći kompresioni prostor.

Što se tiče klipa, ne bih da kudim airsal klip, ali meni mnogo više uliva poverenje poznati Mahle. Da ne valja, ne bi bio fabrički ugrađivan u većinu nemačkih automobila.

Edited by tuningfanatic, 05 October 2014 - 16:53.


#5 weljko

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 221 posts

Posted 05 October 2014 - 19:20

Mislim da se niste dobro razumeli. Misa je mislio na AC verziju sa "modularnom" glavom Posted Image
Moje neko misljenje je da samo malo bolje dihtuje i to je to :blink: sa hladjenjem nema ama bas nikakve veze posto je spoljasnji deo gotovo isti...

#6 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 05 October 2014 - 19:50

Hm,pa bas i nije isto...cela glava je mnogo deblja a sama rebra za hladjenje su x3 u odnosu na "obicnu"....doduse i cena "debela" -82e glava posebno :blink: ..
Posted Image

#7 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 05 October 2014 - 20:30

Da, tek iz ove projekcije se vidi ...sve je jasno ...ako je glava toliko . preterali su ga , skuplja je cak i od S- 6 one glave iz MK- 2 kompleta ...

Ali propratni tekst za sva tri kompleta je isti , ne objasnjavaju o cemu se radi , zasto su tri cene , to je propust trgovaca ili Airsala ...

#8 weljko

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 221 posts

Posted 05 October 2014 - 22:36

Posted Image cvele cini mi se da imaju isti broj pera za hladjenje.

Edited by weljko, 05 October 2014 - 22:38.


#9 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 06 October 2014 - 00:20

Mislio je na debljinu a ne na broj rebara.. ok je to deblja rebra bolje odvode temp a kolicina strujanja vazduha je ista kao i povrsina po kojoj se toplota odaje...

Sinclair research 1981 ©

#10 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 06 October 2014 - 10:27

Glava i posebno cilindar su izrazito lagani ( za razliku od gusa na koji smo navikli ) , moje je misljenje da posebno kod AC verzije ce biti potrebno malo paznje u najvrelijim letnjim danima na + 30 stepeni ...i bas izbegavati tada izvlacenje maksimuma , to je direktno skopcano sa trajnoscu , prekomerna toplota ...druga stvar je uvece i kad je hladnije vreme ...onda moze ...

#11 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 06 October 2014 - 12:42

Ajde da me neko `obrazuje` ....gledajuci slike vidim ucvrscenje cilindra na blok ...moraju se odvrnuti brezoni i sa ona cetiri crna imbusa koji su upusteni zavrne cilindar na blok ? jel` tako ide ? I jel` slika verodostojna , jel` moguce da je klip sa dve karike?

#12 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 06 October 2014 - 13:10

Prekratko mi izgledaju ti crni imbusi za to.
A opet, ne šalju ih sigurno za deklo :D
Treba vidjet kakva je glava iz ptičje perspektive, dal brezoni prolaze kroz nju, al onda se nebi sarafima s ovim krom imbusima.

Edit, jedino ako nije dole skroz upustenje za te sarafe u cilindru, zato i jesu imbus da se lako priđe njima.

#13 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 06 October 2014 - 14:42

Svi idu na taj rotax fazon, prvi je poceo s6 r/t da kopira gde je prihvat dole a glava posebno, evo sad i Airsal ..

Pricali smo sa Pitom na ovu temu ranije, fora je u termickoj dilataciji materijala i deformisanju samog tela cilindra... Naime celicni brezoni kojima je sve pritegnuto ne dozvoljavaju cilindru lagano sirenje koje je prisutno na velikim opterecenjima i cilindar pocinje da se deformise u meri koja izlazi iz tolerancije klip-cilindar.. dodatne komplikacije se resavaju vecom zracnosti kao kod MHR-a 11/100 ali ni to nije konacno najbolje...

Tako se izrodio novi koncept koji Rotax vec odavno fura na svojim 122 i 123 agregatima gde je cilindar posebno vezan za blok a glava posebo...

@Grale glave kratkih imbusa prolaze kroz rebra i stezu cilindar u korenu..za ovu zgodu je potreban i tanak a dugacak imbus kljuc..

Sinclair research 1981 ©

#14 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 06 October 2014 - 20:34

Znaci , definitivno se odvrcu brezoni sa bloka i ovi imbusi uvrcu i drze cilindar za blok ?

A, kakve su ovo slike ? Na obe ( i ovaj sa modularnom glavom i ovaj standardni ) klip ima dve karike ? Ovaj moj sto sam ja dobio je sa jednom ?

#15 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 06 October 2014 - 20:39

Pa dobio si Airsal klip a ne Mahle....bolje se vrti sa jednom karikom :D

#16 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 06 October 2014 - 21:59

Tomos Umo08 je imao modularnu glavu :D

Posted Image

#17 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 06 October 2014 - 22:24

Au, jbo te, vidi ti Tomosa ?!!!!

#18 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 07 October 2014 - 00:41

Evo glavu,a to gore je cilinder

Posted Image

#19 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 07 October 2014 - 07:49

Pitanje glasi, zasto ste ove glave prekrstili u modularne i kakve veze ovaj koncept posebnog stezanja ima sa modularnom glavom..?

Tomos ga uradio za sva vremena :-)

Sinclair research 1981©

#20 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 07 October 2014 - 09:06

View PostMario, on 07 October 2014 - 07:49, said:

Pitanje glasi, zasto ste ove glave prekrstili u modularne i kakve veze ovaj koncept posebnog stezanja ima sa modularnom glavom..?

Tomos ga uradio za sva vremena :-)

Sinclair research 1981©
To i ja htio pitat :)
Modular glava je iz dva dijela, a ova to nema potrebe bit.
Ako se gleda način sarafljenja, svejedno ima dosta modular glava koje se sarafe na brezone, eventualno se poklopac sarafi na cilindar.





11 user(s) are reading this topic

0 members, 11 guests, 0 anonymous users