Jump to content


Da li je Airsal AC sa Modularnom glavom



23 replies to this topic

#1 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 04 October 2014 - 23:11

Kupujuci sad skoro ove AIRSALE za moje masine , kod T- 6 racinga sam primetio tri cene ...prva cena od oko 103 evra , dtuga od 114 i treca od 145 evra ... u cemu je razlika ? Propratni tekst ispod svih ovih je isti , ali , provalio sam o cemu se radi ...prva cena je za kit sa Airsalovim klipom , druga je sa Mahle klipom , to je proizvodjac koji vise ceni svoj klip , a Airsal pakuje svoj cilindar i sa njim , pa ostavlja kupcu izbor sta da uzme ...treca cena je sa takozvanom MODULARNOM GLAVOM gde se cilindar ucvrscuje sa brezonima na blok , a u gornjoj zoni ima navoje za sest sarafa kojima se nezavisno od brezona ucvrscuje na dosed cilindra ...takvo resenje imaju i drugi proizvodjaci setova ...

Moje pitanje je da li ovakvo resenje ima neke prednosti nad standardnim ucvrscenjem glave na cilindar , sta se ovim dobilo osim nesto malo teze montaze ...? Dobro dihtovanje je svakako osigurano i standardnim resenjem preko brezona cilindra ?

#2 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 04 October 2014 - 23:15

Ja kako znam modularna glava pruza bolje hladjenje cilindara, za ostale prednosti ne znam :D

Sent from my Sony Xperia ZR using Tapatalk

#3 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 05 October 2014 - 01:57

Zato sam ja za sebe zadrzao s6 racing sa modular glavom.. Ako su glasine tacne nadam se da cu imati dobru radnu temperaturu.

#4 tuningfanatic

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 583 posts
  • MestoSenta/Novi Sad

Posted 05 October 2014 - 16:47

Kod modularne glave možeš da menjaš umetak u zavisnosti od konfiguracije staze. To je osnovna namena modular glave, a sporedna je i mnogo puta pomenuto bolje odvođenje toplote jer voda dodiruje veću površinu umetka nego kod obične glave. Za trke ubrzanja je bolja veća squish površina (recimo 50%) i manji kompresioni prostor, a za duže staze manja sq. površina (30-40%) i veći kompresioni prostor.

Što se tiče klipa, ne bih da kudim airsal klip, ali meni mnogo više uliva poverenje poznati Mahle. Da ne valja, ne bi bio fabrički ugrađivan u većinu nemačkih automobila.

Edited by tuningfanatic, 05 October 2014 - 16:53.


#5 weljko

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 221 posts

Posted 05 October 2014 - 19:20

Mislim da se niste dobro razumeli. Misa je mislio na AC verziju sa "modularnom" glavom Posted Image
Moje neko misljenje je da samo malo bolje dihtuje i to je to :blink: sa hladjenjem nema ama bas nikakve veze posto je spoljasnji deo gotovo isti...

#6 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 05 October 2014 - 19:50

Hm,pa bas i nije isto...cela glava je mnogo deblja a sama rebra za hladjenje su x3 u odnosu na "obicnu"....doduse i cena "debela" -82e glava posebno :blink: ..
Posted Image

#7 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 05 October 2014 - 20:30

Da, tek iz ove projekcije se vidi ...sve je jasno ...ako je glava toliko . preterali su ga , skuplja je cak i od S- 6 one glave iz MK- 2 kompleta ...

Ali propratni tekst za sva tri kompleta je isti , ne objasnjavaju o cemu se radi , zasto su tri cene , to je propust trgovaca ili Airsala ...

#8 weljko

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 221 posts

Posted 05 October 2014 - 22:36

Posted Image cvele cini mi se da imaju isti broj pera za hladjenje.

Edited by weljko, 05 October 2014 - 22:38.


#9 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 06 October 2014 - 00:20

Mislio je na debljinu a ne na broj rebara.. ok je to deblja rebra bolje odvode temp a kolicina strujanja vazduha je ista kao i povrsina po kojoj se toplota odaje...

Sinclair research 1981 ©

#10 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 06 October 2014 - 10:27

Glava i posebno cilindar su izrazito lagani ( za razliku od gusa na koji smo navikli ) , moje je misljenje da posebno kod AC verzije ce biti potrebno malo paznje u najvrelijim letnjim danima na + 30 stepeni ...i bas izbegavati tada izvlacenje maksimuma , to je direktno skopcano sa trajnoscu , prekomerna toplota ...druga stvar je uvece i kad je hladnije vreme ...onda moze ...

#11 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 06 October 2014 - 12:42

Ajde da me neko `obrazuje` ....gledajuci slike vidim ucvrscenje cilindra na blok ...moraju se odvrnuti brezoni i sa ona cetiri crna imbusa koji su upusteni zavrne cilindar na blok ? jel` tako ide ? I jel` slika verodostojna , jel` moguce da je klip sa dve karike?

#12 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 06 October 2014 - 13:10

Prekratko mi izgledaju ti crni imbusi za to.
A opet, ne šalju ih sigurno za deklo :D
Treba vidjet kakva je glava iz ptičje perspektive, dal brezoni prolaze kroz nju, al onda se nebi sarafima s ovim krom imbusima.

Edit, jedino ako nije dole skroz upustenje za te sarafe u cilindru, zato i jesu imbus da se lako priđe njima.

#13 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 06 October 2014 - 14:42

Svi idu na taj rotax fazon, prvi je poceo s6 r/t da kopira gde je prihvat dole a glava posebno, evo sad i Airsal ..

Pricali smo sa Pitom na ovu temu ranije, fora je u termickoj dilataciji materijala i deformisanju samog tela cilindra... Naime celicni brezoni kojima je sve pritegnuto ne dozvoljavaju cilindru lagano sirenje koje je prisutno na velikim opterecenjima i cilindar pocinje da se deformise u meri koja izlazi iz tolerancije klip-cilindar.. dodatne komplikacije se resavaju vecom zracnosti kao kod MHR-a 11/100 ali ni to nije konacno najbolje...

Tako se izrodio novi koncept koji Rotax vec odavno fura na svojim 122 i 123 agregatima gde je cilindar posebno vezan za blok a glava posebo...

@Grale glave kratkih imbusa prolaze kroz rebra i stezu cilindar u korenu..za ovu zgodu je potreban i tanak a dugacak imbus kljuc..

Sinclair research 1981 ©

#14 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 06 October 2014 - 20:34

Znaci , definitivno se odvrcu brezoni sa bloka i ovi imbusi uvrcu i drze cilindar za blok ?

A, kakve su ovo slike ? Na obe ( i ovaj sa modularnom glavom i ovaj standardni ) klip ima dve karike ? Ovaj moj sto sam ja dobio je sa jednom ?

#15 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 06 October 2014 - 20:39

Pa dobio si Airsal klip a ne Mahle....bolje se vrti sa jednom karikom :D

#16 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 06 October 2014 - 21:59

Tomos Umo08 je imao modularnu glavu :D

Posted Image

#17 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 06 October 2014 - 22:24

Au, jbo te, vidi ti Tomosa ?!!!!

#18 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 07 October 2014 - 00:41

Evo glavu,a to gore je cilinder

Posted Image

#19 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 07 October 2014 - 07:49

Pitanje glasi, zasto ste ove glave prekrstili u modularne i kakve veze ovaj koncept posebnog stezanja ima sa modularnom glavom..?

Tomos ga uradio za sva vremena :-)

Sinclair research 1981©

#20 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 07 October 2014 - 09:06

View PostMario, on 07 October 2014 - 07:49, said:

Pitanje glasi, zasto ste ove glave prekrstili u modularne i kakve veze ovaj koncept posebnog stezanja ima sa modularnom glavom..?

Tomos ga uradio za sva vremena :-)

Sinclair research 1981©
To i ja htio pitat :)
Modular glava je iz dva dijela, a ova to nema potrebe bit.
Ako se gleda način sarafljenja, svejedno ima dosta modular glava koje se sarafe na brezone, eventualno se poklopac sarafi na cilindar.





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users