#1
Posted 04 October 2014 - 23:11
Moje pitanje je da li ovakvo resenje ima neke prednosti nad standardnim ucvrscenjem glave na cilindar , sta se ovim dobilo osim nesto malo teze montaze ...? Dobro dihtovanje je svakako osigurano i standardnim resenjem preko brezona cilindra ?
#2
Posted 04 October 2014 - 23:15
Sent from my Sony Xperia ZR using Tapatalk
#3
Posted 05 October 2014 - 01:57
#4
Posted 05 October 2014 - 16:47
Što se tiče klipa, ne bih da kudim airsal klip, ali meni mnogo više uliva poverenje poznati Mahle. Da ne valja, ne bi bio fabrički ugrađivan u većinu nemačkih automobila.
Edited by tuningfanatic, 05 October 2014 - 16:53.
#5
Posted 05 October 2014 - 19:20
Moje neko misljenje je da samo malo bolje dihtuje i to je to sa hladjenjem nema ama bas nikakve veze posto je spoljasnji deo gotovo isti...
#6
Posted 05 October 2014 - 19:50
#7
Posted 05 October 2014 - 20:30
Ali propratni tekst za sva tri kompleta je isti , ne objasnjavaju o cemu se radi , zasto su tri cene , to je propust trgovaca ili Airsala ...
#8
Posted 05 October 2014 - 22:36
Edited by weljko, 05 October 2014 - 22:38.
#9
Posted 06 October 2014 - 00:20
Sinclair research 1981 ©
#10
Posted 06 October 2014 - 10:27
#11
Posted 06 October 2014 - 12:42
#12
Posted 06 October 2014 - 13:10
A opet, ne šalju ih sigurno za deklo
Treba vidjet kakva je glava iz ptičje perspektive, dal brezoni prolaze kroz nju, al onda se nebi sarafima s ovim krom imbusima.
Edit, jedino ako nije dole skroz upustenje za te sarafe u cilindru, zato i jesu imbus da se lako priđe njima.
#13
Posted 06 October 2014 - 14:42
Pricali smo sa Pitom na ovu temu ranije, fora je u termickoj dilataciji materijala i deformisanju samog tela cilindra... Naime celicni brezoni kojima je sve pritegnuto ne dozvoljavaju cilindru lagano sirenje koje je prisutno na velikim opterecenjima i cilindar pocinje da se deformise u meri koja izlazi iz tolerancije klip-cilindar.. dodatne komplikacije se resavaju vecom zracnosti kao kod MHR-a 11/100 ali ni to nije konacno najbolje...
Tako se izrodio novi koncept koji Rotax vec odavno fura na svojim 122 i 123 agregatima gde je cilindar posebno vezan za blok a glava posebo...
@Grale glave kratkih imbusa prolaze kroz rebra i stezu cilindar u korenu..za ovu zgodu je potreban i tanak a dugacak imbus kljuc..
Sinclair research 1981 ©
#14
Posted 06 October 2014 - 20:34
A, kakve su ovo slike ? Na obe ( i ovaj sa modularnom glavom i ovaj standardni ) klip ima dve karike ? Ovaj moj sto sam ja dobio je sa jednom ?
#15
Posted 06 October 2014 - 20:39
#16
Posted 06 October 2014 - 21:59
#17
Posted 06 October 2014 - 22:24
#18
Posted 07 October 2014 - 00:41
#19
Posted 07 October 2014 - 07:49
Tomos ga uradio za sva vremena :-)
Sinclair research 1981©
#20
Posted 07 October 2014 - 09:06
Mario, on 07 October 2014 - 07:49, said:
Tomos ga uradio za sva vremena :-)
Sinclair research 1981©
Modular glava je iz dva dijela, a ova to nema potrebe bit.
Ako se gleda način sarafljenja, svejedno ima dosta modular glava koje se sarafe na brezone, eventualno se poklopac sarafi na cilindar.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users